Наш профіль: перевезення вантажів по Росії, консолідація вантажів, перевезення збірних вантажів, морські контейнерні перевезення в Росію, Україну і країни СНД, митне оформлення вантажів, розрахунок вартості розмитнення, пошук виробників в Китаї, маркетинг в Китаї і так само багато що інше.

З новин, частина 10

  1. 50,5%, у лютому 30,8% і в березні 69,4%.Високий...
  2. 04.09.2009 при виконанні рейса...
  3. 19 травня.ІНТЕРФАКС - ФГУП "Росморпорт" отримало...
  4. 2) пункт 5 доповнити абзацом другим...

50,5%, у лютому 30,8% і в березні 69,4%.Високий...

Обсяг експортних замовлень японських суднобудівників п'ятий місяць росте
Після продовжував протягом 14 місяців падіння обсяг експортних замовлень японських суднобудівників п'ятий місяць зростає.У квітні 2010р.зростання до аналогічного місяця 2009р.склав 103,3%, брутто-тоннаж замовлень - 833,8 тис т.. У той же час, за порівняно з квітнем 2008р.брутто-тоннаж квітня 2010р.нижче на 46,7%.
Як повідомляє JoC з посиланням на Японську асоціацію експортерів судів (Japan Ship Exporters 'Association), зростання до аналогічного місяця попереднього року становив у грудні 2009р.71,5%, в січні 2010р.50,5%, у лютому 30,8% і в березні 69,4%.
Високе зростання у процентному вираженні почасти обумовлений низькою базою для порівняння - саме на відповідні місяці 2008-2009рр.довелося найбільше падіння замовлень.Обвал почався в жовтні 2008р.
У квітні 2010р.Японські суднобудівники отримали експортні замовлення на 20 суден - 19 балкерів і один універсальний сухогруз.Сумарний брутто-тоннаж квітневого портфеля замовлень становить 394,2 тис.т.
SeaNews 1 червня 2010 р.

04.09.2009 при виконанні рейса...

«Ингосстрах» виплатив близько 300 000 доларів США у зв'язку з ремонтом теплохода Alpena
«Ингосстрах» виплатив страхове відшкодування в розмірі 292 368,18 доларів США за страховим випадком, пов'язаного з пошкодженням головного двигуна теплохода Alpena.
04.09.2009 при виконанні рейса з Катару в США з вантажем на борту на судні сталося руйнування поршневих кілець на декількох циліндрах, пошкодження двох втулок циліндрів і лопаток турбокомпресора головного двигуна.Теплохід Alpena був змушений відхилитися від курсу і пройти в п.Дурбан ( ПАР), де був проведений аварійний ремонт.
ВСАТ «Ингосстрах» 11 лютого 2010 р.

19 травня.ІНТЕРФАКС - ФГУП "Росморпорт" отримало...

Росморпорт отримав 3 заявки на розробку проекту днопоглиблювальних робіт у порту " Оля "
Ростов-на-Дону.19 травня.ІНТЕРФАКС - ФГУП " Росморпорт " отримало три заявки на участь у відкритому конкурсі з вибору організації для розробки проекту проведення ремонтних днопоглиблювальних робіт на судновому рейді і в акваторії морського торговельного порту " Оля " на 2010-2015 роки.
Так, ВАТ " Проектно-вишукувальний та науково-дослідний інститут морського транспорту " СоюзморНІІпроект " (Москва) запропонувало ціну договору в розмірі 2124000 карбованців при максимально оголошених 3 млн рублів (з урахуванням ПДВ).
ВАТ " Ростовське центральне проектно-конструкторське бюро " Стапель " і ЗАТ " Дар / ВОДГЕО " оцінили договори в 2478000 карбованців і 2537000 рублів відповідно.
Інтерфакс 19 травня 2010 р.

2) пункт 5 доповнити абзацом другим...

