Наш профіль: перевезення по Росії, експедирування, перевезення збірних вантажів, морські міжнародні контейнерні перевезення, митне очищення, розрахунок митних зборів, пошук заводів Китаю, організація відвідування виставок у Китаї і т.п..

Інформаційні відомості, частина 9

  1. - Наприклад, територіальне управління...
  2. До теперішнього моменту...
  3. До кампанії приєдналися як профспілки, так і судновласники.Серед...
  4. Повідомлення про проведення...

- Наприклад, територіальне управління...

«Гудок»: Юристи ВАТ «РЖД» пропонують ввести адміністративну відповідальність антимонопольних чиновників за зловживання перевірками
Представники Федеральної антимонопольної служби активно перевіряють ВАТ «РЖД» та інші великі компанії, причому не тільки за графіком, але і позапланово.«Найчастіше під неплановими перевірками ховаються запити про надання дуже великої кількості документів, - заявив у понеділок на парламентських слуханнях, присвячених проблемі застосування антимонопольного законодавства, заступник керівника правового департаменту ВАТ «РЖД» Олексій Васильєв.- Наприклад, територіальне управління ФАС по Самарській області торік запросило копії перевізних документів, а також заявок на перевезення сульфату алюмінію по всій країні.Це - десятки тисяч аркушів.Ми спеціально підрахували: щоб усе знайти і відсканувати, наш підрозділ має займатися тільки цим протягом декількох місяців ».
ФАС по Амурській області цього року запросила документацію з проведення конкурсів і аукціонів на вибір банків для відкриття рахунків усього ВАТ «РЖД», починаючи з 2008 року.Це кілька тисяч копій, які мають бути підписані і скріплені печатками.«Запити ФАС паралізують діяльність правових служб ВАТ «РЖД», - резюмував Олексій Васильєв.
З такими ж проблемами стикаються й інші компанії.«Іноді доходить до абсурду, коли відразу 12 територіальних управлінь вимагають виконання своїх абсолютно однакових розпоряджень, - каже заступник начальника управління правового захисту ВАТ« ЛУКОЙЛ »Лев Чернов.- Нам тоді доводиться мобілізовувати весь штат співробітників для відповідей ».
«Нам ці документи необхідні, оскільки саме в них ми і знаходимо порушення антимонопольного законодавства, - заявив« гудку »заступник керівника ФАС Андрій Циганов.- Крім того, ми всі ходимо під 294-м законом« Про захист прав юридичних осіб і індивідуальних підприємців при здійснення державного контролю ». Там є ціла глава про те, хто і коли може здійснювати перевірки, на яких підставах і які документи має право запитувати».Олексій Васильєв, у свою чергу, бачить вихід з цієї ситуації в тому, щоб ввести відповідальність для тих чиновників, які зловживають перевірками.«У Мурманській області у нас є випадок, коли прокуратура визнала перевірку ФАС незаконною, але, наскільки нам відомо, ніхто за це не поніс ніякого покарання», - зауважив представник РЖД.
Гудок 7 квітня 2010 р.

До теперішнього моменту...

