Профільні послуги: доставка з Китаю, експедирування, перевезення контейнерів, морські перевезення, митне оформлення, розрахунок цін розмитнення, пошук бізнес партнерів в Китаї, послуги представництва в Китаї і т.п..

Інформаційні відомості, частина 2

  1. Вона будує судна різних...
  2. Вони повинні підійти до аварійних...
  3. Вона відправила свій запит, у зв'язку з тим, що ситуація...
  4. Він також зазначив, що проблеми є...

Вона будує судна різних...

Південнокорейська суднобудівельна компанія DSME має намір цього року почати будівництво нової судноверфі в г.Янтай (Китай)
Південнокорейська суднобудівельна компанія Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) має намір цього року почати будівництво нової судноверфі в г.Янтай (Китай).
Як заявили представники DSME, планується, що будівництво верфі почнеться в червні цього року.Нова верф буде спеціалізуватися на будівництві суден дедвейтом до 30 тис.т.
Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering Co.- одна з найбільших суднобудівельних компаній в світі.Вона будує судна різних класів, а також морські бурові платформи, підводні човни і військові судна.
Агентство Сіньхуа 17 березня 2010 г.

Вони повинні підійти до аварійних...

Посадка на мілину двох барж
9 червня в 21-00 сіли на мілину дві баржі (№ 3221 і № 3227), буксирувані т / х «БТП-610».Інцидент стався на 1427 км р.Кама.
Судновласник - ТОВ «Таїф-Магістраль, порт приписки - Набережні Челни.Вантаж на баржах - пісок.
Втрата опади склала 30 см в носовій частині і 10 см у кормовій.Розливу нафтопродуктів і перешкод судноплавству немає.
Для паузки і зняття з мілини з Набережних Човнів вийшли т / х БТП-624 з ПК-65 і т / х ОТА-908 з баржами 1606 і 3216.
Вони повинні підійти до аварійних судам 11 червня.
Прес-служба Мінтрансу РФ 11 червня 2010 р.

Вона відправила свій запит, у зв'язку з тим, що ситуація...

Держдума Росії втрутилася в будівництво вугільного терміналу в Севастополі
У справу будівництва вугільного терміналу в Севастополі втрутилася міжнародна політика.Комітет з культури Держдуми Росії зажадав відповіді у колег з Верховної Ради.Такими сенсаційними одкровеннями, отриманими з Києва під натиском Москви, поділилася депутат Ленінської районної Ради Про.Тимофєєва
" Розміщення універсального перевантажувального комплексу в промисловій зоні Північного дока г.Севастополя недоцільно ", - відповіло Міністерство регіонального будівництва на запит депутата Ленінської районної Ради Про.Тимофєєвої.Вона відправила свій запит, у зв'язку з тим, що ситуація з розміщенням КПК ВАТ СК " Авліта " не вирішується.
Посилаючись на те, що вугільний термінал планують розмістити на території, що примикає до важливого історичного об'єкта - Братському кладовищі на Північній стороні, а даний об'єкт має важливе значення для збереження пам'яті про загиблих солдатів, які захищали місто в Першу оборону Севастополя, депутат вирішила звернути увагу влади на цю ситуацію.Але, не знайшовши підтримки ні у місцевої влади, ні в уряді України, депутат звернулася до депутатів Держдуми Росії з проханням захистити братське кладовище.
Так у справу втрутилася терміналу міжнародна політика.Комітет з культури Держдуми Росії зажадав відповіді у колег з Верховної Ради.Кабмін і відповів.
Ось тут і з'ясувалися ряд моментів, на яких вже другий рік наполягає громадськість, але категорично заперечують і влади та сама компанія.
По-перше, будівництво терміналу зажадає відселення мешканців мікрорайону вул.Приморська і Братська, оскільки вони знаходяться в санітарно-захисній зоні на відстані 150 м від кордону терміналу.
По-друге, будівництво терміналу має бути узгоджене зі схемою розвитку Севастопольського торгового порту на період до 2020 г.
По-третє, виконана документація на будівництво терміналу, є передпроектної документації і може бути підставою тільки для переходу на наступну стадію проектування.
По-четверте, має бути зроблено містобудівне обгрунтування будівництва терміналу, затверджене Кабінетом міністрів.А в ньому обов'язковий пункт - думка громадськості.
По-п'яте, і міська держадміністрація дала добро на будівництво терміналу, але отримала зауваження - немає врахування громадської думки.
А наостанок, " враховуючи все вищевикладене, Мінрегіонбуд вважає недоцільним розміщення універсального перевантажувального комплексу в промисловій зоні північного доку до г.Севастополі ".
Ольга Тимофєєва передала копію листа в Ленінська райрада і до міськради з проханням зробити його предметом подальшого обговорення на громадських слуханнях.
ForPost 8 червня 2010 р.

