Профільні послуги: перевезення вантажів по Росії, фрахтування, перевезення вантажів, морські вантажоперевезення, розмитнення вантажів, розрахунок розмитнення, пошук постачальників в Китаї, організація відвідування виставок у Китаї і т.п..

Інформаційні відомості, частина 7

  1. Як розповів ІА «РЖД-Партнер.Ру» прес-секретар...
  2. Як раби на іноземні галери...
  3. Як пояснив помічник...
  4. Як пояснюють митники, цей напрям...

Як розповів ІА «РЖД-Партнер.Ру» прес-секретар...

Компанія Eesti Raudtee в I кварталі 2010 р.збільшила обсяг вантажних перевезень на 16,4%
Компанія Eesti Raudtee (Естонська залізниця, ЕЖД) в I кварталі 2010 року перевезла 7530000 тонн вантажів, що на 16,4% вантажів більше, ніж за аналогічний період роком раніше, коли було перевезено 6470000 тонн.
Як розповів ІА «РЖД-Партнер.Ру» прес-секретар підприємства Урмас Очі, позитивний результат пов'язаний із зростанням перевезень пального сланцю для ТЕЦ, на яких через холодної зими збільшилося виробництво електроенергії.
Відповідно до нової політикою компанії з початку поточного року Eesti Raudtee озвучує тільки загальні показники обсягу перевезень , не розбиваючи їх за окремими номенклатурами, проте відомо, що традиційно найбільше перевезено нафтопродуктів.На другій позиції знаходяться перевезення пального сланцю.
У березні 2010 р.Естонська залізниця перевезла 2640000 тонн (+13,3% до березня минулого року).
Нагадаємо, в 2009 р.ЕЖД перевезла 25380000 тонн вантажів (-2,7% до 2008 р.).
У поточному році вантажообіг підприємства складе близько 23 млн тонн, зазначає У.Очі
РЖД-Партнер 20 квітня 2010 г.

Як раби на іноземні галери...

З.Іванов про наведення порядку в сфері Круінг
«У своїй доповіді міністр транспорту говорив про підтримку законопроекту про підтримку суднобудування і судноплавства.Я знаю і підтримую цей законопроект».Про це заявив, виступаючи на розширеному засіданні колегії Міністерства транспорту РФ, заступник голови уряду РФ Сергій Іванов
«Але є і друга сторона медалі - як навести порядок з круінговимі компаніями.Називаючи речі своїми іменами, це вербувальні контори, які не мають відношення до соціальної і страхової захисту російських громадян.Як раби на іноземні галери [відправляють російських моряків на іноземні судна], отримують гроші за найм російських громадян і потім не несуть ніякої відповідальності.гнобити ці круінговие компанії ніхто не збирається, але ми домовилися навести порядок », - сказав віце-прем'єр
РИА Новини 17 березня 2010 р.

Як пояснив помічник...

Вантажообіг рибного порту знизився через завершення мойвенной путини
У березні 2010 року ВАТ «Мурманський морський рибний порт» прийняв у своїх причалів 36 тисяч тонн рибопродукіі.У порівнянні з показником березня минулого року, вантажообіг знизився на 3 тисячі тонн.
Як пояснив помічник генерального директора ВАТ «ММРП» Антон Артем'єв, це зменшення пов'язане з раннім завершенням мойвенной путини: «Минулого року ми ще в квітні брали суду з промислу мойви.Всього з лютого місяця порт вивантажив 38 тисяч тонн мойви, в основному це рибопродукція російських компаній.Якщо рік тому сусіди з Норвегії доставили до наших причалів 15 тисяч тонн мойви, то в цьому році норвезької риби в порт прийшло значно менше », повідомляє прес-центр ВАТ« ММРП ».
Прес-служба ВАТ «ММРП» 6 квітня 2010 р.

Як пояснюють митники, цей напрям...

