Анотація діяльності: доставка вантажів з Китаю, фрахтування суден, доставка вантажів, морські контейнерні перевезення в Росію, Україну і країни СНД, митне очищення вантажу, розрахунок митних зборів, пошук китайських виробників, маркетинг в Китаї і так само багато що інше.

Огляд преси, частина 6

  1. Глава комітету...
  2. Глава уряду Микола...
  3. Гирло Бистре проходить...
  4. Флот компанії складається переважно...

Глава комітету...

АМКУ оштрафував державне підприємство " Морський торговий порт " Південний " на 1 млн грн за зловживання монопольним становищем
Сьогодні, 20 квітня, Антимонопольний комітет (АМКУ) оштрафував державне підприємство " Морський торговий порт " Південний " (Одеська область) на 1 млн грн.за зловживання монопольним становищем.
Глава комітету Олексій Костусєв зазначив, що порт необгрунтовано надавав знижку на сплату портових зборів для суден, які підходили до причалів самого порту, проте відмовлявся надавати її суднам, які розвантажувалися біля причалів стивідорної компанії " Трансінвестсервіс " (ТІС, Одеса).
За словами пана Костусєва, згідно законодавству, порт не має законного права диференціювати знижки.
АМКУ зобов'язав порт " Південний " протягом 10 днів усунути порушення та встановити рівні знижки для всіх суб'єктів господарювання.
Коммерсант (України) 20 квітня 2010 р.

Глава уряду Микола...

Карпачова попросила Азарова завершити розслідування аварії судна «Толстой»
Прем'єр-міністр Україна Микола Азаров підтримує вимогу Омбудсмана Ніни Карпачової вжити належних заходів для розслідування аварії судна «Толстой».Про це ForUm'у повідомили в прес-службі Омбусмана.
У поданні Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини Ніни Карпачової на ім'я прем'єр-міністра України Миколи Азарова від 14 травня 2010 року про завершення розслідування аварії судна «Толстой», що призвела до порушення права на життя українських моряків, зазначається, що до Омбудсмана продовжують надходити звернення від сімей членів екіпажу цього судна, яке 27 вересня 2008 затонуло біля берегів Болгарії, з проханнями про завершення розслідування причин та обставин аварії, відновлення пошукових робіт з метою з'ясування долі близьких.
Карпачова протягом 2008-2009 років настійно зверталася з цього питання до Президента України, прем'єр-міністру України, міністрам транспорту та зв'язку України, з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи, закордонних справ України, а також посольств України в Болгарії і Туреччини.Міністерство транспорту та зв'язку України надало інформацію про неможливість проведення підводних робіт восени - взимку 2008-2009 років і про плани по відновленню пошуку навесні 2009 року.Але згадані плани так і не були реалізовані, констатує Уповноважений з прав людини.
Члени сімей моряків стверджують, що керівництво Мінтрансзв'язку Україні у відповідь на їхні звернення лише надсилає формальні відписки.У людей, які понад півтора роки поневіряються по владних кабінетах, створюється враження, що українська влада не зацікавлена ??в проведенні належного розслідування і з'ясуванні дійсних причин і відповідальних за аварію.
У своєму поданні Омбудсман зазначає, що судова інспекція в портах неодноразово встановлювала недоліки в технічному стані судна і затримувала його.Так, 19 березня 2008 року в російському порту міста Ростова-на-Дону інспектори констатували структурну деформацію і пошкодження корпусу судна, несправність радіотехнічного обладнання, зокрема засобів подачі аварійних сигналів, невідповідність суховантажу вимогам захисту навколишнього середовища.З цих причин «Толстой» був затриманий на 9 днів.
Перевіркою не встановлено факт його приписки до північно-корейському регістру, що тягло за собою затримку судна у першому ж порту.Фактично протягом року до своєї загибелі судно «Толстой» плавало і відвідувало порти в порушення норм, правил і критеріїв безпеки, встановлених Міжнародною морською організацією (ММО).Враховуючи ці обставини, Уповноважений з прав людини зверталася до Міністра транспорту та зв'язку України з проханням надати інформацію про заходи, що здійснюються міністерством відповідно до Кодексу з розслідування морських аварій та інцидентів, прийнятого на Асамблеї ММО 27 листопада 1997, а також про передачу результатів розслідування органам прокуратури.
Мінтрансзв'язку неодноразово повідомляло про те, що існує комісія, розроблений план заходів, направлені запити, триває розслідування згаданої аварії.Але реальних, навіть попередніх, результатів розслідування Україна трагічної події досі немає, зазначає Карпачова.
На подання Уповноваженого з прав людини з цього питання прем'єр-міністру України від 22 грудня 2009 року в котрий раз надійшла відповідь за підписом першого заступника міністра транспорту та зв'язку України від 13 січня 2010 року, в якому лише констатується незавершеність розслідування аварії.
З метою відновлення прав сімей українських моряків - членів екіпажу судна «Толстой» на належний соціальний захист та з'ясування долі своїх рідних, а також запобігання в подальшому таких порушень прав людини Ніна Карпачова у поданні від 14 травня 2010 року висловили прохання розпорядженням Кабінету Міністрів України дати доручення міністрам транспорту та зв'язку України, з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи, іноземних справ України про завершення розслідування згаданого аварійної події відповідно до Кодексу з розслідування морських аварій та інцидентів.
Глава уряду Микола Азаров, підтримуючи вимогу Уповноваженогоз прав людини, дав відповідне доручення міністрам Костянтину Єфименко (Мінтрансзв'язку), Нестору Шуфричу (МНС) та Костянтину Грищенко (МЗС України).
Виробництво Омбудсмана Ніни Карпачової з цього питання триває.
ForUm 14 червня 2010 г.

