Коротко про нас: міжнародні вантажоперевезення, страхування вантажів, перевезення вантажів, морські міжнародні перевезення вантажів, розмитнення вантажів, розрахунок митних платежів, пошук бізнес партнерів в Китаї, консалтинг в Китаї і так само багато що інше.

Інформаційні відомості, частина 5

  1. Огляд танкерних потужностей...
  2. Загальний обсяг вилову - 30,77 тис.т.У прибережній...
  3. Загальний вантажообіг порту за травень виріс в три рази...
  4. Як випливає з розрахункових даних, в порівнянні...

Огляд танкерних потужностей...


4я міжнародна конференція «Нафтові і LPG термінали 2010»
4я міжнародна конференція «Нафтові і LPG термінали 2010» Ялта, 29 червня 2010 року, готель «Ялта Інтурист»).
Компанія " БСФ " запрошує взяти участь у роботі IV міжнародної конференції «Нафтові і LPG термінали 2010» (Ялта, 29 червня 2010 року, готель «Ялта Інтурист»).
На сьогоднішній день підтвердили свою участь представники наступних компаній: Управління Транспортними Активами, Туапсинський експортний термінал, Transbunker Trading Ltd, Black Sea Terminal, КТК-Р, Akzo Nobel N.V, Роснефть, ТД КазМунайГаз, Сітка, Emco Wheaton, ситком Холдінгз лімітед, БНХ України та ін.
Детальна інформація та реєстрація на сайті: www.bsforum.ru, та за телефонами (8617) 300-383, (8617) 716-220, (988) 7652434
Проект програми «Нафтові і LPG термінали 2010» 29 червня 2010.
9.30-10.00 Реєстрація учасників
Сесія 1.
Доповідь ФДМ «Дирекція держзамовника програми розвитку морського транспорту»
«Існуючий стан та перспективи розвитку нафтоналивних і LPG терміналів в Росії»
Межлумян Роман Радіковіч, начальник відділу моніторингу та аналізу
Доповідь Укрзалізниці
«Залізничний транзит нафтоналивних вантажів через територію України»
Вялкова Лариса Донатівна,, начальник відділу маркетингу транзитних перевезень
Доповідь ТОВ ІЦ " КОРТЕС "
«Ринок нафти і нафтопродуктів РФ.Оцінка привабливості експорту в порівнянні з внутрішнім ринком»
Строков Павло Вікторович, директор з розвитку і маркетингу
11.00-11.30 Кава-брейк
Сесія 2.
Доповідь «Експорт каспійської нафти: вибір транспорту.Тенденції, конфлікти, маршрути, прогнози»
Івахненко Ігор Павлович, незалежний експерт
Доповідь GAC Shipping and Logistics Ltd
«Морські перевезення нафти і нафтопродуктів.Огляд танкерних потужностей іставкі фрахту»
Подкопаєв Аркадій Вадимович, генеральний директор
Доповідь Reuters
«Оцінка привабливості традиційних маршрутів експорту і нових трубопровідних проектів»
Єршов Олександр Олександрович, редактор
13.00-14.00 Обід
Сесія 3.
Доповідь ІГ «Петромаркет»
«Перевалка нафти і нафтопродуктів через порти Чорного моря.Стан та перспектива».
Пановко Ганна Михайлівна, директор з розвитку бізнесу
Доповідь Нефтетранссервіс
«Реалізація нових трубопровідних проектів компаній АК« Транснафтопродукт »і« Транснефть ». Розрахунок вартості транспортування»
Ніконов Філіп Ігорович, радник генерального директора
Доповідь InfraNews
«Порівняння транспортної складової при експорті нафтопродуктів різними маршрутами (термінали Росії, Україні і Прибалтики)
Безбородов Олексій Олексійович, генеральний директор
16.00 кава-брейк
Сесія 4.
Доповідь «Argus Зріджений газ і конденсат»
«Тенденції експорту зрідженого газу з Росії та країн СНД»
Світлана Новолодський, редактор
Доповідь групи компаній «НефтеГазТоп»
«Морські відвантаження зрідженого газу.Огляд портових потужностей Росії, Балтії та СНД»
Рачевський Борис Семенович, Голова правління
«Огляд українських портових потужностей з перевалки LPG» доповідач уточнюється
17.30-20.00 Урочиста вечеря
InfraNews 14 червня 2010 г.