ЗМІНИ
до наказу Міністерства транспорту Російської Федерації від 22 грудня 2009 р.№ 247 «Про затвердження Типової схеми організації пропуску через державний кордон Російської Федерації осіб, транспортних засобів, вантажів, товарів і тварин у морських і річкових (озерних) пунктах пропуску через державний кордон Російської Федерації »(зареєстровано в Мін'юсті Росії 12 лютого 2010 р.,
реєстраційний № 16401)

Внести до Типової схему організації пропуску через державний кордон Російської Федерації осіб, транспортних засобів, вантажів, товарів і тварин у морських і річкових (озерних) пунктах пропуску через державний кордон Російської Федерації такі зміни:
1) доповнити пунктом 2 'такого змісту:
«2 '. У пунктах пропуску послідовно здійснюються наступні види контролю:
а) під час поселення осіб, транспортних засобів, вантажів, товарів і тварин на територію Російської Федерації:
санітарно-карантинний (при необхідності і тільки щодо осіб);
прикордонний;
транспортний (при необхідності і тільки щодо вантажних автотранспортних засобів або автобусів, які переміщуються поромами);
санітарно-карантинний, ветеринарний, фітосанітарний карантинний (при необхідності і тільки в пунктах пропуску, спеціалізованих за видами вантажів, які переміщуються, товарів і тварин);
митний контроль і контроль за виконанням власниками транспортних засобів встановленої федеральним законом обов'язку зі страхування своєї цивільної відповідальності;
б) при вибутті осіб, транспортних засобів, вантажів, товарів і тварин з території Російської Федерації:
санітарно-карантинний, ветеринарний, фітосанітарний карантинний (при необхідності);
транспортний (при необхідності і тільки щодо вантажних автотранспортних засобів або автобусів, які переміщуються поромами);
митний контроль і контроль за виконанням власниками транспортних засобів встановленої федеральним законом обов'язку зі страхування своєї цивільної відповідальності;
прикордонний.
2) пункт 5 доповнити абзацом другим такого змісту:
«У разі виявлення порушень, що викликають затримку судна посадова особа державного контрольного органу в письмовій формі інформує капітана судна (судновласника або уповноважена ним особа) і адміністрацію порту про причини і передбачуваної тривалості затримки з зазначенням часу виявлення порушень.»;
3) пункт 7 викласти в такій редакції:
«7.Державний контроль суден здійснюється біля причалів або на рейдових перевантажувальних комплексах.
Місце проведення державного контролю судна визначається адміністрацією порту за погодженням з прикордонними і митними органами в залежності від типу та особливостей судна, технології перевалки вантажів та обслуговування пасажирів в порту, а також характеристик порту.»;
4) пункт 8 викласти в такій редакції:
«8.Вивантаження (навантаження) транспортних засобів, вантажів, товарів і тварин, а також висадка (посадка) пасажирів та водіїв транспортних засобів, експедиторів та інших супроводжуючих транспортні засоби (вантажі) осіб здійснюється безпосередньо після прибуття (перед вибуттям) судна з дозволу посадових осіб прикордонного та митного органів.
Державний контроль судна, членів екіпажу судна, транспортних засобів, вантажів, товарів і тварин на борту судна здійснюється одночасно з вивантаженням (завантаженням) транспортних засобів, вантажів, товарів і тварин, а також висадкою (посадкою) пасажирів та водіїв транспортних засобів, експедиторів та інших супроводжуючих транспортні засоби (вантажі) осіб.
При забороні посадовою особою прикордонного та (або) митного органів на вивантаження (навантаження) транспортних засобів, вантажів, товарів і тварин, а також висадку (посадку) пасажирів та водіїв транспортних засобів, експедиторів та інших супроводжуючих транспортні засоби (вантажі) осіб посадова особа відповідної державного контрольного органу в письмовій формі інформує капітана судна (судновласника або уповноважена ним особа) і адміністрацію порту про причини і передбачуваної тривалості заборони із зазначенням часу початку дії заборони.»;
5) пункт 9 викласти в такій редакції:
«9.Посадові особи митного органу не здійснюють митний контроль судна, транспортних засобів, вантажов, товарів і тварин на борту судна під час поселення судна у випадках:
наявності попередньої інформації відповідно до митного законодавства митного союзу і митним законодавством Російської Федерації (далі - митне законодавство);
подання документів, передбачених митним законодавством, судновласником або уповноваженим ним особою, яка має право їх підписи від імені судновласника;
відсутність необхідності проведення митного огляду (огляду) судна, а також товарів, що переміщуються на судні, встановленої в результаті застосування системи управління ризиками;
відсутності на борту судна тютюнових виробів та алкогольних напоїв (за винятком приміщень, в яких знаходяться тютюнові вироби та алкогольні напої, які будуть споживатися на судні під час його стоянки в порту), зброї, лікарських засобів, у складі яких містяться наркотичні, сильнодіючі засоби, психотропні та отруйні речовини (за винятком що знаходяться у судновій аптечці або в судновому сейфі під забезпеченням капітана судна), а також товарів, не призначених для вивантаження в даному порту;
