Наш профіль: доставка вантажів з Китаю, фрахтування, перевезення контейнерів, морські міжнародні перевезення вантажів, розмитнення авто і інших популярних вантажів, розрахунок розмитнення, пошук бізнес партнерів в Китаї, маркетинг в Китаї та інше.

Огляд преси, частина 7

  1. Газ Штокманівського родовища буде затребуваний...
  2. Генеральний представник...
  3. Генеральних вантажів обробили 25,9 тис.тонн...
  4. Фінський партнер займеться забезпеченням...

Газ Штокманівського родовища буде затребуваний...

Газ Штокмана буде затребуваний на ринку в 2016 році, вважає Маде
МОСКВА, 1 червня - РІА Новини.Газ Штокманівського родовища буде затребуваний на ринку в 2016 році, незважаючи на те, що зараз стан ринку викликає побоювання, заявив журналістам віце-президент компанії-оператора проекту Shtokman Development AG Ерве Маде.
Він нагадав, що рада директорів компанії в березні наступного року повинен прийняти остаточне інвестиційне рішення по виробництву трубопровідного газу в рамках проекту, з урахуванням того, що видобуток буде розпочато в 2016 році.
" Безумовно, ситуація на ринку зараз викликає побоювання, але до 2016 року ринок встане ", - упевнений віце-президент компанії.
Раніше рада директорів Shtokman Development AG вирішив виділити в окремий етап в рамках першої фази проекту будівництво пускового комплексу для поставки трубопровідного газу, куди увійдуть морський видобувних комплекс, трубопровід на берег і установка підготовки газу.Остаточне інвестрешеніе про виробництво трубопровідного газу планується прийняти в березні 2011 року , а про виробництво ЗПГ - до кінця того ж року.На думку акціонерів компанії, цей підхід дозволить почати видобуток газу для постачання по трубопроводу в 2016 році, а виробництво ЗПГ - в 2017 році.Терміни проекту зрушили - раніше поставки трубопровідного газу з Штокмана планувалося почати в 2013 році, СПГ - в 2014 році.
Штокманівське газоконденсатне родовище на російському шельфі Баренцева моря за розвіданими запасами газу є одним з найбільших в світі.Його запаси по категорії C1 + C2 складають близько 3,8 трильйона кубометрів природного газу і приблизно 37 мільйонів тонн газового конденсату.
РИА Новини 1 червня 2010 р.

Генеральний представник...

Презентація Далекосхідного морського пароплавства в Пекіні
У столиці Китаю відбулася презентація російської групи компаній FESCO (Далекосхідне морське пароплавство), присвяченій 130-річчю з дня заснування корпорації, а також у зв'язку з планами розширення її присутності на китайському ринку, повідомляє сайт торгпредства РФ в КНР.
На презентації були присутні представники міністерства транспорту КНР, керівництво корпорації FESCO на чолі з її президентом Сергієм Генералова, представники транспортно-логістичних компаній Пекіна, Тяньцзіня, Шанхая і Гонконгу.
Як повідомив у своєму виступі Сергій Генералів, корпорація в ювілейний рік стала одним з найбільших мультимодальних транспортних операторів в Російській Федерації.FESCO володіє великими пакетами акцій в портах Владивостока і Санкт-Петербурга, а також в порте " Східний ", самостійно здійснює морські, залізничні перевезення вантажів , змішані перевезення " море - залізниці ", володіє масштабним парком вантажних автомобілів і, таким чином, здатна виконувати найширший перелік послуг для своїх російських і закордонних клієнтів.
Генеральний представник групи компаній FESCO в КНР Олександр Ге повідомив, що корпорація розглядає Китай на середньострокову перспективу як найбільший ринок міжнародних перевезень.Так, в останні роки через афілійовані з FESCO структури щорічно проходило до 35% всього обсягу експортних перевезень з КНР до Росії.
У найближчих планах компанії - значно розширити охоплення клієнтської бази в Китаї і додатково збільшити в майбутні два роки обсяг надаваних послуг на 10%.
ІнфоШОС 6 квітня 2010 р.

Генеральних вантажів обробили 25,9 тис.тонн...

Вантажообіг порту Талліннського в січні 2010 року склали 3,11 млн тонн, що на 25,4% більше, ніж у січні 2009 року
При цьому на частку транзитних вантажів довелося 2302000 тонн (+24,2%).
Традиційно найбільше оброблено наливних вантажів - 2,1 млн тонн (+4,5), що становить майже 67,8% від загальної кількості перевалюємо вантажів в порту.
Генеральних вантажів обробили 25,9 тис.тонн (+52,7%), насипних - 662 тис.тонн, вантажі ro-ro склали 213,6 тис.тонн (+10,2%).
Контейнерообіг скоротився на 8,2% - до 10, 875 TEU.
У 2009 році вантажообіг порту склав 31,6 млн тонн.
DELFI 11 лютого 2010 г.

