Анотація діяльності: міжнародні вантажні перевезення, страхування вантажів, перевезення збірних вантажів, морські перевезення, митне оформлення вантажів, розрахунок розмитнення, пошук китайських виробників, організація відвідування виставок у Китаї та інше.

Огляд преси, частина 10

  1. Ці заходи вжито через борги компанії...
  2. «Ці проекти не припинені, їх фінансування...
  3. "Економічний розвиток Північно-Заходу Росії...
  4. Експорт легкових автомобілів...

Ці заходи вжито через борги компанії...

Заарештовано рахунки та майно ВАТ «Калачевській порт» (Волгоградська область)
На майно, що належить ВАТ «Калачевській порт» (Волгоградська область), - самохідну очисну станцію, яка виконує технічне обслуговування транзитних суден, службою судових приставів накладено арешт, на рахунку організації були виставлені інкасові доручення.Ці заходи вжито через борги компанії до бюджету Пенсійного фонду близько 1 млн руб.Як уточнили в регіональному Пенсійному фонді, вартість арештованого судна багаторазово перевищує суму боргу компанії.
Калачевській порт розташований на лівому березі річки Дон у штучному затоні Цимлянського водосховища і є самим північним портом на перетині транспортних магістралей Південного і Південно-Західного напрямів.У жовтні 2009 року Волгоградська обласна адміністрація викупила 62% акцій ВАТ «Калачевській порт».
ПРАЙМ-ТАСС 6 квітня 2010 р.

«Ці проекти не припинені, їх фінансування...

«Гудок»: Залишитися в живих.- Держава майже вдвічі скоротило кількість транспортних проектів, які воно готове фінансувати на умовах ДПП
Кількість проектів, які буде реалізовувати Мінтранс на умовах державно-приватного партнерства в 2010 році, скоротилося до 17.З бюджету на них виділено 34 млрд руб.Торік таких проектів було 25, їх фінансування з державних коштів склало майже 50 млрд руб.
Про це розповів на форумі «Інфраструктурні проекти Росії: складні умови - нові можливості» начальник відділу інвестиційної політики та державно-приватного партнерства департаменту програм розвитку Мінтрансу Георгій Петрушенко.За його словами, цього року реалізуються тільки проекти, що мають важливе значення для держави.
Серед проектів, відкладених до кращих часів, виявилися і ті, в яких є залізнична складова.Зокрема, в список Мінтрансу не увійшла транспортна частина «Уралу Промислового - Уралу Полярного» (про поточний стан справ всього проекту можна прочитати на цій же сторінці).Ще не розпочато державне фінансування створення транспортної інфраструктури південного сходу Читинської області (про будівництво залізниці Нарин - Лугокан «Гудок» розповів в попередньому номері).Воно почнеться, якщо тільки «Норільський нікель» знайде мільярд рублів для свого внеску.«Ці проекти не припинені, їх фінансування перенесено на більш пізній термін », - пояснив Георгій Петрушенко.
З решти проектів замовником семи виступає Росжелдор, семи - Росавтодор і один знаходиться у віданні Росморречфлота.Ще в двох основними замовниками виступають інші відомства, а Мінтранс - співвиконавцем.
Проте і з ними виникли деякі складності.Наприклад, пояснив Георгій Петрушенко, на будівництво залізничних колій на комплексі нафтопереробних і нафтохімічних заводів в Нижньокамську не вистачає грошей, оскільки обсяг його фінансування був визначений ще до завершення проектних робіт.І ця проблема актуальна ще для ряду будівництв.
Два проекти, які реалізує ВАТ «РЖД» на умовах ДПП, - організація швидкісного руху Санкт-Петерубург - Бусловская і будівництво Кузнецовського тунелю - як і раніше будуть фінансуватися в повному обсязі.
Крім Інвестфонду, цього року з'явився ще один державний джерело коштів для транспортних проектів - підпрограма «Розвиток експортних транспортних послуг».Як пояснив директор ФГУП «Ространс-модернізація» Ігор Зябліцкій, до неї увійшли складні мультимодальні проекти: «Раніше багато хто з них були підготовлені до реалізації за рахунок Інвестфонду, але ми переключили їх на цей вид фінансування, тому що в них необхідно пов'язувати терміни з іншими ФЦП ».
Поки до програми входять 15 проектів, але фінансується з них тільки сім.Це розвиток Мурманського, Новоросійського транспортних вузлів, порту Находка-Східний, Московського авіаційного транспортного вузла, будівництво Ростовського і Свіяжского мультимодальних логістичних центрів.На них цього року виділено 13 млрд руб.з держбюджету.
Гудок 12 лютого 2010 г.

"Економічний розвиток Північно-Заходу Росії...

