Наша спеціалізація: доставка вантажів з Китаю, консолідація вантажів, доставка вантажів, морські вантажоперевезення, розмитнення автомобілів та інших затребуваних вантажів, розрахунок митних платежів, пошук китайських виробників, консалтинг в Китаї та багато іншого.

З новин, частина 2

  1. Борг по зарплаті становив майже...
  2. Документ, зокрема, передбачає, що у разі...
  3. До недавнього часу 75,01% у статутному...
  4. Для порівняння: минулого...

Борг по зарплаті становив майже...

Примор'ї власник арештованого судна повернув борги російським морякам
ВЛАДИВОСТОК, 21 квітня, PrimaMedia.Моряки, які працювали на судні Millena, в березні арештоване в порту Находка через борги по зарплаті, отримають гроші.Як повідомив РІА PrimaMedia голова Далекосхідної регіональної організації РПСМ Микола Суханов, роботодавець перевів на рахунки моряків затриману зарплату.Борг по зарплаті становив майже 3 мільйони рублів.
Арешт з суховантажу буде знято орієнтовно протягом двох днів, після надання платіжних документів в транспортну прокуратуру.
Як повідомляло РІА PrimaMedia, з серпня 2009 року Millena стоїть у Находці.Наприкінці минулого року капітан і другий помічник через затримки зарплати вирішили списатися з судна.
Моряки звернулися за допомогою в транспортну прокуратуру.На судно було накладено арешт.Потім було встановлено, що своєчасно зарплату не отримують сім російських моряків, які перебувають на борту Millena.Їм судновласник заборгував близько 1,5 мільйонів рублів.
Усі члени екіпажу звернулися в Російський профспілка моряків з проханням допомогти їм скласти позовні заяви для звернення до суду.5 квітня цього року в Находці відбулося засідання суду, на якому компанію-судновласника, яка зареєстрована в Белізі, зобов'язали виплатити заробітну плату членам екіпажу судна в повному обсязі.
РИА PrimaMedia 21 квітня 2010 г.

Документ, зокрема, передбачає, що у разі...

З однаковим збитком.- Розмір страхових виплат на транспорті уніфікують
На розгляді в уряді знаходиться законопроект про обов'язкове страхування життя і здоров'я пасажирів усіх видів транспорту.Документ, зокрема, передбачає, що у разі смерті застрахованої компенсація повинна бути не менше 2 млн руб.Про це повідомив учора віце-прем'єр Сергій Іванов, виступаючи на розширеному засіданні колегії Міністерства транспорту.Закон «Про обов'язкове страхування цивільної відповідальності перевізника за заподіяння шкоди пасажирам »може бути прийнятий вже в ході весняної сесії Держдуми.
В даний час норма про компенсацію 2 млн руб.при загибелі пасажирів діє тільки в цивільній авіації.Вона була внесена як поправка до Повітряного кодексу Росії в 2008 році.У разі прийняття нового закону аналогічні правила будуть застосовуватись до будь-якого ліцензованого транспорту: залізничного, водного і автомобільного, включаючи міський громадський транспорт і таксі.Як сказав вчора пан Іванов, родичам загиблих байдуже, де стався нещасний випадок, - у повітрі, на воді чи на землі...
Час Новини 18 березня 2010 р.

До недавнього часу 75,01% у статутному...

«Новошип» поглинають.- «Совкомфлот» наростить частку в пароплавстві
Друга за величиною російська морська компанія «Новоросійське морське пароплавство» («Новошип») вирішила викупити 10% власних акцій на суму 3,2 млрд руб.у своєї «дочки» Intrigue Shipping Inc.Закрити угоду планується 31 травня.
Це рішення було прийнято в рамках заходів з оптимізації статутного капіталу «Новошип», говорять в компанії.Очікується, що викуплені папери «Новошип» погасить так само, як колись це зробив з викупленими в листопаді 2009 року привілейованими акціями.
До недавнього часу 75,01% в статутному капіталі «Новошип» було у «Совкомфлота», у Intrigue Shipping Inc.- 17,65%, ще 5,56% акцій у компанії «Новошіпінвест».Якщо викуплений у Intrigue Shipping пакет акцій буде анульований, то частка «Совкомфлота» в «Новошип» виросте до 83% голосуючих акцій.
Сам «Совкомфлот» в найближчі п'ять років збирається подвоїти свої показники і увійти в трійку найбільших світових танкерних компаній.Його стратегія до 2015 року передбачає інвестиції в 5,5 млрд дол., істотна частка цих коштів буде направлена ??на закупівлю судів.Держава зараз готує IPO до 20% акцій «Совкомфлота».
РБК daily 19 травня 2010 р.

Для порівняння: минулого...

