Наша спеціалізація: вантажоперевезення з Китаю, розрахунок фрахту, доставка вантажів, морські вантажоперевезення, розмитнення автомобілів та інших затребуваних вантажів, розрахунок вартості розмитнення, пошук заводів Китаю, організація бізнес турів до Китаю та інше.

Огляд преси, частина 1

  1. Інноваційні рішення, розроблені...
  2. Джерело забруднення...
  3. IPO - Другий вантажний...
  4. Індекс вартості фрахту контейнерних...

Інноваційні рішення, розроблені...

Panalpina і Cargill продовжують співпрацю
Після успішного цукрового сезону-2009, під час якого логістична компанія Panalpina перевезла близько 5000 контейнерів (TEU) для Cargill Sugar Division, партнерство було розширено за рахунок продовження поточного контракту на обслуговування з Panalpina Brazil ще на один рік.
Прогнозні обсяги перевезень на сезон-2010 становлять близько 1000 TEU на місяць з порту Сантос в пункти призначення, в основному, на Індійському субконтиненті, в Середземномор'ї і на Близькому Сході.
" Контракт з Cargill відповідає стратегії подальшого розширення нашої діяльності в рамках товарних ринків.Інноваційні рішення, розроблені спільно з Panalpina Ocean для бізнесу Cargill, показують, що наш унікальний і свіжий підхід дуже вітається на ринку ", зазначив Даніель сец, менеджер Panalpina в Бразилії.
Транспортний бізнес 19 травня 2010 р.

Джерело забруднення...

Співробітниками служби безпеки ВАТ «Мурманський морський торговий порт» в районі причалу № 12 було виявлено розлив нафтопродуктів
Вчора, 31 травня, о 16 годині, співробітниками служби безпеки ВАТ «Мурманський морський торговельний порт» на водній поверхні затоки в районі причалу № 12 було виявлено розлив нафтопродуктів.
Інструкції чітко регламентують, що необхідно робити в таких випадках.Через диспетчерську службу ВАТ «ММТП» було здійснено сповіщення по, так званій, схемі № 9.Інформація про подію була негайно передана в службу портнагляду, Росморпорт, транспортну міліцію, чергову службу МНС, а також Мурманське басейнове аварійно-рятувальне управління (Мбасого).У лічені хвилини на місце виявлення розливу прибули фахівці наглядових органів, рятувальних служб та катери Мбасого.З борту катерів пляма було оброблено спеціальними реагентами і вже до 17 год.20 хв.розлив нафтопродуктів була ліквідована.
Джерело забруднення залишився нез'ясованим.Можливо, що нафтопродукти були «обнулені» яким-небудь судном, а може бути проникли з міської зливової каналізації, водостік якої, як відомо, виводить зливові води з вулиць центральної частини міста прямо в затоку і саме в районі причалу № 12.Важливо, що цей випадок показав високу готовність та оперативність служб порту при виникненні подібних ситуацій.
Прес-служба ВАТ «ММТП» 1 червня 2010 р.

IPO - Другий вантажний...

