Послуги коротко: міжнародні вантажні перевезення, розрахунок фрахту, перевезення вантажів, морські міжнародні контейнерні перевезення, митне очищення, розрахунок митних зборів, пошук товарів у Китаї, консалтинг в Китаї та інше.

Огляд преси, частина 2

  1. Ігор Олексійович почав роботу в РС в 1983...
  2. Мається на увазі...
  3. "Ідеї щодо співпраці у сфері...
  4. Губернатор - голова уряду...

Ігор Олексійович почав роботу в РС в 1983...

Першим заступником генерального директора Російського морського регістра судноплавства призначено Бaрaнов Ігор Олексійович.
Першим заступником генерального директора РС - виконавчим директором призначено Бaрaнов Ігор Олексійович.
Ігор Олексійович почав роботу в РС в 1983 році на посаді інженера-інспектора Балтійського філії.Ігор Олексійович працював також в Представництві РС в Польщі і в Представництві РС в Німеччині.
C 2004 по 2010 рр..Ігор Олексійович працював на посаді керівника Департаменту будівництва нових суден групи компаній «Палмалі».
Російський морський регістр судноплавства 12 травня 2010 р.

Мається на увазі...

Маразм міцнішає - Адміністрація Обами буде вимагати, щоб судновласники консультувалися з Агентством з контролю за іноземним майном перш, ніж виплачувати викуп піратам
Адміністрація Обами буде вимагати, щоб судновласники консультувалися з Агентством з контролю за іноземним майном US Office of Foreign Assets Control (OFAC), перш ніж виплачувати викуп піратам.Як відомо, Обама підписав закон, що забороняє американським компаніям і приватним особам чинити будь-яку фінансову підтримку, в тому числі шляхом угод і контрактів, організаціям та особам, внесеним до списку Ради безпеки ООН як дестабілізуючим положення в Сомалі.Санкції проти порушників вельми суворі.Судноплавство цікавило головне для нього - чи торкнеться це компаній, які сплачують викуп піратам за звільнення своїх людей і суден.У Адміністрації Обами невистачило розуму звільнити судновласників від будь-якої загрози санкцій, вона заявила, що безпосередньо цей закон на судноплавство не поширюється, необхідні лише консультації з OFAC у випадку, якщо джерело платежу перебуває в США або в інших випадках, якщо вони підпадають під визначення нового закону.Мається на увазі ось що - якщо раптом звідкись стане відомо, що викуп або його частина потрапить безпосередньо тим, хто знаходиться у списку Ради безпеки ООН, см.новина «Список осіб і організацій в Сомалі, спілкуватися з якими, а також виплачувати їм викуп, протизаконно », а як відомо, довести це вкрай важко, практично і навіть теоретично неможливо, тому що судновласник ніколи не знає, хто саме отримує викуп і між ким він далі розподіляється, а якщо й дізнається, то навряд чи поспішить поділитися цією новиною з адміністрацією США.Але нехай і половинчасті і майже позбавлені практичного сенсу, заяви такого роду не тільки шкідливі, але і образливі для судноплавства, судновласників і моряків.
Морський Бюлетень 20 квітня 2010 г.

"Ідеї щодо співпраці у сфері...