У прикордонний затоку буду регулярно заходити іноземні судна
Норвезьке вантажне судно " Свартфосс " доставило виробниче обладнання для рибницькій ферми в Печенгской губу - до недавнього часу суворо закриту військову зону.
" Свартфосс " належить ісландської компанії Eimskip CTG і працює в рамках проекту " Північний морський коридор " - підтримуваної ЄС ініціативи з розвитку сполучення між портами Європи і Північного Заходу Росії.
Це вже третій захід корабля Eimskip CTG в Печенгской губу, яка знаходиться у воєнізованій прикордонній зоні Кольського півострова в декількох кілометрах від кордону з Норвегією.
Незважаючи на важкі погодні умови цього району та прикордонні обмеження, для Eimskip CTG заходи в Печегскую губу стали нормальною частиною щотижневих рейсів до Мурманська.Основний клієнт тут - компанія " Russian Salmon ", що виробляє сьомгу для внутрішнього ринку в кількості близько 20.000 тонн на рік.
Як сказав в інтерв'ю BarentsObserver'у представник Eimskip Трун Лорентцен, в даний час північні регіони, і особливо російський Північно-Захід, представляють величезний інтерес.
" Економічний розвиток Північно-Заходу Росії та зростання купівельної спроможності приваблює сюди все більші потоки споживчих товарів, що добре для нашої експортно-орієнтованої промисловості ", - сказав він.
" Два роки тому предметом наших амбіцій були рейси до Мурманська раз на два тижні.Сьогодні наші кораблі приходять до Мурманська щотижня, і ми поки єдина західна компанія, що надає такі послуги на постійній основі ", - підкреслив Лорентцен.
Керівник проекту " Північний морський коридор " (ініціатива ЄС StratMos, " Стратегічні морські шляхи ") експерт Норвезького Баренцсекретаріата Харальд Серенсен Project leader in the Stratmos project Northern Maritime Corridor, Harald Sorensen from the Norwegian Barents Secretariat, praises Eimskip CTG for still manage to get regular ship calls in Northwest Russia.
" Мене дивує, що інші компанії не бачать можливості потрапити на російський ринок через Мурманськ, - зазначив керівник проекту " Північний морський коридор " (ініціатива ЄС StratMos, " Стратегічні морські шляхи ") експерт Норвезького Баренцсекретаріата Харальд Серенсен.- Eimskip накопичила багатий транскордонний досвід на російському Крайній Півночі, а тепер, судячи з усього, вони будуть регулярно заходити в Печенгу.Сподіваюся, інші компанії наслідуватимуть їхній приклад ".
BarentsObserver 15 червня 2010 г.

Експорт легкових автомобілів...

Експорт та імпорт ро-ро зростає - За 4 місяці т.г.через фінські порти пройшло 697 829 од.ро-ро вантажів
За даними Морський Адміністрації Фінляндії, за 4 місяці т.г.через фінські порти пройшло 697 829 од.ро-ро вантажів.Це перевищує аналогічний показник минулого року на 5,9%.
У тому числі імпорт накату збільшився на 6,6% (до 357 110 од.), експорт - на 5,2% (до 340 719 од.).
В імпорті в порівнянні з торішнім показником збільшилася перевалка легкових автомобілів - на 7,9% (до 207 857 од.), автобусів - на 0,1% (до 5243 од.), вантажівок - на 21% (до 85 110 од.).
Імпорт трейлерів та інших транспортних засобів у порівнянні з показником січня-квітня минулого року, навпаки, знизився - на 10,5% (до 48 432 од.) і 18% (до 10 468 од.) відповідно.
Експорт легкових автомобілів у порівнянні з рівнем 4 місяців 2009р.виріс на 5,8% (до 194 622 од.), автобусів - на 7% (до 5425 од.), вантажівок - на 20,1% (до 81 098 од.).
Трейлерів (49915 од.), навпаки, було опрацьовано менше, ніж роком раніше - на 10,3%.Скоротився в порівнянні з торішнім показником і експорт інших ро-ро вантажів - на 20% (до 9659 од.).
SeaNews 1 червня 2010 р.
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Огляд преси: всі питання

«Назад до списку тем









Статті

На зберігання до моменту ліквідації, підлягають повторному митному оформленню: При анулюванні - з дати поміщення товару на склад; при відкликанні ліцензії - з дати рішення про відкликання (обігу постанови у справі до виконання).Митний склад як зона митного контролю.
Порядку; - пред'явлення заповнених належним чином ВМД на які товари, А також самих задекларованих товарів для їх огляду та ідентифікації.

Новини

Вирішення проблеми: Ввести в Росії (і не тільки в портах, а й на кордонах) реально діючі митні режими вільного складу (вільного порту).Це могло б стати додатковою завантаженням для прикордонних термінальних комплексів, що створюються в рамках реалізації Концепції з переміщення митного оформлення в райони наближені до державного кордону РФ.3.4.Відміна мита щодо імпортного обладнання для портових терміналів, які не виробляються в Росії.
«Коммерсант»: ЛУКОЙЛ виграє на своїй трубі.- Компанія збільшить самостійний експорт нафти ЛУКОЙЛ хоче збільшити обсяг нафти, яку відправляє на експорт, минаючи магістральну систему трубопроводів


Огляд преси

А звати на допомогу - так прапор...
Для порівняння: минулого...
Положення не застосовується щодо закінчених...