Наша спеціалізація: міжнародні вантажоперевезення, розрахунок ставок фрахту по основним контейнерним лініях, перевезення збірних вантажів, морські контейнерні перевезення в Росію, Україну і країни СНД, митне оформлення вантажів, розрахунок вартості розмитнення, пошук товарів у Китаї, організація бізнес турів до Китаю і так само багато іншого.

Новини по темі, частина 5

  1. По лютий 2011р.Дедвейт...
  2. За його словами, за 2009...
  3. За його словами, у цьому зв'язку міністерством...
  4. За його словами, на сьогоднішній день...

По лютий 2011р.Дедвейт...

Топ-менеджмент «Совкомфлота» про кон'юнктуру ринку
Як найнижчу за останнє десятиліття охарактеризував кон'юнктури світового танкерного ринку в 2009р.генеральний директор ВАТ «Совкомфлот» Сергій Франк.«Фрахтові ставки на спотовому ринку знизилися більш ніж на 60% порівняно з попереднім роком», - цитує З.Франка за підсумками засідання Ради директорів ВАТ «Совкомфлот» прес-служба підприємства.
За оцінкою першого заступника генерального директора «Совкомфлота» Миколи Колесникова, кон'юнктура танкерного ринку залишиться слабкою протягом всього 2010р.«Однак, - зазначив він, - компанія володіє хорошим потенціалом для стійкого зростання.законтрактована виручка майбутніх періодів становить $ 4,5 млрд.Маючи повністю профінансовану програму будівництва нових суден і незмінний протягом двох останніх років показник співвідношення чистого боргу до власних коштів, що становить 42,9%, Група планує операції з придбання нових активів ".
За даними на 31 грудня 2009р.до складу флоту компанії входили 144 судна сумарним дедвейтом понад 10 млн т.Середній вік танкерного флоту становить 6 років, при середньосвітовому показнику 12 років.
«Структура зайнятості нашого флоту добре збалансована, - вважає перший заступник генерального директора ВАТ« Совкомфлот »Євген Амбросов.- Падіння ставок у сегменті конвенціональних танкерів [в 2009р.] було частково компенсовано доходами від участі суден компанії в довгострокових індустріальних проектах і надання спеціалізованих послуг, таких як перевезення СПГ, перевезення вантажів танкерами-човниками і обслуговування морських родовищ вуглеводнів судами-постачальниками.У 2009р.частка індустріальних проектів в структурі валової виручки Групи зросла вдвічі, що дозволило знизити негативний вплив фактора нестійкою ринкової кон'юнктури ».
Як зазначив керуючий директор Unicom Shipmanagement Services, заступник генерального директора з танкерного флоту Сергій Поправко, протягом 2009р.Група прийняла в експлуатацію 17 суден сумарним дедвейтом близько 1 млн т.У результаті сумарний дедвейт флоту вперше в історії підприємства перевищив 10 млн т.Зокрема , в 2009р.було прийнято в експлуатацію 3 нових танкера Suezmax і 4 танкера-продуктовози типу LR2.
Портфель замовлень на 31 грудня 2009р.становив 15 суден сумарним дедвейтом 1,4 млн т.Суднобудівна програма включає 5 танкерів типу Suezmax, 4 танкера типу Aframax, 2 арктичних танкера-човника, 2 буксира супроводу і 2 асфальтовоза, що плануються до введення в експлуатацію в період з лютого 2010р.по лютий 2011р.Дедвейт судів в незавершеному будівництві складає 1,4 млн т.
Поточна суднобудівна програма, підкреслюють у ВАТ «Совкомфлот», повністю профінансована за рахунок власних і залучених коштів.
SeaNews 12 травня 2010 р.

За його словами, за 2009...

Другий пором на лінію Усть-Луга - Балтійськ планується поставити в другому півріччі 2010 р.
Другий пором на лінію Усть-Луга - Балтійськ планується поставити в II півріччі 2010 року, повідомив під час конференції «Транслогістіка: транспорт і логістика Північно-Заходу» начальник адміністративно-правового відділу Федерального агентства залізничного транспорту Микита Каменір.
За його словами, за 2009 рік через переправу було перевезено понад 6 тис.вагонів, що було особливо актуально в умовах підвищення тарифів на перевезення російських вантажів в Калінінград суміжними державами.
Поромне сполучення на лінії Усть-Луга - Балтійськ - порти Німеччини - це проект федерального значення, одне з ланок транспортного коридору «Захід-Схід».Два поромних терміналу в порту Усть-Луга, залізничний і автомобільний, призначені для прийому і обробки суден Rо- Rо, залізничних, автомобільних та автомобільно-залізничних поромів, які обслуговують лінію Усть-Луга - Балтійськ і лінію закордонного плавання Усть-Луга - порти Німеччини.
Росбалт 12 травня 2010 р.

За його словами, у цьому зв'язку міністерством...