Делегація нідерландських суднобудівників націлена на довгострокове співробітництво з Н.Новгородом - глава делегації
Нижній Новгород.1 червня.НТА-Приволжжя - Мета візиту делегації суднобудівників з королівства Нідерландів в Нижній Новгород - розгляд можливості довгострокового співробітництва з містом, а не пошук ринків збуту.
Про це глава ділової делегації суднобудівників Нідерландів Мартін Блумм заявив в ході зустрічі з віце-мером Нижнього Новгорода Сергієм Гладишева у вівторок.
За його словами, в даний час в Нижній Новгород прибула найбільша делегація суднобудівників з Нідерландів, яка коли-небудь відвідувала Росію." Раніше я очолював 2 асоціації: асоціацію постачальників для морської промисловості і асоціацію суднобудівників, нещодавно вони злилися в одну.Щорічний спільний оборот членів асоціації становить 7300000000.євро, в ній трудяться 35 тис.працівників ", - зазначив М.Блумм.
Глава делегації відзначив, що суднобудування в Нідерландах дуже вузькоспеціалізоване." Ми не будуємо великі нафтоналивні танкери або суховантажі, ми будуємо в основному дренажні суду для днопоглиблювальних робіт, пасажирські судна та яхти, судна для внутрішнього судноплавства.Мені здається, що саме в цьому сегменті є багато перспектив для нашої спільної роботи з Нижнім Новгородом, тому наша програма візиту була сформована з урахуванням відвідування судноверфей, конструкторських бюро суднобудування ", - сказав М.Блумм.
На його думку, найбільш важливим завданням співпраці Нижнього Новгорода та Нідерландів є обмін експертними знаннями." І у вас, і у нас є великий досвід у суднобудуванні, і ми могли б його взаємно доповнити ", - зазначив глава делегації.
" Зараз є програма Росморречфлота, метою якої є модернізація дренажного флоту РФ, на це виділяються федеральні кошти, і ми ведемо активні переговори з Росморречфлотом для участі в цій програмі ", - додав один з учасників делегації.
" Ідеї щодо співпраці у сфері суднобудування ми хотіли б отримувати від вас: і на федеральному, і на регіональному, і на муніципальному рівні ", - додав надзвичайний і повноважний посол королівства Нідерландів в Росії Рон Келлер.
Як повідомлялося раніше, Р.Келлер вважає суднобудування найбільш перспективним напрямком співпраці королівства Нідерландів з Приволзьким федеральним округом (ПФО).
Раніше повідомлялося, що за даними Приволзького митного управління товарообіг між Нижегородської областю та Нідерландами у першому кварталі 2010 року склав $ 33210000.і збільшився на 323,4% в порівнянні з аналогічним періодом 2009 року.
НТА Приволжжя 1 червня 2010 р.

Губернатор - голова уряду...

