Анотація послуг: вантажоперевезення з Китаю, розрахунок ставок фрахту по основним контейнерним лініях, перевезення контейнерів, морські контейнерні перевезення в Росію, Україну і країни СНД, розмитнення автомобілів та інших затребуваних вантажів, розрахунок митних зборів, пошук фабрик Китаю, консалтинг в Китаї та багато іншого.

З новин, частина 1

  1. Екіпаж за допомогою рятувальників...
  2. Ефективним результатом цієї...
  3. Інші події: Суховантаж Lady...
  4. Долл.США.Маючи повністю профінансовану...

Екіпаж за допомогою рятувальників...

Пожежа на перевізнику риби, Норвегія
Перевізник риби Ronja позбувся ходу 30 травня поблизу Бергена, Норвегія, через пожежу в машинному відділенні.Рятувальники попрямували до судна, отримавши тривожні дзвінки з берега від місцевих жителів, які спостерігали судно, з якого піднімалися клуби диму, поблизу Бергена.Екіпаж за допомогою рятувальників впорався з пожежею, ніхто не постраждав.31 травня судно на буксирі рятувальників прийшло в Берген.Ronja - дедвейт 650 тонн, будівлі 1997, прапор Норвегія.
Морський бюлетень 1 червня 2010 р.

Ефективним результатом цієї...

Компанія «Трансгарант» отримала сертифікати відповідності ISO 9001:2008 та OHSAS 18001:2007
Компанія «Трансгарант» отримала сертифікат системи менеджменту якості на відповідність стандарту ISO 9001:2008 (ДСТУ ISO 9001-2008) та сертифікат системи управління охороною праці на відповідність стандарту ОHSAS 18001:2007.
Сертифікат засвідчує, що система управління якістю працює в компанії «Трансгарант» і відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2008 у сфері послуг з перевезення залізничним транспортом вантажів промислового призначення.
За словами керуючого директора «Трансгарант» Олексія Грома, «система менеджменту якості дозволила створити основу для безперервного розвитку та вдосконалення компанії.Ефективним результатом цієї системи стало більш чітке структурування процесів і технологічних етапів, наочність управління».
Отримання сертифікату на відповідність стандарту OHSAS 18001 в компанії вважають не менш важливим, оскільки він дозволить підприємству реалізувати нові підходи до управління охороною праці для інтеграції системи управління професійною безпекою та здоров'ям з діючими системами менеджменту.
«Сертифікація - це і додаткова відповідальність, яку ми з готовністю приймаємо».Сертифікати зобов'язують нас підтримувати стан виконуваних робіт відповідно до високих міжнародних стандартів.Додатковим стимулом відповідності стандартам стане й те, що воно має щорічно перевірятися і підтверджуватися контролюючою організацією », - заявив А.Грім
Транспортна група FESCO 11 червня 2010 р.

Інші події: Суховантаж Lady...

Пригоди з судами де є громадяни Росії та Литви 10-11 лютого, інші ПП
Суховантаж Wiebke D.позбувся ходу в Ла-Манші
Суховантаж Wiebke D.позбувся ходу в Ла-Манші в 52 14.9 N 29 лютого.8 E 11 лютого, через відмову двигуна.Лежить в дрейфі в очікуванні буксира, який повинен відбуксирувати його в Грейт Ярмут Англія для ремонту.
Суховантаж Wiebke D.- дедвейт 1795, споруди 1980, прапор Антигуа, оператор RMS Lubeck Schiffahrtsges.mbH.Екіпаж на жовтень 2009 5 осіб: 3 Філіппіни, 1 Литва, 1 Росія.
Контейнеровоз Olivia позбувся ходу в Кільському каналі
Контейнеровоз Olivia 10 лютого позбувся ходу через несправність машини в Кільському каналі і заблокував рух по каналу.відбуксовано в Рендсбург.
Кнотейнеровоз Olivia - дедвейт 6250, споруди 1996, прапор Антигуа, оператор Contact Intersee Schiffahrts-Gesellschaft mbH & Co.KG.Екіпаж на листопад 2009 9 осіб, 7 Литва 2 Росія.
Інші події: Суховантаж Lady Olga під прапором Грузії 10 лютого втрата якоря в Пірей, дрейф.
Балкер Gina під прапором С-Кітс - звалився судновий кран в Читтагонзі.Танкер Nounou сів на мілину в Мексиканській затоці поблизу Галвестон.
Морський бюлетень 11 лютого 2010 г.

