Анотація діяльності: доставка вантажів з Китаю, консолідація вантажів, перевезення вантажів, морські перевезення, розмитнення машин та інших популярних вантажів, розрахунок митних платежів, пошук товарів у Китаї, організація відвідування виставок у Китаї та інше.

Новини по темі, частина 6

  1. За його словами, головними факторами, в даний...
  2. За його словами, це дозволить...
  3. За її словами, станом на 12 травня порт...
  4. За договором застраховано будівництво мазутного...

За його словами, головними факторами, в даний...

Законопроект про підтримку суднобудування і судноплавства підвищить конкурентоспроможність російських верфей - Невський ССЗ
Законопроект про підтримку суднобудування і судноплавства, підготовлений Міністерством транспорту РФ, зробить російські суднобудівні підприємства конкурентоспроможними на світовому ринку.Таку думку, відповідаючи на питання кореспондента ІАА «ПортНьюс», висловив генеральний директор ВАТ «Невський суднобудівно-судноремонтний завод» (Ленінградська область) Володимир Баженов.
За його словами, головними факторами, в даний час знижують конкурентоспроможність російських верфей перед зарубіжними підприємствами, є відсутність митних і податкових преференцій, діючих для аналогічних підприємств в інших країнах.Крім того, необхідно широке впровадження лізингових схем будівництва суден.Всі ці питання, на думку Баженова, опрацьовані в зазначеному законопроекті.
«Наш колектив повністю підтримує даний законопроект.Чим швидше він буде прийнятий, тим краще», - підкреслив Володимир Баженов.
ІАА «ПортНьюс» 6 квітня 2010 р.

За його словами, це дозволить...

ЧерМК в навігацію-2010 планує відправити річковим транспортом близько 1,85 мільйона тонн металопрокату
Череповецький металургійний комбінат, що входить у дивізіон "Северсталь Российская Сталь», в період навігації 2010 року планує перевезти клієнтам на зовнішніх ринках близько 1850000 тонн металопрокату.Про це повідомила прес-служба підприємства з посиланням на інформацію комерційного директора ЧерМК Ігоря Нечаєва.
За інформацією Ігоря Нечаєва, весь обсяг металу традиційно буде відправлятися через промисловий порт Череповецького металургійного комбінату, понад 60% продукції - з перевалкою через порт Санкт-Петербург, зокрема термінали стивідорної компанії ЗАТ «Нева-Метал».
«При цьому, з метою оптимізації витрат буде вдосконалюватися транспортна логістика.Зокрема, в поточну навігацію планується суднові партії металу клієнтам одного напрямку формувати безпосередньо в промисловому порту комбінату і відправляти їх річковим флотом на причали стивидора до термінів навантаження на морські судна, - зазначає Ігор Нечаєв, який курирує бізнес стивідорної компанії.За його словами, це дозволить підвищити пропускну здатність терміналів «Нева-Метал» і інтенсивність обробки вантажу на причалах і таким чином збільшити обсяг перевалки експортного металопрокату через власного термінал дивізіону в порту Санкт-Петербурзі.
Інтерфакс 12 травня 2010 р.

За її словами, станом на 12 травня порт...

Обсяг відвантаження нафти на експорт через термінал в бухті Козьміно за час роботи склав 5 мільйонів тонн
Експорт нафти з спецморнефтепорта Козьміно, що є кінцевим пунктом нафтопроводу Східна Сибір - Тихий океан, перевищив 5 мільйонів тонн, повідомила РІА Новини представник прес-служби підприємства Ольга Самускевіч.
"У танкер Century River, який пішов у середу з порту" Козьміно "в Південну Корею, завантажена партія нафти, яка в цілому перевищила п'ятимільйонного рубежу з початку діяльності підприємства (кінець грудня 2009 року - ред.).До того ж, танкер виявився ювілейним : п'ятидесятих за рахунком судном, що пішли з порту з нафтою ", - уточнила співрозмовниця агентства.
За її словами, станом на 12 травня порт відвантажив на експорт 545 000 тонн нафти - це третина запланованого річного обсягу (15 мільйонів тонн).
"Щомісяця фахівці порту збільшують і обсяги вантажних операцій.У січні 2010 року відправлено 9 навантажених танкерів, у лютому - 10, березні - 12, квітні - 13.до 720 цистерн на добу зросли і обсяги перекачування нафти із залізничних цистерн у резервуари портові", - сказала Самускевіч.
Вона зазначила, що в травні порт обслужив 5 танкерів дедвейтом 100 тисяч тонн кожен.39% нафти відвантажено до Південної Кореї, 20% - Японію, 14% - у США, 11% - до Китаю, 8% - до Таїланду, по 4% в Тайвань і Сінгапур.
Урочистий пуск нафтопровідної системи ССТО в експлуатацію відбувся 29 грудня минулого року.Основна мета будівництва ССТО - транспортування нафти з нафтовидобувних районів Західного і Східного Сибіру на Далекий Схід і ринки АТР.
Будівництво нафтопроводу здійснюється у два етапи.На першому етапі почала функціонувати гілка Тайшет-Сковородіно протяжністю 2,694 тисячі кілометрів потужністю 30 мільйонів тонн на рік, збудовано сім нафтоперекачувальних станцій (НПС), спеціальний морський нафтоналивний порт (СМНП) Козьміно потужністю 15 мільйонів тонн нафти в рік.
Від станції Сковородіно до порту Козьміно нафта доставляється по залізниці, де переливається в морські танкери і відправляється споживачам.Кожен склад вміщує від 4,5 до 4,8 тисячі тонн нафти.Загалом естакада розрахована на десять складів (в кожні 72 вагона).
Другий етап - ССТО-2 - передбачає будівництво лінійної частини трубопроводу від Сковородіно до Козьміно протяжністю 2,1 тисячі кілометрів, восьми НПС, розширення спецморнефтепорта.Будівництво другої черги ССТО почнеться в 2010 році, підрядниками за проектом наприкінці січня вибрані компанії "Стройтрансгаз", "Стройновація", "Межрегіонтрубопроводстрой" і "Стройгазконсалтінг".Завершення будівництва другої черги нафтопроводу ССТО заплановано на 2014 рік.
Крім етапів ССТО-1 і ССТО-2, відповідно до угод між урядами РФ і Китаю в рамках проекту прокладки трубопроводу, будується гілка Сковородино - кордон КНР.
РИА Новини 12 травня 2010 р.

