Анотація діяльності: доставка вантажів з Китаю, експедирування, доставка вантажів, морські міжнародні перевезення вантажів, митне оформлення, розрахунок митних зборів, пошук виробників в Китаї, послуги представництва в Китаї та інше.

ОАО «двтг» планує в поточному році одержати виручку в 14300000000...

ВАТ «ДВТГ» планує в поточному році одержати виручку в 14,3 млрд рублів і внести серйозні корективи в свою вантажну базу В офіційному повідомленні компанії йдеться, що прогноз складений на основі поточного обсягу вантажоперевезень компанії та враховує загальний стан ринку і значне зниження вантажоперевезень.Цей факт і став причиною перегляду ВАТ «ДВТГ» своєї вантажної бази.«Зміни спрямовані на те, щоб забезпечити найбільшу виручку і в максимально стислі терміни виконати зобов'язання перед кредиторами та власниками цінних паперів.Якщо раніше компанія концентрувалася насамперед на високотехнологічних контейнерних перевезеннях, то тепер з - за зміни структури світової торгівлі та зменшення обсягу транзиту та імпорту в Росію компанія змістила акцент на роботу з російськими вантажовласниками.Таким чином, портфель замовлень компанії поповнився генеральними вантажами.У структурі перевезених вантажів вони склали відповідно метал - 12%, вугілля - 8%.Обсяг перевезеної нафти і нафтопродуктів збільшився до 64% », - наголошується в повідомленні ВАТ« ДВТГ ». При цьому в офіційному повідомленні ВАТ« ДВТГ »говориться, що в 2009 році 5% виручки компанії буде направлено на погашення поточної заборгованості в обсязі 715 млн рублів.Нагадаємо, що в даний час істотна частка боргового навантаження ВАТ «ДВТГ» припадає на викуп знаходиться в лізингу рухомого складу.Із загального парку рухомого складу компанії (13379 одиниць) 49%, або 6 385 одиниць, перебувають у лізингу.Обсяг простроченої заборгованості ВАТ «ДВТГ» - зобов'язання з виплати купонного доходу і виконання оферти - становить 325 млн рублів.Свої зобов'язання з виплати купона облігаційної позики 1-ї серії компанія виконала повністю.язання по 2-му облігаційної позики компанія виконала в обсязі 44%.« невиконані зобов'язання знаходяться в процесі реструктуризації.До погашення по оферті облігацій 2-й серії обсягом 5 млрд руб.з терміном виконання 29 липня було пред'явлено облігацій на суму близько 2 млрд руб.План реструктуризації заборгованості компанії передбачає обмін обертаються на ринку цінних паперів на облігації 3 -го випуску або векселя », - йдеться в повідомленні ВАТ« ДВТГ ». Довідка deliver: ВАТ« Далекосхідна транспортна група »- одна з найбільших транспортно-експедиторських компаній Росії.До складу Групи компаній входить кілька компаній-експедиторів і компаній - операторів.Група працює з 2000 року і здійснює весь спектр послуг, пов'язаний з транспортуванням та експедируванням внутрішніх, транзитних та експортно-імпортних вантажів по території Росії, країн СНД і далекого зарубіжжя, по залізниці, морем, а також у змішаному сполученні.За 2007 рік групою було перевезено понад 21 млн тонн вантажів.ВАТ «ДВТГ» спеціалізується на перевезенні різних видів вантажів, серед яких нафтопродукти, ліс, вугілля, глинозем, металопродукція, контейнери.Журнал Deliver 3 серпня 2009 г.










Статті

До нього митним законодавством.У першому випадку безпосередньо позначене в законодавстві присутність Політичного фактора надає митним органам широкі дискреційні Повноваження при регулюванні цього питання.
Існують тільки два терміни, пов'язані зі страхуванням, а саме терміни CIF і CIP.
- Митні лабораторії, які створюються ГТК для проведення експертиз І досліджень товарів в митних цілях; - науково-дослідні установи та навчальні заклади професійної І додаткової освіти (наприклад, Митна академія); - обчислювальні центри, поліграфічні, будівельно-експлуатаційні І інші підприємства та організації , діяльність яких сприяє вирішенню Завдань митних органів.

Новини

«Гудок»: Одна папір.- Оформлення вантажів на переправах між балтійськими портами спроститься Вчора на президії уряду було прийнято рішення про приєднання Росії до конвенції про міжнародні залізничні перевезення (КОТІФ).Це допоможе залучити додаткові вантажі на поромні переправи між Росією і Німеччиною.
Ставки фрахту контейнерного тоннажу майже досягли дна, і до кінця 2009р.ринок почне відновлюватися Ставки фрахту контейнерного тоннажу майже досягли дна, і до кінця 2009р.
Австралійська компанія Babcock & Brown Infrastructure продасть 40% частки в Euroports за 141,5 мільйона євро Австралійська компанія Babcock & Brown Infrastructure (BBI) переглянуло угоду про продаж частки в Euroports SA консорціуму Antin Infrastructure Partners і Arcus European Infrastructure Fund 1 (раніше компанія називалася Babcock & Brown European Infrastructure Fund) в бік продажу більшої частки за зниженою ціною.


Огляд преси

Колишній керівник...
За її словами, станом на 12 травня порт...
Правління і ЗАТ, і ВАТ очолює...