Наша спеціалізація: доставка вантажів з Китаю, фрахтування, перевезення вантажів, морські контейнерні перевезення в Росію, Україну і країни СНД, розмитнення машин та інших популярних вантажів, розрахунок митних зборів, пошук китайських виробників, поставки з Китаю різних товарів і багато іншого.

Оптимізація вартості контейнерної перевезення:

Після успішних однієї-двох доставок можна вже думати про оптимізацію вартості транспортних витрат.У цьому випадку найбільш ефективним рішенням буде запросити розкладку з докладною деталізацією всіх платежів, як обов'язкових, так і неформальних.Далі отримані дані розбити на частини і виділити етапи, які можуть виконуватися незалежними компаніями.Наприклад так:

    Морська контейнерна перевезення;

    Експедирування і формальності в порту;

    Митне очищення;

    Перевезення з порту до складу замовника

По кожному пункту можна пошукати свого виконавця і запросити від нього ставку в докладному викладі.Запит на морське перевезення найкраще складати з урахуванням " людського фактора ".У цьому випадку більше шансів отримання оперативного й зацікавленого відповіді.

Для можливості порівняння котирувань від різних компаній потрібно запитувати ставку на контейнерні перевезення з максимальною деталізацією і перерахуванням вартості всіх накруток.

Зазвичай вартість морського перевезення визначається як сума самої ставки морського фрахту за певною контейнерної лінії і плюс надбавки.Найбільш часто додаються паливна, валютна та сезонна надбавки:

BAF - (Bunker Adjustment Factor або Bunkering Adjustment Fee) - надбавка за бункерное паливо, яке розраховується в доларах США за 1 TEU (1x20 'контейнер).

Паливна надбавка додається або віднімається від вартості фрахту і відображає коливання цін на паливо.

CAF - (Currency Adjustment Factor) - поправка на курси валют, яка розраховується у відсотках від базової ставки морського фрахту

Додається до вартості перевезення для компенсації змін у співвідношеннях курсів обміну валют.

PSS - пікова сезонна надбавка (діє під час пікових імпортних відвантажень)

Повний перелік надбавок можна подивитися перейшовши за посиланням.

Отримавши ставку з надбавками бажано також отримати підтвердження, що в неї вже все включено і транспортник потім не згадає про самі собою зрозумілі для нього якісь додаткові платежі.Важливим буде уточнити термін дії пропозиції і для відвантаження в який місяць розрахована вартість.

Таким чином можна приблизно порівняти ставки на контейнерні перевезення двох транспортників.

Не слід забувати, що різні морські компанії тяжіють до різних контейнерним лініях, де у них є кращі можливості для заробітку і відповідно торгується " запас " в ціні.

Тому, отримавши ставку на різні контейнерні лінії, непогано з'ясувати порівняльні плюси і мінуси самих ліній.Зокрема періодичність відправлень із потрібного порту, транзитний час доставки, кількість перевантажень, відгуки про самої лінії і т.п.

Так по одній лінії можуть бути відвантаження раз на 3 дні, а за іншою - раз на тиждень; в однієї транзитний час - 28 днів, а інший - 35 днів; представники деяких ліній спеціалізуються на підсаджуванні клієнта на штрафи і демередж, особливо по рефрижераторним контейнерів.Тобто, якщо існує хоч найменший шанс, що вантажоодержувач не впишеться в терміни, то вони зі знанням справи допоможуть зробити це неприємною реальністю.В одних - адекватна підтримка, коли додзвонюється і нормально вирішуєш всі питання.У інших - потрібно зусиль, щоб просто достукатися за призначенням і міцні нерви на ведення роботи в стилі " обіцяли зробити на завтра, якщо не забудуть ".Такі нюанси впізнаються виключно за " сарафанному " радіо, як відгуки потерпілих і вже пройшли цей шлях.

Крім вартості перевезення важливими моментами є репутація самого транспортника, його ставлення до вас особисто і бонуси компанії, які вона здатна запропонувати.

