Наша спеціалізація: міжнародні вантажні перевезення, фрахтування, перевезення збірних вантажів, морські контейнерні перевезення вантажів, митне очищення, розрахунок вартості розмитнення, пошук фабрик Китаю, постачання з Китаю різних товарів та інше.

Обстоювання силами колійники поміняли...

обстоювання силами колійники поміняли 5 стрілочних переводів та капітально відремонтували кілометр рейкового шляху із заміною рейок і шпал.В'ЯЧЕСЛАВ Тушинский, НАЧАЛЬНИК СЛУЖБИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗАЛІЗНИЧНИХ ШЛЯХІВ Калінінградський морський РИБНОГО ПОРТУ: «Та робота, яка проводиться щодо посилення колійного господарства, дозволила нам відпрацювати в цьому році без всяких пригод, шлюбів, сходів вагонів ». Калінінградська погода піднесла черговий подарунок.Сніг з дощем.Тепер треба очистити шляху від мокрій сніжній каші.Якщо вдарить хоч невеликий мороз, то рейки і стрілочні переводи, за допомогою яких маневрують локомотиви, обмерзнуть.Так що у портових залізничників роботи додалося.ДТРК Калінінград 25 грудня 2009 г.повернутися в оглавленіеОдесскій морський торговельний порт домовився з компанією " ГТ Проект-Україна " (Одеса) про реконструкцію причалу № 16 Договір між портом і компанією підписаний 7-го грудня.Вартість договору становить 68098000.грн., повідомляє ugmk.info.Терміни виконання робіт - 2009-11 рр..Компанія " ГТ Проект-Україна " є товариством з обмеженою відповідальністю й спеціалізується на проектуванні, будівництві, реконструкції і ремонті морських гідротехнічних споруд.Одеський Морпорт оголосив тендер на реконструкцію причалу № 16 в кінці жовтня.Trans-Port 25 грудня 2009 г.повернутися в оглавленіеМінтранссвязі планує встановити знижки до акордних ставок на перевалку в портах для транзитних вантажів Мінтрансзв'язку має намір встановити на 2010 рік знижки до акордних ставок на перевалку транзитних вантажів у морських портах.Відповідний проект наказу , що містить розміри знижок був оприлюднений на офіційному сайті Міністерства.Зокрема, проектом наказу запропоновано закріпити вищевказані знижки на наступному рівні: 1.Приміром, для Усть-Дунайського морського торгового порту (варіант борт-борт): - на продукцію хімпромисловості в розмірі 50 %; - на тарно-поштучні вантажі в пакетах - 33%; - на вантажі в мішках до 30 кг - 39%; - метали кольорові в болванках, чушках, пачках та аркушах - 50%.2.Для Керченського морського торгового порту: - на вугілля навалом - 29%; - на зернові насипом - 31%.Як зазначає Міністерство, в першому півріччі 2009 року обсяги перевалки транзиту в морських портах знизилися на 7 млн ??тонн через те, що не застосовувалися знижки до акордних ставок.Тому Міністерство має намір ввести знижки в 2010 році для того, щоб не допустити фінансових втрат портів.ЛІГА: закон 25 грудня 2009 р.повернутися в оглавленіеВмешательство Генпрокуратури, СБУ та Мінтрансзв'язку запобігло розпродаж останніх ліквідних активів ДСК «Чорноморське морське пароплавство» 23 грудня Вищий господарський суд прийняв рішення відправити на повторний розгляд до суду першої інстанції (Госпсуд Одеської області) сім справ з продажу найбільш ліквідних об'єктів нерухомості ЧМП за заниженою вартістю.Транспортний Бізнес 25 грудня 2009 р.повернутися в оглавлениеСудостроительный завод " Приморець " побудує для " Дельта-лоцман " три лоцманських катери Суднобудівний завод ВАТ " Приморець " (г.Феодосія), що спеціалізується на будівництві і ремонті суден, побудує для ДП " Дельта-лоцман " три лоцманських катери, повідомляє прес-служба ДП " Дельта-лоцман ".Договір на розробку проекту, будівництво та постачання судів укладений 2 грудня 2009 р.за результатами підведення підсумків відкритих торгів.Катери призначені для висадки / зняття лоцманів на / з судна.Перший лоцманський катер завод планує здати в експлуатацію наприкінці жовтня 2010 р., другий - в кінці березня 2011 р., третій - в кінці червня 2011 р.Згідно з технічним завданням, лоцманські катери будуть виконані з алюмінієво-магнієвого сплаву.Довжина катерів - 15 м, ширина - 4,8 м, осадка - 1,6 м.Головний двигун потужністю 533 КВт.