За договором застраховано будівництво мазутного...

«Ингосстрах» застрахував будівництво мазутного терміналу в Новоросійську на суму понад 3,8 млрд рублів
Філія ВСАТ «Ингосстрах» в м.Ростові-на-Дону уклав договір будівельно-монтажного страхування (СМР) та відповідальності перед третіми особами при проведенні будівельно-монтажних робіт c ЗАТ «Южтехмонтаж».Страхова сума за СМР склала 3,8 млрд рублів, ліміт страхової відповідальності - 3 млн рублів.
За договором застраховано будівництво мазутного терміналу в г.Новоросійську.Страховий захист поширюється на об'єкти будівельно-монтажних і пуско-налагоджувальних робіт у зв'язку із здійсненням діяльності, включаючи матеріали, конструкції, установки та обладнання, основні і додаткові роботи, а також витрати з розчищення території від уламків і завалів та інші витрати.
Крім того, будівельно-монтажне страхування (страхування матеріального збитку) включає в обсяг відшкодування витрати, викликані надурочних робіт, робіт у нічний час і під час офіційних свят, необхідністю термінової доставки вантажів (за винятком авіаперевезень), додаткові витрати, викликані необхідністю доставки вантажів повітряним транспортом, перевезення на підрядну будівельну площадку будь-яким видом транспорту, крім водного або повітряного, в межах Краснодарського краю.
ЗАТ «Южтехмонтаж» - найстаріша монтажно-технологічна компанія Півдня Росії.Створена в 1957 році для здійснення Механомонтаж і пуско-налагодження технологічного устаткування в комплексі з міжцехових і внутрішньоцехових трубопроводами, металоконструкціями і системами промпідприємств, в т ч.. холодильними, компресорними і насосними установками всіх галузей промисловості, сільського господарства, соціальної сфери і житлово-комунального господарства.
«Южтехмонтаж» - провідна монтажно-технологічна компанія на будівництві та реконструкції заводів Ростсельмаш, Роствертол, Атоммаш, Новочеркаському електровозобудівним, Ростовському електросталеплавильному, хімічних «Емпілс» і «Хімволокно», металургійному «Стакс» та автомобільному «ТАГАЗ», заводах «Кока-Кола »,« Балтика-Дон »,« Аква-Дон »,« Тавр »і« Російська свинина »,« Донський Тютюн »і Азовському комбінаті дитячого харчування, об'єктах« «Півдня-Руси» та «Астон», заводах військово-промислового комплексу регіону.
ВСАТ «Ингосстрах» 1 червня 2010 р.
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Новини по темі: всі питання

«Назад до списку тем









Статті

Суми з одного банківського рахунку на інший.Проте допускається і вчинення Операцій з перевезення (пересилання) готівкової іноземної валюти через митний Кордон.
Україна займає пасивну позицію в реалізації в Чорноморському регіоні проекту розвитку морських магістралей, - ОЧЕС України сьогодні пасивно бере участь в реалізації проекту розвитку морських магістралей ОЧЕС.
Шторму всупереч - Більшість пасажирів затонулого філіппінського порома вдалося врятувати Вчора рано вранці біля узбережжя Філіппін сталася велика катастрофа - затонув пором Superferry 9, який вважався одним із кращих у цій країні.

Новини

Росія приєдналася до конвенції по забезпеченню готовності на випадок забруднення нафтою Росія приєдналася до Міжнародної конвенції по забезпеченню готовності на випадок забруднення нафтою, боротьбі з ним та співробітництва, прийнятій в Лондоні 30 листопада 1990.
Азербайджанська Сокар почне перевалку сирої нафти в грузинському порту Кулеві через кілька місяців Національна нафтова компанія Азербайджану (Сокар) почне перевалку нафти на новому терміналі у грузинському порту Кулеві протягом найближчих місяців, після модернізації порту для прийому великих танкерів.
Обсяг експорту судів через КПП Шанхая в першому кварталі 2009 року впав на 48,6% - до 72 тисяч одиниць За даними Шанхайської митниці, у січні-травні 2009 року через КПП мегаполісу було вивезено 78 тис..


Огляд преси

За прогнозами фахівців...
Планується використовувати круїзні судна місткістю...
Акцій.АРМС-ТАСС...