Анотація діяльності: перевезення з Китаю, розрахунок ставок фрахту по основним контейнерним лініях, перевезення збірних вантажів, морські перевезення, митне оформлення вантажів, розрахунок вартості розмитнення, пошук обладнання в Китаї та інших товарів, організація відвідування виставок у Китаї і т.п..

Товари ввозяться безпосередньо і виключно для їх реекспорту (тобто
Фактично двох зовнішньоторговельних контрактів - на ввіз і на вивезення);
- Прийняття зацікавленою особою (декларантом) зобов'язання про зворотне
Вивезення товарів, що засвідчується розпискою посадової особи ГТК, оформленої
При ввезенні товарів;
- Подання до митного органу підприємствами, що здійснюють ввезення
Товарів для цілей їх подальшого реекспорту, гарантійного листа із зобов'язанням
Вивезти товари у встановлені терміни (6 місяців), а при залишенні товарів
- Сплатити митні збори і податки (у цьому листі також повинен бути зазначений
Пункт на російському кордоні, через який буде здійснено зворотне вивезення
Товарів).
Якщо під митний режим реекспорту пемещаются товари, що походять
З країн СНД, до митного органу має бути представлено дозвіл на реекспорт,
Видане уповноваженим на те відомством країни походження.
Товари, що ввозяться на територію Росії і заявляються як призначених
Безпосередньо і виключно для реекспорту, можуть зберігатися на російській
Митної території, коли їх негайний вивіз неможливий - тільки на митному
Складі відповідно до режимом митного складу.
Відповідно до ст.101 ТК при вивезенні реекспортуються вивізні
Мита та податки не стягуються, а діючі при вивезенні заходи економічної
Політики не застосовуються, за винятком випадків, визначених Урядом
РФ.
Глава 16.Знищення товарів (ст.102-104)
Глава 17.Відмова від товару на користь держави (ст.105-106)
Митні режими відмови на користь держави і знищення товару
Режими відмови на користь держави і знищення товарів особняком стоять
У митному законодавстві.ТК по кожному з двох митних режимів обмежився
Кількома невеликими статтями, що дають саму загальну характеристику їх правового
Регулювання.Детально порядок їх застосування регламентований у відповідних
Положеннях, затверджених наказами ГТК РФ <32>.
Безпосередньо з тексту нормативних актів важко усвідомити "привабливість"
Цих митних режимів.З першого погляду вони навіть можуть здатися "марними"
І позбавленими для комерсанта практичного сенсу.Не відразу знайдеш приклади
Таких ситуацій, коли власник відмовляється від свого товару, передаючи його
В одному випадку у власність держави, а в іншому - зовсім його знищуючи.
Однак у зовнішньоторговельній практиці митні режими відмови і знищення використовуються
Досить часто і приходять на допомогу комерсантам в найскладніших ситуаціях.
Найчастіше імпортер вибирає режим знищення, коли його товар після
Переміщення через митний кордон втратив свою якість або опинився з
Закінченим терміном зберігання (нерідко таке трапляється, коли товар тривалий










Статті

Митної декларації не є безумовним.По-перше, реалізувати його Декларант може лише з дозволу митного органу.По-друге, законодавець Встановив чіткі межі реалізації цього права в часі.
Інформованість пасажирів про приписах митного законодавства.Документи та відомості, необхідні для митного контролю (ст.182) Особи, що переміщують товари та транспортні засоби через митний кордон РФ або здійснюють діяльність, підконтрольну митним органам, зобов'язані Представляти останнім документи та відомості, необхідні для митного контролю.
Кавовий хаб в Гамбурзі NKG Kala Hamburg і ??Decotrade (Швейцарія) підписали угоду про розширення співробітництва, згідно з яким гамбурзька компанія відповідатиме за доставку кавової сировини для трьох підприємств Sara Lee, що займаються обжаркой зерен.

Новини

ПСЗ «Янтар» передав ФСБ Росії патрульне судно «Спрут» Прибалтійський суднобудівний завод «Янтар» (Калінінград, входить до складу ВАТ «Західний центр суднобудування") передав замовникові судно берегової охорони «Спрут».На судні, збудованому за замовленням Прикордонної служби ФСБ Росії , в урочистій обстановці піднято прикордонний прапор, говориться в прес-релізі Західного центру суднобудування.
Всеросійський форум «Сучасний стан та перспективи розвитку російського ринку бункерувальних послуг» відбудеться 25-26 червня в Петербурзі Російська Асоціація морських і річкових Бункерувальники 25-26 червня 2009 року проведе в Санкт-Петербурзі I всеросійський форум «Сучасний стан та перспективи розвитку російського ринку бункерувальних послуг ». Як повідомляє оргкомітет заходу, до участі у форумі запрошуються: керівники компаній та організацій, комерційні та фінансові директори, директори з виробництва та розвитку бізнесу найбільших бункерних, транспортних, стивідорних, судноплавних, інжинірингових, страхових компаній, керівники портових терміналів, перевалочних баз, банків, фінансових інститутів, представники морських адміністрацій портів транспортних організацій та асоціацій.
У Норвегії траулер «Неманский» відправлений на металобрухтом.- Він не числиться ні в одному судновому реєстрі світу Траулер


Огляд преси

За даними агентства, за " Гатчину & ??& судновласник...
При цьому 64,3% загального приросту забезпечено...
Як пояснив помічник...