Він також зазначив, що проблеми є...

В адміністрації Краснодарського краю пройшла нарада з питання комплексного розвитку Туапсинського транспортного вузла
Нарада відбулася за дорученням губернатора Кубані Олександра Ткачова.Головою зборів був перший заступник губернатора Джамбулат Хатуов.У ньому взяли участь заступник директора департаменту державної політики в галузі морського і річкового транспорту Мінтрансу Росії Андрій Лаврищев, начальник Краснодарській митниці Олександр Ходаков, керівники територіальних структур Росавтодору і ВАТ " РЖД " і представники Чорноморсько-Азовського управління берегової охорони ФСБ РФ.
Також обговорити питання були запрошені представіелі крайових і муніципальних органів виконавчої влади, ГИБДД, стивідорних компаній і портових властей, повідомляє прес-служба департаменту по транспорту і зв'язку Краснодарського краю.
Як писала " Жива Кубань ", Ткачов провів 31 травня робітники нараду в Туапсе і зняв з посади голову Туапсинського району Віктора Кошеля.Губернатор був обурений подіями на споруджуваному терміналі і в місті.Він також зазначив, що проблеми є в порту і навіть на пляжі.
Також у складі екологічної комісії в Туапсе побував віце-губернатор Кубані Джамбулат Хатуов.
Жива Кубань 11 червня 2010 р.
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Інформаційні відомості: всі питання

«Назад до списку тем









Статті

А.6.Розподіл витрат Продавець зобов'язаний з урахуванням застережень статті Б.6.: - на додаток до витрат, що випливають із статті А.3а), нести усі витрати, пов'язані з товаром, до моменту, коли він поставлений у відповідності зі статтею А.4., і - якщо це буде потрібно - оплатити всі витрати, пов'язані з виконанням митних формальностей для експорту та імпорту, як і інші мита, податки та інші збори, що підлягають сплаті при експорті та імпорті товару та його транзитного перевезення через треті країни до постачання відповідно до статті А.4.А.7.Повідомлення покупцю Продавець зобов'язаний сповістити належним чином покупця про відправлення товару, а також направити покупцю інші повідомлення, що вимагаються йому для здійснення звичайно необхідних мір для прийняття поставки товару.
Ростехнагляд затвердив проект створення в порту Сочі центру пасажирських перевезень Краснодар.28 липня.
Хто ж буде керувати Ризьким портом? За даними латвійської передачі Neka personiga, наближені Айнара Шлесерса вели переговори і консультації з деякими членами правління Ризького вільного порту щодо заміни нинішнього керуючого Леоніда Логінова на, наприклад, шефа латвійської залізниці УГИС Магоніса.

Новини

Вантажообіг морських портів Росії за 7 місяців 2009 року зріс на 6% - до 279,5 мільйона тонн Вантажообіг морських портів Росії за 7 місяців 2009 року зріс порівняно з аналогічним періодом минулого року на 6,1% - до 279,5 млн тонн.
У приморському парламенті обговорили ефективність роботи портів краю.- Депутатів турбує тенденція зниження імпорту, збільшення надлишкових потужностей і високі тарифи ВЛАДИВОСТОК, 15 червня, PrimaMedia.
Держава дасть рибалкам грошей на будівництво нових суден Держава в умовах кризи фінансово допоможе рибалкам в будівництві нових сучасних суден.


Огляд преси

Індекс вартості фрахту контейнерних...
Ця стаття передбачає узгодження...
Держдума в п'ятницю ратифікувала міжурядову...