Забезпечить швидкість ходу до 19-ти вузлів.Суду мають бути стійкими до висоти хвилі до 2 метрів і вітру до 6 балів.Державне підприємство «Дельта-лоцман» створено наказом Міністерства транспорту України від 4 лютого 1998 р.№ 29 з метою удосконалення умов забезпечення безпеки мореплавства, а також впорядкування структури морських лоцманських служб у Північно -Західній частині Чорного моря.Підприємство має в арсеналі спеціалізований флот - 20 лоцманських катерів, 2 промірних катери, буксир льодового класу " Гайдамака ".РБК - Україна 25 грудня 2009 р.повернутися в оглавленіеКонтейнерний термінал «ТІС» прийняв перше комерційне судно - теплохід «Mega Star» Новий контейнерний термінал компанії «Трансінвестсервіс», розташований в акваторії Южненського морського торгового порту, прийняв перше комерційне судно - теплохід «Mega Star».В даний час йде навантаження на судно 9000 тонн ячменю.Контейнерний термінал " ТІС " був готовий перевалювати вантажі ще в жовтні, проте не міг приймати судна, так як МТП «Південний» відмовлявся включати причали, які побудував «ТІС», до Зводу обов'язкових постанов по порту, відзначають «Морські бізнес-новини Україна».Проектна потужність першої черги контейнерного терміналу складає 430 тис.TEU, друга черга дозволить вийти на потужністю 2 млн TEU.Термінал буде приймати до обробки контейнеровози місткістю до 12 тис.TEU і довжиною 310-350 метрів.Проектом передбачено будівництво 2 причалів довжиною 1120 метрів і глибиною 15 метрів.В даний час готовий перший причал довжиною 480 м.Крім того, термінал матиме майданчиком для зберігання контейнерів: на першому етапі можливість одноразового зберігання складе 14 тис.TEU, на другому - 40 тис.TEU.Перший час новий термінал буде працювати не з контейнерами, а з зерном, оскільки на контейнерному ринку України триває спад.При цьому зерно буде перевалюватися не в контейнерах, а навалом, через спеціальні ковші за допомогою причальних контейнерних перевантажувачів.Ехо 25 грудня 2009 г.повернутися в оглавленіеХерсонское облвідділення АМКУ оштрафувало Херсонський МТП на 16 тис.грн за зловживання монопольним становищем Херсонське обласне відділення Антимонопольного комітету України оштрафувало ДП «Херсонський морський торговельний порт» на 16 тис.грн за зловживання монопольним становищем , повідомляє прес-служба АМКУ.Як встановило АМКУ, морський порт безпідставно ввів таку спеціалізовану послугу як стивідорної нагляд за проведенням вантажних робіт на рейді порту.Зокрема, нав'язував цю додаткову послугу стивідорним компаніям, які зверталися за отриманням на рейді місця, необхідного для завантаження морських суден в повному обсязі, оскільки глибина біля причалів їх не дозволяє цього зробити.Крім того, порт неправомірно зобов'язав агентські компанії, які за дорученням судновласника домовляються з портом про обслуговування суден під час їх заходу в порт, замовляти тільки плавзасоби, які належать порту.АМКУ зобов'язало порт привести свою діяльність у відповідність до вимог законодавства.Порт визнав порушення і сплатив штраф до державного бюджету.РБК - Україна 25 грудня 2009 р.повернутися в оглавленіеМорская адміністрація Азербайджану назвала країну, судна якого найчастіше порушують правила плавання на Каспії Правила плавання в Каспійському морі найбільше порушуються судами, плаваючими під російським прапором.Як передає АПА, про це повідомив начальник Державної морської адміністрації Азербайджану (ARDDA) Гудрет Гурбанов.Азербайджанська сторона повідомила відповідним структурам Росії про суди і капітанів, які порушили правила плавання, щодо них вжито заходів.В даний час кількість плавають під прапором Азербайджану судів, зареєстрованих в ARDDA і IMO, складає 503.Всього під прапором Азербайджану плавають 1127 судів.АПА 25 грудня 2009 г.повернутися в оглавленіеГосударственная морська адміністрація Азербайджану за 2009 рік перевірила 70 суден на відповідність вимогам ІМО З урахуванням вимог Міжнародної конвенції про запобігання забрудненню моря судами для виведення з експлуатації однокорпусних танкерів до 2010 року 7 танкерів, що належать Каспійського морського пароплавства («Каспар») відповідно до резолюції А.744 (18) Міжнародної морської організації (International Maritime Organization, IMO) пройшли перевірку, їм видані повідомлення про відповідність.