Наші сильні сторони: перевезення вантажів по Росії, експедирування, перевезення контейнерів, морські контейнерні перевезення, митне очищення вантажу, розрахунок митних платежів, пошук заводів Китаю, організація бізнес турів до Китаю і так само багато що інше.

«Коммерсант»: «Волготанкер» розширюють горизонти

«Коммерсант»: «Волготанкер» розширюють горизонти.- Міжнародний фонд просить суд збільшити розмір відповідальності пароплавства за розлив нафти У справі «Волготанкер» за позовами потерпілих від розливу нафти з судна пароплавства в Керченській протоці заявлено два клопотання.За одним із них Міжнародний фонд компенсації збитку від забруднень нафтою просить про збільшення розміру відповідальності судновласника більш ніж на 50 млн рублів.За іншим клопотанням один з відповідачів - страхова компанія «Ингосстрах» - просить взагалі звільнити судновласника від відповідальності.Експерти оцінюють шанси збільшення розміру відповідальності як високі, а вимога звільнення « Волготанкер »від виплат компенсації вважають необгрунтованим.Учора в Арбітражному суді Санкт-Петербурга і Ленінградської області відбулося чергове розгляд позову до ВАТ« Волготанкер »про відшкодування збитку за аварію в Керченській протоці.Нагадаємо, 11 листопада 2007 року відбулася найбільша аварія на морі в Керченській протоці.Судно «Волготанкер» «Волгонефть-139», зафрахтоване компанією «Волга-Нафта», завдало найбільший екологічну шкоду.З танкера у воду потрапило 3,19 тис.т мазуту.Співвідповідачами у справі проходять компанія «Ингосстрах», страхувала судно «Волготанкер », яке зазнало аварії (є фактичним відповідачем, оскільки« Волготанкер »- банкрут.-" ред ") та Міжнародний фонд компенсації збитку від забруднень нафтою (створений в рамках конвенції цивільної відповідальності за шкоду від забруднення нафтою, в которуб входить Росія, фонд формується з коштів власників танкерів, страхових компаній і компаній-імпортерів нафти, максимальна сума компенсації за забруднення середовища - $ 283 млн, або 8,8 млрд рублів по вчорашньому курсу.- "ред").Позивачами у справі проходять Росприроднагляд, ФДМ «Новоросійське управління аварійно-рятувальних, суднопідіймальних та підводно-технічних робіт », муніципальне утворення Темрюкский район (Краснодарський край), Керченський морський торговий порт,« БашВолготанкер », адміністрація Красноярського краю.В цілому сума позову оцінюється більш ніж в 6 млрд руб.Як розповів адвокат «Ингосстраха», що представляє інтереси компанії в суді, Тимофій Альошкін, вчора суд розглядав клопотання Міжнародного фонду компенсації збитку від забруднень нафтою про збільшення розміру відповідальності судновласника або страховика з 3 млн розрахункових одиниць (118 млн рублів) до 4,5 млн одиниць (близько 177 млн рублів).За словами пана Альошкіна, фонд посилався на те, що такий розмір відшкодування шкоди для судна тоннажністю менше 5 тис.тонн (у судна «Волготанкер» - 4 тис тонн.. - "ред") передбачено міжнародною конвенцією про цивільну відповідальність за збиток від забруднення нафтою.За словами джерела в «Ингосстрахе», страховик укладав договір страхування на суму близько 125 млн рублів, що укладається в нинішню суму позову, але якщо сума відповідальності буде змінена, компанії доведеться за рішенням суду переплатити.За словами юриста практики «Арбітраж.Конфлікти.Судові спори» фірми «Вегас-Лекс» Юрія Свистунова, кілька років тому в конвенції був вказаний розмір відповідальності для судновласника, судно якого зазнало аварії, в сумі 3 млн розрахункових одиниць, а в 2000 році були прийняті зміни, згідно яким він збільшився до 4,5 млн розрахункових одиниць.«На території Росії ці зміни діють з 2001 року, - говорить юрист.- Таким чином, я оцінюю шанси на збільшення розміру відповідальності для страховика як дуже високі».Крім того, як розповів пан Альошкін, «Ингосстрах» вчора заявив на суді клопотання про повне звільнення відповідача від відповідальності на тій підставі, що крах судна сталося в результаті «непереборного, неминучого явища», а згідно з конвенцією в такому випадку судновласника не обтяжують виплатами компенсацій за нанесення шкоди навколишньому середовищу.Експерти вважають клопотання відповідача про звільнення судновласника від відповідальності необгрунтованим.«За нашою інформацією судно« Волготанкер »зайшло в Керченську протоку з метою переливу нафти на інше судно, - говорить координатор тактичної програми« Грінпіс »в Росії Олексій Кисельов.- При цьому перелив передбачалося виробляти в умовах, коли судна просто стояли на якорях, а не в спеціальному нафтовому терміналі, як вимагають встановлені норми переливу нафти.За інформацією господина Кисельова, під час шторму судно «Волготанкер» готувалося до такого переливу нафтопродуктів, і тому, за його словами, катастрофа не можна підводити під непереборне неминуче явище ». Прес-секретар губернатора Краснодарського краю Володимир Пригода сказав, що поки йде судовий процес, адміністрація від коментарів утримується.Отримати коментарі інших позивачів не вдалося.За обома клопотаннями суд рішень не виніс.Наступне засідання у справі відбудеться 8 вересня.Коммерсант (Самара) № 104 (4159) 11 червня 2009 р.










Статті

-------------------------------------------------- ----------------------- 257 "плата", АТ Востряковському пер.
Територію для переробки, митні органи вправі перевіряти на переробних Підприємствах складські, фінансові та технологічні документи з обліку і Переробці таких товарів, а також, як і при ввезенні товарів, накладати на ці Товари кошти митної ідентифікації, брати проби та зразки.
Україна займає пасивну позицію в реалізації в Чорноморському регіоні проекту розвитку морських магістралей, - ОЧЕС України сьогодні пасивно бере участь в реалізації проекту розвитку морських магістралей ОЧЕС.

Новини

Ігор Левітін запропонував змінити одну формулювання в документі про розвиток морського пасажирського транспорту в Санкт-Петербурзі Міністр транспорту РФ Ігор Левітін запропонував голові комітету з транспортно-транзитної політики Санкт-Петербурга Микола Асаул змінити одну формулювання в документі про розвиток морського пасажирського транспорту в Санкт-Петербурзі.
Судноремонтники відмовилися працювати без зарплати 56 з 405 працівників 30-го судноремонтного заводу (СРЗ) Міноборони РФ в селищі Дунай Приморського краю вчора припинили роботу через борги по заробітній платі.
3 серпня в порт Усть-Луга прийшло судно «Aura», що доставила 2 RTG-крана виробництва Konecranes для Усть-Лузького контейнерного терміналу 3 серпня в порт Усть-Луга прийшло судно «Aura», що доставила 2 RTG-крана виробництва Konecranes для Усть-Лузького контейнерного терміналу.


Огляд преси

Ефективним результатом цієї...
Завдяки відновленню ряду лінійних...
Перевірка очікується на Каспії...