Гирло Бистре проходить...

Одеська область: Україна знову виграла у Румунії - На каналі Дунай - Чорне море зареєстровано 110 суднопроходів
Минулого місяця на прокладеному в Одеському регіоні каналі Дунай - Чорне море зареєстровано 110 суднопроходів (у березні - 121), тоді як на основному конкурентові - румунської Суліні - 76 (місяцем раніше - 100).
Про це повідомила прес-служба державного підприємства «Дельта-лоцман» (Миколаїв), яке будує і експлуатує глибоководний судновий хід в гирлі Бистре.За українським каналу в квітні було перевезено майже 118 тис.т вантажів (у березні - 165,8 тис.т).
За перші чотири місяці нинішнього року здійснено 460 суднопроходів - на 100 більше, ніж у січні - квітні 2009-го, і на 144 - ніж на Суліні.
Як відзначав директор ДП Олександр Голодницький, «високі результати» досягаються завдяки «умовам, створеним для безпечних проводок» плавзасобів по ГСХ, «зручному з'єднанню з морем, можливості цілодобового і двостороннього руху, а також більш низьким (на 40 - 60%), ніж в Румунії, тарифам ».
Довідка.Перша черга українського ГСХ була відкрита у серпні 2004 року.
Загальна протяжність - 174 км.Довжина штучного морського підхідного каналу - 3 км 432 м.У жовтні 2009-го було завершено будівництво надводної частини огороджувальної дамби морського підхідного каналу.
Гирло Бистре проходить територією Дунайського біосферного заповідника, тому будівництво викликало протести з боку ряду наукових, громадських та інших організацій.
Вiкна-Одеса 12 травня 2010 р.

Флот компанії складається переважно...

" Укррічфлот " виставив на продаж своє майно
Сьогодні, 12 травня, акціонерна судноплавна компанія (АСК) " Укррічфлот " (Київ) повідомила, що виставила на продаж два адміністративні будівлі, діючу готель у Києві та річковий теплохід.
Зокрема, адмінбудівлю по вул.Нижній Вал, 51 загальною площею 9,545 тис.кв.м виставлено на продаж за $ 19 млн, будівля по вул.Братська (1,231 тис.кв.м) - за $ 3,5 млн, діюча готель в парку Дружби Народів, 5 (2,607 тис.кв.м) - за $ 15 млн.
Компанія також продає річковий теплохід 1973 будівлі з довжиною і шириною корпусу в 49 м і 8 м відповідно за $ 600 тис.
АСК " Укррічфлот " за підсумками 2009 року отримала чистий збиток у розмірі 19531000 грн, що на 8,1% менше, ніж у 2008 році.
АСК " Укррічфлот ", створена в 1992 році, є однією з найбільших транспортних компаній Україна.До її складу, крім флоту в 200 судів, також входять Дніпропетровський, Запорізький, Миколаївський, Херсонський і Чернігівський річкові порти, Запорізький і Херсонський суднобудівно-судноремонтні заводи.На внутрішньому ринку акціонерне товариство має статус національного перевізника.
Флот компанії складається переважно із суховантажів, які використовуються для морських і річкових перевезень.Підприємство виконує рейси в басейнах Середземного, Чорного, Азовського, Балтійського і Північного морів, а також річок Дунай, Південний Буг, Дніпро.
C серпня 2007 АСК " Укррічфлот " входить до Групи компаній " Енергетичний стандарт ".
Інтерфакс-Україна 12 травня 2010 р.
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Огляд преси: всі питання

«Назад до списку тем









Статті

А на вимогу посадових осіб митних органів - фактично пред'являти Товари; 4) не перевозити одночасно з товарами, що перебувають під митним контролем, інші товари; 5) вести облік перевезень під митним контролем і надавати митним Органам відповідну звітність; 6) не розголошувати отриману від відправника товарів інформацію, що становить комерційну, банківську або іншу охоронювану законом таємницю; 7) після доставки товарів без дозволу митниці призначення не залишати їх без нагляду, не змінювати місця стоянки, не вивантажувати і не перевантажувати Товари, не розкривати упаковку, не видаляти кошти митної ідентифікації.
Підготовка до будівництва каналу - дублера Неви обійдеться в 7 млрд.рублів Санкт-Петербург, 10 липня.Канал - дублер Неви дозволить звільнити Петербург від небезпечних вантажів, повідомляє кореспондент «БалтІнфо».Таку думку висловив сьогодні в рамках конференції «Санкт-Петербург - Морська столиця Росії »голова комітету з транспорту і транспортної інфраструктури Ленобласті Леонід Теребнев.
Встановлених фізичним особам, - не більше 5 літрів спиртних напоїв і не Понад 1000 сигарет на одну людину.

Новини

Китайське суднобудування підбадьорився за підсумками червня У червні китайському суднобудуванню почало просвіт, у світі замовлено судів сумарним дедвейтом 1.83000000 тонн, з них 1.6 мільйона відхопив Китай, решта дісталася Кореї.
«Гудок»: Не нашкодь.- Мурманський порт обіцяє берегти залізничний парк ВАТ «Мурманський морський торговий порт» (ММТП) готове боротися з проблемою ушкоджень піввагонів при вивантаженні.
Литовська судноверф побудувала унікальну трансформаторну платформу Товариство Vakaru laivu statykla (Західна судноверф) завершила будівництво трансформаторної платформи.


Огляд преси

Щорічні обсяги перевезень компанії...
Порт здійснює...
Обсяг вантажообігу за 5 місяців...