Анотація послуг: перевезення по Росії, страхування вантажів, перевезення збірних вантажів, морські міжнародні контейнерні перевезення, розмитнення широкого спектру вантажів, розрахунок розмитнення, пошук обладнання в Китаї та інших товарів, поставки з Китаю різних товарів і багато іншого.

З новин, частина 9

  1. А звати на допомогу - так прапор...
  2. А експорт зерна взагалі збільшився...
  3. 50% плюс одна акція в проекті...
  4. 25 травня 2010 в Оповіщення...

А звати на допомогу - так прапор...

Стаття в Российской газете - наїзд на Совкомфлот і судновласників або просто дурість? (Коментар)
Чим далі від славного подвигу звільнення танкера Московський університет, тим більше бруду.У чому справа, не розумію.Але й обходити стороною кричущі, інакше не назвати, статті та інші матеріали, що з'являються там і сям, не можу, не виходить.Мою увагу привернула на цей раз стаття в Російській газеті, яка називається просто і без викрутасів - «Танкер врятований.За чий рахунок?».Дійсно, як не турбуватися, за чий же рахунок врятували танкер і екіпаж, хто оплатив витрати? Автор статті залучив на допомогу не кого-небудь там, не пройдисвіта начебто Войтенко, а «провідного спеціаліста в галузі міжнародного морського права», доктора юридичних наук, професора Геннадія Мелкова.
Статтю даю нижче разом з посиланням на оригінал, на сайт газети.Для початку про те, що написав автор статті, бо він відразу ж написав щось сумнівне фактологічний.Ні, звичайно, перші фрази - усе як належить, все згідно зі схемою і штатним рапісанію.Почуття гордості за наших військових, буквально рвонувшись на виручку БПК Шапошников, російські своїх не кидають - давайте залишимо все це для полум'яних поетів і перейдемо до речей більш приземлених, до грошей.Він пише:
«А тепер поставимо собі питаннями, які чомусь ніколи не піднімаються.Танкер належить російському приватному морському пароплавству.Плаває під ліберійським прапором.Такий офшор судновласникам зручний.Податки і різні суднові збори в Ліберії символічні, в кишені судновласників йдуть підвищені доходи.І виходить дивна картина.Наварювати приватний капітал на російському танкері з російським екіпажем - це під чужим прапором.А звати на допомогу - так прапор російський.Чому не ліберійський? »
Дозволю собі поправити Російську газету - група компаній Совкомфлот, куди входить оператор судна компанія Новошип, є державною.Або може бути, з моменту нападу до часу написання статті вона стала приватною? Але це пів-справи.А справа в тому, що інакше компанія, що працює на світовому ринку, і не може.Вона не може реєструвати свої судна під російським прапором, бо під ним тут же стане неконкурентноспроможною і розориться.Так працює практично все світове судноплавство , і ніхто за винятком російських окремих журналістів і фахівців з морського права не цікавиться, хто повинен платити за охорону світового судноплавства від піратів, тобто взагалі-то сам таке питання здається в нормальному світі дикістю, тому його ніхто і не ставить.Переходимо до професора , доктору і ведучому, до Геннадія Мелкову.
Наприклад, в районі Аденської затоки постійно ходять судна під прапорами КНР, Малайзії, близькосхідних країн, США, держав Євросоюзу.І цілком природно, що військові кораблі цих країн охороняють каравани своїх судів, а також тих, хто йде в їх складі.У той Водночас, мені невідомо, щоб судна під російським прапором здійснювали комерційні рейси в цьому регіоні.Чесно скажу, навіть не знаю, чи є у нас в країні комерційні морські судна, які плавають під російським прапором.
