Анотація послуг: вантажні перевезення по Росії, страхування вантажів, доставка вантажів, морські міжнародні перевезення вантажів, митне оформлення, розрахунок розмитнення, пошук заводів Китаю, постачання з Китаю різних товарів і багато іншого.

Інформаційні відомості, частина 6

  1. Як випливає з розрахункових даних, в порівнянні...
  2. Загальна протяжність...
  3. Як повідомляє Адміністрація...
  4. Як з ним йдуть справи у КМТП? У порівнянні...

Як випливає з розрахункових даних, в порівнянні...

Індекс вартості фрахту Baltic Dry за 11 травня 2010 року зріс до 3822 пунктів
Індекс вартості фрахту Baltic Dry 11 травня 2010 становив 3822 пунктів.Як випливає з розрахункових даних, у порівнянні з попередньою торговою сесією індекс виріс на 115 пунктів.
РБК 12 травня 2010 р.

Загальна протяжність...

Відкрита навігація на Волго-Донському судноплавному каналі
Сьогодні, 6 квітня, у Волгоградській області відбулося відкриття навігації 2010 року.Церемонія, присвячена офіційному старту 59-го судноплавного сезону, відбулася на території шлюзу N1 Волго-Донського судноплавного каналу в Червоноармійському районі Волгограда.Як повідомили в адміністрації регіону, першим в плавання до українського порту Маріуполь вийшов буксир МБ 1220.
Волго-Донським державним басейновим управлінням до відкриття навігації була проведена реконструкція трьох найбільших шлюзів каналу - N4, N10 і N14.Триває установка електронного обладнання для забезпечення безпечного шлюзування суден.На ці цілі було спрямовано понад 200 млн руб.
За даними регіональних властей, в 2010 році повинні помітно збільшитися обсяги вантажних перевезень через канал.При цьому наголошується, що в минулому, несприятливому з економічної точки зору році, вантажопотік збільшився на 18%.На думку заступника голови адміністрації області Ігоря Пікалова, необхідно користуватися тим, що Волгоград знаходиться на перетині водних шляхів.«Потрібно намагатися максимально отримувати від цього вигоду і використовувати її на благо регіону», - зазначив він.
Волго-Донський судноплавний канал імені з'єднує Волгу і Дон в місці їх максимального зближення один з одним у районі Волгограда.Є ланкою єдиної глибоководної транспортної системи Європейської частини Росії.Загальна протяжність каналу - 101 км.З них 45 км проходить по водосховищам.Глибина - не менше 3,5 м.Для проходження повного шляху з Волги в Дон судна повинні пройти 13 шлюзів.
РБК 6 квітня 2010 р.

Як повідомляє Адміністрація...

Будівництво першого в Нідерландах LNG-терміналу на території вантажного району Маасвлакте в порту Роттердам
Будівництво першого в Нідерландах терміналу для приймання зрідженого природного газу на території вантажного району Маасвлакте в порту Роттердам йде за графіком.Як повідомляє Адміністрація порту Роттердам, введення в експлуатацію намічений на 2011р.
Потужність терміналу складе 12 млрд куб.м на рік з перспективою збільшення до 16 млрд куб м.. До складу комплексу входять 3 берегових сховища і два причали для обробки танкерів-газовозів.
Вже підписані довгострокові контракти на рлставку СПГ з Dong Energy, EconGas OMV, Essent і E.ON Ruhrgas.Кожен з постачальників отримав 5%-у частку в терміналі.
SeaNews 12 травня 2010 р.

Як з ним йдуть справи у КМТП? У порівнянні...

