Анотація послуг: доставка вантажів з Китаю, експедирування, перевезення вантажів, морські вантажоперевезення, митне оформлення вантажів, розрахунок митних платежів, пошук фабрик Китаю, постачання з Китаю різних товарів і багато іншого.

Новини по темі, частина 2

  1. Подробиці і історію події...
  2. Тому ми свідомо...
  3. Переможцем конкурсу...
  4. Підготовлено проект розпорядження...

Подробиці і історію події...

До ситуації з ро-ро Atlantic Project з українським екіпажем у порту Кочин, Індія
За інформацією від капітана ро-ро Atlantic Project Сергія Корчинського, отриманої в 19-00 мск 6 квітня, судно закінчує прийом палива, води і продовольства з підійшов буксира, і незабаром зніметься на Фуджарах ОАЕ.Влада порту Кочин, Індія, так і не дали дозволу трьом членам екіпажу судна зійти на берег в порту для того, щоб відправитися додому, на Україну, що досить дивно, особливо з урахуванням того, що один з моряків потребує лікарської допомоги.Навіть якщо у судновласника і є якийсь комерційний суперечка з приводу тієї чи іншої перевезення судном вантажу, це не може стосуватися екіпажу.Юристам звичайно, видніше, але позиція капітана порту Кочин не може не викликати питань щодо її правомірності.Подробиці і історію пригоди з ро-ро Atlantic Project дивіться в попередніх новинах.
Морський бюлетень 6 квітня 2010 р.

Тому ми свідомо...

«РБК daily»: суднобудівникам намалювали шлях.- У найближчі два-три роки Росія повинна увійти до десятки найбільших суднобудівних виробників
Визначившись днями з новою управлінською командою, Об'єднана суднобудівна корпорація (ОСК) представила вчора свою стратегію розвитку.Одна з основних задач - вирішити проблему завантаження підприємств корпорації, що становить сьогодні близько 50%.Допомогти повинні російські замовники, останнім часом перевагу закордонні верфі.
Формування ОСК йшло з 2007 року і формально було закінчено рік тому.Але весь цей час корпорацію переслідувала зміна оперативного керівництва.Цієї зими зупинилися на кандидатурі з бізнесу Романа Троценко (він був затверджений на посаді гендиректора ОСК 14 травня 2010).У його AEON Corporation входить російсько-голландський виробник яхт класу люкс Timmerman Yachts.Останню до недавнього часу очолював нинішній заступник гендиректора ОСК по цивільному суднобудуванню Дмитро Мироненко.
Як розповів учора Дмитро Мироненко, ОСК ставить завдання довести завантаження потужностей приблизно до 70%.На сьогоднішній день портфель замовлень корпорації оцінюється в 135 млрд руб.при середньому завантаженні підприємств на рівні 50%.Появі нових замовників повинні посприяти будівництво нових і модернізація існуючих верфей.На ці цілі ОСК в 2010 році планує направити не менше 30 млрд руб.Як уточнив Дмитро Мироненко, мова йде про громадянське суднобудуванні.Зокрема, на точкову модернізацію планується затратити 15-20 млрд руб.«Наша цільова завдання - досягти собі ¬ вартості не гірше, ніж в Південній Кореї », - зазначив він.Крім того, у будівництво двох нових верфей на Далекому Сході (у місті Великий Камінь і бухті Чажма) буде вкладено 35 млрд руб.Їх введення в експлуатацію заплановано на 2012 рік.Фінансуватися витрати будуть з коштів держбюджету.
«Наша ніша, в якій ми повинні бути конкурентоспроможними, - виробництво суден льодового класу, - говорить Дмитро Мироненко.- Сьогодні ми також розуміємо, що вийти на світовий ринок зі своєю продукцією неможливо.Тому ми свідомо сфокусувалися на російських споживачах -« Газпромі », «Роснефти», «Совкомфлот».За його словами, замовлення у нових верфей ОСК вже є.Конкретні замовники не розкриваються.Але тільки з листопада 2009 року по травень 2010 року ОСК отримала замовлення на загальну суму 40-45 млрд руб.як для існуючих , так і для споруджуваних верфей.Правда, за словами Дмитра Міроненкова, «замовлення будуть розміщатися за певних умов, одним з яких є наявність потужностей».Потенційний пакет замовлень в ОСК оцінюють в 150 млрд руб.Після запуску в експлуатацію нових верфей і початку будівництва великотоннажного флоту Росія увійде до десятки найбільших суднобудівних держав за всіма параметрами, упевнений Дмитро Мироненко.І на це піде всього два-три роки.
Заступник директора Центру аналізу стратегій і технологій Костянтин Макієнко відзначає, що конкурувати російські верфі можуть тільки в класі складних судів льодового класу.«Але по всій лінійці льодового класу ми ніколи не будемо конкурентноздатними в порівнянні з азіат ¬ ськими виробниками, які можуть будувати судна дешевше, ніж в Росії », - побоюється він.Як додає Дмитро Баранов з ІК" Фінам ", завдання ОСК - знайти баланс ціни і якості своєї продукції.« Якщо ОСК вдасться домовитися з металургами і здешевити виробництво, то у них є шанс », - вважає він.
Сама ОСК має намір знизити вартість будівництва суден за рахунок створення єдиного центру розробок, в який планує залучати й іноземних парт ¬ нерів.Крім того, намічено і створення об'єднаного центру закупівель комплектуючих, що підвищить ефективність логістики і зробить систему закупівель більш прозорою.
РБК daily 20 травня 2010 р.

