Послуги коротко: міжнародні вантажні перевезення, експедирування, доставка вантажів, морські контейнерні перевезення, митне оформлення, розрахунок митних платежів, пошук бізнес партнерів в Китаї, послуги представництва в Китаї й інше.

10.ВИРАЗ «НЕМАЄ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ»

Як видно з виразів "продавець зобов'язаний» і «покупець зобов'язаний» терміни Інкотермс мають справу тільки з зобов'язаннями, які сторони несуть один перед одним.Слова «немає зобов'язань» були вставлені тому у всіх випадках, коли одна сторона не несе зобов'язань перед іншою стороною.Таким чином, якщо, наприклад, відповідно до статті А.3.відповідного терміна продавець зобов'язаний укласти й оплатити договір перевезення, ми зустрічаємося зі словами «немає зобов'язань» під заголовком «договір перевезення »у статті Б.3.а), що формулює позицію покупця.Коли ж жодна зі сторін не несе зобов'язань перед іншою стороною, слова «немає зобов'язань» з'являться стосовно до обох сторін, наприклад, щодо страхування.

В обох випадках важливо підкреслити, що навіть хоча одна сторона може могти «немає зобов'язань» стосовно іншої сторони при виконанні певного завдання, це не означає, що виконання цього завдання не в його інтересах.Так, наприклад, тільки тому, що покупець відповідно до терміна CFR не несе перед своїм продавцем зобов'язань по укладанню договору страхування у відповідності зі статтею Б.4., ясно, що в його інтересах укласти такий договір, тому що за статтею А.4.продавець не несе таких зобов'язань по забезпеченню страхування.

11.ВАРІАНТИ ІНКОТЕРМС

На практиці часто має місце ситуація, коли сторони самі хочуть домогтися більшої точності терміна, додаючи слова в терміни Інкотермс.Слід підкреслити, що Інкотермс не дають ніяких вказівок стосовно таких змін.Так, якщо сторони не можуть спертися на встановлену традицію торгівлі для тлумачення таких додавань , вони можуть зіткнутися з серйозними проблемами, коли неможливо забезпечити погоджене розуміння таких додавань.

Наприклад, при використанні загальних виражень «Франко борт завантажений» або «Франко завод включаючи навантаження» неможливо домогтися єдиного розуміння в усьому світі для того, щоб зобов'язання продавця були розширені не тільки щодо вартості фактичного навантаження товару на судно або транспортний засіб, відповідно, але і включали ризик випадкової втрати або ушкодження товару в процесі навантаження.З цих причин сторонам настійно рекомендується точно пояснити, чи мають вони на увазі тільки те, що обов'язки або вартість операцій по навантаженню повинна лежати на продавці, або що він повинен також нести ризики до фактичного завершення навантаження.На це питання Інкотермс не дають відповіді: отже, якщо договір також чітко не описує наміру сторін, сторони можуть зазнати зайвих утруднень і витрат.

Хоча Інкотермс 2000 не передбачає багато хто з традиційно використовуваних варіантів, передмови до деяких торговельних термінів все ж попереджають сторони про необхідність спеціальних умов договору, якщо сторони бажають вийти за межі умов Інкотермс.

EXW

- Додається обов'язок продавця занурити товар на транспортний засіб покупця

CIF / CIP

- Покупець має потребу в додатковому страхуванні

DEQ

- Додається обов'язок продавця оплатити витрати після розвантаження

У деяких випадках продавці й покупці посилаються на комерційну практику контейнерної торгівлі і торгівлі чартер - партіями.У цих обставинах необхідно чітко розрізняти обов'язку сторін відповідно до договору перевезення і їхніх обов'язків по відношенню один до одного за договором купівлі - продажу.На жаль, немає авторитетних визначень таких виразів, як «контейнерні умови» і «збори за транспортну обробку на терміналі» (ТНС).Розподіл витрат відповідно до цих умов може бути різним у різних місцях і періодично змінюватися.Сторонам рекомендується пояснити в договорі купівлі - продажу, як ці витрати повинні бути розподілені між ними.










Статті

Вирази, часто використовувані в чартер - партіях, такі як «Франко борт завантажений», «Франко борт завантажений і приведено в стан готовності», іноді використовуються в договорах купівлі - продажу для точного пояснення того, якою мірою продавець відповідно до терміна FOB повинен виконати укладення товару в стан готовності на борту судна.
Генеральним директором ВАТ
40 "Московський загін підвід - пос.Клязьма, Костомарівська вул., нотехніческіх д.5 (будівельних) робіт", АТЗТ ------------------------- ------------------------------------------------ 41 " Хімсінтез ", НВО г.Красноармійськ, Центральна 584-16-15 вул., д.17 ---------- -------------------- ------------------------------------------- Сергієв-Посадський район --- -------------------------------------------------- -------------------- 42 Автоколона 1128, МПО г.Сергієв-Посад, Фабрична 4-23-52 "Мособлавтотранс" вул., д.4а ---- -------------------------------------------------- ------------------- Серпуховський район ----------------------------- -------------------------------------------- 43 "Ітрос", АТЗТ г.Протвино, Залізнична 158-71-75 вул., д.3, будівля 439 ---------- --------------------- ------------------------------------------ 44 "Серпухов-термінал", ДП п / о Липиці 72-47-35 ----------------------------------------- -------------------------------- Ступінскій район ---------------- -------------------------------------------------- ------- 45 "ІНСОТ-ТЕРМІНАЛ", г.Ступіно, Андронова вул., (264) ТОО д.54 4-21-64 ---------------- -------------------------------------------------- ------- 46 "Мосагропромснаб", АТ сел.

Новини

У січні-березні 2009 р.Сахалінська область поставила на японський ринок 1400000.
400 тисяч доларів повернули морякам в ході акції проти «зручних» прапорів Акція по захисту моряків, які працюють на суднах під прапорами зручним, завершилася на Далекому Сході.
Микола Асаул: Необхідно переосмислити і серйозно відкоригувати Стратегію розвитку ТЛК Санкт-Петербурга (стаття) Уряд Санкт-Петербурга прийняв звіт голови Комітету з транспортно-транзитної політики (КТТП) Санкт-Петербурга Миколи Асаула про реалізацію Стратегії розвитку транспортно-логістичного комплексу (ТЛК) Санкт -Петербурга.


Огляд преси

При цьому обсяг перевалки...
Банк " Відродження " входить до реєстру...
Ці заходи вжито через борги компанії...