Наскрізний тариф для євразійської логістики - Відсутність єдиної стратегії, заснованої на державно-приватне партнерство, є основною причиною стримування розвитку транспортної системи Росії (стаття)
Таку думку висловив голова комітету Державної думи РФ з транспорту Сергій Шишкарьов з трибуни Євразійського транспортно-логістичного форуму.У будь-якому високому зібранні, вважає він, озвучуються правильні тези і плани, але при цьому кожен говорить тільки про своє.Як першочергове креативної заходи він запропонував організувати транспортне road show.«Навколосвітня подорож повинна об'єднати керівників транспортних компаній, регуляторів, а також представників державної влади і продемонструвати всьому світу можливості транспортного комплексу Росії», - заявив С.шишкар.
Заступник міністра транспорту РФ Валерій Окулов головною проблемою в реалізації транспортного, і перш за все транзитного потенціалу Росії називає адміністративні бар'єри, особливо на кордоні.
Говорячи про державну стратегії з розвитку транспортного комплексу країни, як приклад він навів зміни в законодавстві, які тепер дозволяють приватним інвесторам, які вкладають кошти в авіацію, управляти всім аеропортовим комплексом.У результаті вже кілька аеропортів готові до участі в конкурсах по залученню приватних керуючих компаній.
Інвестиційна привабливість транспортної галузі формується не тільки від розміру маржі, заявив при цьому У.Окулов.Більшість транспортних проектів, вважає він, маргінальні з точки зору прибутковості і компанії, які вирішують вкласти свої кошти в них, розраховують насамперед на тривалість проектів, державні гарантії, а також можливість розвитку околотранспортного бізнесу.Завдання держави в частині залучення інвестицій в транспортні проекти, на його думку, полягає в першу чергу у вирішенні питань із землевідведенням, надання в довгострокову комерційне користування цих ділянок, а також контроль за дотриманням досягнутих домовленостей.
Губернатор - голова уряду Ульяновської області Сергій Морозов, аналізуючи можливості вирішення ключових питань, що гальмують розвиток транспортної логістики в РФ, висловив позицію регіональної влади.Чи не основною проблемою він вважає відсутність компетентного персоналу в транспортних сегментах.Далі - криміногенна обстановка на внутрішніх автомагістралях країни, всі зростаючі витрати на митні процедури, сіра розмитнення , відсутність державної дистрибуції вантажів і, нарешті, погані дороги.
З.Морозов назвав наступні шляхи подолання негативних факторів.По-перше, будь-який регіон повинен мати політичне бажання і рішучість для цього.Наприклад, в Ульянівській області на місцевому рівні було прийнято рішення про будівництво мультимодального транспортно-логістичного центру, і робота вже ведеться.Під -друге, в регіоні повинні бути реальні передумови для розвитку, що й спостерігається в зазначеному випадку: авіаційне виробництво, вантажні порти, залізниці, федеральні автотраси і аеропорти, а також оптимальне відстань до основних промислових центрів країни.У результаті область готова організувати транспортно - логістичний кластер.Третій фактор, названий З.Морозовим, - єднання федеральних і регіональних влад з бізнесом.
Залізничний блок форуму відкрив своїм виступом перший віце-президент ВАТ «РЖД» Вадим Морозов.В якості одного з основних напрямків, розвиток якого має дозволити забезпечити ефективне пропозицію ресурсів російського транспортного комплексу на міжнародному ринку, він назвав створення відповідної ринкової інфраструктури.
В рамках даного напрямку компанією реалізується співробітництво із зарубіжними партнерами в Німеччині, Фінляндії, Австрії, Китаї та інших країнах.Створені спеціалізовані спільні підприємства, основним завданням яких є підвищення обсягу євро-азійських перевезень.
Розширюючи географію своїх зв'язків і послідовно реалізуючи завдання щодо інтеграції російських залізниць в євро-азійський транспортний простір, ВАТ «РЖД» приділяє першочергову увагу зміцненню двосторонньої співпраці з партнерськиминими залізницями.
Зростанню транзитних перевезень у напрямку Схід - Захід сприяє і взаємодію з японськими і південно-корейськими колегами.ВАТ «РЖД» планує і далі розширювати багатостороннє співробітництво з закордонними транспортними компаніями як в області залізничних перевезень, так і в сфері логістики.
У.Морозов відзначає, що зміцнення євро-азійських зв'язків багато в чому залежить від тісної взаємодії та скоординованого розвитку різних видів транспорту, у тому числі морських портів і залізниць.
В останні роки ВАТ «РЖД» на системній основі здійснює модернізацію і будівництво залізничних підходів до російських портів у всіх морських басейнах.Істотні кошти вкладаються в розвиток великих предпортових станцій.
Особливу увагу компанія приділяє формуванню взаємовигідних умов для спільної реалізації комплексних транспортних ланцюжків доставки вантажів на основі економічно виправданого розподілу доходів і прибутків між усіма учасниками.
Одним з інструментів впливу РЖД на формування конкурентоспроможної та економічно ефективної наскрізний ставки є придбання пакетів акцій морських портів і створення спільних підприємств з морськими перевізниками та експедиторами.Опрацьовуються також варіанти входження ВАТ «РЖД» (його дочірніх товариств) в права власності діючих припортових терміналів з метою надання реального впливу на їх роботу і вибудовування оптимальної логістики інтермодальних перевезень.Це буде сприяти і вирішення такої гострої проблеми, як залишення без руху поїздів на підходах до припортовим залізничним станціям, констатує У.Морозов.
У рамках вибудовування ефективної логістики інтермодальних перевезень залізниці в тісній співпраці з морським транспортом розвивають комбіновані поромні переправи на напрямках Усть-Луга - Балтійськ - Засніц і Кавказ - Поті.У травні цього року планується підписати з турецькими партнерами угоду про запуск залізнично-поромного сполучення Кавказ - Самсун.
Для прискорення пропуску транзитних вантажів по території Росії, в тому числі для ліквідації проблемних ситуацій, пов'язаних з проходженням митних процедур на прикордонних переходах, ВАТ «РЖД» проводить роботу з підвищення ефективності взаємодії з митними органами на базі єдиного електронного документообігу.
Важливим важелем впливу на розвиток російських залізниць в рамках Євро-азіатській транспортно-логістичної системи є здійснення тісної конструктивної взаємодії з міжнародними організаціями у сфері транспорту.
Але при цьому, резюмує У.Морозов, існує ряд проблем, що вимагають активного діалогу та рішень на міжнародному рівні.Це забезпечення ефективної інтеграції залізничних систем Росії, ЄС і суміжних країн в умовах проведених реформ залізничного транспорту; визначення спільних заходів у частині гармонізації нормативно-правової бази, розробка спільних програм за узгодженим розвитку термінально-логістичної та залізничної інфраструктури; вироблення єдиних принципів формування наскрізних залізничних тарифів при перевезеннях за участю ВАТ «РЖД» і залізничних компаній країн Європи та Азії.
Також, на його думку, вимагає додаткових дій залучення масштабних довгострокових інвестицій за рахунок створення міждержавних інвестиційних компаній, що дозволяють концентрувати ресурси на ключових напрямах і не допускають обмеження інтересів окремих країн, створення логістичних операторів, що надають комплекс ліцензованих транспортних, складських, митно-брокерських і координаційних послуг, впровадження високоефективної інформаційного середовища для відстеження дислокації вантажів у будь-який момент часу; створення «залізничних портів» в промислових і транспортних центрах Росії, в країнах Азії (насамперед у Китаї) і Західної Європи.
РЖД-партнери 6 квітня 2010 р.
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Огляд преси: всі питання