Інтерв'ю з керівником Калінінградського МТП - дуже пізнавально
Про вплив тарифів з вантажоперевезень на діяльність порту, взаєминах з федеральними структурами і банками RUGRAD.EU розповів голова ради директорів Калінінградського морського торгового порту Андрій Колесник.
InfraNews: Перед нами приклад конкретного професійного розсудливості - далі без коментарів
Для будь-якого порту основним показником є ??вантажообіг.Як з ним йдуть справи у КМТП?
У порівнянні з минулим роком в 2010 вантажообіг порту збільшився в рази.Якщо взяти дані за травень, то вантажообіг збільшився в 3,5 рази.У травні 2009 року, в розпал кризи, критичного падіння вантажопотоку і відсутність збуту вантажообіг порту склав 90 тис.тонн.Зараз ця цифра складає 300 тис.тонн.Традиційно у нас в порту є сезонна складова, ми дуже щільно працюємо з жовтня по квітень, після чого настає істотне зниження.Зараз же ми очікуємо, що цього року по грузопотоку в літній період ми досягнемо наших пікових результатів, показаних в 2005, 2006, 2007 роках.
Зростання тарифів на перевезення вантажів у сусідів представляє для вас серйозну проблему?
Питання тарифів на залізничні перевезення вантажів суміжних держав має вирішальне значення для функціонування порту.Зважаючи географічного положення Калінінградської області нам доводиться займатися складними переговорними процесами з Литвою і Білоруссю.Доводиться крім основної діяльності в якості вантажно-розвантажувальної компанії освоювати дипломатію та політику.
Як Ви оцінюєте висловлене на слуханнях в Держдумі пропозицію про значну знижку на тарифи РЖД по перевезенню вантажів в регіон?
Це, безумовно, позитивні ініціативи, їх прийняття сприятиме розвитку порту.Але треба розуміти, що, по суті, це надання знижок, а знижки - це завжди тимчасова міра.Необхідний документ, отака «тарифна політика», в якій чітко були б прописані принципи формування тарифів, як щодо порту, так і регіону в цілому.З позначенням тенденцій, перспектив, механізмів.
Керівник Федерального агентства морського і річкового транспорту Олександр Давиденко вважає, що Калінінграда порт поступається прибалтійським через те, що не може приймати великі судна...
Що таке великі судна? Середньотонажні ми приймаємо, для цього є своя логістика.Давиденко якось сказав, що діяльності КМТП заважають приливно-відливних течії, читав я його опуси.Він нас, напевно, сплутав з Архангельському або з Ісландією, в Калінінграді ніколи не було приливно-відливних течій.Давиденко якось похвалив за робочу силу Литву і Латвію, а про Калінінграді висловився в тому дусі, що ми тут за кордоном гроші зберігаємо.Для мене це не сильно авторитетна постать.Його висловлювання змусили мене засумніватися в його профпридатність.
Найближчим часом у вас може з'явитися конкурент - новий глибоководний порт на півострові Бальга.
Ці плани реальні, якщо порт буде побудований під конкретні вантажопотоки.Немає ніякого сенсу будувати нові порти під існуючі вантажопотоки.У «зоряний час» весь вантажопотік Калінінградській області становив 23 млн тонн на рік.При цьому на Бальга хочуть побудувати порт під вантажопотік в 120 млн тонн.Я, правда, не знаю, звідки нові вантажі зможуть взятися.
Співробітники агентства морського і річкового транспорту заявляють, що порт на Бальга буде використовуватися за принципом хаба, як в Гамбурзі.Там пароплав з вантажем приходить в порт, а потім по автомобільним дорогам вантажі везуть по всій Німеччині і Європейському Союзу.
Це, звичайно, «геніальна» ідея - побудувати в Калінінграді такий порт...Але іноді треба подивитися на карту і виявити, що у нас тут два кордони.Найменші труднощі - скупчуються багатокілометрові черги, нерідкі скандали, коли необхідні вантажі не можуть бути доставлені в термін.Очевидно, що під подібні ініціативи виділяється якесь фінансування, і в цьому є сенс їхнього існування.
На початку року з'явилася інформація, що один з найбільших вашихпартнерів, Новолипецький металургійний комбінат, може перевести вантажі в Прибалтику.
Вся подібна інформація - це не більше ніж чутки.Комбінат - це наш генеральний партнер.Останнім часом вони тільки збільшують перевалку своєї продукції через наш порт.Інформацію про припинення співпраці, напевно, не можна назвати підступами ворогів.Це, найімовірніше, чиясь злість або дурість.
InfraNews 1 червня 2010 р.
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Інформаційні відомості: всі питання

«Назад до списку тем









Статті

Подаються заявником, і дає висновок про можливість і доцільності Видачі ліцензії.
- Необхідні матеріали та зразки; - харчові продукти, напої, тютюнові вироби, - квотіруемих товари; - промислові відходи.
Тимчасове ввезення (вивезення) товарів фізичними особами у спрощеному порядку Дозволяється митним органом на строк, що не перевищує термін фактичного перебування Особи на території Росії або в країні тимчасового перебування.

Новини

Liebherr і порт Сочі Імеретинський уклали контракт на поставку обладнання Фірма liebherr отримала замовлення на поставку великої партії кранів в порт міста Сочі, де повинні пройти XXII зимові олімпійські ігри.
Рефрижератор на мілині в Данії Рефрижератор Kea сів на мілину поблизу Asnaes Rev, Данія, прямуючи з Перу на С-Петербург, знятий з мілини 4 липня, затриманий для огляду корпусу.
Турецька сейнер виплатив Грузії штраф за незаконне рибальство Риболовецький сейнер під прапором Туреччини «Qoroglu Balik Chilik», затриманий грузинською стороною за незаконне рибальство і порушення правил судноплавства, виплатив у вигляді штрафу 64 500 ларі ($ 39 000) і відшкодував збитки навколишньому середовищу в розмірі 5548 ларі ($ 3 400).Про це повідомили в прикордонної.


Огляд преси

Індекс вартості фрахту контейнерних...
Як розповів ІА «РЖД-Партнер.Ру» прес-секретар...
Прибуток від перевезень склала 278 100 000.манатів, і 42,2% цієї...