З чого створять Другу Вантажну Компанію - рухомий склад інвентарного парку
Все на повному серйозі.При відсутності об'єктивних даних станом шляхів, станцій і загального стану фінансів монополії - найкращий і неупереджений аналіз можна зробити на базі працює в системі залізниць рухомого складу.
Ви зрозумієте, прочитавши наше дослідження, що Держава не впорається з обсягом необхідних інвестицій.IPO - Другий вантажної компанії, Трансконтейнер і поготів Рефсервіса - це гігантський міф.
IPO частково вирішує проблеми менеджменту сьогоднішнього дня.Але не вирішує спільних проблем залізниці.IPO не дає грошей на розвиток - воно допоможе уникнути відповідальності менеджменту за всі помилки і сховатися в невідомому напрямку.
Ми читаємо і пишемо про РЖД скоро вже 10 років.Вздовж і поперек вивчені річні звіти РЖД і всіх інших компаній, з'ясовані подробиці функціонування головного приклад для російського бізнесу - доріг Північної Америки.Однак, чим далі ми йшли у своєму вивченні - тим дрібніше були ідеї керівництва РЖД.
Нічого не відбувається.Це буде очевидно на цифрах з рухомим складом.
Загальна кількість ПС, зареєстрованого в російських залізницях - 981 тис.одиниць.Кілька років тому - було більше 1,1 млн.одиниць.Вибуття по старості, зносу і руйнування - триває.Оновлення немає.
Ми постараємося довести, що і поточного обсягу ПС економіці не потрібно.Однак не потрібно ПС тільки у випадку з поліпшенням диспетчеризації, кардинального скорочення штатів і т.д.Звернемо увагу тільки на один факт, що дві найбільші залізничні компанії Північної Америки, з сумарною виручкою , порівнянної з загальним виторгом РЖД, володіють всього 310 тис.вагонів (UP і BNSF), решта (п'ять компаній поменше, включаючи мексиканські) ще близько 150 тис.одиниць.При цьому, контейнерів перевозиться в рази більше, вугілля, тільки BNSF перевезла 297 млн.т., зерна до 100 млн.т.Контейнерів тиловий термінал у Сіетлі приймає і відправляє 300 тис.TEU.При цьому в двох компаніях працює близько 95 тис.чоловік, а всього в жд-галузі Північної Америки трудиться трохи більше 150 тис.людина.
У рік російським залізничним компаніям треба витрачати не менше 286 млрд руб.. інакше у нас по мережі буде їздити металобрухт.
Уявіть собі IPO Другий вантажної компанії, в яку крім усього іншого треба на рік, 8 років поспіль, доповідати не менш $ 2 млрд.А IPO ПГК, після якого інвестору доведеться миритися з витратами в мінімум $ 1 млрд.на рік, протягом 12 років.
Ні, здається, це перебір.Від 300 тис.одиниць треба просто відмовитися.Змінити систему комерційної роботи, обліку і диспетчеризації і відбудовувати все заново.
Ще гірша ситуація на Україну, а в Казахстані наооборот при невеликому середньому віці - спостерігається дефіцит ПС.
InfraNews 2 червня 2010 р.

Індекс вартості фрахту контейнерних...

Індекс вартості фрахту контейнерних вантажів Китаю за тиждень виріс на 0,6% - до 1143,85 пункту
Композитний індекс вартості фрахту контейнерних вантажів Китаю (China Containerized Freight Index) за тиждень з 4 по 11 червня 2010 року зріс на 0,6% - до 1143,85 пункту.
Агентство Сіньхуа 11 червня 2010 р.
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Огляд преси: всі питання

«Назад до списку тем









Статті

Підсумки піратських нападів 21 травня - 01 1 червня.06.2009 0615 місцевий час в 13:33.2N - 050:29.0E Аденську залівПятеро піратів на одному човні атакували танкер.
Одеська область: Білгород-Дністровський порт перестав приймати судна Через сформованих погодних умов Білгород-Дністровський морський торговельний порт (Одеська область) перестав приймати судна.

Новини

Російський суховантаж, зіткнувся біля Данії з судном, на борту якого були п'яні українці Москва.5 липня.INTERFAX.RU - У результаті зіткнення в протоці Ересунд між Данією і Швецією російського суховантажу Kapitan Lus, що перевозив вантаж уранової сировини, з норвезьким танкером Sundstraum не відбулося витоку радіації, повідомляє в неділю видання
Транспортна прокуратура почала перевірку за фактом порушення трудових прав сахалінських моряків, які опинилися в Уругваї Сахалінської транспортною прокуратурою розпочато перевірку за фактом порушення трудових прав російських моряків, які перебувають в порту Монтевідео (Уругвайська республіка) без засобів до існування, повідомив ІА Sakh.
Прибуття STS і RTG компанії ZPMC в ТІС Вчора в 16,15 судно Zhen Hua 11 із вантажем контейнерного обладнання на борту було благополучно ошвартоване у 21 причалу компанії ТІС.


Огляд преси

Пошкоджень та розливу...
За його словами, головними факторами, в даний...
Ці заходи вжито через борги компанії...