Таку заяву зробив на сьогоднішній прес-конференції голова Державної морської адміністрації Азербайджану (ДМА) Гудрат Гурбанов.«З початку року інспекторами ДМА були проведені перевірки 70 суден, у тому числі 33 суден, що плавають під зарубіжними прапорами, що на 29% перевищує показник минулого року », - сказав Гудрат Гурбанов.Він зазначив, що більшість перевірених судів плавають під прапорами Російської Федерації, азербайджана, Казахстану, Туркменістану та Ірану.1news.az 25 грудня 2009 г.повернутися в оглавленіеМіровой фінансова криза не вплинув на обсяг морських вантажоперевезень в Азербайджані Світова фінансова криза не зробила значного впливу на обсяг морських вантажоперевезень в Азербайджані, повідомив під час прес-конференції в п'ятницю начальник Державної морської адміністрації Гудрет Гурбанов.«Фінансова криза не вплинула на обсяг морських вантажоперевезень, навпаки, в 2009 році був відзначений ріст їх обсягу», - сказав Гурбанов.За його словами, приблизно 85% обсягу морських вантажоперевезень в Азербайджані припадають на нафту і нафтопродукти.Хроніка світових новини 25 грудня 2009 р.повернутися в оглавленіеПод прапором Азербайджану в Світовому океані плавають більше 500 судів - Державна морська адміністрація На сьогоднішній день під прапором Азербайджану в Світовому океані плавають більше 500 великих суден, повідомив у п'ятницю в ході прес-конференції в штаб-квартирі партії «Єні Азербайджан» начальник Державної морської адміністрації Гудрет Гурбанов.За словами Гурбанова, тільки в 2009 році 23 судам різного призначення були видані відповідні сертифікати.«У 2009 році Державною морською адміністрацією було перевірено 70 суден, які плавають під прапорами Азербайджану, Росії, Казахстану, Туркменістану та Ірану, що на 29% більше, ніж у минулому році », - повідомив Гурбанов.Державна морська адміністрація, створена 21 квітня 2001 року, є членом Міжнародної морської організації, що включає 182 члена.Хроніка світових новин 25 грудня 2009 г.повернутися в оглавленіеМорскіе пасажироперевезення між Азербайджаном і Іраном будуть відновлені Ісламська Республіка Іран (ІРІ) звернулася до Азербайджану з проханням відновлення морських пасажироперевезень між двома країнами.Таку заяву зробив на сьогоднішній прес-конференції голова Державної морської адміністрації Азербайджану (ДМА) Гудрат Гурбанов.« Після погодження з відповідними відомствами перевезення пасажирів з Іраном буде налагоджена », - сказав Г.Гурбанов.Як повідомлялося раніше, повномасштабні перевезення пасажирів між Баку і Ензелі у Каспійському морі планувалося відновити навесні 2010 року.Перший пробний рейс повинен відбутися в січні-лютому 2010 року.Ініціатором відновлення пасажироперевезень по морю між Азербайджаном і Іраном є іранська сторона.Раніше передбачалося, що лінія буде відкрита в кінці жовтня.Пасажирські рейси по Каспійському морю Ензелі-Баку і Баку-Ензелі планується здійснювати двічі на тиждень.Для цього в Азербайджані буде створено постійне представництво іранської судноплавної компанії, що володіє судном, яке буде курсувати між двома портами.Дана пасажирська лінія діяла протягом тривалого часу, але в 1998 році була тимчасово припинена.Питання про її відновлення погоджений на міждержавному рівні.Іранська сторона також надалі планує здійснювати перевезення в Баку з інших іранських каспійських портів - Амірабад і Ноушехр.1news.az 25 грудня 2009 г.повернутися до змісту днями буде закладено фундамент нового Бакинського міжнародного морського порту У найближчі дні відбудеться урочиста церемонія закладки фундаменту нового міжнародного морського торгового порту в селищі Алят Гарадагского району г.Баку.Таку заяву зробив на сьогоднішній прес-конференції голова Державної морської адміністрації Азербайджану (ДМА) Гудрат Гурбанов.Будівництво порту буде здійснено в три етапи і завершиться до 2016 року.