Профільні послуги: доставка з Китаю, страхування вантажів, перевезення вантажів, морські перевезення, митне оформлення, розрахунок розмитнення, пошук товарів у Китаї, різні послуги з Китаю і так само багато що інше.

Новини по темі, частина 3

  1. - По вартісним параметрам...
  2. За словами Ігоря Коблева, для реалізації...
  3. За прогнозами фахівців...
  4. На думку керівництва...

- По вартісним параметрам...

Росія увійде до Топ-10 суднобудівних держав в найближчі 2-3 роки - ОСК
Росія ввійде в десятку найбільших суднобудівних держав по дедвейту споруджуваних судів в найближчі 2-3 роки.Про це в рамках Міжнародного форуму " Морська індустрія Росії " в Москві повідомив журналістам заступник генерального директора Об'єднаної суднобудівної корпорації (ОСК) Дмитро Мироненко, передає кореспондент ІАА " ПортНьюс ".
" В залежності від того, як рахувати, - сказав Дмитро Мироненко, відповідаючи на питання журналістів про перспективи Росії як суднобудівної держави.- По вартісним параметрами ми вже в Топ-10.За параметрами гросс-тоннажу у нас, безумовно, мізерний гросс-тоннаж.За всіма критеріями ми увійдемо в Топ-10, я сподіваюся, в найближчі 2-3 роки, після запуску в експлуатацію нових верфей і початку будівництва великотоннажного флоту.Це дасть нам можливість по валової місткості суден вийти на чіткі позиції провідних суднобудівних держав ".
PortNews 19 травня 2010 р.

За словами Ігоря Коблева, для реалізації...

Пропуск вантажів через Волго-Донський судноплавний канал у 2010 році планується збільшити на 10%
Головне завдання Волго-Донського судноплавного каналу на період навігації 2010 року - збільшити кількість пропуску вантажів на 10%.Про це заявив керівник ФДМ «Волго-Донське державне басейнове управління водних шляхів і судноплавства» Ігор Кобля у ході відвідування каналу першим заступником голови адміністрації Волгоградської області Геннадієм Чурікова і віце-губернатором Олександром Бикасовим 10 лютого, повідомила прес-служба регіональної адміністрації.
За словами Ігоря Коблева, для реалізації цього завдання, на спорудах каналу проводиться велика модернізація.У 2010 році на проведення ремонту устаткування для безперебійного та безпечного пропуску суден планується спрямувати майже в три рази більше коштів, ніж торік.
У 2009 році на Волго-Донському каналі пройшло більше 90 тис.шлюзування, перевезено 8160000 тонн вантажів.
PortNews 11 лютого 2010 г.

За прогнозами фахівців...

Через десять місяців Туапсинський морський торговий порт побудує два нових буксира.- Портовий сервіс - візитна картка будь-якого порту, і Туапсинський - не виняток (стаття)
У середньому, в порту Туапсе щорічно кидають якір 1200 судів і, практично сто відсотків всіх сервісних операцій з їх обслуговування на акваторії порту виконує портовий флот ВАТ «ТМТП».Уявити собі роботу порту без його буксирів неможливо.
Проте, щоб міцно утримувати цей перспективний ринок буксирних послуг, допоміжний флот повинен не відставати від часу.Порти розвиваються, судноплавні компанії будують нові великі сучасні транспортні судна, оснащені дуже серйозною технікою.Відповідно зростають і вимоги, що пред'являються до роботи портового флоту, - по мінімізації ризиків аварій та простоїв, забезпеченню безпеки мореплавства при проведенні швартових операцій, особливо з великотоннажними судами.
Росія сьогодні не будує буксири, а, раз не будує, то до них немає запчастин, а, раз немає запчастин, доводиться вигадувати самим, шукати майстерні, які можуть змайструвати вийшов з ладу вузол.От і виходить, що старий буксирний флот, по- перше, не відповідає сучасним вимогам, а, по-друге, стає витратним з точки зору ремонту.
Ці проблеми добре знайомі і портофлоту ВАТ «ТМТП».Сьогодні компанія оперує флотом з 8 буксирів і здатна виконувати будь-які завдання з комплексного обслуговування суден.Більше того, в період з 2002 по 2007 роки, за рішенням акціонерів, були придбані три одиниці буксирного та екологічного флоту загальною вартістю 261 800 000.рублів, і потужність обслуговуючого флоту збільшилася на 30 відсотків.
Незважаючи на це, в 2009 році Рада директорів ВАТ «ТМТП» затвердив інвестиційний проект по оновленню буксирного флоту компанії.
- Це дуже правильне і своєчасне рішення, - говорить директор служби управління флотом, - Дмитро Стоянов.- Ринок є ринок.Судновласники та агентські компанії вибирають тих, хто якісно, ??ефективно, з дотриманням всіх норм безпеки мореплавства, в будь-який час доби готовий надавати необхідні послуги.А під управлінням нашої служби сьогодні перебувають два «пенсіонера» - «Антей», якому виповнилося 35 років, і «Оріон» - на три роки старший.Обидва відпрацювали по два нормативних терміну служби.Самі порахуйте, пройде 5-6 років, і буксири не зможуть відійти від причалів через фізичного і морального зносу.А хто буде обслуговувати порт? А хто буде обслуговувати судна, що заходять на акваторію порту? Тому і виникла необхідність у замовленні нових буксирів.
Фахівці ВАТ «ТМТП» ретельно розглядали всі суднобудівні компанії, які працюють у цьому напрямку.
Вибір був не простий, в одному випадку не влаштовували терміни будівництва, в іншому - ціна.Треба було врахувати особливості і стиснуту акваторію Туапсинського порту.Тому, крім високої якості самих судів, не менш важливими вимогами були їх розміри, потужність і високі маневрені характеристики.
Для співпраці була обрана голландська компанія DAMEN SHIPYARDS GORINCHEM, яка спеціалізується на будівництві спеціального службово-допоміжного флоту, а також є одним з лідерів суднобудівної індустрії в світі.
Свою роль зіграв і той факт, що Туапсинський морський торговий порт раніше вже співпрацював з цією компанією, саме на її верфях були побудовані працюють сьогодні буксири «Ахілл» і «Атлант», нефтесборщики «Вега» і робочий катер «Агат».
- Будівництво двох нових морських буксирів для флоту ВАТ «ТМТП» розпочнеться вже в березні, і через десять місяців, у передноворічні грудневі дні, туапсінци зможуть побачити їх біля причалів нашого порту.Коштують вони не дешево - 322 мільйона рублів, але вони варті того, - підкреслює Дмитро Стоянов.
За прогнозами фахівців ВАТ «ТМТП», в 2011 році за рахунок будівництва нових терміналів кількість суден дедвейтом 20-50 тисяч тонн, що заходять в порт Туапсе, збільшиться з 400 до 680 на рік.
І повністю автоматизовані та комп'ютеризовані, здатні безпечно, якісно і оперативно забезпечити прийом в порту сучасних суден буксири нового покоління будуть дуже доречними.
Туапсинський новини 11 лютого 2010 р.

