Послуги коротко: міжнародні вантажні перевезення, фрахтування, перевезення вантажів, морські контейнерні перевезення в Росію, Україну і країни СНД, митне очищення товарів в Україну та Росії, розрахунок митних платежів, пошук виробників в Китаї, різні послуги з Китаю і так само багато що інше.

Час зберігається на митному складі).Знищивши під митним контролем такий
Товар, комерсант звільняється одночасно і від транспортних витрат по
Вивезення продукції з російської митної території, і від сплати митних
Мит та податків.Митний режим знищення застосовується також у виставковому
Справі: вартість зворотної транспортування може виявитися вище вартості самих
Стендів, рекламного устаткування і навіть деяких експонатів, що й спонукає
Знищувати їх під митним контролем або передавати у власність держави.
Просто "залишити", "забути" ці предмети учасник виставки або ярмарку не
Може, тому що ввозив їх на російську митну територію під зобов'язання
Зворотного вивезення, а отже, якщо не відбудеться переміщення вантажу за
Межі митної території Росії, його власник (декларант) повинен буде
Сплатити належні митні збори, податки і збори.Легальної можливістю
Не вивозити вантаж назад і в той же час не сплачувати митні платежі
Є подання на митницю належним чином оформленого акта про
Знищенні товару під митним контролем або відмову від нього на користь держави.
Використання режиму відмови на користь держави, так само як і режиму
Знищення, прямо пов'язане з неможливістю або неефективністю реалізації
Імпортного товару на російському ринку.Зовнішньоторговельна практика найчастіше
Стикається з випадками відмови на користь держави у зв'язку зі значним
Підвищенням ставок ввозяться митних мит.Різке збільшення митних
Платежів може зробити імпортний товар неконкурентоспроможним порівняно
З аналогічною продукцією вітчизняного виробництва.До такого ж результату
Можуть привести і непередбачені тривалі транспортні простої при морських
І залізничних перевезеннях.Штрафи залізниці, портової адміністрації
Ведуть до значного подорожчання товару.Розрахувавши рентабельність зовнішньоторговельної
Угоди в змінених умовах (з урахуванням нових митних тарифів, штрафів
Транспортним організаціям і т.д.), імпортер може порахувати недоцільною
Реалізацію свого товару на російському ринку.
Якщо вивезення такого товару з митної території Росії також виявляється
Невигідним, комерсант, змирившись з втратою товару, прагне звести матеріальні
Збитки до мінімуму і звільнитися від митних платежів.Для цього він може
Вибрати митні режими відмови на користь держави або знищення товару.
Перший, як правило, виглядає краще.Безоплатна передача товару
У власність держави може позитивно позначитися на діловій репутації
Імпортера.Крім того, знищення товару проводиться за рахунок зацікавленої
У цьому особи і призводить при інших рівних умовах до додаткових для нього
Витрат.
Правове регулювання митних режимів відмови на користь держави
І знищення базується на ряді загальних і спеціальних принципів.Серед загальних
Принципів виділимо наступні.По-перше, використання цих режимів не повинне
Спричинити для держави будь-яких витрат (ст.103, 106 ТК).По-друге,
Декларування режимів відмови і знищення допускається тільки з дозволу
Митниці (ст.102, 105 ТК).По-третє, всю відповідальність за правомірність
Заяви режимів відмови і знищення несе декларант.
До спеціальних принципів режиму знищення відносяться:
а) заборону застосування режиму з метою отримання доходу;
б) відповідальність особи, що переміщує товари, за дотримання умов
Митного режиму (щодо транспортних засобів перед митними органами
За дотримання правових приписів відповідає перевізник);










Статті

Додаткові діючу систему банківсько-митного контролю за надходженням валютної виручки за зовнішньоторговельними операціями.Реєстрація експортних контрактів, а також перелік СВСТ, щодо яких діє ця система, були встановлені постановою Уряду РФ від 1 липня 1994 року N 758.
За винятком випадків, передбачених ст.258, 262, 263, 274-278 і 282 ТК.Неприйняття вантажоодержувачем заходів до митного оформлення товарів, доставлених За процедурою внутрішнього митного транзиту не в митний орган призначення, А безпосередньо йому, кваліфікується за ч 1 ст.. 279 ТК як недекларування товарів і транспортних засобів.

Новини

Керівництво Moller-Maersk вітає вступ Росії до СОТ і побоюється протекціонізму Вступ Росії до Світової організації торгівлі (СОТ) позитивно позначиться на економічній інтеграції між РФ і Євросоюзом.
«Гудок»: Вектор на південь.- У Темрюці з'явиться контейнерний термінал До кінця року компанія «Термінал-Темрюк-Транзит» планує закінчити будівництво контейнерного терміналу в митній зоні таманського порту Темрюк.
«НІБУЛОН» відроджує річковий флот Україні - спустив на воду перше судно У Миколаєві у вівторок, 11 серпня, відбулися урочисті заходи в зв'язку зі спуском на воду судна «НІБУЛОН-001» - першого з 24 суден, які будує ТОВ СП «НІБУЛОН» у рамках інвестпроекту зі створення власного флоту.


Огляд преси

За даними SeaNews, під зерно...
Поломка суховантажу в Босфорі 11 травня під час прямування...
Балкер оштрафований за порушення...