Коротко про нас: доставка з Китаю, фрахтування суден, перевезення контейнерів, морські контейнерні перевезення, митне очищення, розрахунок митних платежів, пошук фабрик Китаю, послуги представництва в Китаї і т.п..

У природі договорів відвантаження закладено, що, у той час як звичайні транспортні витрати за перевезення товару звичайним маршрутом і способом до погодженого місця повинні оплачуватися продавцем, покупець несе ризики втрати або ушкодження товару, а також додаткові витрати, що виникають внаслідок подій, що мають місце після того, як товар був належним чином доставлений для перевезення.Таким чином, "C" - терміни відрізняються від всіх інших термінів тим, що вони містять дві «критичні» точки.Одна вказує точку, до якої продавець повинен організувати транспорт і нести витрати згідно договором перевезення, а інша служить для переходу ризиків.З цієї причини максимальна обережність повинна бути дотримана при додаванні продавцеві зобов'язань, які покладаються на нього після переходу ризику за межі вищевказаної «критичної» точки.Сутністю "C" - термінів є звільнення продавця від будь-яких подальших ризиків і витрат після того, як він належним чином виконав договір купівлі - продажу, уклавши договір перевезення, передавши товар перевізнику і забезпечивши страхування відповідно до термінів CIF і CIP.

Сутність "C" - термінів як договорів відвантаження також може бути проілюстрована розповсюдженим використанням документарних кредитів як кращий спосіб оплати, використовуваного в таких умовах.У випадках, коли сторони договору купівлі - продажу домовилися, що продавець одержить оплату при поданні в банк погоджених вантажних документів по документарному кредиті, головній меті документарного кредиту повністю суперечило б, якби продавець ніс подальші ризики і витрати після моменту одержання оплати, за акредитивом або після відвантаження й відправлення товару.Звичайно, продавцю доведеться нести всі витрати за договором перевезення , незалежно від того, чи оплачений вантаж попередньо, після відвантаження або повинен бути оплачений у місці призначення (фрахт підлягає сплаті вантажоодержувачем у порту призначення); однак, додаткові витрати, які можуть виникнути в результаті подій, що мали місце після відвантаження й відправлення, обов'язково оплачуються за рахунок покупця.

Якщо продавець повинен забезпечити договір перевезення, який включає в себе оплату мит, податків та інших зборів, такі витрати, звичайно, покладаються на продавця, в тій мірі, в якій вони приписані йому відповідно до договору.Тепер це чітко сформульовано в статті А.6.всіх "C" - термінів.

Якщо звичайно необхідно укласти декілька договорів перевезення, пов'язаних із перевантаженням товару в проміжних пунктах для досягнення погодженого місця призначення, продавець повинен оплачувати всі ці витрати, включаючи будь-які виникаючі витрати при перевантаженні товару з одного транспортного засобу на інший.Однак, якщо перевізник використовував свої права - згідно договором перевезення - щоб уникнути непередбачених перешкод (наприклад, лід, страйки, робочі безпорядки, приписи органів, війна чи військові дії), тоді всі додаткові витрати, що випливають з цього, будуть віднесені на рахунок покупця, тому що зобов'язання продавця обмежене забезпеченням звичайного договору перевезення.










Статті

Звільнення реімпортіруемих товарів від податків.Необхідно звернути увагу На те, що встановлене в ТК звільнення реімпортіруемих товарів від податків Розповсюджується на ПДВ та акцизи, що сплачуються у зв'язку з ввезенням на митну Територію Росії.
Чистий збиток Ленського річкового пароплавства за I півріччя 2009 року порівняно з аналогічним показником минулого року скоротився на 16% Чистий збиток ВАТ «Ленське об'єднане річкове пароплавство» (ВАТ «ЛОРП», Joint Stock Lena United River Sipping Company) за I півріччя 2009 року за порівняно з аналогічним показником минулого року скоротився на 16% - до 508 201 000 руб.
Газпром купить збанкрутілі німецькі верфі у Андрія Бурлакова? Німецькі верфі Wadan Yards отримають від уряду землі Мекленбург - Західна Померанія дві позики загальною сумою 20.5 мільйона євро, на які будуть створені дві перехідних, тимчасових компанії, необхідних для збереження штатів верфей, 2400 співробітників і робочих Rostock-Warnemunde і Wismar.

Новини

Водне сполучення між Санкт-Петербургом і Кронштадтом планується відновити з 1 серпня 2009 Водне сполучення між Санкт-Петербургом і Кронштадтом планується відновити з 1 серпня 2009.
Hanjin оголосив про реалізацію нового етапу програми підвищення ставок Hanjin оголосив про реалізацію нового етапу програми підвищення ставок.
У Совкомфлот відбувся науково-практичний семінар на тему «Розвиток великих інфраструктурних проектів у сфері енергетики та транспорту (міжнародний досвід проектів зрідженого природного газу (СПГ))» 28 травня з.г.в московському офісі ВАТ «Совкомфлот» з ініціативи компанії та за сприяння "Sumitomo Mitsui Banking Corporation" і "Wood Mackenzie" відбувся науково-практичний семінар на тему «Розвиток великих інфраструктурних проектів у сфері енергетики та транспорту (міжнародний досвід проектів зрідженого природного газу (СПГ))».У заході взяли участь керівники та представники профільних міністерств Російської Федерації, російських і міжнародних нафтогазових компаній, суднобудівних організацій і підприємств, фінансових інститутів.


Огляд преси

Інноваційні рішення, розроблені...
За його словами, на сьогоднішній день...
До теперішнього моменту...