Тим не менше, Росія приєдналася до міжнародної військово-морської угруповання в цьому районі Індійського океану, і наші кораблі беруть активну участь у захисті торгових караванів від піратських нападів.Робиться це за рахунок державного бюджету, що, по-моєму глибоке переконання, не вірно в принципі.
Дозволю собі нагадати професору, знавцеві морського права, що споконвіку захист торгового мореплавства вважалася прямим обов'язком всіх ВМС всіх країн світу.У боротьбі з піратами і работорговцями брали участь усі, і нікому ніколи не спадало на думку запитувати за то гроші.У тому числі і кораблям імператорського російського військово-морського флоту, також у міру сил і можливостей боролися з піратами.Торговельне мореплавання споконвіку вважалося справою міжнародним, кров'ю, що живить світову економіку.І або з тих пір змінилося морське право, або провідні фахівці, не знаю що саме, я не професор.Так до речі, для зведення доктора - є у нас в країні комерційні судна під російським прапором, але давним-давно в усьому світі торгові флоту країн вважають не по національному прапору, а з контролю.Тобто, скільки судновласники нашої країни контролюють флоту , неважливо під чиїм прапором.Реєстрація під удобнимі прапорами не засіб отримувати надприбутки, а всього лише засіб залишатися на плаву і бути конкурентоспроможним.Розумію, що провідний спеціаліст в галузі морського права не зобов'язаний знати морську економіку, але не до такої ж міри.Якось так вийшло в світі, що економіка і право тісно переплетені, одне без іншого не буває і навіть більше того, жити не може.Тому будь-який корпоративний юрист нехай приблизно, але знає економічний базис тій області, в якій працює його компанія.
Але мало того, нагадаю професору і автору статті ще дещо, вислизнуло від їхньої уваги.На танкері був екіпаж, який одержує зарплату в Новоросійську і там же платить податки.З ним як бути? Звільнити від плати, або окремим податком все-таки здерти? Компанія Новошип і компанія Совкомфлот сидять в Новоросійську і Москві, і свої податки платять, дуже непогані.Якщо призначити їм плату за охорону, то може, їм поцікавитися, куди йдуть їхні податки і відняти з них відсоток, що йде на військових? А до речі щодо плати військовим - з чого її розраховувати? З витраченого на перехід до танкера палива, плюс висадка десанту, плюс бонуси, то і се? Давайте тоді тарифну сітку.Ну і питання навздогін - чому торгові моряки не платили військовим морякам-союзникам в роки Другої світової.Ходили під всякими прапорами, не платили податки, якого біса їх було захищати від німецьких човнів і літаків?
Все це настільки очевидно, що стаття в Російській газеті може викликати і викликає лише одне - почуття бридливого здивування.З одного боку.З іншого боку це Російська газета, будь це що-небудь жовте, я б і уваги не звернув, вирішив би, що видання надумав блиснути оригінальністю на тлі штампів.Російська газета, це офіціоз.Ми знаємо, що офіційні видання просто так нічого не публікують.У всякому разі, так було в радянські часи, чорт його знає, як в цьому бардаку, званому вертикаллю влади, воно відбувається зараз.Є два варіанти.Перший - газета вирішила зоригінальничати, і тому ніяких інших питань ще немає.Другий варіант - наїзд на Новошип, а значить Совкомфлот, і можливо, наїзд на всіх російських судновласників.З тонким натяком поділитися неправедними офшорними доходами.Хто саме став ініціатором наїзду, навряд чи коли стане відомо, в кремлівському Крисятник впевнений, знають не далі черговий інтриги, та й за великим рахунком, це абсолютно нецікаво.