Долл.США.Маючи повністю профінансовану...

Про засідання Ради директорів ВАТ " Совкомфлот " (ПРЕС-РЕЛІЗ)
12 травня 2010 Рада директорів ВАТ «Совкомфлот» на черговому засіданні розглянув звіт Правління за результатами роботи Товариства та його дочірніх компаній у 2009 році.
За даними аудованої консолідованої фінансової звітності ВАТ «Совкомфлот» за МСФЗ:
- Валова виручка склала 1.222400000.дол.США;
- Тайм-чартерний еквівалент - 932 300 000.дол.США;
- Показник EBITDA - 550,0 млн дол.. США;
- Чистий прибуток - 216 800 000.дол.США.
За даними на 31 грудня 2009 року, до складу флоту компанії входили 144 судна сумарним дедвейтом понад 10 млн тонн.. Середній вік танкерного флоту - 6 років, при середньосвітовому показнику - 12 років.
Компанія є найбільшим судновласником в світі в сегменті танкерів-продуктовози, займає друге місце серед судновласників танкерів типу «Афрамакс», п'яте - в сегменті танкерів типу «Суецмакс», тобто в сегментах, найбільш затребуваних російської зовнішньої торгівлею.
Портфель замовлень на 31 грудня 2009 року становив 15 суден сумарним дедвейтом 1400000.тонн.Поточна суднобудівна програма ВАТ «Совкомфлот» повністю профінансована за рахунок власних і залучених коштів.
Коментуючи результати роботи Товариства в 2009 році, Голова Ради директорів ВАТ «Совкомфлот», Керівник Адміністрації Президента Російської Федерації Сергій Наришкін зазначив: «В умовах глобального економічного спаду і безпрецедентно низькою кон'юнктури танкерного ринку Совкомфлот зберіг фінансову стабільність, якісно і в повному обсязі виконав поставлені акціонерами завдання по входженню в нові сегменти ринку, що мають стратегічне значення для майбутнього розвитку Російської енергетики.У їх числі забезпечення перевезень зрідженого природного газу з використанням самих передових технологій, обслуговування нафтогазових родовищ на континентальному шельфі, розвиток послуг буксирного і портового флоту.Рада директорів задоволений результатами діяльності компанії в 2009 році і вважає, що компанія володіє достатнім потенціалом для виконання завдань, визначених Стратегією розвитку Товариства на 2010-2015 роки ».
Рада директорів погодився з пропозицією Правління Товариства з виплати дивідендів за 2009 рік відповідно до затвердженої дивідендною політикою ВАТ «Совкомфлот» на 2010-2012 роки.На виплату дивідендів пропонується направити суму в розмірі 920 500 000.рублів, що становить 82% від чистого прибутку ВАТ «Совкомфлот» по РСБО.
Головні підсумки року
• Прийнято в експлуатацію 17 суден.Склад флоту збільшився до 144 одиниць, сумарний дедвейт флоту вперше в історії підприємства перевищив 10 млн тонн.
• Розпочато перевезення російського скрапленого природного газу (СПГ) в рамках проекту «Сахалін-2»
• Група Совкомфлот увійшла в сегмент надання послуг суден-постачальників для забезпечення морської нафтогазовидобування
• Компанія увійшла в сегмент перевезення вуглеводнів танкерами-продуктовози типу LR2 дедвейтом 112 тис.тонн.
• Компанія приступила до реалізації довгострокового проекту з компанією СУЕК з перевезення вугілля з порту Мучка на Далекому Сході
• Виконано перший рейс з вантажем сирої нафти з нового нафтового терміналу Козьміно на Далекому Сході Росії
• Частка ВАТ «Совкомфлот» в акціонерному капіталі ВАТ «Новошип» збільшилася з 74,29% до 86,63%
• Чистий прибуток за 2009 рік склала 216 800 000.доларів США
• Показник EBITDA склав 550 млн.доларів США
Коментуючи результати роботи Групи, Генеральний директор ВАТ «Совкомфлот» Сергій Франк зазначив: «В умовах найнижчою за останнє десятиліття кон'юнктури світового танкерного ринку, коли фрахтові ставки на спотовому ринку знизилися більш ніж на 60% порівняно з попереднім роком, Совкомфлот підтвердив стійкість своєї бізнес-моделі.Компанія не тільки зберегла свої позиції на ринку, але й продовжила сталий розвиток бізнесу, увійшовши в ряд нових сегментів, що мають стратегічне значення для майбутніх проектів Совкомфлота - одного з провідних у світі постачальників транспортно-логістичних послуг для російських і міжнародних нафтових і газових компаній ».
Перший заступник Генерального директора ВАТ «Совкомфлот» Євген Амбросов сказав: «Структура зайнятості нашого флоту добре збалансована.Падіння ставок у сегменті конвенціональних танкерів було частково компенсовано доходами від участі суден компанії в довгострокових індустріальних проектах і надання спеціалізованих послуг, таких як перевезення СПГ, перевезення вантажів танкерами- човниками і обслуговування морських родовищ вуглеводнів судами-постачальниками.У 2009 році частка індустріальних проектів в структурі валової виручки Групи зросла вдвічі, що дозволило знизити негативний вплив фактора нестійкою ринкової кон'юнктури ».
Перший заступник Генерального директора ВАТ «Совкомфлот» Микола Колесников, зазначив: «Ми розуміємо, що кон'юнктура танкерного ринку залишиться слабкою протягом усього 2010 року.Проте компанія має гарний потенціал для стійкого зростання в рамках Стратегії розвитку, схваленої Радою директорів у грудні 2009 року.законтрактована виручка майбутніх періодів становить 4,5 млрд дол.. США.Маючи повністю профінансовану програму будівництва нових суден і незмінний протягом двох останніх років показник співвідношення чистого боргу до власних коштів, що становить 42,9%, Група планує операції з придбання нових активів ".
Керуючий директор компанії Unicom Shipmanagement Services, заступник Генерального директора з танкерного флоту Сергій Поправко сказав: «Протягом 2009 року Група прийняла в експлуатацію 17 суден сумарним дедвейтом близько одного мільйона тонн і зберегла один із кращих в танкерної галузі вікових характеристик флоту.Послідовні зусилля по підвищенню енергоефективності флоту Групи забезпечили скорочення викидів CO2 на 12,9% в порівнянні з попереднім роком.Стійке фінансове становище дозволило компанії сконцентрувати зусилля на подальшому підвищенні якості обслуговування клієнтів.Акцент на якість безпосередньо пов'язаний з тим, як працюють наші моряки, з їх підготовкою та системою управління ».
Прес-служба ВАТ «Совкомфлот» 12 травня 2010 р.
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