В Анкарі за підсумками переговорів Президента Росії Дмитра Медведєва і Президента Туреччини Абдули Гюля підписано угоду з морського транспорту
12 травня 2010 р.в Анкарі за підсумками переговорів Президента Росії Дмитра Медведєва і Президента Туреччини Абдули Гюля підписано угоду між Урядом Російської Федерації і Урядом Турецької Республіки з морського транспорту.
У документі, зокрема зазначається, що кожна Сторона надає суднам іншої Сторони такі ж умови, які і своїм судам, зайнятим в міжнародних морських перевезеннях.Сторони вживатимуть належних заходів для скорочення необгрунтованих затримок суден в портах своїх держав та спрощення виконання адміністративних, митних і санітарних формальностей.
Досягнуто домовленості про активізацію співробітництва в галузі професійної підготовки кадрів морського торгового флоту і портових службовців, обміні технологіями в галузі суднобудування і судноремонту.
Документи, що засвідчують національність суден, і другие суднові документи, видані або визнані однією із Сторін, визнаються і іншою Стороною.
Судна кожної зі Сторін, забезпечені міжнародними обмірні свідоцтва, виданими відповідно до Міжнародної конвенції по обміру суден 1969 року, не підлягають переобмеру в портах держави іншої Сторони.
Кожна зі Сторін визнає посвідчення особи моряка, видані належним чином належними органами іншої Сторони.Члени екіпажу судна, що мають посвідчення особи моряка, можуть сходити на берег і перебувати у відпустці на березі без віз протягом часу перебування судна в порту держави іншої Сторони за умови, що капітан судна передав компетентним місцевим властям суднову роль.При сходженні на берег та поверненні на судно такі особи підпорядковуються встановленому прикордонному і митному контролю.Кожна Сторона зберігає за собою право відмовити у в'їзді на територію своєї держави будь має посвідчення особи моряка особі, яка вона вважатиме небажаним.
Якщо судно однієї з Сторін зазнає корабельної аварії, сяде на мілину, буде викинуте на берег або зазнає іншої аварії у внутрішніх водах або територіальному морі держави іншої Сторони, судну надається на території цієї держави таке ж звернення, яке надається національним судам.Вантаж та предмети, вивантажені або врятовані з судна, не підлягають обкладенню митом за умови, що вони не передаються для використання або споживання на території держави іншої Сторони.
Сторони не перешкоджають участі суден однієї Сторони в перевезеннях морем між портами держави іншої Сторони і портами третіх держав.
Прес-служба Мінтрансу РФ

Загальний обсяг вилову - 30,77 тис.т.У прибережній...

Більше 30 тисяч тонн водних біоресурсів видобули рибальські підприємства регіону за чотири місяці 2010 року
Магадан, 2 червня, Північ ДВ.За даними управління рибного господарства адміністрації Магаданської області, за січень-квітень 2010 року Магаданська рибалки освоїли 31,03 тис.т водних біоресурсів, що на 15% перевищує показники аналогічного періоду 2009 року - 27,1 тис.т.Перевищення уловів йде за рахунок освоєння минтая на 23%.
Як повідомили РІА Північ ДВ в прес-службі обласної адміністрації, у виключній економічній зоні Російської Федерації - підзони: Північно-Охотоморской, Західно-Камчатська, Камчатському-Курильська, Східно-Сахалінська - крім видобутку минтая, оселедця і креветки північній, підприємства приступили до освоєння тріски, палтусів і крабів.Загальний обсяг вилову - 30,77 тис.т.
У прибережній зоні велося освоєння водних біоресурсів, щодо яких загальний допустимий вилов не встановлюється.З метою здійснення промислового рибальства видобуто 0,16 тис.т наваги.Рибалки-любителі освоїли 0,11 тис.т.наваги, корюшки, крабів колючого і синього , прісноводних риб.
РИА Північ ДВ 2 червня 2010 р.

Загальний вантажообіг порту за травень виріс в три рази...