Цікаво інше - під йорж горілки з пивом, патріотизму і радіння за бюджет, підноситься грязненькая, образлива для країни і військових, вже не кажучи про громадянське судноплавство, ідейка обкласти це судноплавство ще однієї даниною.суперечить всім морскмі прав всіх століть, разом узятим.Невже це ініціатива Російської газети, і нічого більше? Аж надто швидко і до речі знайшовся професор і провідний спеціаліст, аж надто він виявився однодумно - теж переживає за бюджет.Теж перевертається уві сні.Дозвольте не повірити.
Ну і наостанок - російському судноплавству все-таки дуже пощастило з президентом Росії, він хоч і юрист, але не в галузі морського права.З такими метрами (а метр Крейди не самотній є ще один, про нього напишу окремо) російському судноплавству довелося б ще гірше, ніж йому доводиться зараз.
Піратська проблема
Танкер врятований.За чий рахунок?
Сергій Птічкін
Опубліковано на сайті rg.ru 6 травня 2010 р.
Великий протичовновий корабель " Маршал Шапошников " звільнив з піратського полону " Московський університет ".Операція по грошах недешева.Цікаво, хто її оплатить?
http://www.rg.ru/2010/05/06/tanker-flag-site.html
Боротьба з морським розбоєм - діло праве, йде вона під егідою ООН.У неспокійних берегів Сомалі несуть бойову службу кораблі ВМС багатьох країн НАТО, КНР, Індії, Малайзії та інших держав.З осені 2008 року води цього регіону патрулюють кораблі ВМФ Росії.Полював за піратами навіть атомний ракетоносець " Петро Великий ".
Якщо все-таки чорношкірим флібустьєрами вдається захопити торговельне судно, в екіпажі якого є наші співвітчизники, ми всі дружно хвилюємося, переживаємо за їх долю і сподіваємося на порятунок полонених.Так було і тоді, коли прийшло повідомлення про захоплення танкера " Московський університет ".Оперативність, з якої на виручку потрапили в біду морякам буквальнорвонувся БПК " Маршал Шапошников ", викликало почуття гордості за наших військових моряків.Російські своїх не кидають! Ніхто не сумнівався, що танкер звільнять, екіпаж його врятують.Так і сталося.
А тепер поставимо собі питаннями, які чомусь ніколи не піднімаються.Танкер належить російському приватному морському пароплавству.Плаває під ліберійським прапором.Такий офшор судновласникам зручний.Податки і різні суднові збори в Ліберії символічні, в кишені судновласників йдуть підвищені доходи.І виходить дивна картина.Наварювати приватний капітал на російському танкері з російським екіпажем - це під чужим прапором.А звати на допомогу - так прапор російський.Чому не ліберійський?
При всій очевидності того, що піратство - світове зло і боротися з ним треба всім миром, далеко не очевидно - як і за чий рахунок цю боротьбу здійснювати.Ось як коментує ситуацію провідний фахівець у галузі морського права, доктор юридичних наук, професор Геннадій Крейди:
- Статті 100 та 101 Конвенції ООН з морського права 1982 року дають чітке визначення піратства.У них же обумовлюються обов'язки держав у боротьбі з піратством на всьому просторі світового океану.Боротьбу з піратством, варто підкреслити, мають право вести тільки військово-морські сили.
Піратство включає в себе три складові частини.По-перше, це будь-який акт насильства, будь-який акт затримання судна і будь грабіж на море.По-друге, акт піратства відбувається приватновласницьким судном або приватновласницьким літальним апаратом.По-третє, піратство здійснюється у відкритому морі за межами територіальних вод прибережної держави.Сомалійські пірати, треба зазначити, є винятком.Вони нападають на судна і в межах територіальних вод Сомалі, і у відкритому океані, як сталося з " Московським університетом ".
