Наш профіль: перевезення по Росії, фрахтування, перевезення збірних вантажів, морські контейнерні перевезення в Росію, Україну і країни СНД, розмитнення автомобілів та інших затребуваних вантажів, розрахунок митних зборів, пошук бізнес партнерів в Китаї, постачання з Китаю різних товарів і багато іншого.

Новини по темі, частина 7

  1. За даними SeaNews, судно належить...
  2. За даними SeaNews, під зерно...
  3. За даними «Гудка», незабаром...
  4. За даними Адміністрації порту Роттердам, на сьогодні...

За даними SeaNews, судно належить...

З Малайзії на Каспій через Петербург - Учора в петербурзький порт зайшло судно забезпечення бурових платформ "Caspian Protector"
Вчора в петербурзький порт зайшло судно забезпечення бурових платформ "Caspian Protector".На даний момент "захисник Каспію" стоїть біля причалів ВАТ " Петролеспорт ".
Інтерес до судна викликаний не тільки його спеціалізацією, але і віком - побудовано в 2010р.на верфі Berjaya в Малайзії, а також місцем майбутньої роботи - каспійський шельф.
Як розповіли SeaNews в морському агентстві " Дельта ", що здійснює агентування "Caspian Protector" в порту, судно прямує через Санкт-Петербург транзитом.У порту судно оформляється контрольними органами.Після того як представники митниці завершать свою роботу, "Caspian Protector" піде по Волго-Балту на Каспій до місця роботи.
За даними SeaNews, судно належить Renaissance Services.Воно призначене для участі в аварійно-рятувальних роботах.Судно отфрахтовано BP і буде працювати в Азербайджані.
"Caspian Protector" буде задіяний не на обслуговуванні якійсь одній певній морської бурової платформи, а буде здійснювати операції з аварійного порятунку та реагування, пожежогасіння, чергування в прибережних водах і надання допомоги та рятування у разі інцидентів на нафтовидобувних морських платформ в азербайджанському секторі Каспійського моря.
Робота "Caspian Protector" входить десятирічний контракт вартістю $ 225 млн з обслуговування судами морських операцій ВР в азербайджанському секторі Каспійського моря, підписаний урядом Азербайджану з BP.
Крім "Caspian Protector" у проекті будуть задіяні інші судна судновласника - постачальник "Caspian Server" (приступив до операцій у 2009р.) і постановник якорів "Caspian Power" (повинен бути зданий протягом цього року).
SeaNews 1 червня 2010 р.

За даними SeaNews, під зерно...

Темпи експортного відвантаження зерна знижуються
За розрахунками SeaNews, в новому сільськогосподарському році (липень-березень 2009/2010гг.) через азово-чорноморські порти РФ було відправлено на експорт 15300000.т.зерна.У порівнянні з аналогічним періодом попереднього сільськогосподарського року перевалка зерна збільшилася на 3, 9%.
При цьому порти Новоросійськ, Таганрог і Єйськ у звітному періоді експорт зерна знизили, інші південні порти перевалку даного вантажу збільшили.
За оцінкою SeaNews, оборот зерна в російських портах Азово-Чорноморського басейну за перші три місяці т.г.збільшився на 7,7% і склав 4,4 млн т.
Необхідно відзначити, що в першому кварталі т.г.практично всі південні порти демонструють позитивну динаміку.Знизили обробку зерна тільки Єйськ (-22,1%), Таганрог (-66,3%) і Таманський порти (- 27,8%).
Новоросійськ збільшив обробку зерна на 6,3%, Туапсе - в 3,3 рази, Азов - на 7,7%, Ростов - на 50,8%.
Однак внаслідок падіння світових цін на зерно темпи відвантажень зерна на експорт знижуються.
Так, в березні т.г.в порівнянні з показником лютого т.г.ММТП знизив експорт зерна на 2,2%, ТСРЗ - на 33,5%, ТМТП - на 9,6%, ЄМП - на 36,7%.
В даному випадку мова йде про перевалці зерна насипом.Плюс до цього щорічно з Новоросійська відправляється на експорт близько 100-120 тис.тонн зерна в контейнерах.За даними SeaNews, під зерно переважно використовуються 20-футові контейнери.Завантаження одного контейнера становить 25-26 тонн.
SeaNews 20 квітня 2010 г.

За даними «Гудка», незабаром...

