Наші сильні сторони: доставка з Китаю, страхування вантажів, перевезення збірних вантажів, морські контейнерні перевезення вантажів, розмитнення автомобілів та інших затребуваних вантажів, розрахунок вартості розмитнення, пошук виробників в Китаї, маркетинг в Китаї і т.п..

З новин, частина 3

  1. Довжина судна - 92 метри, ширина...
  2. Даний проект є першим прецедентом...
  3. Члени ради директорів попередньо...
  4. Через нього проходять вантажопотоки з Росії, Білорусі, Україні, Прибалтики, а також...

Довжина судна - 92 метри, ширина...

Незвичайний вантаж доставив з Антверпена в Санкт-Петербург теплохід «Холмогори» Північного морського пароплавства
Незвичайний вантаж доставив з Антверпена в Санкт-Петербург теплохід «Холмогори» Північного морського пароплавства - два автоклава довжиною близько 35 метрів і вагою 65 тонн кожен, призначені для заводу ЗБВ і газосилікатних блоків...
Перед моряками стояло складне завдання доставити цей великий негабаритний вантаж якісно і в строк.
Як повідомили ІА «Двіна-Інформ» в прес-службі СМП, обидва автоклава виробництва Німеччини були завантажені на кришки трюмів теплохода за схемою розміщення, розробленої фахівцями конструкторського бюро ВАТ СМП.Також використовувалися спеціальні кріплення, щоб автоклави були надійно захищені від морської хитавиці і штормів.Екіпаж, який очолює капітан Володимир Кокарєв, успішно впорався з поставленим завданням.
Теплохід «Холмогори», а також його побратим по серії теплохід «Ломоносов» працюють на лінії Санкт-Петербург - Роттердам - ??Антверпен строго за лінійним розкладом.Обидва судна мають високим класом автоматизації.Довжина судна - 92 метри, ширина 16,9 метрів.Осадка - близько 6 метрів.Дедвейт 4805 тонн, контейнеровместімость -370 TEUs, льодовий клас 1А.
ІА «Двіна-Інформ» 6 квітня 2010 р.

Даний проект є першим прецедентом...

Суд розблокував реалізацію спільного проекту ІМТП і ЄБРР з розвитку причальних потужностей
Господарський суд Одеської області відхилив позов днопоглиблювальної компанії Moebius до Іллічівському морському торговельному порту, що перешкоджає реалізації спільного проекту порту і ЄБРР з розвитку причальних потужностей.
Проект «Розвиток інфраструктури Іллічівського морського торговельного порту», ??що передбачає реконструкцію причалів № 7-9, затверджений у травні 2009 р.Його метою визначено розширення можливостей порту з переробки контейнерних вантажів.
Даний проект є першим прецедентом співпраці державних портів України з ЄБРР.Раніше учасником співпраці з ЄБРР виступав єдиний представник транспортного комплексу держави - «Укрзалізниця».
Проект вартістю 26 млн EUR включає, крім реконструкції причалів, проведення днопоглиблювальних робіт і закупівлю перевантажувального обладнання.Компанія Moebius оскаржила в суді відхилення свій кандидатури як виробника днопоглиблювальних робіт, заморозивши тим самим реалізацію проекту в цілому.Причиною для відхилення стала невідповідність компанії вимогам відповідного тендера.Правомочність даного кваліфікаційного рішення, винесеного міжнародними експертами, підтвердив Одеський суд, розблокувавши тим самим подальшу реалізацію проекту (в частині днопоглиблення).З Іллічівського порту знято судову заборону проводити будь-які заходи в рамках кредитної угоди з ЄБРР.
Інтерфакс-Україна 6 квітня 2010 р.

Члени ради директорів попередньо...

Ігор Левітін провів чергове засідання ради директорів ВАТ «Управляюча компанія« Мурманський транспортний вузол »
19 травня 2010 р.Міністр транспорту РФ Ігор Левітін провів чергове засідання ради директорів ВАТ «Управляюча компанія« Мурманський транспортний вузол ».
На засіданні була затверджена повістка і призначена дата річних загальних зборів акціонерів ВАТ «Управляюча компанія« Мурманський транспортний вузол », яке відбудеться 16 червня в Москві.
Члени ради директорів попередньо затвердили і рекомендували до затвердження загальним зборам акціонерів річний звіт про прибутки та збитки Товариства за підсумками 2009 фінансового року.
Прес-служба Мінтрансу РФ 19 травня 2010 р.

Через нього проходять вантажопотоки з Росії, Білорусі, Україні, Прибалтики, а також...