відсутності на борту судна товарів, що переміщуються членами екіпажу і підлягають обов'язковому письмовому декларуванню у встановленому порядку.
Посадові особи митного органу не здійснюють митний контроль судна, транспортних засобів, вантажів, товарів і тварин на борту судна при вибутті судна у випадках:
подання документів, передбачених митним законодавством, вантажовласником або уповноваженою ним особою, яка має право їх підписи від імені вантажовласника;
відсутність необхідності проведення митного огляду (огляду) судна, а також товарів, що переміщуються на судні, встановленої в результаті застосування системи управління ризиками;
відсутність необхідності зняття коштів митної ідентифікації з приміщень судна, де перебувають тютюнові вироби та алкогольні напої, зброя, лікарські засоби (якщо кошти митної ідентифікації були накладені під час поселення);
відсутність необхідності проведення митного оформлення та митного контролю щодо товарів, що переміщуються членами екіпажу судна, пасажирами і підлягають обов'язковому письмовому декларуванню у встановленому порядку.
Посадові особи органу санітарно-карантинного контролю здійснюють санітарно-карантинний контроль судна при прибутті судна в разі наявності об'єктивних санітарно-епідеміологічних підстав.
Посадові особи органів ветеринарного, карантинного фітосанітарного контролю здійснюють відповідні види державного контролю судна при прибутті судна, якщо воно прибуває з країни, неблагополучної у ветеринарному або фітосанітарному відношенні, якщо на судні буде проводитися митний контроль пасажирів і товарів (багажу пасажирів) або якщо на судні перевозяться підконтрольні зазначеним державним контрольним органам вантажі, товари і тварини.
Посадові особи органів санітарно-карантинного, ветеринарного, карантинного фітосанітарного контролю здійснюють відповідні види державного контролю судна при вибутті судна тільки за наявності підстав, встановлених за результатами документального контролю, а в разі виявлення ризиків для санітарно-епідеміологічного, ветеринарного чи фітосанітарного благополуччя і виїзного контролю з метою їх мінімізації та (або) ліквідації (далі - попередні контрольні дії), для здійснення додаткових контрольних дій щодо певних судів, членів екіпажу суден, пасажирів, вантажів, товарів і тварин.
Про відсутність підстав для участі в державному контролі судна посадові особи митного органу, а також органів санітарно-карантинного, ветеринарного, карантинного фітосанітарного контролю в письмовій формі повідомляють капітана судна (судновласника або уповноважена ним особа) і адміністрацію порту.»;
6) доповнити пунктом 9 'такого змісту:
«9 '. У разі коли підстави для участі в державному контролі осіб, транспортних засобів, вантажів, товарів і тварин у посадових осіб державних контрольних органів відсутні, контрольні дії, передбачені для відповідного державного контрольного органу пунктами 20-22 і 24-26 даної Типової схеми не здійснюються.»;
7) пункт 13 викласти в такій редакції:
«13.Огляд (огляд) транспортних засобів, вантажів, товарів і тварин проводиться за необхідності одноразово в спеціально облаштованій зоні пункту пропуску митними та прикордонними органами за участю представників відповідних державних контрольних органів.»;
8) пункт 15 викласти в такій редакції:
«15.Засоби і методи, використовувані державними контрольними органами при здійсненні державного контролю, а також порядок їх застосування визначені митним законодавством, постановою Уряду Російської Федерації від 02 лютого 2005 р.№ 50« Про порядок застосування засобів і методів контролю при здійсненні пропуску осіб, транспортних засобів, вантажів, товарів і тварин через державний кордон Російської Федерації »(Відомості Верховної Ради України, 2005, № 6, ст.462) і нормативними правовими актами відповідних федеральних органів виконавчої влади.
При проведенні державного контролю державні контрольні органи обмежуються лише тими методами державного контролю, які достатні для забезпечення додержання законодавства Російської Федерації.
З метою скорочення часу на проведення державного контролю посадові особи державних контрольних органів можуть спільно застосовувати засоби і методи державного контролю.»;
9) у пункті 19:
абзац третій підпункту 1 викласти в такій редакції:
«Попередня заявка на прибуття судна повинна містити відомості відповідно до пункту 48 Загальних правил плавання і стоянки суден у морських портах Російської Федерації та на підходах до них, затверджених наказом Міністерства транспорту Російської Федерації від 20 серпня 2009 р.№ 140 (зареєстровано в Мін'юсті Росії 12 лютого 2010 р., реєстраційний № 16401); »;
підпункт 4 викласти в такій редакції:
«4) повідомлення адміністрацією порту державних контрольних органів про час прибуття судна і місце його стоянки за 4 години до прибуття судна;»;
підпункт 5 викласти в такій редакції:
«5) передача судновласником або уповноваженою ним особою до митного органу попередньої інформації відповідно до митного законодавства;»;