«Гудок»: Маршрути на вибір.- У країні зростає кількість контейнерних поїздів
ВАТ «ТрансКонтейнер» організувало нову логістичну схему контейнерних перевезень автокомплектуючих FIAT з Італії до Росії.Це дозволило замінити морський транспорт залізничним, а також задіяти термінал TransContainer - Slovakia, a.s в словацькій Добре.
Наприкінці травня в Добру прибув перший потяг, наступний від складів компанії FIAT в містах Вілланова д'Асті і Моццагронья до станції Тихонова Куйбишевської залізниці, де знаходиться автоскладальний комплекс «Соллерс Єлабуга».Передбачається, що щомісячний обсяг перевезень «Трансконтейнер» по цьому проекту складе 500 TEU.
З 2007 року і до недавнього минулого перевезення автокомплектуючих зі складів компанії FIAT в Італії здійснювалися через порт Новоросійськ, звідти йшли по залізниці в Єлабугу.При такій схемі транзитний час доставки вантажу з Італії до заводу в Татарії становило близько місяця.«При новій схемі термін доставки знижується до дев'яти днів, що скорочує транзитний час даного перевезення в три рази і забезпечує клієнта сервісом ВАТ «ТрансКонтейнер» на терміналі в Добре », - йдеться в повідомленні компанії.
Термінал в Добре виробничою потужністю 250 тис.TEU на рік був переданий російським залізничникам в оренду строком на 15 років у листопаді 2008 року.Він повинен був використовуватися як майданчик для митного огляду, а також для перевантаження контейнерів з платформ широкої колії на рухомий склад « європейської колії ». Однак перший повноцінний склад пройшов через термінал Добра лише через рік, у листопаді 2009 року.Це був контейнерний поїзд із Кореї з комплектуючими для виробництва продукції компанії LG.
Як розповів «гудку» радник генерального директора «Трансконтейнер» Олег Агафонцев, зараз на терміналі в Добре починає зароджуватися стабільний контейнерний потік.«2008 і 2009 роки були для контейнерної галузі провальними, і процес стагнації відбився і на нашому терміналі в Добре.Але зараз є тенденція до збільшення вантажопотоків.Компанія докладає максимум зусиль, щоб задіяти свою міжнародну мережу для збільшення потоків, але більшою мірою ми залежимо від експорту та імпорту », - зазначив він.
Глава агентства Infranews Олексій Безбородов вважає, що поки появи більш істотного потоку через Добру заважає загальний високий тариф перевезень з Росії в Європу і навпаки.«Тому в багатьох випадках возити через той же Новоросійськ все одно дешевше», - говорить аналітик.Однак, за його словами, зараз контейнерний ринок збільшує обсяги.«Перевезення ростуть стрімко, але поки мова йде про малих обсягах», - додає пан Безбородов.
Про відновлення ринку контейнерних перевезень красномовно свідчать почастішали новини від основних гравців ринку, які повертаються до практики створення спеціальних контейнерних поїздів.За даними Центральної дирекції управління рухом ВАТ «РЖД», на мережі сьогодні працює близько 200 пар контейнерних поїздів, і їх кількість зростає.
На цьому тижні про запуск нового контейнерного поїзда між Москвою і Новосибірськом заявило ЗАТ «Євросіб СПб - Транспортні системи».Спільно з операторської компанією ЗАТ «Російська Трійка» і ТОВ «Фірма« Екодор »(володіє двома контейнерними терміналами в Москві) компанія запустила регулярний контейнерний сервіс між станціями Силікатна (МЗ) і Іня-Східна (ЗСЖД).У повідомленні «Євросіб СПб - ТС» кажуть, що перший потяг прибув на станцію призначення за три з половиною доби.
Для «Євросіб СПб - ТС» це вже другий контейнерний поїзд.Перший був запущений в листопаді минулого року.Він ходить у щотижневому режимі і перевозить контейнери з новосибірського терміналу «Євросіб» в порт Східний.
Напередодні про новий контейнерному поїзді повідомила і транспортна група FESCO, яка відкрила новий сервіс з перевезення автокомплектуючих з Китаю.Поїзд йде по маршруту порт Східний - станція Черкеськ (СКЖД) 11 діб (усього ж запчастини з Шанхаю йдуть близько 20 днів), що майже в два рази швидше морського шляху через Новоросійськ, який використовувався раніше.Перевезення здійснюватимуться тижні.
«ТрансКонтейнер» також оголосив про новий еженедльоном внутрішньоросійському контейнером потязі з Москви до Республіки Саха (Якутія).За 5,5 доби він доставляє вантаж з Москви до станції Лена, де контейнери перевалюються через порт Осетрова на судна для подальшого перевезення в порти, розташовані на річці Лена.
За даними «Гудка», незабаром компанія може запустити також контейнерний поїзд з Москви до Відня.
«Перевезення почали рости, компанії знову почали придумувати транспортні продукти.Для цього багато компаній змінили свої маркетингові служби та відділи продажів», - пояснює цю тенденцію джерело в одній з операторських компаній.
Директор термінальній мережі ЗАТ «Євросіб» Олександр Пучков в свою чергу вважає, що розвиток регулярних контейнерних сервісів дозволяє скоротити терміни доставки, підвищуючи конкурентоспроможність залізничного транспорту.«Основними перешкодами для розвитку залізничних контейнерних перевезень у Росії є недостатні потужності залізничних терміналів, що працюють з контейнерними вантажами, і тривалі терміни доставки, які не витримують конкуренції з автомобільним транспортом », - говорить він.
Гудок 2 червня 2010 р.