Перший етап проекту, який охопить 2008-2010 роки, передбачає будівництво двох поромних , трьох вантажних мостів для прийому контейнерів, суден типу "Ро-ро» і звичайних (універсальних) суховантажів.Другий етап проекту охоплює 2011-2013 роки і передбачає будівництво ще трьох вантажних мостів, третій етап проекту (2014-2015 рр..) - будівництво додатково ще двох вантажних мостів.Вантажообіг нового порту буде мінімум в 3 рази вище, ніж у чинного.Новий порт буде розрахований на прийом суден водотоннажністю 13,5 тис.тонн, що є оптимальним для Каспію.При необхідності в новому порту буде можливо налагодити обслуговування суден і з великим дедвейтом.Проект будівництва порту оцінюється більш ніж в $ 400 млн.1news.az 25 грудня 2009г.повернутися до змісту найближчим часом буде прийнято рішення про проходження азербайджанських судів по Волго-Донському каналу В даний час з російською стороною ведуться переговори щодо проходження азербайджанських судів по Волго-Донському каналу.Таку заяву зробив на сьогоднішній прес-конференції голова Державної морської адміністрації Азербайджану (ДМА) Гудрат Гурбанов.«З Міністерством транспорту РФ ведуться переговори щодо безперешкодного проходження суден під прапором азербайджанським по Волго-Донському каналу.Думаю, найближчим часом буде прийнято позитивне рішення по даному питанню», - сказав Г.Гурбанов.Зазначимо, що з 1994 року Росія обмежила рух суден по власних внутрішніх вод, ввівши строгу дозвільну систему.На початку кожного року Азербайджан надавав необхідну кількість дозволів уряду Росії на схвалення.1news.az 25 грудня 2009 г.повернутися в оглавленіеЕще 149 судів отримали право плавати під прапором Азербайджану В відповідно до Міжнародної конвенції про підготовку, сертифікації та чергуванні моряків і законодавством Азербайджану в поточному році морякам видані 1776 дипломів про спеціальність, 7304 спеціальних сертифіката про підготовку і 3105 документів про особу моряка і стільки ж реєстраційних книжок моряка.Таку заяву зробив на прес-конференції глава Державної морської адміністрації Азербайджану (ДМА) Гудрат Гурбанов.«У рамках заходів ДМА щодо державної реєстрації та ведення державного реєстру суден (501 судно, загальний тоннаж - 1,3 млн.тонн), що плавають під прапором Азербайджану (крім малогабаритних), видачі суднових документів , 149 судам видані свідоцтва про право плавати під прапором Азербайджану.Також 53 судам були видані документи про право власності, 55 судам - ??про мінімальний склад екіпажу, 163 - про фінансове забезпечення цивільної відповідальності за шкоду від забруднення нафтою », - сказав Г.Гурбанов.23 судна різного призначення зареєстровані в державному судновому реєстрі з видачею свідоцтв, а 8 суден і плавуча бурова установка «Гейдар Алієв» - в реєстрі бербоут-чартер (договір фрахтування судна без екіпажу).«В даний час реєстрацію в ДМА пройшли 1127 суден, що плавають під державним прапором Азербайджану, у тому числі 503 судна пройшли реєстрацію і в IMO », - підкреслив глава ДМА.1news.azвернуться в оглавленіеС 1 січня по 30 листопада 2009р.по Сайменского каналу (в російській частині) пройшло 1680 судів (185 пасажирських, 741 суховантаж і 630 суден маломірного флоту) При цьому частка суден під російським прапором склала 35,1% (260 суднопроходів по каналу).Для порівняння, за аналогічний період 2008 р.частка судів під російським прапором склала 56,3%.Частка суден під прапором Німеччині в 2009р.склала 0,3%, Нідерландів - 26%, Антигуа і Барбуда - 21,9%, Фінляндії - 11,5%, інших - 5,2%.Вантажопотік за 11 місяців склав 974,123 тис.т.проти 1957 , 607 тис.т.за аналогічний період 2008р.Мінерально-будівельних вантажів було переевзено 367,020 тис.т., сировинного лісу - 247,755 тис.т., папери - 150,084 тис.т., вугілля та коксу - 57,039 тис.т., целюлози - 53,540 тис.т., добрив - 39,650 тис.т., пиломатеріалів - 29,696 тис.т.Закриття навігації на Сайменского каналі очікується в січні 2010 р.За навігацію 2009 року на борту пасажирських суден здійснили подорож по Сайменского каналу 21 306 туристів.ТОВ «Морське Агентство Саїмаа-Балт» 25 грудня 2009 р.