доповнити підпунктом 6 такого змісту:
«6) передача капітаном судна (судновласником або уповноваженою ним особою) посадовій особі митного органу документів, передбачених митним законодавством, а також документів, необхідних для здійснення санітарно-карантинного, ветеринарного, карантинного фітосанітарного контролю вантажів, товарів і тварин, для їх подальшої передачі посадовим особам органів санітарно-карантинного, ветеринарного, карантинного фітосанітарного контролю; »;
доповнити підпунктом 7 такого змісту:
«7) прийняття рішення посадовими особами митного органу та органів санітарно-карантинного, ветеринарного, карантинного фітосанітарного контролю про необхідність участі в державному контролі судна при прибутті судна.
Дане рішення приймається на підставі відомостей, що містяться у попередній заявці на прибуття судна, а також попередньою інформацією, переданою у митний орган.
Про прийняте рішення посадові особи відповідних державних контрольних органів у письмовій формі повідомляють капітана судна (судновласника або уповноважена ним особа) і адміністрацію порту за 1 годину до прибуття судна в порт.»;
10) у пункті 20:
підпункт 2 викласти в такій редакції:
«2) дії з прикордонного контролю судна та членів екіпажу судна:
опитування капітана судна;
перевірка записи в судновому журналі про огляд судна екіпажем (тільки на суднах під Державним прапором Російської Федерації);
перевірка документів, прийняття рішення про пропуск через державний кордон Російської Федерації членів екіпажу судна;
інформування капітана судна про членів екіпажу судна, яким сход на берег не дозволено; »;
підпункти 3 і 4 виключити;
абзац третій підпункту 4 після слів «Лікарські засоби» доповнити словами «(за винятком що знаходяться у судновій аптечці або в судновому сейфі під забезпеченням капітана судна)»;
підпункти 5-10 вважати підпунктами 3-8;
11) у пункті 21:
підпункти 1 і 2 виключити;
у підпункті 8 слова «Российской Федерації »виключити;
підпункти 3-12 вважати підпунктами 1-10;
12) у пункті 22:
підпункти 2 і 3 виключити;
у підпункті 6 слова «Російської Федерації» виключити;
підпункти 4-7 вважати підпунктами 2-5;
13) пункт 23 виключити;
14) у пункті 24:
абзац третій підпункту 1 викласти в такій редакції:
«Попередня заявка на вибуття судна повинна містити відомості відповідно до пункту 57 Загальних правил плавання і стоянки суден у морських портах Російської Федерації та на підходах до них, затверджених наказом Міністерства транспорту Російської Федерації від 20 серпня 2009 р.№ 140 (зареєстровано в Мін'юсті Росії 12 лютого 2010 р., реєстраційний № 16401); »;
в абзаці другому підпункту 2 слова «протягом 2 годин» замінити словами «протягом 1 години»;
доповнити підпунктами 3, 4 і 5 такого змісту:
«3) передача вантажовласником або уповноваженою ним особою до митного органу попередньої інформації відповідно до митного законодавства;
4) передача вантажовласником або уповноваженою ним особою посадовим особам митного органу, а також органів санітарно-карантинного, ветеринарного, карантинного фітосанітарного контролю документів, необхідних для провадження відповідного виду державного контролю;
5) прийняття рішення посадовими особами митного органу та органів санітарно-карантинного, ветеринарного, карантинного фітосанітарного контролю про необхідність участі в державному контролі судна при вибутті судна.
Дане рішення приймається на підставі відомостей, що містяться у попередній заявці на вибуття судна, а також попередньою інформацією, переданою у митний орган.
Про прийняте рішення посадові особи відповідних державних контрольних органів у письмовій формі повідомляють капітана судна (судновласника або уповноважена ним особа) і адміністрацію порту за 2 години до планованого часу вибуття судна з порту.»;
15) у пункті 25:
у підпункті 5 слова «Російської Федерації» виключити;
підпункти 11 і 12 виключити;
16) у пункті 26:
у підпункті 3 слова «Російської Федерації» виключити;
підпункт 6 виключити;
17) у пункті 27:
підпункт 2 викласти в такій редакції:
«2) подання капітаном судна (судновласником або уповноваженою ним особою) в прикордонний орган для попередньої перевірки суднової ролі за 2 години до планованого часу початку прикордонного контролю;»;
підпункт 3 викласти в такій редакції:
«3) повідомлення адміністрацією порту (капітаном порту) державних контрольних органів про час вибуття судна і місце його стоянки;»;
підпункти 4, 5 і 6 виключити;
в абзаці другому підпункту 8 слова «Російської Федерації» виключити;
підпункт 9 викласти в такій редакції:
«9) дії з прикордонного контролю судна та членів екіпажу судна:
опитування капітана судна;
перевірка записи в судновому журналі про огляд судна екіпажем (тільки на суднах під Державним прапором Російської Федерації);
перевірка документів, прийняття рішення про пропуск членів екіпажу судна через державний кордон Російської Федерації; »;
підпункти 7-13 вважати підпунктами 4-10;
18) пункт 28 виключити;
19) пункти 24-32 вважати пунктами 23-30;
20) додатки № 1 і 2 виключити.
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

