Профільні послуги: перевезення по Росії, розрахунок фрахту, перевезення контейнерів, морські контейнерні перевезення вантажів, митне очищення, розрахунок вартості розмитнення, пошук виробників в Китаї, організація відвідування виставок у Китаї та багато іншого.

З новин, частина 8

  1. Балкер Draco плив під прапором Мальти, оператор...
  2. Акцій.АРМС-ТАСС...
  3. Аналітик ФК "Уралсиб" Микола Сосновський...
  4. Адвокат юридичної компанії «Вегас-Лекс» Максим...

Балкер Draco плив під прапором Мальти, оператор...

Балкер Draco з українцями на борту, дрейфував біля берегів Греції, ввечері 16 березня на буксирі доставлений в Пірей
17 березня, стало відомо, що балкер Draco з українцями на борту, дрейфував біля берегів Греції, на буксирі доставлений в Пірей.
Балкер Draco плив під прапором Мальти, оператор не відомий.Екіпаж складається з 21 людини: 19 громадян України та 2 росіян.
Коммерсант (України) 17 березня 2010 р.

Акцій.АРМС-ТАСС...

Зеленодольськ ССЗ в 2010 році планує збільшити випуск продукції на 11 відсотків
ВАТ «Зеленодольськ суднобудівний завод ім.Горького» (Зеленодольськ, Татарія) в 2010 р.в порівнянні з 2009 р.планує збільшити випуск продукції на 11 проц.до 5 млрд руб.У 2009 р.завод випустив продукції на 4.5 млрд руб., в 2008 р.- 3.8 млрд руб.), повідомив сьогодні голова ради директорів ВАТ «Зеленодольськ завод ім.Горького» Сергій Ільїн.
За його словами, випуск продукції планується збільшити за рахунок реалізації нових і вже існуючих контрактів, у тому числі контрактів на будівництво військових кораблів для ВМС В'єтнаму.
Чистий прибуток ВАТ «Зеленодольськ суднобудівний завод ім.Горького» в 2008 р.в порівнянні з 2007 р.збільшилася в 1.7 рази до 1.378 млн руб.Виручка збільшилася в 1.5 рази до 1.787 млрд руб., валова прибуток скоротився на 9.6 проц.до 191.4 млн руб., прибуток від продажів зросла на 27.6 проц.до 100.5 млн руб., збиток до оподаткування збільшився в 2.2 рази до 315 млн руб.
Основний вид діяльності підприємства - виробництво кораблів і суден різного класу і призначення.Статутний капітал ВАТ «Зеленодольськ завод імені Горького» - 299.4 млн руб., основний акціонер - казанське ВАТ " Холдингова компанія «Ак Барс» - 75 відс.акцій.
АРМС-ТАСС 17 березня 2010 г.

Аналітик ФК "Уралсиб" Микола Сосновський...

Відвантаження металобрухту з російських портів до Туреччини ростуть
Перевалка металобрухту в портах Азово-Донського басейну в січні-лютому збільшилася на 85%.
На думку експертів, південні мілководні порти стають цікавими для експорту металобрухту.
Начальник служби управління рухом флоту ФДМ Азово-Донське ГБУВПіС Володимир Сальников повідомив, що спостерігається зростання вантажообігу портів басейну, хоча погодні умови були не дуже сприятливі, зростання ж обумовлений підвищенням активності вантажовідправників.
При цьому обсяги перевалки металобрухту в портах Азово-Донського басейну склав 30,6 тис тонн.. За словами директора з маркетингу компанії Ruslom.ru Олега Масленнікова, збільшення обсягів експорту пояснюється погодними умовами." Торік у січні-лютому температура була настільки низькою, що металобрухт в цих портах практично не відвантажувався.З цим і пов'язане зростання обсягів ", - зазначив експерт.Він пояснив також, що якщо на Півночі в таких умовах можна залучити криголам, то на Азові так вирішити проблему неможливо, так як він в мілководних портах неефективний.
Цього року, на думку Олега Масленнікова, погода в Азово-Донському басейні була більш сприятливою.Він підкреслює, що якщо порівнювати кількість металобрухту, відвантаженого через ці порти, зі споживанням російських металургійних підприємств, то мова йде про невеликі обсяги - один Челябінський металургійний комбінат (входить в " Мечел ") споживає в місяць близько 90 тис тонн..
Експортують ж металобрухт в основному трейдери.Через порти Азово-Донського басейну, зокрема, сировина перевалює компанія " Мостчермет ".Основним його споживачем є Туреччина.
Аналітик ФК " Уралсиб " Микола Сосновський вважає, що високі показники можна пов'язати з відновленням галузі в цілому після кризи.Січень і лютий 2009 року були дуже важкими місяцями для металургії, а особливо для дорогого металобрухту.Основними імпортерами даної сировини з Росії, за словами аналітика, є Європа і Близький Схід, де на початку минулого року виробництво впало на 80-60%.Сьогоднішні обсяги становлять всього 60% від докризових, і кінець року зростання сповільниться.
Транспортний бізнес 17 березня 2010 р.

