Анотація діяльності: вантажні перевезення по Росії, консолідація вантажів, перевезення вантажів, морські вантажоперевезення, розмитнення машин та інших популярних вантажів, розрахунок цін розмитнення, пошук заводів Китаю, організація бізнес турів до Китаю і багато іншого.

«Коммерсант»: fesco не вистачає на контейнери

«Коммерсант»: FESCO не вистачає на контейнери.- Група відмовилася фінансувати будівництво терміналу в Усть-Лузі Національна контейнерна компанія (НКК) вчора повідомила про призупинення будівництва контейнерного терміналу в Усть-Лузі.Причиною в НКК називають відмову одного зі своїх акціонерів, групи FESCO Сергія Генералова, від участі у фінансуванні проекту.Складне фінансове становище зараз не дозволяє FESCO інвестувати в довгострокові проекти, кажуть експерти.Вони не виключають, що розбіжності між FESCO і його партнером по НКК, групі First Quantum, можуть привести до розриву.Вчора НКК повідомила про призупинення будівництва контейнерного терміналу в порту Усть-Луга в Ленінградській області.У повідомленні компанії причиною названо відмову FESCO від участі у фінансуванні та будівництві терміналу " через відсутність інвестиційного капіталу ".У повідомленні підкреслюється, що інші акціонери - група First Quantum і компанія Eurogate - підтвердили готовність запустити проект за графіком, до кінця поточного року, але через відмову FESCO введення терміналу " відкладений на пізніший термін ".У прес-службі НКК не змогли уточнити " ред " нові терміни запуску Усть-Лузького терміналу.НКК на паритетних засадах належить транспортній групі FESCO Сергія Генералова і групі First Quantum, підконтрольної депутату Держдуми Віталію Южилін.Володіє найбільшим в Росії Першим контейнерним терміналом в Санкт-Петербурзі (річна потужність 1 млн TEU), терміналами НУТЕП в Новоросійську (потужність 130 тис.TEU) і " Укртрансконтейнер " в українському порту Іллічівськ ( зараз його робота призупинена).будується в Усть-Лузі термінал потужністю 3 млн TEU на рік належить НКК на 80%, іншими 20% володіє портовий оператор Eurogate.У FESCO не підтверджують, що група відмовилася від фінансування проекту." Різниця в позиціях акціонерів в першу чергу стосується темпів будівництва, - пояснив представник групи Станіслав Вартанян.- При виснажених вантажопотоці ми не вважаємо за доцільне форсувати будівництво ".За його словами, навіть економія на рублевих витратах з будівництва може бути перекрита збільшенням термінів окупності.Проблеми із залученням фінансування у важкій ситуації на ринках теж є, але це не головна причина, додав він.Зв'язатися з Віталієм Южилін та представниками First Quantum вчора не вдалося.Джерело " ред " в НКК пояснює позицію First Quantum і Eurogate тим, що відкладати будівництво вже не можна." Точка неповернення пройдена: зроблено не менше половини інвестицій, закуплено обладнання, частина його доставлена ??в Усть-Лузі.Заморожування будівництва приведе до істотних збитків ", - говорить співрозмовник " ред ", уточнюючи, що з необхідних для будівництва $ 350 млн партнери вже вклали $ 175 млн.Партнери не можуть домовитися через різницю у фінансовому положенні, говорить джерело " ред " в портовому бізнесі.Чистий прибуток групи за МСФЗ за 2008 рік впала на 80%, група порушила низку ковенант за кредитними угодами, її боргове навантаження перевищує $ 1 млрд, а у First Quantum все набагато краще, каже співрозмовник " ред "." Віталій Южилін успішно вийшов з ряду проектів, а також повністю повернув інвестиції від міського уряду за проектом " Морський фасад " в Петербурзі ", - зазначає він.Джерело в FESCO підтверджує цю версію." Ми призупинили інвестиції в порти, закупівля залізничних вагонів, логічно, що ми не хочемо зараз інвестувати в проект, який дасть віддачу не раніше ніж через п'ять років.Зараз завдання - зберегтися в найближчі рік-два ", - говорить співрозмовник " ред ".Експерти визнають, що в обох сторін своя логіка.Але при цьому вартість активу виявиться нижче, ніж інвестиції, витрачені на його добудову, вважає глава аналітичного департаменту КК " Ингосстрах інвестиції " Євген Шаго: зі зниженням потоку в 2010 році термінал не буде завантажений.Глава агентства Infranews Олексій Безбородов не виключає, що розбіжності між партнерами по НКК можуть привести до розриву, як це було з колишнім власником 50% НКК групою " Н-Транс ", що продала свій пакет FESCO." Але в умовах кризи партнери не зможуть знайти покупця на свої акції ", - попереджає він.Газета «Коммерсант» № 141 (4196) 5 серпня 2009 р.










Статті

Сторони, законодавець передбачає, що звільнення від певних форм Митного контролю встановлюється виключно ТК (ч.1 ст.188), а з інший - надає голові ГТК та особі, яка його заміщає, право звільняти Окремих осіб, окремі товари та транспортні засоби від певних форм митного контролю у випадках, коли це відповідає "життєво важливим інтересам Російської Федерації" (ч.5 ст.188).Крім того, законодавець використовує формулювання "звільнення від певних Форм митного контролю", в той час як в даній статті мова йде Про звільнення тільки від однієї форми контролю - митного огляду.
Для провадження у справі документів; вилучення товарів, транспортних засобів, документів та інших предметів; накладення арешту; митне обстеження; огляд; Пред'явлення для впізнання, призначення експертизи; взяття проб та зразків для проведення експертизи; призначення проведення ревізії, перевірки, інвентаризації.
Росії, в) 1 млн.доларів США - якщо сплачений статутний капітал становить Менше 3-кратного мінімального розміру, встановленого Банком Росії.

Новини

Чистий збиток Північного порту Палдиски (Естонія) в 2008 році виріс майже в 5 разів - до $ 12,28 мільйона Чистий збиток Північного порту Палдиски (Paldiski Sadamate AS, Естонія) в 2008 році зріс порівняно з 2007 роком майже в 5 разів - до 135 , 8 млн крон ($ 12280000).Як випливає з річного звіту фірми, збитки від комерційної діяльності склали 46 млн крон, до них додалося ще приблизно 90 млн крон фінансових витрат, з яких 65 млн крон представляли собою витрати на сплату за відсотками і 33,7 млн ??крон збитку від зміни курсу валют.
Про перспективи об'єднання Санкт-Петербурзької і Балтійської митниць на конференції ІАА «ПортНьюс» 24 вересня розповість Андрій Гринь Про перспективи об'єднання Санкт-Петербурзької і Балтійської митниць буде розказано в рамках конференції «За кризової рисою.
Сів біля узбережжя Хабаровського краю танкер з дизельним паливом на борту не становить загрози екології - МНС Хабаровськ.


Огляд преси

Буксир РБТ-384 належить...
Обсяг вантажообігу за 5 місяців...
По лютий 2011р.Дедвейт...