повернутися до змісту 2010 році в Петербурзі планується відновити регулярне міжнародне поромне сполучення (стаття) У 2010 році в Петербурзі планується відновити регулярне міжнародне поромне сполучення.Ця ініціатива, за оцінками учасників круїзного бізнесу , повинна бути прийнята петербуржцями на «ура»: тільки за нинішніми даними більше 6 000 петербуржців планують відправитися в новорічний круїзи до Фінляндії, Таллін і Стокгольм.В принципі, всі умови для регулярних круїзів в Петербурзі створені.Про відновлення регулярного міжнародного поромного спілкування в Петербурзі заявив сьогодні на прес-конференції голова комітету з інвестицій та стратегічним проектам міста (Кісп) Олексій Чичканов.За його словами, сьогодні міська адміністрація веде переговори з низкою международних круїзних операторів про організацію поромного сполучення між Петербургом і низкою європейських міст, розташованих на узбережжі Балтійського моря.Олексій Чичканов висловив сподівання, що пороми повернуться до нашого міста в навігації 2010 року.«Для цього у нас є все: законодавство дозволяє пасажирам поромних суден перебувати без візи в місті протягом 72 годин, можливості міста з прийому поромних туристів набагато краще, ніж були раніше, працює Морський пасажирський термінал », - підкреслив він.Нагадаємо, що регулярне міжнародне поромне сполучення існувало в Петербурзі до 1996 року.Потім, на довгих 6 років воно припинилося і було знову відновлено з 2002 року двома найбільшими операторами.У 2006 році поромне повідомлення знову перервалося, і тільки в 2008 році була зроблена наступна спроба організувати водний шлях між Петербургом і Хельсінкі.На цьому ринку лідирували пороми двох зарубіжних компаній: « Tallink Estonia »і« Silvia line ». За словами прес - секретаря Кісп Віри Хейфіц однією з основних причин розриву угод була відсутність безвізового режиму.Компаніям, швидше за все, просто нерентабельно стало возити пасажирів з Петербурга.Вже сьогодні пробної спробою відновити регулярне сполучення стали новорічні круїзи з Петербурга в Гельсінкі, Стокгольм і Таллінн.«Рішення про те, в якій європейське місто вирушать пороми з Санкт-Петербурга, буде прийнято в тому числі і за їх підсумками», - пояснила «Вкрізіс.ру» прес-секретар Кісп Віра Хейфіц.Всі пре6дпосилкі для того, щоб круїзи були затребувані петербуржцями, безсумнівно, є.За 2009 рік круїзними судами було перевезено рекордна кількість пасажирів - 428 500 осіб.З них, за повідомленням Кісп, 244 500 пасажирів прибутку на причали Морського фасаду.Це - самі високі показники по круїзним перевезень за всі останні роки.Генеральний директор туристичної компанії «Експо-тур» Ігор Рюриків впевнений, що регулярні круїзи будуть користуватися в Петербурзі великим попитом.«Сьогодні у нас вже продані всі квитки на два судна, які вирушають у новорічні кризи: це 6 000 чоловік, - розповів він журналістам «Вкрізіс.ру».- 50% пасажирів - це жителі Петербурга, ще 50% - жителі інших міст.Вартість круїзу - 222 євро, в цю ціну включені переїзд, сніданки та екскурсії.Я впевнений , що регулярне міжнародне поромне сполучення стане у нас дуже популярним.Щодня на тижневі круїзи можна було б знайти по 400 - 800 чоловік, якщо тільки круїзи стануть регулярними ». У компанії« Інфлот », - найбільшому в світі агентстві з обслуговування круїзних суден, - нам підтвердили, що в Петербурзі попит на круїзи є.За повідомленням компанії, влітку найнижча вартість на річний круїз тривалістю в 15 днів на п'ятизірковий лайнер дорівнює 500 євро і в цю суму входить все, окрім, алкоголю і чайових.Максимальна ціна на той же лайнер, але на дуже дорогу каюту становить 4 500 євро.Однак з кожним роком кількість туристів, які бажають таким образомВкрізіс.ру 25 грудня 2009 г.повернутися в оглавленіеМагомед Абдулатипов: Розвиток порту Оля має стратегічне для Астраханській області значення (інтерв'ю) Астраханський портовий комплекс в 2009 році збільшив обробку вантажів майже на чверть від минулорічного показника.Стабільно працює устьевой каспійський порт Астрахань.Морський порт Оля - це поки невеликий по вантажообігу термінал, перед яким галузеві політики ставлять серйозні стратегічні завдання.