Фінський партнер займеться забезпеченням...

«Гудок»: З пасажирської швидкістю.- Прискорений контейнерний поїзд FESCO відправився за маршрутом Хаміна - Знахідка
Прискорений контейнерний поїзд FESCO відправився за маршрутом Хаміна - Знахідка вчора вранці.Термін доставки по залізниці не перевищить дев'яти днів, обіцяють у компанії, у тому числі за рахунок удосконаленої технології завантаження та оптимізації процедури митного оформлення.
Поїзд складається з тридцяти восьми 80-футових платформ, в контейнерах - промислові вантажі фінського виробництва, розповів «гудку» начальник управління маркетингу ТОВ «Фірма« Трансгарант »Олександр Метьолкін.
Новий сервіс - спільний проект FESCO і фінської Nurminen logistics.Фінська партнер займеться забезпеченням вантажної бази для нового поїзда, «Трансгарант» надаватиме платформи.Наскрізну перевезення організовує компанія «Феско інтегрований транспорт».«Проект дозволить більшою мірою задіяти транзитний потенціал Транссибірської магістралі - а це частина стратегії FESCO з розвитку мультимодальних перевезень », - говорить глава« Трансгарант »Олексій Грім.
FESCO забезпечить повний наскрізний сервіс, переваливши вантаж в порту на власні контейнеровози для відправки в Китай, Корею і Тайвань.Таким чином, наскрізний сервіс стане альтернативою океанським маршрутами для вантажопотоку «Європа - ЮВА» за рахунок значного виграшу за часом, відзначають в компанії.
Для максимального скорочення транзитного часу FESCO прискорила процедуру митного оформлення - РЖД дали дозвіл на завантаження контейнерів дверима назовні.Для поїзда була виділена окрема «нитка» графіка.«Феско інтегрований транспорт» взяла на себе всю відповідальність за збереження вантажу на шляху прямування - в ??компанії розраховують , що це стане додатковим стимулом для клієнтів.
У Центральній дирекції управління рухом ВАТ «РЖД» «гудку» розповіли, що поїзд надійшов на ОЗ, поставлена ??задача провести його якомога швидше і за ним встановлено диспетчерський контроль.Хоча для повносоставними поїзда з 71 платформи вантажів поки недостатньо, цей потяг - перший за кілька років, наступний з Фінляндії в Знахідку.Поки що він слід на спецумовах, уточнили в РЖД.
«Проблем з прямого і зворотного завантаженням у FESCO бути не повинно: стислий термін і надійність доставки дозволять залучити й наростити транзит з країн ЄС і ПСА», - вважає віце-президент Гільдії експедиторів Алевтина Кирилова.Основна проблема транзитних перевезень по Транссибу - затримки при організації огляду та оформлення вантажів.Так як FESCO заявляє, що це питання вирішено, проект буде розвиватися, говорить вона.
Навряд чи компанія зможе витримати дев'ятиденний термін доставки, сумнівається голова Infranews Олексій Безбородов.Для регулярної роботи середній термін може скласти близько 14-15 діб, і це нормально, говорить експерт.
Гудок 21 квітня 2010 г.
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Огляд преси: всі питання

«Назад до списку тем









Статті

Виконання постанови в частині стягнення вартості товарів і транспортних Коштів.
У ч.8 Тимчасового інструкції від 8 червня 1995 року "Про справляння митних платежів".Акцизом відповідно до Закону "Про акцизи" обкладаються реалізовані Вино-горілчані вироби, пиво, ікра осетрових і лососевих риб, делікатесна Продукція з цінних видів риб та морепродуктів , шоколад, тютюнові вироби, Легкові автомобілі, шини, ювелірні вироби, діаманти, високоякісні Вироби з порцеляни і кришталю, килими та килимові вироби, хутряні вироби, А також одяг з натуральної шкіри.

Новини

Контейнеровоз позбувся ходу в Північному морі Контейнеровоз Gudrun (місткість 512 TEU, дедвейт 5660 тонн, будівлі 1995, прапор Антигуа, оператор DRAXL SCHIFFAHRTS GMBH & CO KG Німеччина) 9 липня позбувся ходу через поломку двигуна в Північному морі, слідуючи в каналу New Waterway , Голландія.
Кіровський завод бункері з Газпромнафта Марін бункерООО
Ізраїль показав світові як боротися з піратством Ізраїльський центр по боротьбі зі злочинами у водних просторах і Міжнародна Академія безпеки провели показові маневри, де продемонстрували навички практичного протистояння нападам піратів.


Огляд преси

Проте набуття чинності на території...
Джерело забруднення...
Протоки Босфор і Дарданелли є...