ОСК налякала рибалок.- рибопромисловці не поспішають вкладатися в будівництво флоту (стаття)
Глава Росриболовства Андрій КРАЙНІЙ, який проводив у Владивостоці нарада про перспективи будівництва рибопромислового флоту в регіоні, захотів «перекурити» після того, як представники об'єднаної суднобудівної корпорації озвучили вартість будівництва великотоннажного траулера в $ 150-170 млн.«Цю цифру потрібно переварити і осмислити», - заявив Крайній і оголосив перерву.
Зустріч рибопромисловців, суднобудівників і чиновників завершувала цілий цикл роботи з формування концепції будівництво флоту.Майже цілий рік рибальські асоціації спільно з чиновниками намагалися відповісти на запитання: «Який флот потрібен рибалкам і скільки це коштуватиме?».
Для реалізації проекту було створено кілька незалежних робочих груп.У Примор'ї працювало відразу дві групи, одна від Асоціації рибогосподарських підприємств Приморського краю, інша від Адміністрації краю.Першу презентацію великотоннажного траулера представив на засіданні Асоціації добувачів минтая віце-губернатор Приморського краю Ігор УЛЕЙСКІЙ.На презентації з'ясувалося, що проектна документація передбачає, що в Росії траулери будувати проблематично, точніше, наші верфі можуть будувати тільки корпуса, а от все інше - це комплектація імпортного обладнання.Причому є ще одна цікава подробиця - вартість робіт.При середній ціні в $ 90 млн представники російського суднобудування можуть пояснити освоєння лише $ 30 млн.За що рибалки повинні платити інше, поки не зовсім зрозуміло.Адже навіть танкери льодового класу коштують $ 100 млн.
Однак повернемося до наради.Візити Андрія Крайньої в рибальські регіони, хоч і скидаються на якийсь популізм, але все-таки дозволяють поставити перед першими особами держави серйозну проблему в рибній галузі.Адже за фактом до 2020 г.в Росії не залишиться нормального флоту.Статистика говорить про те, що старий флот відправляється на металобрухт швидшими темпами, ніж очікувалося.За словами Андрія Крайнього, тільки в минулому році зі складу рибопромислового флоту було виведено понад 160 одиниць.У той же час суду, на яких сьогодні працюють російські рибалки, значно поступаються за своїми характеристиками траулера іноземних компаній.Для порівняння: минулого року норвезькі рибалки видобули свій обсяг, мойви 67 траулерами, а наші рибопромисловці виставляли на промисел мойви більше 450 судів.«Тому кінцевий прибуток російських компаній значно менше.Продукція дорожче, тому що великі витрати при експлуатації нашого флоту, - підкреслив глава Росриболовства.- В кінцевому рахунку, на світових ринках збуту продукція стає менш конкурентноздатною ».
Але що робити далі, точніше, де будувати і хто буде ці судна замовляти, не знає навіть Андрій Крайній.На нараді він акцентував увагу на тому, що поки тільки йдуть розмови, хоча є конкретні домовленості з компаніями з Норвегії, які готові співпрацювати з російськими суднобудівниками.Навесні на Далекому Сході з робочою поїздкою приїжджали представники цілого пулу компаній, що займаються поставками різного устаткування.Вони готові працювати, тільки поки також не знають, хто в Росії буде будувати флот.
Технічні можливості є у 7 російських верфей.3 з них в Приморському краї.Це завод «Зірка», об'єднаний центр суднобудування і спільне підприємство «Роскор» у Находці.Однак за фактом жодна компанія не має досвіду будівництва великотоннажних траулерів.Тому їх представники тільки заявляють про готовність участі в цих проектах, але якось неконкретно.
Ось як оцінює можливість участі в будівництві флоту представник Далекосхідного центру суднобудування і судноремонту.«Сьогодні на всіх наших підприємствах йде технічне переозброєння.Якщо завтра нам дадуть клас-проект, то ми почнемо працювати.Орієнтовно вартість траулера довжиною більше 100 метрів буде близько $ 120 млн.Це без урахування ПДВ.Терміни будівництва від 10 до 36 місяців.Безумовно, що необхідно замовляти серію ».
Після цих слів на обличчях рибопромисловців з'явилися скептичні посмішки.Навіть Андрій Крайній визнав, що ця сума не по кишені російським рибалкам, і це за умови, що держава готова взять частину витрат на себе.
Рибопромисловці стверджують, що мало хто з власників бізнесу готовий «вилучити» такі фінансові кошти з обороту і ризикнути вкласти їх у будівництво суден.Будувати на кредитні кошти - ще дорожче.Хоча рибалки розуміють, що потрібно робити замовлення на будівництво флоту хоча б у найближчі три року, потім буде вже пізно.Їх «утиль» більше не витримає.
«Важко звинувачувати бізнес в тому, що він сумнівається, - вважає президент Асоціації добувачів минтая Герман ЗВЄРЄВ.- Якщо траулер обійдеться компанії в $ 100 млн, то будуватися він буде за рахунок кредитів.Це значне подорожчання проекту.Багато говориться про лізингові інструментах, проте поки це тільки розмови ». Розмови про подібну лізингової компанії, яка готова буде обслуговувати цей проект, йдуть з початку року.виступав на нараді губернатор Приморського краю Сергій Дарькін заявив, що створення Морський лізингової компанії дозволить здійснювати будівництво суден і вести єдину технічну та технологічну політику.«Це комплекс заходів, вироблених спільними зусиллями держави і рибопромислових компаній.Потрібно створити єдиний проект з будівництва судів, так як будівництво серії суден завжди ефективніше, ніж будівництво одного.Жодна компанія не в змозі самостійно побудувати великотоннажне судно», - підкреслив губернатор.
Глава Росриболовства також говорить про створення Морської лізингової компанії і стверджує, що її статутний капітал складе більше $ 250 млн.Морська лізингова компанія буде виступати замовником проекту будівництва судна і на підставі договору лізингу передавати його рибальської компанії.
Є ще кілька подробиць створення майбутньої компанії.Головним інвестором буде «Россельхозбанк».Також можливо, що певний пакет акцій буде у веденні державного підприємства, близького до Росриболовства, і ще одним великим акціонером буде адміністрація Приморського краю.Хоча за неофіційною інформацією в цю лізингову компанію хоче увійти група бізнесу з Москви.Причому планує «зайняти місце» приморській адміністрації.
Але це більше кулуарна метушня, і в принципі складу акціонерів не принципове для стратегічних завдань цієї фінансової організації.Набагато більше хвилює бізнес-механізм роботи.Є дві позиції з цього приводу.Перша - держава сама замовляє ці судна, будує і в готовому вигляді передає компаніям.Друга - рибалки самі замовляють траулери у лізингової компанії, а держава представляє різні пільги.
Однак цінова пропозиція участі в цих проектах зводить всі зусилля до порожньої балаканини.Тому окремі компанії, не афішуючи своїх дій, вже відвідують іноземні верфі, де їм пропонують будівництво подібних траулерів за $ 40-70 млн.Не виключено, що в найближчій перспективі замовлення від російських компаній прийдуть на верфі Німеччини, Польщі, Норвегії.Всі імовірніше, що багато компаній вже в найближчі два роки прикупляють собі по кілька «блакитних» і будуть з розчуленням спостерігати, як в Росії іде процес будівництва сучасного флоту.
Золотий ріг 8 червня 2010 р.
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