Про це, а також про показники роботи порту Астрахань в інтерв'ю ІАА «ПортНьюс» розповідає капітан порту Астрахань, в зону компетенції якого входить порт Оля, Магомед Абдулатипов.Магомед Алиевич, які сукупні підсумки роботи стивідорних компаній порту Астрахань і порту Оля за минулі місяці 2009 року? Який суднообіг порту? - За 10 місяців 2009 року в морських портах Астрахань і Оля було перевантажено більше 4 млн тонн, що на 28,2% більше показника минулого року.Причому в номенклатурі переробляються генеральних вантажів основну частку, як і раніше становив метал - по порту Астрахань він займає 80% від загальної перевалки вантажів, а по порту Оля - 94%.Протягом 2009 року в порту Астрахань працювало 17 стивідорних підприємств, у минулому році їх кількість було 19.Суднозаходження в портах Астрахань і Оля за 10 місяців зросли на 15 , 5% - до 8 тис.640 одиниць (7 тис.782 в Астрахані і 858 в Оля).Транзитні перевезення морським транспортом через порт Астрахань за 10 місяців 2009 року обсяг зросли в 2 рази і склали 1,3 млн тонн.Які підсумки річкової навігації 2009 року? Назвіть, будь ласка, обсяг вантажопотоку і кількість суднозаходів з Волги? - Кількість суднозаходів в морський порт Астрахань з річки Волга за 10 місяців 2009 року склало 2 тис.974 одиниць або близько 30% суднообіг порту.Ваш прогноз за обсягами перевалки вантажів у портах Астраханській області за підсумками 2009 року...- Показники перевалки вантажів в морських портах Астрахань і Оля за 2009 рік очікуємо в наступних обсягах - по порту Астрахань більше 4,2 млн тонн, в порту Оля 750 тис.тонн.Як йде справа із завантаженням порту Оля ? - Частка вантажопереробки порту Оля в обсязі портів Астраханській області за 10 місяців 2009 року невисока - близько 15%.Разом з тим, розвиток морського порту Оля на принципах державно-приватного інвестиційного партнерства є стратегічним напрямом Астраханській області.За прогнозом, в порту за підсумками 2009 року планується переробити близько 750 тис.тонн вантажів, що складе 75% від проектної потужності експлуатованих в даний час вантажних причалів № 1,2,3 в морському порту Оля.Як нині на ввіреній вам акваторії ведеться робота щодо попередження нефтеразлівов? - Свою роботу з попередження нефтеразлівов на акваторії морських портів Астрахань і Оля ми намагаємося вести з урахуванням всієї важливості цього напряму діяльності, враховуючи зростаючу кількість бункерувальних і вантажно-розвантажувальних, стосовно до нафтопродуктів, операцій у морському порту.В основу цієї роботи покладено контроль виконання організаціями, здійснюють діяльність з нафтопродуктами на акваторії порту вимог чинного в галузі попередження та ліквідації надзвичайних ситуацій законодавства Російської Федерації, розпоряджень і вказівок Росморречфлота.Організації, які оперують з нафтою і нафтопродуктами в морському порту повинні мати відповідні ліцензії, підготовлені Плани щодо попередження та ліквідації аварійних розливів нафти і нафтопродуктів, відповідні резерви фінансових і матеріально-технічних засобів, а так само сили і засоби, власні або на договірній основі, що забезпечують локалізацію та ліквідацію прогнозованих розливів.Для підвищення ефективності проведених заходів ми залучаємо фахівців Астраханського лінійного відділу Волзького управління державного морського і річкового нагляду Ространснагляду , Головного управління МНС Росії по Астраханській області і ФГУП «Північно-Каспійське управління аварійно-рятувальних і підводно-технічних робіт».Відомості про результати перевірок, про виявлені недоліки або порушення направляються у відповідні наглядові органи для вжиття необхідних заходів щодо їх усунення.Остання перевірка комісією ФДМ «АМП Астрахань» діяльності організацій оперують з нафтою і нафтопродуктами на акваторії морського порту була проведена в кінці листопада - початку грудня цього року.Підсумки роботи комісії свідчать, що при наявності ряду виявлених недоліків є і цілком певні позитивні результати.З 25 перевірених організації тільки 3 не мають підготовлених Планів Ларн.Одночасно налагоджений контроль виконання вимог з установки локалізуючих бонових загороджень при виробництві навантажувально-розвантажувальних операцій з нафтопродуктами в морському порту.