«Гудок»: Вірний зростання.- У січні - травні Архангельський порт збільшив перевалку на 18% за рахунок енергоносіїв
Архангельський порт у січні - травні 2010 року збільшив перевалку на 18% в порівнянні з показником аналогічного періоду 2009 року - до 1634000 тонн.На думку аналітиків, таких результатів порт зміг домогтися за рахунок високого попиту в Європі на вугілля та нафтопродукти.
За даними компанії, у звітному періоді обсяг перевалки нафтопродуктів на експорт виріс на 16,3%, до 236,6 тис.тонн, вугілля - більш ніж в 10 разів, до 138,7 тис тонн., лісових вантажів - на 17,2 %, до 197 тис тонн.. Каботаж сирої нафти знизився на 74%, до 25,8 тис.тонн, генеральних вантажів - на 5,5%, до 168,2 тис тонн..
Вантажообіг імпортних генеральних вантажів зріс на 32,7%, до 268,5 тис тонн.. Загальний вантажообіг порту за травень виріс в три рази в порівнянні з травнем 2009 року - до 303,1 тис тонн..
«За даними показниками можна сказати, що вони повністю відновилися після кризи», - говорить глава ІА Infranews Олексій Безбородов, хоча відзначає, що підсумки п'яти місяців обнадіюють і «можна розраховувати, що це зростання буде закріплений і надалі».
За словами експерта, істотні проблеми були з введенням в минулому році квот і мит на експорт кругляка, що істотно скоротило імпорт цього товару.А для Архангельського порту імпорт кругляка хоч і не є пріоритетним, але все ж це суттєва частка загального вантажопотоку, тому зараз вони і надолужують згаяне, відіграючи низьку базу минулого року.
Причина підвищення обсягів імпорту вугілля криється в умовах, що змінюються на європейських ринках.Це тенденція минулого року, так як був великий попит на нього у європейських споживачів, пояснює директор з розвитку ІА PortNews Надія Малишева.
«Так як до Європи до недавнього часу експортувався газ, але у зв'язку з політичними проблемами при його транспортуванні, а також для мінімізації ризиків від можливої ??недопоставки газу було ухвалено рішення підстрахуватися і частково почати заміщати газ російським вугіллям», - каже Надія Малишева.
До того ж під час кризи вугілля дуже економічно вигідний продукт.Тому дана торішня тенденція зберігається і в 2010 році.«До того ж в теплу пору року відвантаження вугілля завжди збільшується, тому що в зимові місяці це технічно складніше», - пояснила вона.
У самій компанії повідомили, що зараз на складах суттєво відчувається дефіцит вугілля, а купівельна спроможність за останній час істотно зросла, тому позитивна динаміка імпорту даної сировини буде рости.
Гудок 9 червня 2010 р.

Як випливає з розрахункових даних, в порівнянні...

Індекс вартості фрахту Baltic Dry за 10 червня 2010 року знизився до 3423 пунктів
Індекс вартості фрахту Baltic Dry 10 червня 2010 становив 3423 пункту.Як випливає з розрахункових даних, в порівнянні з попереднім днем ??розрахунковим (9 червня) індекс знизився на 91 пункт.
РБК 11 червня 2010 р.
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Інформаційні відомості: всі питання

«Назад до списку тем









Статті

Генеральним директором ВАТ
Hanjin оголосив про реалізацію нового етапу програми підвищення ставок Hanjin оголосив про реалізацію нового етапу програми підвищення ставок.
Те фізичною особою (особами), що визначається адміністрацією організації-декларанта З виданням відповідного наказу та оформленням довіреності.Оскільки Особа, яка безпосередньо здійснює декларування, приймає на себе майнові язання зі сплати митних платежів, то видається йому довіреність В обов'язковому порядку повинна бути підписана головним (старшим ) бухгалтером.

Новини

ЗАТ «Транзас» поставить ДМА ім.Макарова тренажерний клас для навчання використанню суднових систем електронної картографії ЗАТ «Транзас» поставить в ДМА ім.адмірала Макарова тренажерний клас з 8 робочих станцій для навчання використанню суднових систем електронної картографії.
У порту Єйськ (Краснодарський край) стався розлив гідравлічного масла У порту Єйськ (Краснодарський край) стався розлив гідравлічного масла.
Підприємства морського і річкового транспорту Україні за 5 місяців перерахували до бюджету понад 781 млн.


Огляд преси

Опціон на четверте судно був підтверджений...
Адвокат юридичної компанії «Вегас-Лекс» Максим...
Причали комерційного підприємства...







dried-apricot.ru