З новин: всі питання

«Назад до списку тем









Статті

Істини у справі ТК допускає поєднання в одному провадженні справ про порушення Митних правил, за вчинення яких залучаються до відповідальності одне І та ж особа або кілька осіб у співучасті (ч.1 ст.298).У разі необхідності, Якщо це не вплине на всебічність , повноту та об'єктивність дозволу Справи, ТК допускає виділення справи про порушення митних правил в окреме Виробництво (ч.2 ст.298).Як з'єднання, так і виділення справ оформлюється постановою посадової особи митного органу, що веде виробництво або розглядає справу, Або начальника ( заступника) цього митного органу, або начальника (заступника) Вищого митного органу.
Б.10.Інші обов'язки Покупець зобов'язаний нести усі витрати й оплачувати збори, пов'язані з одержанням документів або еквівалентних їм електронних повідомлень, як це передбачено в статті А.10., а також відшкодувати витрати продавця, понесені останнім унаслідок надання їм допомоги покупцю.
«Коммерсант»: «Волготанкер» розширюють горизонти.- Міжнародний фонд просить суд збільшити розмір відповідальності пароплавства за розлив нафти У справі «Волготанкер» за позовами потерпілих від розливу нафти з судна пароплавства в Керченській протоці заявлено два клопотання.

Новини

Транспортна група FESCO чекає збитків у 2009 р.САНКТ-ПЕТЕРБУРГ (Рейтер) - Російська транспортна група FESCO чекає збитку за підсумками 2009 року, сказав гендиректор і співвласник компанії Сергій Генералів.
«Гудок»: Відразу на воду.- Вантажі не чекатимуть перевалки На станції Лена Східно-Сибірської дороги створений логістичний центр.
ВНИИР поставить Електроустаткування для споруджуваного судна Госморспасслужби РФ на 1,3 млн євро Чебоксари.4 серпня.


Огляд преси

Вони здатні обробляти контейнери...
Глава комітету...
Порт здійснює...