Відповідно до вимог «Положення про функціональну підсистему організації робіт з попередження і ліквідації розливів нафти і нафтопродуктів в море з суден і об'єктів незалежно від їх відомчої та національної приналежності », затвердженого Наказом Мінтрансу Росії від 06.04.2009 № 53, організовано несення аварійно-рятувальної готовності та готовності по ЛРН.Скільки нефтеразлівов відбулося на акваторії порту в 2009 році? - Аварійних розливів нафти і нафтопродуктів на акваторії морських портів Астрахань і Оля в 2008 і 2009 роках не зафіксовано.Чи достатньо в порту Астрахань буксирного забезпечення? Скільки компаній надають послуги з буксирування суден і який середній вік буксирного флоту? - Загалом в порту буксирне забезпечення здійснюється в достатній мірі.Послуги з буксирування судів надають 8 компаній.Середній вік буксирного флоту становить 25 років.Скільки бункерувальних компаній мають право на продаж судового палива в порту Астрахань? - бункерування суден паливом в морських портах Астрахань і Оля здійснюють 7 компаній: ТОВ «Донбункер« Астраханське підрозділ »; ЗАТ« Речбункер »Астраханський товаро-перевалочний ділянку; ТОВ« Бункерна компанія «вагне-Бункер»; ТОВ « Рінат і Сини »; ТОВ ВКФ« Дюна-Сервіс »; ТОВ« Русич »та ТОВ« Волга-Дон-Бункер ». Найбільшими екологічними компаніями, що надають послуги з прийому суднових відходів, що мають професійні аварійно-рятувальні формування для ЛРН є ЗАТ« Природоохоронний комплекс «ЕКО +», ТОВ «Еко-Сервіс» та ФДУП «Північно-Каспійське управління аварійно-рятувальних і підводно-технічних робіт».PortNews 25 грудня 2009 г.повернутися до змісту.У.Тонковид (ВАТ «Новошип»): Від першої особи «2100 розкриє перед нами нові можливості» Час рухається вперед, і ось ми вже стоїмо на порозі Нового 2010 року.Багато важливих завдань вирішено, багато чудових ідей втілено в життя, але ще більше належить втілити.Яким буде прийдешній рік? Напередодні свят ми розмовляємо з президентом ВАТ «Новошип» Ігорем Васильовичем ТОНКОВІДОВИМ.- Що цікавіше: планувати або підводити підсумки? - Підведення підсумків цікаве тим, що показує, наскільки грамотно ми розробили стратегію компанії, наскільки правильними були управлінські рішення і наскільки якісно працював персонал.Завжди приємно констатувати успіх, коли планові показники досягнуті, а робота виконана.Але також корисно буває проаналізувати причини недостатньо високого результату.Це дозволяє уникати повторення помилок у майбутньому.- Які події 2009 року Ви вважаєте ключовими для нашого пароплавства? - У році, почалася нова фаза інтеграційних процесів.Наша компанія, органічно вписавшись у групу «Совкомфлот», стала більш зрозумілою і привабливою.Думаю, це можна вважати нашим головним спільним досягненням.Також ми поповнили свій флот: в дію вступили суду сумарним дедвейтом понад півмільйона тонн (а це 15 % від всього чинного флоту).Крім того, вважаю важливим досягнення наших яхтсменів, які цього року виграли Кубок Росії з вітрильного спорту.Подія символічно у світлі планів «Новошип» з розвитку Водного спортивного центру як тренувальної бази для олімпійського резерву.- Голова ради директорів З.Про.Франк не раз говорив про те, що ми зустріли складний період у всеозброєнні: група компаній встигла реалізувати переваги, отримані в ході інтеграції.Розкажіть про підсумки спільної роботи за минулі два роки.- У ті часи, коли «Совкомфлот» і «Новошип» існували окремо один від одного, їх можна було назвати середньостатистичними великими судновласниками, нічим особливо не виділяються на світовому ринку.Створивши судноплавну компанію, у якої більше 10 мільйонів тонн дедвейту на воді, держава отримала судновласника-важкоатлета, здатного брати участь у великих тендерах, диверсифікувати бізнес і отримувати доступ до нових ринків.Після об'єднання компанії стали більш привабливі для великих клієнтів.Більше того, їм сталопроще будувати відносини з фінансовими організаціями.Зараз уряд розглядає можливість приватизації четвертої частини групи компаній.