«РБК daily»: Трансатлантичний навар.- контейнерних перевізників підозрюють у змові
Регулятори США і ЄС почали вивчення діяльності найбільших світових судноплавних компаній, що контролюють контейнерні лінії, на предмет цінової змови.Приводом для перевірки, як зазначає американська преса, послужили високі ціни на контейнерні перевезення , які перевищили докризовий рівень, незважаючи на збільшення кількості вантажних суден.
Чиновники Європи та Америки стверджують, що судноплавні компанії, що займаються контейнерними перевезеннями, вирішили нажитися на пожвавлення світової торгівлі на початку 2010 року.До теперішнього моменту середні розцінки на трансокеанських транспортування контейнерів перевищили докризовий рівень.Так, за даними судноплавної компанії Drewery Shipping Consultants, у березні вартість перевезення одного 40-футового контейнера з Китаю в США становила 2716 дол., що на 74% перевищило рівень річної давності.При цьому на маршрутах між Європою і США перевізники збільшили свої розцінки в 3,6 рази.
Небувалий стрибок цін викликав інтерес антимонопольних органів Америки та Європи до найбільших судноплавним компаніям.Регулятори припустили наявність змови серед найбільших учасників ринку, включаючи Moller-Maersk AS і CMA-CGM.Чиновники встановили невідповідність між виросли напередодні кризи кількістю суден і нинішніми небувало високими цінами перевізників: на їхню думку, зростаюча пропозиція послуг не повинно привести до зростання тарифів.
Контейнерні лінії сильно постраждали від світової кризи, причому 2009 рік був найгіршим за всю історію існування цього виду морських перевезень.За оцінками Drewry Shipping Consultants, галузь втратила 20 млрд дол.На доходах морських ліній позначилося падіння попиту на послуги, адже скорочення світової торгівлі склало 10 %, що викликало падіння розцінок на послуги.Щоб не вилетіти в трубу під час кризи, компанії-перевізники законсервували частина судів і знизили швидкість руху залишилися контейнеровозів в цілях економії палива.Таким чином, вони скоротили пропозицію послуг на ринку, що й зіграло на руку при відновленні попиту на початку 2010 року.Враховуючи виріс попит, практично ніщо не заважало їм підвищити ціни, так як тарифи на морські перевезення ніким не ре ¬ регулюють.
Самі перевізники заперечують наявність будь-яких «договірних тарифів» та узгоджених дейст ¬ вий по скороченню тоннажу.Про це, зокрема, заявив Жан-Філіпп Тено, віце-президент компанії CMA-CGM.виправдовують їх і аналітики: «Відновлення ринку сталося дуже швидко, і компанії не встигли до цього пристосуватися ", - сказав фахівець Drewry Shipping Consultants Філіп Дамас.
Гендиректор галузевого агентства InfraNews Олексій Безбородов вважає наявність змови на даному ринку малоймовірним.«На ринку контейнерних перевезень висока конкуренція, тарифи на перевезення узгоджуються між перевізником та клієнтом.Якщо ви запропонуєте високу ціну, ніхто не захоче користуватися вашими послугами і клієнт піде до іншого перевізнику» , - сказав він РБК daily.
РБК daily 2 червня 2010 р.

До кампанії приєдналися як профспілки, так і судновласники.Серед...

Громадські організації транспортної галузі планують розпочати міжнародну акцію проти піратства 20 травня 2010
Громадські організації транспортної галузі планують розпочати міжнародну акцію проти піратства 20 травня 2010.Як повідомили ІАА " ПортНьюс " у Міжнародній федерації транспортних робітників, акція полягатиме в підписанні петиції до урядів морських держав, що дасть старт кампанії з надання впливу на уряди, щоб вони зробили конкретні та ефективні заходи боротьби з піратством.Планується зібрати не менше 500 тис.підписів під даною петицією до міжнародного морського дня 23 вересня.
До кампанії приєдналися як профспілки, так і судновласники.Серед її ініціаторів такі організації, як BIMCO, ICS, IFSMA, IMEC, IPTA, Intercargo, InterManager, International Group of P & I Clubs, INTERTANKO, ISF, ITF, IUMI і SIGTTO та ін.
Як прокоментував сенс акції президент Міжнародної судноплавної федерації Спірос Полеміс, " разом ми повинні спонукати всі уряди зробити все необхідне, щоб захистити життя моряків, все більше піддаються насильству, що призвело до захоплення в заручники 1800 людей тільки за останні 2 роки.90% світової торгівлі проходить через морський транспорт і уряду зобов'язані посилити морську захист, який в даний час неадекватна ситуації, а також встановити контроль над Індійським океаном ".
C текстом петиції можна ознайомитися за цим посиланням, там же можна поставити під нею електронний підпис.
PortNews 19 травня 2010 р.

Повідомлення про проведення...