Адвокат юридичної компанії «Вегас-Лекс» Максим...

«РБК daily»: Захопилися депозитами.- Рахункова палата виявила порушення в роботі Об'єднаної суднобудівної корпорації
Рахункова палата РФ в результаті перевірки діяльності Об'єднаної суднобудівної корпорації (ОСК) прийшла до висновку, що держкорпорація витрачає бюджетні кошти даремно.Крім того, аудитори залишилися незадоволені фінансовим становищем суднобудівних підприємств.У ОСК з претензіями не погоджуються, вказуючи на те, що в минулому році корпорації вдалося досягти істотного зростання виробництва.
Перевірка СП показала, що кошти федерального бюджету, внесені в статутний капітал компанії, використовуються в основному для отримання доходу за банківськими вкладами.А це суперечить основним завданням діяльності корпорації, робить висновок аудитор Рахункової плати Михайло Безхмельніцин.«Кошти, виділені на розвиток лізингу морських і річкових суден, тривалий час не використовувались за призначенням, при цьому вільні залишки коштів розміщувалися у комерційних банках під відсотки », - підкреслює він.
У Рахунковій палаті також з'ясували, що інтегровані в ОСК підприємства в більшості своїй збиткові і знаходяться у важкому фінансовому стані.Так, в 2008 році при сумарній виручці 63500000000 руб.чистий збиток склав 11,9 млрд руб.
У відповідь на закиди з боку СП в суднобудівної компанії рапортують про успіхи 2009.У ОСК заявили, що корпорація переламала негативний тренд останніх років і досягла істотного зростання виробництва - на 60%, а чистий збиток групи компаній в 2009 році зменшився на 49,7 % при збільшенні рентабельності на 6%, підкреслює представник ОСК Ігор Рябов.
За словами заступника генерального директора корпорації по цивільному суднобудуванню Дмитра Міроненкова, 30 млрд руб., переданих ОСК державою, компанія планує вкласти в будівництво нових і модернізацію існуючих підприємств у 2010 році.Портфель замовлень ОСК зараз складає 135 млрд руб., найближчим часом він може вирости до 150 млрд руб.Для виконання замовлень ОСК має намір найближчим часом побудувати дві нові верфі на Далекому Сході.Минулого тижня ОСК підписала з південнокорейською компанією Daewoo-Ship Building & Marine Engeneering пакет документів про створення спільного підприємства «Зірка - DS & ME».Спільно з корейцями російська держкорпорація має намір побудувати верф «Зірка» в бухті Великий Камінь.На Далекому Сході ОСК планує побудувати ще одну верф в бухті Чажма.
Тим часом Рахункова палата вже доповіла про підсумки перевірки ОСК до Ради безпеки РФ, Міноборони РФ, Держдуми та Ради Федерації.Адвокат юридичної компанії «Вегас-Лекс» Максим Лавров нагадує, що у разі неодноразового невиконання або неналежного виконання приписів Рахункової палати за погодженням з Державною думою може бути прийнято рішення про призупинення всіх видів фінансових платіжних та розрахункових операцій за рахунками підприємств, що перевіряються, установ та організацій.Але Дмитро Лобачов з юридичної компанії «Юков, Хренов і партнери» сумнівається, що СП зважиться піти на подібний захід.
РБК daily 9 червня 2010 р.
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

З новин: всі питання

«Назад до списку тем









Статті

Або скрутним, нотаріус має право самостійно здійснювати забезпечення Доказів.Вчинення цієї нотаріальної дії можливе тільки до Передачі справи у виробництво загального або арбітражного суду, адміністративного Органу.
Залежно від: а) виду транспортного засобу; б) характеру перевезення - пасажирська або вантажна (зовнішньоторговельна).Транспортні засоби, що перевозять товар (крім морських, річкових і повітряних Судів), декларуються одночасно з товарами.
Область b називають виробничим ефектом тарифу.Вона відображає скорочення споживчого попиту в результаті його перемикання з дешевшої імпортної на більш дорогу вітчизняну продукцію.Область d називають споживчим ефектом тарифу.Вона відображає збитки, завдані споживачам країни-імпортера в результаті вимушеного зниження споживання.

Новини

Відставка Михайла Войтенка Відбулася телефонна розмова Генерального Директора ВАТ «Совфрахт» Пурима Д.Ю.і М.Д.Войтенко, який перебуває у відрядженні в Туреччині.
Туристичне судно врізалося в причал на грецькому острові АФІНИ, 16 червня - РІА Новини, Олексій Богдановський.Туристичне судно врізалося в причал на грецькому острові Калімнос в Егейському морі, потерпілих немає, повідомили РІА Новини в ніч на вівторок в міністерстві торгового флоту Греції.
Новоросійський морський торговельний порт викупив 9,5% акцій ВАТ


Огляд преси

Ці заходи вжито через борги компанії...
CEO компанії призначений Андерс...
Аналітики агентства...