Загальна капіталізація групи досить висока в порівнянні з іншими активами, які держава може продати з вигодою для себе.Воно - наш головний акціонер, тому визначає наше подальше поводження.Той синергетичний ефект, який передбачалося отримати, отриманий.Група компаній «Совкомфлот» перетворилася на провідного світового перевізника нафти і нафтопродуктів, що володіє досвідом роботи в льодах, що увібрав у себе всі найцінніші знання в галузі транспортування енергоресурсів і здатного здійснювати повний сервіс всіх напрямків бізнесу.На такому підприємстві може базуватися весь російський морський кластер.- Ясно, що результати 2008 року перевершити вдасться нескоро.Ми завершимо цей складний рік з прибутком? - Так, криза не могла не позначитися на результатах нашої роботи.Ми спостерігаємо спад на фрахтовому ринку.Наші доходи знизилися.При цьому компанія змогла заробити достатньо, щоб відчувати себе комфортно.Багато в чому наша фінансова стійкість заснована на вмінні грамотно оптимізувати витрати.Але ми не економимо на якості наших послуг і на рівні кваліфікації персоналу.- На чому миекономили в 2009 році, і як менеджмент бачить це питання в перспективі? - Завдання будь-якого керівника - розумно ставитися до витрат свого підрозділу.Не можна економити на стратегічно важливі речі, тим більше не можна економити заради економії.Пароплавство витрачає кошти на оплату праці, технічну підтримку флоту , покриття операційних витрат, страхування ризиків і підтримка адміністративної структури.Наша мета - збалансувати свої доходи з наявним пакетом зобов'язань, при цьому зберегти мотивацію персоналу (в тому числі і за рахунок карьерногороста) і першокласну технічну підтримку флоту.Раз вже ми стали одним з провідних перевізників у світі, ми повинні забезпечити персонал всім необхідним для безпечного і якісного виконання своїх обов'язків.При цьому ніхто не заважає нам, наприклад, працювати над зменшенням енергоспоживання.Ми також будемо оптимізувати штат та структуру компанії (скорочувати непрофільні активи, а отже, і ризики , з ними пов'язані).- З 1 січня міжнародне судноплавство зіткнеться з необхідністю використання низькосірчистого палива в європейських портах.Чи готовий наш флот до цього? - Весь флот «Новошип» відповідає новим вимогам.Ми провели всі необхідні підготовчі заходи, погодили це з фрахтівниками і класифікаційними товариствами.- Компанія традиційно приділяє увагу розвитку персоналу.У 2009 році була оновлена ??матеріальнаябаза корпоративного учебнотренажерного центру, проведено серію семінарів для наших працівників.Як планується діяти в цьому напрямку в майбутньому? - Наш тренажерний центр - найсучасніший в країні.Він по -справжньому унікальний, тому що там працюють найбільш кваліфіковані практикуючі фахівці, а уче










Статті

Б.6.Розподіл витрат Покупець зобов'язаний відповідно до положень статті А.3а): - нести всі витрати, пов'язані з товаром, з моменту його постачання у відповідності зі статтею А.4.- нести всі додаткові витрати при невиконанні їм обов'язку у відповідності до статті Б.2.або дати повідомлення у відповідності зі статтею Б.7.Умовою, однак, є належна відповідність товару договору.
Поняття умисної вини визначено в ст.11 КпАП: адміністративне правопорушення визнається вчиненим умисно, коли особа, яка його вчинила, усвідомлювала протиправний характер своєї дії чи бездіяльності, передбачала її шкідливі наслідки і бажала їх або свідомо допускав настання цих наслідків.

Новини

обстоювання силами колійники поміняли 5 стрілочних переводів та капітально відремонтували кілометр рейкового шляху із заміною рейок і шпал.
На родовище «Нафтові камені» доставлений 20-дюймовий газопровід для 2-ї газокомпресорної станції На родовище «Нафтові камені» за допомогою судів «Лютога» і «Микаил Алієв» Каспійського морського нафтового флоту Азербайджану доставлений 20-дюймовий газопровід, який був зварений 3 - м будівельно-монтажним управлінням (БМУ) Тресту «Нефтгазтікінті» («Нефтьгазстрой») на ділянці в Говсане.


Огляд преси

Після огляду корпусу...
Адвокат юридичної компанії «Вегас-Лекс» Максим...
З шести судів п'ять будуть...