На думку керівництва...

У районі Світлого очищали морський канал від розливу нафти
За легендою навчань танкер з пальним, що відходив від причалу, дав текти.Майже 3,5 тисячі кубометрів нафти вилилося в акваторію каналу.
До місця події попрямували 13 суден аварійно-рятувальної служби.Одні заводили бонові загородження, відсікаючи прорив пального в Балтійське море, інші очищали воду і узбережжя від нафтопродуктів.
На думку керівництва операції, мета і завдання навчань виконані успішно.Екіпажі суден аварійно-рятувальних служб, МНС, Балтійського флоту та інших організацій спрацювали злагоджено.
ВАЛЕРІЙ БОДРЯКОВ, ПЕРШИЙ ЗАСТУПНИК КАПІТАНА МОРСЬКОГО ПОРТУ «КАЛІНІНГРАД»: «Погода нам сприяє.По-перше, немає сильного вітру, по-друге, протягом дуже слабке.Це все дає можливість з успіхом проводити такі навчання.Якщо був би розлив, ми з успіхом б його прибрали, але якщо був би вітер і він би змінився в ході навчань, ми б ставили бони на вихід в море ».
ДТРК Калінінград 19 травня 2010 р.
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Новини по темі: всі питання

«Назад до списку тем









Статті

У природі договорів відвантаження закладено, що, у той час як звичайні транспортні витрати за перевезення товару звичайним маршрутом і способом до погодженого місця повинні оплачуватися продавцем, покупець несе ризики втрати або ушкодження товару, а також додаткові витрати, що виникають внаслідок подій, що мають місце після того, як товар був належним чином доставлений для перевезення.
Особою, яка займає матеріально відповідальну посаду і безпосередньо здійснює Приміщення товару на склад.У складському свідоцтві крім іншої необхідної Інформації повинна міститися оцінка вартості поміщених на зберігання товарів, Отримана з вільної ринкової ціни.
Мінімальних розмірів оплати.Причалювання до судна та іншим плавучим засобам, що знаходяться під митним контролем (ст.257) Об'єктивна сторона аналізованого правопорушення полягає в причалювання Будь-яких судів і плавучих засобів, що перебувають або не перебувають під митним контролем, до судна та іншим плавучим засобам, що знаходяться під митним контролем, Без дозволу митного органу РФ.Коментована стаття передбачає відповідальність спеціального суб'єкта.

Новини

Одеські екологи знову виставили рахунок панамському кораблю за забруднення моря Одеса, Август 03 (Новий Регіон, Марія Зборівська) - Державна екологічна інспекція Північно-Західного регіону Чорного моря оштрафувала судно «Forward pioneer», що прибуло в Одесу під прапором Панами, за забруднення акваторії морського порту.
ВАТ «Далекосхідне морське пароплавство» підтвердило SeaNews факт продажу контейнеровоза «FESCO Argun» ВАТ «Далекосхідне морське пароплавство» підтвердило SeaNews факт продажу контейнеровоза «FESCO Argun».Як пояснив директор департаменту корпоративних комунікацій FESCO Станіслав Вартанян, «угода здійснена в рамках програми FESCO з оптимізації контейнерного флоту з точки зору співвідношення існуючого вантажопотоку і власної місткості ». Сума угоди склала $ 14,5 млн..
Одеський порт спростував інформацію про те, що біля акваторії порту дрейфує судно із зіпсованим м'ясом Відповідну заяву зробила прес-служба Одеського морського торгового порту.


Огляд преси

З шести судів п'ять будуть...
Перший контейнерний термінал в січні-травні збільшив...
" Економічний розвиток Північно-Заходу Росії...