Варто нагадати, що піратів здавна називали ворогами роду людського, що стоять поза законом.
По боротьбі з сучасним піратством прийнято п'ять рішень Ради безпеки ООН.Резолюція № 1851 від 16 грудня 2008 року надала морським державам право проводити силові військові операції навіть на території Сомалі з фізичним знищенням піратів і їх судів як у морі, так і на базах, які знаходяться на суші.
Хто повинен вести боротьбу з піратами і до кого звертатися по допомогу морякам, які потрапили в біду, і їх сім'ям? У першу чергу охорону судів та боротьбу з піратами повинні вести ті держави, під чиїм прапором ходять суду.До урядам цих країн знову ж таки в першу чергу повинні звертатися сім'ї полонених моряків.Наприклад, в районі Аденської затоки постійно ходять судна під прапорами КНР, Малайзії , близькосхідних країн, США, держав Євросоюзу.І цілком природно, що військові кораблі цих країн охороняють каравани своїх судів, а також тих, хто йде в їх складі.У той же час, мені невідомо, щоб судна під російським прапором здійснювали комерційні рейси в цьому регіоні.Чесно скажу, навіть не знаю, чи є у нас в країні комерційні морські судна, які плавають під російським прапором.
Тим не менше, Росія приєдналася до міжнародної військово-морської угруповання в цьому районі Індійського океану, і наші кораблі беруть активну участь у захисті торгових караванів від піратських нападів.Робиться це за рахунок державного бюджету, що, по-моєму глибоке переконання, не вірно в принципі.Торік було захоплено судно " Арктик Сіа ".Історія досить темна.Але з юридичної точки зору це був акт чисто піратського захоплення.Судно належало приватному власнику, йшло під прапором Мальти.На його виручку були відправлені дві атомні підводні човни і великий бойовий корабель ВМФ Росії з морськими піхотинцями на борту.Зрозуміло, у Мальти немає ВМС.Ну так не плавайте під прапором Мальти! Хто оплатив порятунок суховантажного судна під мальтійським прапором в 2009 році? Бюджет Росії!
Така ж ситуація і з звільненням танкера " Московський університет ".Приватне судно приватних судновласників під прапором Ліберії з піратського полону виручає БПК " Маршал Шапошников " за рахунок грошей сумлінних російських платників податків, тобто за наш з вами.
На мій погляд, повинен бути вироблений юридичний механізм відшкодування витрат, пов'язаних із захистом від піратів таких судів як " Московський університет ".Власник судна зобов'язаний укладати цивільно-правовой договір з державою про охорону в піратоопасних районах.У цьому договорі має міститися положення про відшкодування всіх витрат, пов'язаних із захистом і можливим звільненням судна в разі його захоплення.Тоді буде все зрозуміло і справедливо.Торгові суду не можна озброювати.Але ніхто не забороняє брати на борт добре озброєну охорону.Для цих цілей можна використовувати тих же морських піхотинців.Але наші судновласники на це не йдуть, тому що їм не потрібні зайві накладні витрати.А ось на багатьох судах, плаваючих в небезпечних районах під прапором США, приватна озброєна охорона є.Пірати це знають і ніколи на американські судна не нападають.
На жаль, російські екіпажі торгових суден, що плавають під чужими прапорами та члени їх сімей, поки що приречені жити постійною тривогою і надією, що Росія своїх не кине.
Морський бюлетень 12 травня 2010 р.

