Наш профіль: вантажоперевезення з Китаю, експедирування, доставка вантажів, морські перевезення, митне оформлення вантажів, розрахунок вартості розмитнення, пошук товарів у Китаї, постачання з Китаю різних товарів і багато іншого.

Інформаційні відомості, частина 3

  1. Офіс і термінал підтримують...
  2. Проте набуття чинності на території...
  3. Однак зрозуміло, що багато...
  4. Однак як тільки ЛУКОЙЛ побудує...

Офіс і термінал підтримують...

Петербурзький порт частково знеструмлено - 20 квітня на терміналі приблизно до полудня не було електрики
Як повідомив SeaNews джерело на ПКТ, 20 квітня на терміналі приблизно до полудня не було електрики.Термінал стояв протягом 3-4 годин.Зараз електропостачання ПКТ відновлено.
За оцінкою джерела SeaNews, така зупинка серйозно на роботу терміналу не позначиться, можлива невелика затримка судновий обробки.Серйозною проблема могла б стати, якби електрики не було більш півдоби, оскільки затримка флоту виявилася б істотної.
За даними SeaNews, 20 квітня протягом кількох годин не було електрики на терміналі ТОВ "Русмарін-Форвардинг", розташованому на турухтани островах.Електропостачання на терміналі було відновлено о 13:30.
Ще на одному терміналі третій району Петербурзького порту, ЗАТ "Нева-Метал", електрики немає з 7:30 ранку.Офіс і термінал підтримують зв'язок по мобільних телефонах.На "Неве-Метал" не працюють крани, знеструмлено службові приміщення.
За словами співрозмовника SeaNews на терміналі, за дорученням керівництва "Морського порту Санкт-Петербург" було прийнято рішення частково перекинути електрику з 4-го району порту на ПКТ і "Третю стивідорну компанію".На даний момент електрики на "Неве-Метал" по- раніше немає.
У Лененерго інформацію про будь-які НП в морському порту поки не підтверджують.
SeaNews 20 квітня 2010 г.

Проте набуття чинності на території...

Невський ССЗ спустив на воду другий у серії бункеровщик дедвейтом 850 тонн
ВАТ «Невський суднобудівно-судноремонтний завод» (Шліссельбург, Ленінградська область) спустив на воду бункеровщик Bergen Tank проекту SK4902/10021, що будується для Haugland Tankers AS (Норвегія, дочірнє підприємство компанії Bergen tankers AS).Дане судно є другим у серії з двох суден -бункерувальник.Ступінь готовності танкера на момент спуску становить 93,5%.За словами генерального директора заводу Василя Баженова, судно планується передати замовнику в травні 2010 року.Швартові і ходові випробування бункеровщик проходитиме на акваторії Ладозького озера.Судно призначене для експлуатації в портовій зоні міст Осло і Берген (Норвегія).
Проект SK4902/10021 розроблений проектним бюро Skipskonsulent AS (Берген, Норвегія).Довжина найбільша 47,85 м, ширина 10 м, висота борту 4 м, осадка 2,85 м.Дедвейт судна складає 850 тонн.Обсяг вантажних танків 750 м3.Судно призначено для транспортування та видачі на судна світлих і темних нафтопродуктів з температурою спалаху вище 60С.
Як повідомив журналістам Володимир Баженов, поки в портфелі замовлень підприємства немає бункерувальник.Однак вступ в дію на території Росії вимог Конвенції МАРПОЛ зробить необхідної модернізацію бункеровочного флоту, і завод розраховує на отримання відповідних замовлень.
ТОВ «Невський суднобудівно-судноремонтний завод» розташований в 40 км від Санкт-Петербурга в місті Шліссельбурзі на лівому березі річки Неви і є одним з найстаріших підприємств водного транспорту на Північно-Заході Росії.Суднобудуванням займається з 1952 року.Виконує будівництво морських та річкових суден різного типу і призначення і всі види судноремонту.Суднопідіймальні сліп «Невського суднобудівно-судноремонтного заводу» дозволяє спускати на воду і піднімати для ремонту судна довжиною до 140 метрів і доковою вагою до 2500 тонн.
ІА РБК Санкт-Петербурзі 6 квітня 2010 р.

Однак зрозуміло, що багато...

Британська палата судноплавства висловилася за схему торгівлі викидами продуктів згоряння
Британська палата судноплавства висловилася за схему торгівлі викидами продуктів згоряння, цю схему підтримують також асоціації судновласників Австралії, Бельгії, Норвегії та Швеції.На частку світового судноплавства припадає 3% всіх виборосов парникових газів, і світова спільнота посилює тиск на судноплавство через насамперед IMO, вимагаючи розробити і прийняти схему зниження викиду газів.ЄС вже пригрозив, що у випадку, якщо IMO не зможе прийняти робочу схему, він візьме свої заходи.Розглядаються три варіанти - податок, збори або торгівля квотами.У будь-якому випадку, це буде важким ударом по судноплавству , за оцінкою британської палати судноплавства, схема торгівлі квотами обійдеться світовій судноплавству, за нинішніми цінами на викиди продуктів згоряння, в 5-6 мільярдів євро.Наскільки це позначиться на ставках, тобто на клієнтах судноплавства, поки говорити рано, це вирішить ринок.Однак зрозуміло, що багато судновласники опиняться в дуже скрутному становищі, в умовах, коли фрахтовий ринок і без того важкий для роботи, будь-які додаткові витрати можуть привести судновласника на грань банкрутства.
Морський бюлетень 1 червня 2010 р.

