Наша спеціалізація: перевезення по Росії, фрахтування, перевезення вантажів, морські перевезення, розмитнення машин та інших популярних вантажів, розрахунок цін розмитнення, пошук китайських виробників, поставки з Китаю різних товарів і багато іншого.

б) інші законодавчі акти Російської Федерації та міжнародні договори
Росії, контроль за виконанням яких покладено на митні органи;
в) нормативні акти ГТК загального характеру.
ГТК забезпечує опублікування найбільш важливих правових актів з митного
Справі, а також видання збірників правових актів з митної справи.При цьому
Опублікування Державним митним комітетом законодавчих актів,
Контроль за виконанням яких покладено на митні органи, є додатковим
До їх офіційному опублікуванню відповідно до російського законодавства.
Нормативні акти, що підлягають державній реєстрації в Міністерстві юстиції
РФ, обов'язково публікуються в газеті "Российские вести".Нормативні акти
У митній справі можуть публікуватися в різних виданнях, ГТК, бюлетені
"Митні відомості", газеті "Митниця", газеті "Митні вести" (частина
Щотижневої газети "Економіка і життя"), в інших друкованих виданнях, визначених
ГТК в якості видань, опублікування в яких вважається офіційним, а також
В інших засобах масової інформації, якщо є спеціальна вказівка ??в
Стосовно конкретної публікації на те, що опублікування вважається офіційним.
Не підлягають опублікуванню нормативні акти ГТК з грифами "Особливої ??важливості",
"Цілком таємно", "Таємно", "Для службового користування", "Не для друку".
У Положенні про інформування і консультування з митних питань
Визначено порядок офіційного опублікування нормативних актів ГТК ??загального
Характеру, що передбачає три основних випадку.
Перший випадок стосується нормативних актів, що підлягають державній
Реєстрації в Мін'юсті РФ.Публікація таких актів, як правило, здійснюється
Не пізніше десяти днів після державної реєстрації.Другий випадок -
Нормативні акти, не встановлюють більш пільгові правила, ніж ті, які
Діють, а також нормативні акти, щодо яких не існують зобов'язання
Для ГТК ввести їх в більш короткі терміни.Перша публікація тексту таких нормативних
Актів здійснюється не пізніше тридцяти днів до набрання актом чинності.Третій
Випадок, як і другий, пов'язаний з ч.2 ст.11 ТК.Перша публікація нормативних
Актів, що встановлюють більш пільгові правила, або актів, які вводяться
У дію в більш короткі терміни за приписом російських законодавчих
Актів, повинна здійснюватися не пізніше тридцяти днів з моменту їх вступу
В силу.
Вимога обов'язкового опублікування нормативних актів з митного
Справі допомагає митним органам впоратися з потоком численних запитів
Про причини прийнятого рішення, дії чи бездіяльності.Якщо підставою прийнятого
Рішення, вчиненого дії (бездіяльності) є опублікований правової
Акт, то відповідь на запит може зводитися до заслання на цей акт (вказується
Назва акта, його предмет і видання, в якому акт опублікований).
Інформація про діючих правових актах (ст.389)
Надання інформації про діючих правових актах покладається на
Будь-який митний орган, до якого звернулося зацікавлена ??особа.Митний
Орган може не надати запитувану інформацію, переадресувавши зацікавлена
Особа до іншого органу, тільки в двох випадках:
1) коли у даного митного органу відсутня інформація про запитуваній
Правовому акті;
2) коли запитується інформація про правовому акті, виданому нижчестоящим
Митним органом.
ТК чітко визначає поняття "інформація про діючих правових актах".
У нього входять назва акта, його предмет і видання, в якому цей акт опубліковано
(Ч.1 ст.389).Якщо ж особа бажає отримати про опубліковані правових актах










Статті

А тепер поставимо питання: що було б, отримуй Маріупольський порт, подібно портів Західної Європи, субсидії у вигляді пільгового оподаткування, пільгових позик, прямої участі держави в деяких капіталовкладеннях? Гадати немає сенсу, але ясно, що, навіть будучи «старомодним» держпідприємством, порт вийшов би на світовий рівень якості робіт та послуг.
Постачання товарів, за якими здійснюється валютний контроль); - із зменшенням вартості товару через невідповідність якості поставленого Товару умовам контракту (за наявності письмового підтвердження МЗЕЗ або Уповноважених МЗЕЗ органів або ТПП).При цьому якщо якість товару погіршився При транспортуванні, то зменшення ціни товару може бути визнано лише У тому випадку, якщо ризик пошкодження товару ніс експортер відповідно до Базисними умовами поставки товару, визначеними контрактом; - з невідповідністю кількості товару, зазначеного у ВМД, кількості, зазначених у товаросупровідних документах, підтверджується комерційними Актами транспортних організацій.
Тарифів, існуванням численних обтяжливих митних формальностей, що перешкоджають розвитку міжнародної торгівлі.

Новини

«Гудок»: Структурні зміни в логістиці - Денис Скрипка, директор з продажу ХК «Логопром» - За минулий з початку економічної кризи час відбулися зрушення в структурі внутрішніх перевезень.
Українські морські торгові порти в першому півріччі 2009 року збільшили прибуток більш ніж в 3 рази У першому півріччі українські морські торговельні порти збільшили прибуток більш ніж в 3 рази.
За час навігації на Ванкор доставлять близько 200 тис.тонн вантажів Почалася сезонна доставка вантажів річковим шляхом на Ванкор.


Огляд преси

Колишній керівник...
Вантажний флот компанії налічує...
Через 10-15 днів воно буде замінено...







dried-apricot.ru