«Російська газета»: Стегенця згоди.- Країни Митного союзу візьмуть єдині правила торгівлі для 25 тисяч товарів (стаття)
Дилема, як провозити через єдину територію Митного союзу курячі стегенця зі США, заборонені в Росії, але не мають обмежень по вживанню в Білорусії та Казахстані, буде вирішена не раніше 21 травня 2010.
Саме в цей день глави урядів Митного союзу підпишуть 30 міжурядових угод, і в тому числі угоду про єдині санітарних заходах, включає 25 тисяч товарів.Про це повідомив вчора в бесіді з журналістами виконавчий секретар наднаціонального органу Комісії Митного союзу Сергій Глазьєв.
Нагадаємо, це буде останнім вирішальним засіданням на рівні вищого органу " митної влади " Союзу трьох держав - Росії, Білорусії, Казахстану - напередодні початку діяльності з 1 липня 2010 року єдиної території і " відкриття " єдиного ринку товарів.
Всі проблеми " нестиковок " вирішуються ще й на рівні взаємних компромісів, поступок.На рівні такого " унікального випадку ", за словами Глазьєва, залишається поки що й питання експортних мит на нафту і нафтопродукти у внутрішній торгівлі Росії з Білорусією." Проблема в тому, що Білорусь використовує тільки 7000000 тонн російської нафти для внутрішніх потреб, а ще 20 мільйонів тонн переробляє і відправляє на експорт ", - пояснив Глазьєв.Таким чином, виходить де-факто - це білоруський товар.Російську сторону подібний підхід не влаштовує." Найгірший варіант - залишити для Білорусії ці 7 мільйонів тонн, а решті нафтовий експорт заморозити.Але тоді постане вся нафтопереробна білоруська промисловість.А цього ніхто не хоче ", - підкреслює Глазьєв.За його словами, переговірники від Росії і Білорусії взяли тайм-аут на півроку для вирішення цієї проблеми.
За словами Глазьєва, торгова політика - це нескінченні конфлікти і боротьба за національні інтереси.Проте переможених в цій боротьбі не буває, вважає Глазьєв.А виграш трьох країн, що увійшли до Митного союзу, буде незмірно вище, ніж окремі поступки і компроміси або тайм-аути.За словами Глазьєва, мова йде про можливості підвищення у середньостроковій перспективі темпів економічного зростання в 1,5-2 рази за рахунок відновлення кооперації і спільного економічного простору.
Що стосується ввезення старих автомобілів фізичними особами через Білорусію до Росії з відкриттям єдиної митної території (наприклад, юридичні особи сьогодні ввозять з третіх країн до Білорусі старі автомобілі під виглядом фізичних осіб, потім " перепродують " назад юридичним особам, економія на різниці митної вартості мит - десятки мільярдів рублів), то на це Глазьєву фактично нічого було сказати.Крім того, що " ця зона залишилася поза законодавством ".Але " російська сторона знайде адекватну відповідь ".Поки ж відомо одне: міжурядову угоду про ввезення автомобілів фізичними особами та будь-які інші документи, що стосуються фізичних осіб, до підписання під час зустрічі глав урядів не готові.Глазьєв зауважив, що з боку російського уряду з цього приводу стурбованості немає.
Як вважають експерти, найімовірніше, проблеми такого " неврегульованого характеру " дійсно будуть вирішуватися в Митному союзі з " міру їх надходження ".Приміром, Казахстану вже довелося поміняти на 60 відсотків свої митні ставки і мита на товари, які виросли в чотири рази.Але громадян заспокоїли тим , що іномарки російського складання отримали в цю країну безмитне провезення.
Відповідаючи на питання журналістів, яке, на його погляд, найслабкіша ланка в Митному союзі, Глазьєв зауважив: " Такого ланки немає.Союз створювався на трьох, отже, опора - на три точки ".
При цьому Глазьєв висловив жаль, що до союзу не приєдналася України.З нею він був би в 1,5-2 рази ефективніше.Втім, на думку співрозмовника, Україні для Митного союзу, так само як і Митний союз для України, не втрачена.Глазьєв нагадав, що нинішній прем'єр України Микола Азаров був одним з ініціаторів та творців Єдиного економічного простору " на чотирьох " (ЄЕП).І тепер нове українське керівництво може цілком реалізувати цю ідею.Незважаючи на те що Україні вже входить до СОТ і їй попотрібно міняти Конституцію." Вигоди для Україні при цьому очевидні ", - уклав Глазьєв.Тим більше, за його словами, у світі на противагу СОТ, не бажає змінювати застарілі правила гри, наростають нові регіональні національні інтеграційні угруповання і блоки.Один з таких своєрідних " економічних союзів " народжується в Південно-Східній Азії з Китаєм на чолі і ринком регіональної валюти." В Росії такі ж схожі сюжети ", - сказав Глазьєв.За його словами, в рамках єдиного економічного простору, який почне діяти з 2012 року, сьогодні готовий 20 фундаментальних міждержавних договорів.Документи стосуються єдиного енергетичного ринку, залізничних перевезень , антимонопольного законодавства, трудових мігрантів, узгодженої макроекономічної політики.
Тим часом в Росії почав роботу перший міжрегіональний енергетичний митний пост.
З одного боку, він дозволить сконцентрувати контроль за енергоносіями, відстежити кожен кілометр шляху по залізниці таких експортно специфічних товарів, як сира нафта, газовий конденсат, вугілля, торф, електроенергія.У тому числі нафти, що видобувається в Східному Сибіру і поставляється по трубопровідній системі " Східна Сибір - Тихий океан ", а далі залізницею до нафтоналивного порту Козьміно в Приморському краї.З іншого боку, пост на кордоні з Білоруссю і Україна поліпшить адміністрування експорту енергоносіїв, що переміщуються трубопровідним транспортом та лініями електропередачі в західному напрямку.
Як пояснюють митники, цей напрямок контролю нове для Центральної енергетичної митниці.У складі поста три відділи.Два знаходяться в Москві і один - в Брянську.Завдяки відділу на московському нафтопереробному заводі можна в найкоротші терміни проводити митне оформлення і нафто продуктів, що виробляються самим заводом, і експортованих російськими компаніями в країни Митного союзу, ближнього і далекого зарубіжжя.При цьому відвантаження буде проводитися в оперативному режимі, без затоварення резервуарних парків.
" Російська газета " - Федеральний випуск № 5163 (84) 21 квітня 2010 р.
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Інформаційні відомості: всі питання