Однак як тільки ЛУКОЙЛ побудує...

Доля Махачкалінського порту вирішиться в суді
Під вівторка, 8 червень Тверський суд Москви розгляне позов колишнього генерального директора ФГУП " махачкалінський морський торговельний порт ", депутата Народних зборів Дагестану Абусупьяна Хархарова до Федеральному агентству морського і річкового флоту Росії (Росморречфлот).Хархаров оскаржує своє звільнення, рішення про яке було прийнято в квітні.
Рішення про звільнення Хархарова було прийнято в кінці березня 2010 р.Відразу після цього обстановка навколо порту стала загострюватися.Зокрема, 30 квітня в районі порту невідомими був побитий Махач Алієв, який раніше був заступником Хархарова, а після рішення про його звільнення став виконуючим обов'язки директора.За оцінками дагестанських ЗМІ, у тому зіткненні взяли участь більше 100 чоловік.Очевидці говорили про постійне перебування навколо порту груп людей, готових до силових акцій, однак ким вони були і хто ними керував, не повідомлялося.
Розпорядження про призначення на посаду та.про.директора порту Магомедрасул Омарова, який працював раніше директором ГУ " Дагавтодор ", було оприлюднено 30 травня.Омарова представляв колективу порту перший віце-прем'єр Дагестану Різван Курбанов.Зазначимо, що інформація про можливе призначення Омарова в порт неформально циркулювала ще в квітні.
Якщо Хархарову, який очолював порт з 1998 року, не вдасться скасувати в судовому порядку рішення про своє звільнення, Омаров зможе перейти зі статусу " і.про." в статус гендиректора порту.У такому разі він стане другим за рахунком керівником федеральної структури в Дагестані, призначення якого відбулося після вступу на посаду президента цієї республіки Магомедсалама Магомедова в лютому 2010 р.Нагадаємо, що в квітні керівником дагестанського відділення Пенсійного фонду РФ став Сайгід Муртазалієв, який був до цього головою Кизлярського району Дагестану.Він змінив на цій посаді Амучі Амутінова.Амутінов і Хархаров , будучи депутатами Народних зборів Дагестану, напередодні зміни глави регіону в листопаді 2009 - лютому 2010 рр..активно підтримували тодішнього президента Муху Алієва, який у результаті втратив свій пост.
Махачкалінський морський торговельний порт - єдиний російський незамерзаючий порт на Каспійському морі.Його вантажообіг в 2009 р.склав 6,4 млн тонн.Експерти досить скептично оцінюють економічні перспективи порту." Зараз порт не забезпечує транзиту таких вантажів, за якими в недалекому майбутньому можна було б очікувати істотне зростання вантажообігу.В основному через порт йдуть два види вантажів - нафту і зерно.Однак як тільки ЛУКОЙЛ побудує трубу, яка буде з'єднувати його морські каспійські родовища з центральним трубопроводом, який проходить через Калмикію, нафтовий транзит через порт також сильно скоротиться ", - зазначав раніше в бесіді з ІА REGNUM Новини дагестанський економіст Михайло Чернишов.
ІА REGNUM 8 червня 2010 р.
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Інформаційні відомості: всі питання

«Назад до списку тем









Статті

Відбулося засідання виконавчого комітету з підготовки та проведення Мурманського міжнародного економічного форуму На засіданні виконавчого комітету з підготовки та проведення Мурманського міжнародного економічного форуму, який пройшов під головуванням виконуючого обов'язки міністра економічного розвитку Мурманської області Юрія Єфремова, обговорювалася інформація про хід виконання рішень оргкомітету, про підготовку заходів Форуму, про внесення змін до його програми.
Інкотермс 2000 Група Е Відправлення (коментарі до групи E) EXW Франко завод (... назва місця) З ЗАВОДУ (із зазначенням пункту) EX WORKS EXW Термін "Франко завод" означає, що продавець вважається виконав свої обов'язки по постачанню, коли він надасть товар у розпорядження покупця на своєму підприємстві чи в іншому названому місці (наприклад: на заводі, фабриці, складі і т.п.).Продавець не відповідає за навантаження товару на транспортний засіб, а також за митне очищення товару для експорту.

Новини

Підсумки піратських нападів 3-7 червня Активність сомалійських піратів явно знизилася.В Індійському океані нападів практично немає ось уже три тижні, це пояснюється негодою в регіоні.
«Віра Волошина», що в листопаді 2007 року, сіла на мілину під Судаком, знову несе неприємності Нагадаємо, тоді під час сильного шторму постраждало кілька десятків суден у Керченській протоці.
Відсутність необхідної інфраструктури - одна з основних проблем, що заважають розвитку річкового судноплавства на Новгородчіни Губернатор Новгородської області Сергій Мітін зажадав збільшити обсяги вантажо - і пасажироперевезень по річках регіону.


Огляд преси

Державне підприємство «Керченський...
Екіпаж за допомогою рятувальників...
2) пункт 5 доповнити абзацом другим...