За даними Адміністрації порту Роттердам, на сьогодні...

Відновлення сервісів Далекий Схід - Північна Європа
Стабільне зростання контейнеропотока між Далеким Сходом і Північною Європою формує вантажну базу для відкриття нових сервісів.За даними Адміністрації порту Роттердам, на сьогодні на цьому напрямку працюють 29 щотижневих контейнерних сервісу.Для порівняння, на початку року таких сервісів було всього 23.
У Північній Європі лінії тижні здійснюють 114 суднозаходів до 14 різних портів.Найбільше судів заходить в Гамбург і Роттердам (по 26 суднозаходів на тиждень), за ними слідують Гавр (13 суднозаходів), Антверпен і Фелікстоу (по 11 суднозаходів).
SeaNews 8 червня 2010 р.
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Новини по темі: всі питання

«Назад до списку тем









Статті

Мінтранс представить проект закону про приєднання Росії до конвенції про міжнародні залізничні перевозкахМінтранс РФ представляє на сьогоднішньому засіданні президії уряду РФ проект федерального закону
За запитом митних органів.Документи, що використовуються в процесі митного контролю, мають зберігатися Не менш трьох років.
Банком кредитами.ГТК доводить до відома митних органів інформацію про ставки за кредитами, що надаються Банком Росії.

Новини

Федеральному агентству морського і річкового транспорту надано повноваження з управління федеральним майном, розташованим у межах морських портів Прийнято Постанову Уряду РФ від 17 липня 2009 р.№ 592В рамках зазначених повноважень Росморречфлот, зокрема: організовує оцінку федерального майна з метою здійснення майнових та інших прав і законних інтересів Російської Федерації; закріплює федеральне майно в господарському віданні і оперативному управлінні федеральних державних унітарних підприємств та федеральних державних установ, і виробляє в установленому порядку правомірне вилучення цього майна; здійснює узгодження угод з нерухомим майном та погодження рішень про участь в комерційних і некомерційних організаціях в відношенні підвідомчих підприємств, за якими закріплено в господарському віданні федеральне майно, розташоване в межах морських портів, а також здійснює погодження розпорядження вкладами в статутному капіталі господарських товариств і товариств, та акціями, що належать підвідомчим підприємствам.
Lloyd Fonds: контейнерний ринок відновиться до 2012 року Спад в контейнерних перевезеннях буде тривати кілька років, галузь прийде до рівноваги не раніше 2012 року, говориться в дослідженні ринку, проведеному німецькою компанією Lloyd Fonds (Гамбург).Контейнерний ринок буде рости в майбутньому, впевнені автори дослідження.
Боротьба за російсько-фінський транзит все жорсткіше (стаття) Федеральна митна служба (ФМС) направила в Уряд проект постанови, що передбачає обмеження ввезення на територію РФ вантажів у контейнерах, які переміщуються автотранспортом.


Огляд преси

Вантажообіг зерна скоротився на 38% - до 42,9 тис., руди...
При цьому 64,3% загального приросту забезпечено...
Долл.США.Маючи повністю профінансовану...