Переможцем конкурсу...

На " 176 судноремонтному заводі " (Архангельськ) закладена перша секція лоцмейстерского катери " Вавчуга " для ФГУП " Росморпорт "
У Архангельському філії " Центру судноремонту " Зірочка " " 176 судоремотний завод " відбулася урочиста церемонія закладки першої секції лоцмейстерского катери " Вавчуга " проекту Р1760М для ФГУП " Росморпорт ".Як зазначено в повідомленні " Росморпорт ", потреба в будівництві лоцмейстерского катери для потреб Архангельського філії ФГУП " Росморпорт " обумовлена ??необхідністю оновлення флоту філії у зв'язку з моральним і фізичним старінням обстановочной судів, які сьогодні задіяні в роботах по зйомці, постановці і обслуговування засобів навігаційного обладнання в морських портах Архангельської області.Кожне обстановочной судно потребує заміни, так як виробило всі нормативні терміни експлуатації.Середній вік цих суден перевищив 40 років.В зв'язку з цим програмою по списанню та будівництва флоту Архангельського філії ФГУП " Росморпорт " передбачена заміна трьох обстановочной судів філії на нові, першим з яких стане споруджуваний лоцмейстерскій катер " Вавчуга ".
ФГУП " Росморпорт ", виступаючи замовником будівництва лоцмейстерского катера, у листопаді 2009 року провів конкурс з вибору підрядника на будівництво лоцмейстерского катери для потреб Архангельського філії.Переможцем конкурсу був обраний Архангельський філія " 176 судноремонтний завод " ВАТ " ЦС " Зірочка ".Вартість будівництва лоцмейстерского катери складе 74 млн рублів.
PortNews 17 березня 2010 г.

Підготовлено проект розпорядження...

Підготовлено проект розпорядження Уряду РФ про захід іноземних судів для будівництва підводного переходу через протоку Невельського газопроводу
Міністерство транспорту РФ підготувало проект розпорядження Уряду РФ про захід до 30 листопада 2010 року 19 іноземних суден в район внутрішніх морських вод РФ з метою виконання робіт з будівництва підводного переходу через протоку Невельського газопроводу «Сахалін - Хабаровськ - Владивосток».Проект документа і додаток до нього з переліком судів опубліковані на сайті Мінтрансу.
Прес-служба Мінтрансу РФ 20 квітня 2010 р.
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Новини по темі: всі питання

«Назад до списку тем









Статті

Правила перевезення контейнерів морським транспортом 1.Загальні положення 1.1.Цими Правилами регламентуються: перевезення морем, завантаження і вивантаження в морських портах всіх типів контейнерів, що належать підприємствам Міністерства морського флоту, і їх використання у всіх видах сполучень між портами і пунктами, відкритими для виробництва операцій з контейнерами.Дія цих Правил поширюється і на морські перевезення контейнерів інших міністерств (відомств) та їх обробку в морських портах, якщо розпорядженнями вищестоящих органів або угодами з цими міністерствами не передбачено інше.
Компанія "ПАНАЛЬПІНА" справжнім засвідчує Вам свою повагу і запрошує до співпраці по організації міжнародних перевезень вантажів з урахуванням нашого досвіду роботи в різних регіонах світу.

Новини

У Холмську нетверезі моряки відмовилися пред'явити для перевірки суднові документи У морському порту Холмська екіпаж маломірного судна відмовив працівнику державної інспекції по маломірних суднах Холмського району в пред'явленні суднових документів.
«Гудок»: Металурги міняють логістичну схему.- Компанія «Карельський окатиш» буде перевалювати свою продукцію в контейнерах Перевалка буде здійснюватися через термінал «Нева-Метал» у Великому порту Санкт-Петербурга.


Огляд преси

Перевірка очікується на Каспії...
Проект документа і додаток...
Якщо дійсно буде прийнято остаточне...