Анотація послуг: перевезення вантажів по Росії, експедирування, доставка вантажів, морські контейнерні перевезення вантажів, розмитнення авто і інших популярних вантажів, розрахунок митних платежів, пошук товарів у Китаї, організація бізнес турів до Китаю та інше.

Інформованість пасажирів про приписах митного законодавства.
Документи та відомості, необхідні для митного контролю (ст.182)
Особи, що переміщують товари та транспортні засоби через митний кордон
РФ або здійснюють діяльність, підконтрольну митним органам, зобов'язані
Представляти останнім документи та відомості, необхідні для митного контролю.
Відомості, необхідні для митного контролю, митні органи можуть
Отримувати від податкових та інших контролюючих органів.Законодавець наділяє
Митні органи правом отримувати від банків та інших кредитних установ відомості
І довідки про операції і стан рахунків осіб, які переміщують товари та транспортні
Засоби через російську митний кордон, митних брокерів яких інших
Осіб, які здійснюють діяльність, контроль за якою покладено на митні
Органи.
Документи, необхідні для митного контролю, за своїм призначенням
Можуть бути класифіковані в наступні групи:
1.Торгові документи.До них відносяться контракти, рахунки, фактури, специфікації,
Інвойси, пакувальні документи та ін.Про них вже йшлося при коментуванні
Ст.174 ТК.Відповідно до листа ГТК від 12 жовтня 1995 року N 01-13/14450
"Про місця митного оформлення і документах, які використовуються в митних цілях "
Для проведення митного контролю можуть прийматися будь-які, в тому числі факсимільні
Копії контрактів, а також виписки з таких контрактів.Копії контрактів і
Виписки з них повинні бути завірені підписом керівника організації, що уклала
Контракт, а також печаткою цієї організації.Однак при наявності підстав вважати,
Що подані документи містять недостовірні відомості, посадові
Особи митних органів вправі вимагати оригінали контрактів.Для підтвердження
Відомостей про контрактодержателя можуть прийматися підготовлені ними листа-заяви










Статті

Б.10.Інші обов'язки Покупець зобов'язаний нести усі витрати й оплачувати збори, пов'язані з одержанням документів або еквівалентних їм електронних повідомлень, як це передбачено в статті А.10., а також відшкодувати витрати продавця, понесені останнім унаслідок надання їм допомоги покупцю.
А тепер поставимо питання: що було б, отримуй Маріупольський порт, подібно портів Західної Європи, субсидії у вигляді пільгового оподаткування, пільгових позик, прямої участі держави в деяких капіталовкладеннях? Гадати немає сенсу, але ясно, що, навіть будучи «старомодним» держпідприємством, порт вийшов би на світовий рівень якості робіт та послуг.
І муніципальними музеями, бібліотеками) або застосовуються інші ставки митних зборів (наприклад, при тимчасовому ввезенні (вивезенні) морських, річкових і повітряних Судів, товарів, що спрямовуються на благодійні цілі по лінії урядів, Міжнародних організацій).Умовою надання митного режиму тимчасового ввезення (вивезення ), Як це випливає з самого його назви, є повернення раніше ввезених (вивезених) Товарів.

Новини

зазначено в повідомленні GEFCO, зусилля партнерів будуть спрямовані на визначення стратегічних цілей розвитку Калузького регіону в галузі логістики і розробку довгострокових ефективних рішень, покликаних звільнити локальних учасників ринку від необхідності вирішення завдань з організації ввозяться і вивозяться товаропотоків.
Чи здатні суднобудівні підприємства Далекого Сходу будувати великотоннажний флот? (Стаття) Підприємства, що входять до Об'єднаної суднобудівну корпорацію (ОСК) (на Далекому Сході це субхолдинг
«Русмарін» на своєму терміналі у Великому порту Санкт-Петербурга почав обробляти збірні вантажі на експорт Група транспортних компаній «Русмарін» на своєму терміналі у Великому порту Санкт-Петербурга почала обробляти збірні вантажі на експорт.


Огляд преси

Відомо, що судна належать...
За даними агентства, за " Гатчину & ??& судновласник...
Вони здатні обробляти контейнери...