Анотація діяльності: наземні вантажні перевезення, консолідація вантажів, перевезення збірних вантажів, морські міжнародні контейнерні перевезення, митне оформлення, розрахунок розмитнення, пошук товарів у Китаї, постачання з Китаю різних товарів і т.п..

У випадку, якщо покупець бажає мати страхування з великим покриттям, він повинен або спеціально домовитися про це з продавцем, або сам вжити заходів до забезпечення додаткового страхування.

За умовами терміна CIF на продавця покладається обов'язок по митному очищенню товару для експорту.Даний термін може застосовуватися тільки під час перевезення товару морським або внутрішнім водним транспортом.Якщо сторони не збираються поставити товар через поручні судна, варто застосовувати термін CIP.

А.язки продавця

Б.ОБОВ'ЯЗКИ ПОКУПЦЯ

А.1.Надання товару відповідно до договору Продавець зобов'язаний відповідно до договору купівлі-продажу надати покупцю товар, комерційний рахунок-фактуру або еквівалентне йому електронне повідомлення, а також будь-які інші докази відповідності, які можуть знадобитися за умовами договору купівлі-продажу.

Б.1.Сплата ціни Покупець зобов'язаний сплатити передбачену договором купівлі-продажу ціну товару.

А.2.Ліцензії, дозволи та інші формальності Продавець зобов'язаний за свій рахунок і на свій ризик одержати будь-яку експортну ліцензію або інше офіційне свідоцтво, а також виконати, якщо це буде потрібно всі митні формальності для експорту товару.

Б.2.Ліцензії, дозволи та інші формальності Покупець зобов'язаний за свій рахунок і на свій ризик одержати будь-яку імпортну ліцензію або інше офіційне свідоцтво, а також виконати, якщо це буде потрібно всі митні формальності для імпорту товару і для його транзитного перевезення через треті країни.

А.3.Договори перевезення та страхування а) Договір перевезення Продавець зобов'язаний укласти за свій рахунок на звичайних умовах договір перевезення товару до зазначеного порту призначення по звичайному судноплавному маршруту на морському (або на підходящому для внутрішнього водного транспорту) судні такого типу, який зазвичай використовується для перевезення товару, аналогічного товару, вказаному в договорі купівлі-продажу.Б) Договір страхування Продавець зобов'язаний забезпечити за свій рахунок - як це погоджено в договорі купівлі-продажу - страхування вантажу на умовах, що дозволяють покупцеві або іншій особі, що володіє страховим інтересом, звернутися безпосередньо до страховика, а також надати покупцю страховий поліс або інший доказ страхового покриття.Страхування повинне бути зроблене в страховика чи в страховій компанії, що користуються доброю репутацією, і, якщо немає спеціальних угод про протилежний, то страхування повинне бути зроблене відповідно до мінімального покриття відповідно до Умов Інституту по розробці вантажних термінів / Institut Cargo Clauses / (Об'єднання лондонських страховиків / Institute of London Underwriters /) або будь-якого подібного збірника договірних статей.Тривалість страхового покриття повинна відповідати статтям Б.4.і Б.5.На вимогу покупця і за його рахунок продавець зобов'язаний зробити страхування від військових ризиків, страйків, заколотів і інших цивільних хвилювань, якщо це можливо.Страхування повинне покривати, як мінімум, передбачену в договорі купівлі-продажу ціну плюс 10% (т.е.110%) і повинно бути укладено у валюті договору купівлі-продажу.










Статті

Орган або за допомогою подачі скарги вищій посадовій особі.Початкові скарги на рішення, дії та бездіяльність ГТК та його посадових осіб подаються в ГТК (ст.407).Первісна скарга подається в письмовій формі (ст.411).Подача скарги не зупиняє виконання оскаржуваного дії або Рішення, за винятком випадку, коли митний орган (посадова особа), Якому скарга подана, має "достатні підстави вважати, що оскаржуване Рішення або дія не відповідає законодавству Російської Федерації" (ч.2 ст.412).Тоді митний орган (посадова особа) може повністю або частково призупинити виконання оскаржуваного дії чи рішення.
Відкрите акціонерне товариство «Мурманський морський торговельний порт» повідомляє ... Оголошення.Відкрите акціонерне товариство «Мурманський морський торговельний порт» повідомляє, що печатка Представництва відкритого акціонерного товариства «Мурманський морський торговий порт» в м.Санкт-Петербурзі без вказівки ОГРН з 16.05.2009 вважають недійсною.

Новини

Державні порти ведуть нечесну гру з приватними терміналами.- Власники приватних терміналів звинувачують державу у дискримінації їхнього бізнесу (стаття) Панамське судно Levantes класу "хандімакс" прийшло до Миколаєва у червні за партією української кукурудзи.
Вирішення проблеми: А).припинення антимонопольного регулювання тарифів на вантажно-розвантажувальні роботи в більшості російських портів на підставі віднесення послуг портів до природних монополій; Б).перехід до розгляду ринку портових послуг, що надаються стівідорними компаніями в російських портах, що утворюють портові агломерації (скупчення портів у межах зони в 200км - більш чітке юридичне визначення можна опрацювати окремо), як єдиного ринку портових послуг (з відповідним визначенні частки, яку займає на ньому конкретна компанія з конкретного виду вантажу) (район Фінської затоки, район Новоросійська, район Владивостока).1.3.Податок на майно за портової інфраструктури.
«Гудок»: Не змогли домовитися.- У «Євросіб-Логістик» забирають контейнери за неуплатуРоссійское представництво міжнародної компанії «Джії Сіако Сервісез Лтд» оголосило про розірвання всіх лізингових контрактів із ЗАТ «Євросіб-Логістика».Тепер компанія повинна в терміновому порядку повернути 2300 контейнерів.


Огляд преси

Завдяки відновленню ряду лінійних...
Балкер Draco плив під прапором Мальти, оператор...
Однак як тільки ЛУКОЙЛ побудує...