Коротко про нас: доставка вантажів з Китаю, експедирування, доставка вантажів, морські контейнерні перевезення вантажів, розмитнення вантажів, розрахунок митних платежів, пошук постачальників в Китаї, маркетинг в Китаї і так само багато що інше.

Митного оформлення митним перевізником.Такий спосіб перевезення під
Митним контролем називається обов'язковим тому, що товарораспорядітель
Не може знехтувати зазначенням митного органу.Рішення митниці відправлення
Про транспортування товарів митним перевізником є обов'язковим для
Перевізника, відправника та одержувача товарів, а також для самого митного
Перевізника.Таке рішення може бути підставою для відшкодування витрат,
Виникли у звичайного перевізника, відправника або одержувача в зв'язку з використанням
Митного перевізника.
Митниця має право, навіть після отримання відповідного забезпечення
Сплати митних платежів, прийняти рішення про необхідність переміщення товарів
Митним перевізником тільки щодо товарів:
а) заборонених до ввезення в Росію і вивозу з країни у разі необхідності
Перевезення подібних товарів між митними органами;
б) підлягають ліцензуванню, сертифікації або контролю інших державних
Органів, якщо такий контроль не був здійснений.
Обов'язкове використання послуг митного перевізника не може бути
Призначено при транспортуванні товарів відповідно до Митної конвенції
Про міжнародне перевезення вантажів із застосуванням книжки МДП (Конвенція МДП 1975
Року), а також при перевезенні товарів з митним супроводом.
Залежно від територіальних аспектів здійснення своєї діяльності
Митні перевізники можуть бути:
а) зональними - здійснюють перевезення в регіоні діяльності однієї
Митниці;
б) регіональними - діючими на території декількох митниць, підвідомчих
Одному регіональному митному управлінню;
в) загальноросійськими - покривають своєю діяльністю територію кількох
Регіональних митних управлінь або всю митну територію Росії.
Вимоги, що пред'являються законодавством до митного перевізнику,
Умовно можна розподілити на фінансові та технічні.
Вимоги першої групи відносяться до володіння митним перевізником
Стійкою платоспроможністю.Його фінансові можливості повинні гарантувати
Негайну сплату всіх належних митних платежів.У цих цілях
Законодавство встановило, що митний перевізник повинен мати у власності
Або повному господарському віданні основні фонди балансовою вартістю не менше:
-10000-Кратного встановленого розміру мінімальної місячної оплати праці
Для зонального митного перевізника;
-50000-Кратного розміру мінімальної оплати праці для регіонального митного
Перевізника;
-100000-кратного розміру - для загальноросійського митного перевізника.
Митний перевізник зобов'язаний укласти договір страхування своєї діяльності.
Об'єктом страхування повинна стати відповідальність перед митними органами
І особами, товари яких перевозяться.Мінімальний рівень страхової суми
При страхуванні відповідальності перед митними органами встановлюється
Не менш 1000-кратного розміру мінімальної місячної оплати праці на кожне
Зареєстрований транспортний засіб у межах перших десяти.У межах










Статті

У випадку, якщо вони роблять вимушену зупинку (посадку) на території РФ Внаслідок аварії або дії непереборної сили.
Або інші колишні республіки СРСР.В останньому випадку у декларанта з'являється І третій варіант вибору - сплатити сукупний митний платіж, що стягується Стосовно порядку, встановленому щодо російських товарів, що ввозяться Відповідно до митного режиму реімпорту (при цьому вивізні митні Платежі не повертаються).Природно, виникає питання - який варіант слід віддати перевагу декларанту.
Багажі в митну вартість повинні бути включені витрати з доставки таких Товарів до аеропорту, морського порту або іншого місця ввезення до Російської Федерації.

Новини

«Гудок»: Металурги міняють логістичну схему.- Компанія «Карельський окатиш» буде перевалювати свою продукцію в контейнерах Перевалка буде здійснюватися через термінал «Нева-Метал» у Великому порту Санкт-Петербурга.
Мінтрансзв'язку ініціює введення знижок на перевалку транзитних вантажів у низці портів Міністерство транспорту та зв'язку України ініціює введення знижок на перевалку транзитних вантажів у низці морських торгових портів (МТП) України до 1 квітня 2010.
«Ведомости»: Пішов з бункера.- «Транснефть» викупила в Gunvor компанію «Усть-Лузький бункерувальних комплекс», яка побудує в порту Усть-Луга нафтоналивний термінал для БТС-2 Ще в середині серпня в списку афілійованих «Транснефти» з'явилося ТОВ « Усть-Лузький бункерувальних комплекс »(УЛБК).Про те, що цю компанію контролюють структури швейцарського нафтотрейдера Gunvor, в 2008 р.говорив голова ради директорів компанії« Усть-Луга »Валерій Ізраїль.


Огляд преси

" Останнім часом, у всьому світі спостерігається...
Державне підприємство «Керченський...
Ця стаття передбачає узгодження...