З новин: всі питання

«Назад до списку тем









Статті

Компанія «Відходи» планує розвивати перевезення туристів по Санкт-Петербургу та в Петергоф з «Морського фасаду» Компанія «Відходи - Санкт-Петербург» (судноплавна компанія входить до складу транспортного холдингу ТОВ «Керування транспортними активами») планує розвивати перевезення туристів з морського пасажирського терміналу «Морський фасад» по Санкт-Петербургу та в Петергоф.
Витребувати від митного органу, що здійснює ОРД, відомості про отриманий Про нього інформацією, в межах, що допускаються вимогами конспірації і виключають Розголошення державної таємниці.
А.9.Перевірка - упаковка - маркування Продавець зобов'язаний нести витрати, пов'язані з перевіркою товару (наприклад, перевіркою якості, розмірів, ваги, кількості), необхідної для поставки товару у відповідності зі статтею А.4.Продавець зобов'язаний за свій рахунок забезпечити упаковку , (за винятком випадків, коли в даній галузі торгівлі прийнято звичайно відправляти обумовлений контрактом товар без упаковки), необхідну для організованого їм перевезення товару.

Новини

В адміністрації області обговорювали морські перспективи Таганрога і Некліновського району Донський губернатор Володимир Чуб провів чергове засідання Ради з морської діяльності.
В Одеський порт зайшов великий контейнеровоз «Petrohue» В Одеський морський торговельний порт зайшло судно «Petrohue» (прапор Ліберія).Як повідомила прес-служба держпідприємства «Дельта-лоцман», довжина цього контейнеровоза становить 304,1 метра, ширина - 40 метрів, висота борту - 24 метри, а осаду - 10,5 метрів.
ГК «Азово-Донське пароплавство» у 2009 році направить на будівництво другого вантажного універсального порту 450 мільйонів рублів Група компаній «Азово-Донське пароплавство» (АДП) планує в 2009 році направити на реалізацію проекту з будівництва «Ростовського універсального порту» 450 млн руб.


Огляд преси

Документ, зокрема, передбачає, що у разі...
Здійснено перший транзит вантажів НАТО...
На думку керівництва...