«Назад до списку тем









Статті

Пором «Георг ОТС» відкрив навігацію Напередодні він пішов у перший рейс по маршруту «Петербург-Калінінград».Хоча квитки стали продавати місяць тому, пасажирів на борту трохи.
Звільняється від митного огляду тільки в тому випадку, якщо член Уряду Прямує в службове відрядження.При проходженні на відпочинок його багаж не підлягає обов'язковому звільненню від митного огляду.

Новини

Мурманський морський порт - зона особливої ??уваги У Мурманського морського порту, завдяки вигідному геополітичному положенню, є всі передумови носити статус особливої ??(вільної) економічної зони.
«Ведомости»: Травневий зростання.- Вантажообіг петербурзького порту за травень збільшився на 10%, майже до рівня листопада минулого рокуза п'ять місяців 2009 р.Великий порт Санкт-Петербург перевалив 17900000 т вантажів - на 26% менше, ніж за той же період минулого року, говориться в звіті адміністрації порту.
«Гудок»: Все включено.- ВАТ «РЖД» змінює тарифну політику у Вірменії У цьому році ВАТ «РЖД» вкладе 1,2 млрд руб.у розвиток вірменських залізниць.


Огляд преси

Екіпаж за допомогою рятувальників...
/ ПРАЙМ-ТАСС /.Прем'єр-міністр...
До кампанії приєдналися як профспілки, так і судновласники.Серед...