Російський міжнародний реєстр суден потребує вдосконалення - Ігор Левітін
Російський міжнародний реєстр суден у його нинішньому стані потребує вдосконалення з точки зору підвищення його економічної привабливості для судновласників в порівнянні з іноземними державами.Як передає прес-служба Мінтрансу Росії, про це в доповіді на розширеному засіданні колегії Міністерства транспорту заявив глава міністерства Ігор Левітін.За його словами, у цьому зв'язку міністерством підготовлено пропозиції щодо підтримки російського судноплавства і суднобудування у вигляді окремого законопроекту.
Як повідомив міністр, в минулому році морський флот збільшився на 24 нових судна загальним дедвейтом близько 2-х млн тонн.Продовжився ріст, як кількості, так і тоннажу морських суден, зареєстрованих під державним прапором Російської Федерації.Особливу роль у цьому процесі зіграв Російський міжнародний реєстру суден.
РИА Новини 17 березня 2010 р.

За його словами, на сьогоднішній день...

ВАТ " РЖД " розглядає можливість створення 50 термінально-логістичних центрів
ВАТ " РЖД " розглядає можливість створення 50 термінально-логістичних центрів.Про це заявив сьогодні президент ВАТ 2РЖД " Володимир Якунін, виступаючи з лекцією перед студентами та викладачами Вищої школи менеджменту СПбДУ і Петербурзького державного університету шляхів сполучення.
Він зазначив, що компанія опрацьовує перспективний проект створення мережі термінально-логістичних центрів / ТЛЦ /, ув'язаних з полігоном курсування регулярних контейнерних поїздів.Цей проект передбачає: будівництво понад 50 великих ТЛЦ / включаючи " сухі порти " на Далекому Сході, Балтиці, Азово-Чорноморському регіоні та др./; комплексну реконструкцію близько 60 великих вантажних дворів; модернізацію широкого кола об'єктів технологічного комплексу, підйомно-транспортного устаткування / близько 400 вантажних дворів /; реконструкцію колійного розвитку на підходах до терміналів, а також у транспортному вузлі в цілому.
За його словами, на сьогоднішній день ряд пріоритетних проектів створення термінально-логістичної інфраструктури вже переходять у практичну стадію.Це, в першу чергу, проект створення в Московській області термінально-логістичного центру " Білий Раст ", безпосередня участь в опрацюванні якого приймає наш стратегічний партнер - " Дойче Бан АГ ".Планований логістичний центр займатиме територію понад 100 га, на якій розмістяться контейнерний термінал потужністю 290 тис TEU на рік, універсальний термінал для переробки вантажів промислового призначення, універсальний складський комплекс, центр митного оформлення вантажів, а також адміністративно-діловий центр.Фахівцями Центру з розвитку терміналів із залученням " ДБ Інтернаціональ ГмбХ " підготовлено техніко-економічне обгрунтування проекту та інвестиційні пропозиції потенційним інвесторам.
Іншими прикладами перспективних інфраструктурних проектів, що знаходяться в даний час в опрацюванні, є створення " сухого порту " в Ленінградській області в районі станції Шушари, а також будівництво логістичного центру " Доскін " в Нижньогородській області, які стануть важливими системоутворюючими об'єктами регіональної індустріально-логістичної інфраструктури.
У.Якунін також зазначив, що " розроблена концепція реформування дирекцій з управління термінально-складським комплексом залізниць - філій ВАТ " РЖД ".Прийнято рішення про створення центральної Дирекції з управління термінально-складським комплексом.Дирекція буде консолідувати діяльність понад 500 вантажних дворів, що існують на сьогодні в ВАТ " РЖД ", і займатися оптимізацією структури термінально-складських активів компанії ", - сказав президент ВАТ " РЖД ".
ИТАР-ТАСС 17 березня 2010 г.
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Новини по темі: всі питання

«Назад до списку тем









Статті

Шановні Панове, Експедиторське агентство
А.2.Ліцензії, дозволи та інші формальності Продавець зобов'язаний за свій рахунок і на свій ризик одержати будь-яку експортну ліцензію або інше офіційне свідоцтво, необхідне для надання товару в розпорядження покупця.
У випадку, якщо вони роблять вимушену зупинку (посадку) на території РФ Внаслідок аварії або дії непереборної сили.

Новини

Norfolk Southern Railway і Union Pacific Railroad запустили новий інтермодальний сервіс з перевезення рефконтейнерах між Лос-Анджелесом і Атлантою Norfolk Southern Railway і Union Pacific Railroad запустили новий інтермодальний сервіс з перевезення рефконтейнерах між Лос-Анджелесом і Атлантою.
Уряд надав субсидії двом судноремонтним заводам Мурманської області на загальну суму 1,2 мільярда рублів Голова Уряду Росії Володимир Путін підписав розпорядження про надання субсидій ФГУП «82-й судноремонтний завод» Міністерства оборони РФ (Росляково, Мурманська область) у розмірі до 623 400 000 руб.
Компанія Maersk відкрила новий контейнерний сервіс з південнокорейського порту Пусан в порт Східний Компанія Maersk відкрила новий контейнерний сервіс з південнокорейського порту Пусан в порт Східний.


Огляд преси

Аналітик ФК " Уралсиб " Микола Сосновський...
Цементовоз сів на мілину...
Зміни пропонується внести в статтю...