Росморречфлот зацікавився розвитком залізничних поромів Махачкалінського торгового порту
Необхідно на міжвідомчому рівні опрацювати питання ефективного використання поромних перевезень.Таку думку висловив заступник керівника Федерального Агентства морського і річкового транспорту Міністерства транспорту Російської Федерації (Росморречфлот) Юрій Парфьонов в рамках офіційного візиту Махачкалінського морського торгового порту (Дагестан).
Як повідомили в прес-службі порту з посиланням на інформацію першого заступника гендиректора підприємства Алімпаші Акавова, окрему увагу Юрій Парфьонов приділив результатами експлуатації та перспективам розвитку залізничних поромів порту.
В даний час в порту діє два залізничних порома, що забезпечують транзитні перевезення вантажів змішаним залізнично-водним сполученням у порти Казахстану (порт Актау), Туркменії (порт Туркменбаші) та Ірану (порт Амірабад).Один залізничний пором здатний прийняти повний залізничний склад (52 вагона ) без необхідності перевалки вантажів з вагона на судно.
«Поромне повідомлення - перспективний проект, що дозволяє на новому, сучасному рівні розвивати затребувані зараз транспортні коридори в напрямку Азії та Близького Сходу.Необхідно на міжвідомчому рівні опрацювати питання ефективного використання цих можливостей», - зазначив Юрій Парфьонов, ознайомившись з роботою поромів.
«Це унікальні суду, які спеціально розроблялися з урахуванням специфіки судноплавства в акваторії Каспійської.Ми маємо всією необхідною технологічною базою для реалізації проекту зі збільшення кількості судів», - сказав генеральний директор ФГУП «ММТП» Абусупьян Хархаров.
Махачкала - каспійський порт Російської Федерації, розташований на західному узбережжі Каспію в Республіці Дагестан.Навігація відкрита цілий рік.Порт здійснює перевалку нафтопродуктів, мінерально-будівельних (щебінь, гравій), генеральних і лісових вантажів.Через нього проходять вантажопотоки з Росії, Білорусі, Україні , Прибалтики, а також транзитні вантажі на Іран, Туреччину, Середню Азію і назад.Порт обслуговує залізнична станція Махачкала Махачкалінського відділення Північно-Кавказької залізниці.
Вантажообіг ФГУП «махачкалінський МТП» за 2009 рік склав 5 млн 273,5 тонн, в тому числі перевалка наливних вантажів - близько 4 млн тонн.
РИА Дагестан 6 квітня 2010 р.
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

З новин: всі питання

«Назад до списку тем









Статті

Можуть бути поміщені під аналізований режим.Враховуючи економічний характер Режимів переробки і, отже, можливість виникнення несприятливих Економічних наслідків при їх використанні, законодавством встановлюються Певні обмеження сфери їх застосування.
Правила перевезення контейнерів морським транспортом 3.2.Перевезення універсальних контейнерів в прямому змішаному сполученні за участю морського і інших видів транспорту 3.2.1.Перевезення контейнерів в прямому змішаному сполученні провадиться на підставі цих Правил і Правил перевезень вантажів у прямому змішаному сполученні, що затверджуються Міністерством морського флоту відповідно з транспортними міністерствами і відомствами.
9,4 134410,5 17,6.8,2 69275,2 Виробничі запаси 18945,2 2,7 18818,1 2,5 -0,2 -127,1 Товари 774,6 0,1 595,0 0, 07 -0,03 -179,6 Грошові кошти 9392,8 1,35 100055,8 13,1 11,75 90663 Дебіторська заборгованість 42778,3 6,2 59733,5 7,8 1,6 16955,2 Інші необоротні активи 1007,4 Од 209,4 0,03 -0,07 -798 Готова продукція - - - - - - Пасив Власний капітал 675975,9 97,4 722176,8 94,5 -2,9 46200,9 Позикові кошти (усього ) в т ч.. 17796,4 2,6 41643,3 5,5 2,9 23846,9 Кредиторська заборгованість 17250,8 2,5 41097,7 5,4 2,9 23846,9 Інші довгострокові зобов'язання - - - - - - Довгострокові кредити банків - - - - - - Короткострокові кредити банків - - - - - - Як видно з УАБН за звітний період часу, нерухомість, тобто необоротні активи підприємства зменшилися на 772,6 тис.

Новини

Загроза забруднення з рефрижератора Петрозаводськ усунена британськими рятувальниками Тривають аварійно-рятувальні роботи з зачищення рефрижератора Петрозаводськ від екологічно небезпечних матеріалів.
Вантажообіг порту Гельсінкі за січень-квітень 2009 року знизився на 25% - до 3,229 мільйона тонн Вантажообіг порту Гельсінкі за січень-квітень 2009 року знизився на 25% порівняно з аналогічним періодом попереднього року - до 3229000 тонн.
У десять разів на Сахалінської області з початку року збільшився обсяг експорту морепродуктів Южно-Сахалінськ.13 липня.


Огляд преси

За його словами, у цьому зв'язку міністерством...
Про це йдеться в повідомленні Базела.Об'єкт...
Однак, як повідомило джерело...