«Назад до списку тем









Статті

? оформлення вільної практики суден; ? видача довідок про плавальний ценз; ? перепропіска паспорта моряка і продовження його терміну дії.Послуги вантажовласникам: П сортування вантажу по лотах, марками, розмірами, коносаметним партій; ? сепарація вантажів; ? кріплення, ув'язка, укладання вантажів і спецкріплення вантажу відповідно до додаткових угод (катанка укладається в трюми в бухтах по кілька рядів (до 7-8) з використанням фалиппайолов); ? роботи з пакетування; ? маркування і перемаркування вантажів; ? переваження навалочних вантажів на вагарні порту; ? розморожування навалочних вантажів у зимовий період; ? вантажні перевезення автотранспортом порту; ? оформлення всього комплексу вантажних документів по прийому й відправленню вантажу 15 УАБН Підприємство торговий порт Південний По балансу на 31 грудня 2006.
І транспортних засобів <77>.Наведемо кілька прикладів використання засобів ідентифікації документів, Товарів і транспортних засобів у митній практиці.
Призначається експертиза (ст.326).Для проведення експертизи можуть бути взяті Зразки підпису, почерку, проби і зразки товарів та інших предметів (ст.347).Щоб встановити факти і обставини, що мають істотне значення для Справи, коли вичерпано інші заходи їх встановлення , можуть призначатися ревізії, Перевірки фінансово-господарської діяльності осіб, які притягувалися до відповідальності За порушення митних правил, а також інвентаризації їх товарів і транспортних Засобів (ст.345).Арешт може бути накладено на товари, транспортні засоби І інші предмети, що є речовими доказами по справі про порушення Митних правил, при неможливості їх вилучення у випадках, якщо особа, яка притягається До відповідальності, раніше здійснювало порушення митних правил або одночасно Залучається до відповідальності за вчинення декількох порушень митних правил або якщо порушення митних правил завдає істотної шкоди інтересам Держави (ст.340).У тих випадках, коли виробництво процесуальної дії пов'язане з вторгненням в сферу конституційних прав громадян, закон вимагає винесення мотивованого Постанови.

Новини

Все по заметами Дев'ятий Арбітражний апеляційний суд Москви залишив без змін рішення Арбітражного суду Москви про відмову в задоволенні вимог ВАТ
В акваторії Балтійська (Калінінградська область) виявлено затоплене судно Співробітники державної установи «Аварійно-рятувальна служба з проведення підводних робіт спеціального призначення» (Госакваспас) в акваторії Балтійська (Калінінградська область) виявили затоплене судно, імовірно часів Великої Вітчизняної війни, в 2 км від берега.
Пекін.Іспанія придбала у Китаю обладнання для портів на $ 2,2 млрд Шанхайська акціонерна корпорація важкої промисловості Чженьхуа підписала 20 липня з іспанською компанією ADHK експортний контракт купівлі-продажу на загальну суму 2,2 млрд.


Огляд преси

Порт має цілорічну...
За словами Ігоря Коблева, для реалізації...
Ua-Tenders.com 17 березня 2010...