Звичайно, з точки зору репутації та надійності великі компанії виглядають краще.Проте все одно не останнє місце відіграє " людський фактор ", який визначається менеджером компанії з яким доведеться мати справу.Сюди відноситься його професіоналізм як фахівця, обов'язковість у виконанні обумовлених операцій і просто міжособистісні відносини.Може застерегти від якоїсь проблеми і порекомендувати рішення, щоб уникнути зайвих платежів, а може і діяти формально.

Зазвичай, якщо до замовника відносяться зацікавлене, то транспортник намагається його утримати якимись бонусами.Наприклад, великою кількістю вільних днів використання контейнерів в порту з якоїсь контейнерної лінії, відстрочкою платежу за перевезення, якимись додатковими сервісами і т.п.

За інших рівних умов це може вплинути на вибір.

На наш погляд, найкращий підхід це вибудовування довгострокових партнерських відносин з конкретним перевізником і стабільність роботи.Якщо транспортник, з яким вже була робота, не є невиправдано " дорогим " і не викликає почуття відторгнення з якихось причин, то оптимальним рішенням буде продовжити з ним роботу і далі.

Однак потрібно знайти шляхи для оптимізації його котирувань і умов в кращу сторону.Робити це коштує аргументовано, спираючись на пропозиції його прямих конкурентів.Для цього нескладно знайти в Інтернет безліч транспортних компаній і відправити їм запит на розрахунок морського перевезення.

Наприклад, ми в різний час отримували пропозиції на перевезення вантажу в контейнерах від транспортників Росії, Україні, Білорусі, Казахстану і т.п.Можливо вони зможуть бути вам корисні.Подивитися їх оферти можна за наступним посиланням: Архів пропозицій транспортників.

Якщо ділитися зі своїм транспортникам результатами такого маркетингового дослідження вартості послуг на морські перевезення, то таким чином його можна найкращим способом тримати в " тонусі " і приземляти його котирування.Це дозволить домагатися кращих ставок і умов для своєї компанії.









Статті

Переданих товарів.Акт завіряється підписами і печатками приймаючої і передавальної сторін, При цьому акт від імені митного органу підписує особа, яка займає матеріально Відповідальну посаду.
Форма посвідчення ввезення транспортного засобу затверджена наказом ГТК від 30 вересня 1994 року N 507.
У природі договорів відвантаження закладено, що, у той час як звичайні транспортні витрати за перевезення товару звичайним маршрутом і способом до погодженого місця повинні оплачуватися продавцем, покупець несе ризики втрати або ушкодження товару, а також додаткові витрати, що виникають внаслідок подій, що мають місце після того, як товар був належним чином доставлений для перевезення.

Новини

Корабель НАТО підібрав у берегів Сомалі 14 індійських моряків, яких утримували пірати протягом 10 днів 14.06.2009, Лісабон 7:26:26 входить до складу військово-морського угруповання сил НАТО в Аденській затоці португальський військовий корабель Corte-Real підібрав у берегів Сомалі 14 індійських моряків із захопленого піратами невеликого каботажного судна Vishvakalyan.
Газпром веде переговори про купівлю суднобудівних верфей у Німеччині Російське ВАТ «Газпром» планує придбати збанкрутілі суднобудівні верфі Wadan-Werftenв Вісмарі і Rostock-Warnemunde на Балтиці.
Операційні результати ММТП за січень-липень 2009 року.- Вантажообіг Групи «ММТП» за 7 місяців 2009 року збільшився на 8,4% - до 50,6 мільйона тонн Група «Новоросійський морський торговельний порт» (LSE: NCSP, РТС і ММВБ: NMTP) повідомляє про консолідовані операційні результати за січень-липень 2009 року: вантажообіг Групи «ММТП» за звітний період склав 50 601.9 тис.

Самая подробная информация печать фото на холсте тут.

Огляд преси

Подробиці і історію події...
" Проект " Екубекс " - перший прямий трансокеанський...
Екіпаж за допомогою рятувальників...