А експорт зерна взагалі збільшився...

Зростання агропромислового комплексу Росії підтверджує актуальність інвестицій в морські порти - Володимир Путін
Зростання агропромислового комплексу Росії підтверджує актуальність інвестицій в морські порти.Як повідомила прес-служба Уряду РФ, про це в ході виступу в Держдумі заявив голова вищого виконавчого органу влади Росії Володимир Путін.
«Завдяки напруженій праці працівників галузі та своєчасної підтримки держави в російському агропромі не було падіння.Навпаки, зростання виробництва склало 1,2%.Не багато, але все-таки зростання.А експорт зерна взагалі збільшився на 60%.речі, цей факт ще раз підтверджує актуальність інвестицій в інфраструктуру: у дороги, морські порти », - сказав Володимир Путін.
Відзначимо, що сьогодні голова Уряду РФ Володимир Путін представив в Державній думі звіт про діяльність вищого виконавчого органу влади за 2009 рік.
Інтерфакс 20 квітня 2010 г.

50% плюс одна акція в проекті...

«РБК daily»: Перевага Сахаліну.- Завод СПГ може вирости на третину (стаття)
У той час як учасники Штокмана подумують взагалі відмовитися від будівництва заводу зрідженого природного газу (СПГ), потужності заводу ЗПГ на Сахаліні можуть вирости.З пропозицією збільшити сахалінське виробництво майже до 15 млн т.газу на рік до 2015 року регіональна влада звернулися в російське уряд.Перевага заводу на Сахаліні - ринок збуту, яким є країни Азіатсько-Тихоокеанського регіону (АТР).
Уряд Сахалінської області наполягає на збільшенні потужності заводу СПГ в регіоні на 5 млн т з нинішніх 9550000.Така пропозиція міститься в листі регіональних влад в російський уряд, розповів РБК daily джерело, знайомий з документом.Нові потужності повинні бути запущені в 2015 році.Джерелами поставок можуть стати діючі проекти Сахаліну, а пізніше «Сахалін» 3, 4 та 5.Зацікавленість у збільшенні прийому СПГ виявляють найбільші енергетичні компанії Японії та інших країн АТР, де зараз росте потреба в газі, наголошується у зверненні.
Технічна можливість для збільшення поставок є.І собівартість виробництва завдяки більш низьким витратам на інфраструктуру зробить продукт конкурентоспроможним сировині з Близького Сходу і з Північної Америки.При цьому уряд Сахаліну визнає, що конкуренція на ринку газу зараз зросла, але вважає це приводом не відмовлятися від розширення виробництва, а збільшувати, щоб не втратити ринок газу АТР.
Після закріплення сахалінського ЗПГ на азіатському ринку і отримання нових обсягів газу з сахалінського шельфу влади регіону пропонують побудувати ще один завод ЗПГ з супутнім газохімічні виробництвом на південно-заході півострова в районі незамерзаючого порту Іллінський.Потужність другого заводу може скласти 10-20 млн т ЗПГ в рік.Вже проведена попередня проробка проекту.
Технічна можливість для розширення потужності заводу за рахунок будівництва третьої лінії є, повідомив РБК daily представник компанії - оператора проекту Sakhalin Energy.Але рішення про її будівництво повинні приймати акціонери, зазначив він.Поки такого рішення немає.У «Газпромі» не стали коментувати ініціативу схильні -ських властей.Джерело в монополії зазначив, що концерн зацікавлений у збільшенні заводу ЗПГ.У Shell сказали, що також підтримують ідею розширення виробництва, оскільки в регіоні багаті запаси газу і великий потенціал для розвитку газового сектора.Чи обговорюється вже питання будівництва третьої лінії серед акціонерів, у компаніях уточнити відмовилися.
Цілком можливо, що «Газпром» віддасть перевагу глобальному Штокману, на якому в перспективі потужність зі зрідження газу могла скласти 30 млн т, будівництво третьої лінії на вже існуючому проекті «Сахалін-2», говорить старший аналітик «Арбат Капіталу» Віталій Громадін.Тим більше газ з Штокмана передбачалося поставляти в США, де ні зараз, ні в доступному для огляду майбутньому не очікується дефіцит газу.
СПГ з Сахаліну йде в основному в країни АТР, відзначає аналітик ІК «Велес Капітал» Дмитро Лютягін.Там немає можливостей розробки вугільного метану, і сланцю немає, тому потреба в газі не впала і буде зростати в міру розвитку економік і росту попиту на екологічність.Російський зріджений газ в цілому конкурентоспроможний на ринку, тому що хоч і продається за довгостроковими контрактами, але ціни в цілому формуються на ринковій основі.Третя лінія може коштувати акціонерам від 1,3 млрд до 1,9 млрд дол.
Єдиний в Росії СПГ-завод (вартістю 3,9 млрд дол.), побудований в рамках проекту «Сахалін-2», був запущений в лютому 2009 року.50% плюс одна акція в проекті належать «Газпрому», 27,5% мінус одна акція - Royal Dutch Shell, 12,5% - японської Mitsui і 10% - Mitsubishi.Умови УРП припускають, що, як тільки інвестори компенсують свої витрати, завод перейде у власність Росії.
РБК daily 7 квітня 2010 р.