З новин: всі питання

«Назад до списку тем









Статті

Або інші колишні республіки СРСР.В останньому випадку у декларанта з'являється І третій варіант вибору - сплатити сукупний митний платіж, що стягується Стосовно порядку, встановленому щодо російських товарів, що ввозяться Відповідно до митного режиму реімпорту (при цьому вивізні митні Платежі не повертаються).Природно, виникає питання - який варіант слід віддати перевагу декларанту.
Інформації та інші питання визначено в ТК (ст.135, 142, 156, 173, 183, 185, 193, 311, 319, 346-348, 391, 392).Експертизи в митних лабораторіях Виробляються на підставі рішення митних або інших правоохоронних органів Як у зв'язку з проведенням митного оформлення та митного контролю, так І у зв'язку з слуханням справ про порушення митних правил (в деяких випадках Митна експертиза може призначатися у зв'язку з судовим розглядом По кримінальних і цивільних справах).У митних лабораторіях можуть проводитися Експертизи (дослідження ) у зв'язку із зверненнями інших державних органів, підприємств, громадян, якщо вони не пов'язані з виробництвом у кримінальних та цивільних справах, вирішенням спорів в арбітражних судах та у справах про порушення митних Правил, а також з проведенням митного оформлення та контролю.
Операції, розмір митних платежів, які йому належить сплатити, а також Отримати інформацію з інших питань застосування тих чи інших актів митного Законодавства.

Новини

Засідання ради з морської діяльності пройшло в Єйську У місті Єйськ (Краснодарський край) пройшло засідання ради з морської діяльності, в ньому взяв участь губернатор Кубані Олександр Ткачов, повідомляє прес-служба адміністрації регіону.
У ЗАТ «Астраханський морський порт» введений в експлуатацію новий кран «Кіровець 16/32», який дозволяє перевантажувати вантажі вагою до 32 тонн Крім того, завершені переговори і проведені виплати з придбання крана «Альбатрос 10/20», монтаж якого буде проведений в Протягом вересня, а введення в експлуатацію буде проведений в 4-му кварталі.
Аварійний суховантаж Asian Forest все-таки затонув Як стало відомо, аварійний суховантаж Asian Forest після залишення його екіпажем все-таки затонув в 6 милях від підхідного буя порту Новий Мангалор Індія.


Огляд преси

Реалізація проекту...
Для порівняння: минулого...
Флот компанії складається переважно...