Регіональний уряд затвердив порядок проведення конкурсу на право укладення договору про транспортне обслуговування населення
Регіональний уряд затвердив порядок проведення конкурсу на право укладення договору про транспортне обслуговування населення на соціально значущих міжмуніципальний маршрутах регулярних морських перевезень на території Мурманської області
Функції з організації та проведення конкурсу покладено на Міністерство транспорту та зв'язку Мурманської області.
Згідно з документом у конкурсі можуть брати участь юридичні особи та індивідуальні підприємці без утворення юридичної особи, що мають ліцензію на право виконання пасажирських перевезень , які володіють або користуються і розпоряджаються на інших законних підставах морськими судами, а також мають виробничо-технічну базу, оснащену обладнанням та інструментарієм для проведення технічного обслуговування та ремонту морських суден, або договір на виконання зазначених робіт сторонніми організаціями.
Переможцями конкурсу будуть визначені перевізники, які запропонували найкращі умови для задоволення потреб населення в транспортному обслуговуванні на маршрутах, забезпечення безпеки під час перевезення пасажирів на маршрутах, а також підвищення культури і якості обслуговування пасажирів.
Повідомлення про проведення відкритого конкурсу, конкурсна документація, а також результати конкурсу публікуються організатором в офіційному друкованому виданні уряду Мурманської області - газеті «Мурманський вісник» або розміщуються на офіційному сайті організатора.
ВМурманске.ру 19 травня 2010 р.
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Інформаційні відомості: всі питання

«Назад до списку тем









Статті

Загальні підсумки зовнішньої торгівлі Росії з кожною з держав СНД, а також дані Про торгівлю з кожним із цих держав у розрізі "товарстрана" з профілюючих Товарам російського експорту та імпорту.
І зборів; і) платежів за участь у митних аукціонах, комісійних винагород А інших надходжень у зв'язку з реалізацією товарів, транспортних засобів та інших Предметів, звернених у федеральну власність, на митних аукціонах, товарних біржах і через торговельні підприємства та організації; к) платежів за прийняття попереднього рішення; л) сум, відшкодування матеріального збитку, інших зборів, пені та інших Сум, передбачених митним законодавством; м) інших надходжень за погодженням з Міністерством фінансів РФ.Кошти Фонду використовуються на зміцнення матеріально-технічної бази І соціальної сфери митних органів , митних лабораторій, науково-дослідних установ і навчальних закладів ГТК, у тому числі на збільшення фондів матеріального заохочення та соціально-культурних заходів.
Що підлягають митному контролю, а також де здійснюється діяльність, Підконтрольна митним органам, самі предмети митного контролю можуть ідентифікуватися митними органами шляхом накладення пломб, печаток, нанесення Цифровий, буквеної та інший маркування, ідентифікаційних знаків, проставлення штампів, взяття проб і зразків, опис товарів і транспортних засобів, Складання креслень, виготовлення масштабних зображень, фотографій, ілюстрацій, Використання товаросупровідної та іншої документації та інших ідентифікаційних Коштів.

Новини

«Гудок»: Виклики та можливості.- Транспортна галузь допоможе у подоланні крізісаВ Лейпцигу в останніх числах травня відбувся другий Всесвітній транспортний форум, проведений з ініціативи Організації економічного розвитку та співробітництва та міністерства транспорту ФРН.
Віктор Олерскій зможе об'єднати зусилля влади і судноплавного спільноти - президент АСК, екс-заступник міністра транспорту РФ Микола Смирнов В Асоціації судноплавних компаній (АСК) з особливим задоволенням відзначили призначення на пост заступника міністра транспорту Росії Віктора Олерского.
«Гудок»: Одна папір.- Оформлення вантажів на переправах між балтійськими портами спроститься Вчора на президії уряду було прийнято рішення про приєднання Росії до конвенції про міжнародні залізничні перевезення (КОТІФ).Це допоможе залучити додаткові вантажі на поромні переправи між Росією і Німеччиною.


Огляд преси

Порядок передачі вантажних вагонів і контейнерів...
Колишній керівник...
Вона відправила свій запит, у зв'язку з тим, що ситуація...