25 травня 2010 в Оповіщення...

Зміна умов проведення конкурсу на будівництво об'єктів федеральної власності в морському порту Сочі
Федеральним агентством морського і річкового транспорту 30 квітня 2010 оголошено відкритий конкурс (№ 08-10) на право укладення державного контракту на виконання робіт з розробки робочої документації та будівництва об'єктів по будівництву «Морський порт Сочі з береговою інфраструктурою з метою створення міжнародного центру морських пасажирських і круїзних перевезень ». Об'єкти федеральної власності.25 травня 2010 в Повідомлення про проведення відкритого конкурсу та Конкурсну документацію внесені зміни.Термін закінчення подачі заявок на участь у конкурсі перенесено на 11:00 (московський час) 17 червня 2010
ФГУП «Росморпорт» 1 червня 2010 р.
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

З новин: всі питання

«Назад до списку тем









Статті

Формула 14 С х Орс х СТ ПРС = --------------, де 365 х 100 ПРС - відсотки за надання розстрочки сплати митних платежів, Перелічені в російських рублях; С - сума митних платежів, за сплату яких була надана розстрочка, Перерахована в російські рублі за курсом Банку Росії, що діє на день прийняття митної декларації; Орс - фактична кількість днів, на які надана розстрочка Сплати митних платежів; СТ - ставка, встановлена ??Банком Росії по наданих цим банком Рубльовим кредитами, на день прийняття митної декларації.
Далі, звичайно видається кілька оригіналів коносамента, але, звичайно, дуже важливо, щоб покупець або банк, що діє відповідно до його інструкцій при оплаті продавцю, забезпечив передачу продавцем всіх оригіналів (так званий «повний комплект»).Це також є вимогою Правил для документарних кредитів Міжнародної торговельної палати / ICC Rules for Documentary Credits / (так звані Єдині традиції і практика Міжнародної торговельної палати / ICC Uniform Customs and Practice, «UCP» /.Поточна версія виходить у день публікації Інкотермс 2000; ICC публікація номер 500).Транспортні документи повинні свідчити не тільки про доставку товару перевізнику, але також і про те, що товар, наскільки перевізник може це підтвердити, був отриманий у повній справності і гарному стані.
Документах, і для інших митних цілей "(ч.2 ст.174).Обов'язки декларанта Пред'явити митному органу декларовані товари і транспортні засоби кореспондує відповідне право митного органу, закріплене в ч.2 Ст.142:" На вимогу митного органу Російської Федерації представлені Товари та транспортні товари фактично пред'являються цього органу ". Враховуючи характер реально створених взаємин декларанта і Митного органу, що проводить митне оформлення, законодавець, визначаючи Правовий статус декларанта, на перше місце виносить його обов'язки.

Новини

Перспективи Вітіно - Російський порт Вітіно на узбережжі Білого моря в січні-червні 2009 року збільшив перевалку газового конденсату і бензинів до 2,43 мільйона тонн Російський порт Вітіно на узбережжі Білого моря в січні-червні 2009 року збільшив перевалку газового конденсату і бензинів до 2, 43 мільйона тонн проти 2200000.
Виконання Плану заходів щодо розвитку транспортно-логістичного комплексу Санкт-Петербурга - визнано задовільним Сьогодні на засіданні міського уряду визнано задовільним виконання Плану заходів з реалізації Стратегії розвитку транспортно-логістичного комплексу Санкт-Петербурга до 2015 року.
У бухті Салданха, ПАР, сів на мілину балкер Long Charity 31 липня в бухті Салданха, ПАР, сів на мілину балкер Long Charity у його вантажу - що за вантаж, не повідомляється, напевно вугілля.


Огляд преси

Оргкомітет виставки очолює...
За його словами, на сьогоднішній день...
За його словами, це дозволить...