Послуги коротко: вантажоперевезення з Китаю, розрахунок фрахту, перевезення вантажів, морські перевезення, розмитнення машин та інших популярних вантажів, розрахунок митних зборів, пошук бізнес партнерів в Китаї, маркетинг в Китаї та інше.

Свіжі новини, частина 9

  1. Надійшли також пропозиції від товариств...
  2. Останнім часом робота митниці викликала...
  3. Після огляду корпусу...
  4. Порядок передачі залізничних вантажних...

Надійшли також пропозиції від товариств...

У Клайпеди порту кризи більше немає
З таким райдужним заявою виступив на традиційній прес-конференції директор з маркетингу дирекції Клайпедського державного морського порту Артурас Друнгілас.Це сміливе твердження не було голослівним: за 5 місяців порт перевантажив на 1,7 млн тонн або на 15,8% більше вантажів, ніж у січні-травні 2009 року.
Більш ніж на третину зросли обсяги сипучих вантажів, є стабільне зростання за генгрузам.Сухих добрив перевалено на 43% більше.Дирекцію особливо радує почався в лютому стрімке зростання контейнерних вантажів, чим не можуть похвалитися порти Латвії і Естонії, і вантажів ро-ро (зростання 30%), що свідчить про пожвавлення ринку товарів.Той факт, що в Клайпеду зайшло на 150 суден більше, ніж у минулому році, а також відкриття двох нових ліній ро-ро підтверджують правильність прийнятого в березні рішення значно знизити розмір портових зборів для лінійних та деяких інших судів.Незважаючи на щедрі знижки, в травні отримана рекордна сума портових зборів - 10,5 млн лт, а з початку року - 49800000 лт.
Дирекція визначилася нарешті, що робити з колишнім вокзалом «Смільтінес пяркели» на вул.Жвяю, 8, куди вона планувала переселитися після його реконструкції.Місце зручне, але вимоги у охоронців цього архітектурного пам'ятника настільки високі, що, за словами директора з інфраструктури та розвитку Відас Кароліс, для їх виконання довелося б створювати окремий відділ.Тому зараз розглядаються інші варіанти, на які дав добро рада з розширення порту: покупка будинку, його будівництво або оренда.На думку глави дирекції порту Еугеніюса Гентвіласа, найоптимальнішим було б орендувати будівлю з подальшим викупом.Це можуть бути приміщення в комплексі «Вітес» на вул.Н.- Уосто, будинок «Swebbankas» або «Неаполі» на пр.Тайкос.Надійшли також пропозиції від товариств «Уосто Вартай» і Клайпедського вантажопасажирського терміналу, які зводитимуть офісні будівлі у круїзного терміналу і у нової поромної переправи.Зараз дирекція розташовується в семи різних, розкиданих по місту приміщеннях.За нормами їй на всіх співробітників потрібна 2,8 тис.кв.м, а з конференц-залом і того більше.
Литовський кур'єр

Останнім часом робота митниці викликала...

Наказом керівника ФТС звільнено начальника Санкт-Петербурзької митниці Владлен Іванов
ТВО начальника митниці призначено начальника служби організації митного контролю СЗТУ підполковник митної служби Кирило Красильников.
Останнім часом робота митниці викликала нарікання громадськості та ЗМІ.Наприкінці березня виникли " деякі труднощі " з митним оформленням вантажів у зв'язку з припиненням діяльності Виборзького і Пискаревского митних постів.Крім того, на початку березня компанія Nissan Manufacturing Rus звинуватила петербурзьку митницю в зриві постачання компонентів для російського заводу Nissan.(См.статтю РБК daily в кінці «Огляду»)
Інтерфакс 6 квітня 2010 р.

Після огляду корпусу...

Бердянський порт збирається судитися з камбоджійським судном
За інформацією начальника Бердянського морського торгового порту Володимир Пікінер, морпорт подав позов до Арбітражного суду на власника врятованого (у грудні минулого року) судна «Чорна тінь», яке пришвартувалося в під прапором Камбоджі.Про це повідомляють Бердянські відомості.
Вантажовласник за роботу розрахувався, але судновласник залишився винен порту понад 150 тис.дол.і поводиться непередбачувано.За словами Володимира Тарасовича, є навіть спроби забрати судно і не заплатити за рятувальні роботи та роботи, пов'язані з попередженням затоплення судна.Справа буде розглядатися в судовому порядку, а керівництво порту впевнене у правоті своїх дій.
Нагадаємо, що теплохід «Блек Шедоу», що в перекладі якраз і означає «Чорна тінь», 19 грудня 2009 року в 02.05 вийшов на зв'язок з Бердянському і попросив допомоги.За словами капітана, судно отримало ушкодження після входження в льоди.Прохання було негайно задоволена, і «Блек Шедоу» з вантажем пшениці взяв курс на Бердянськ.
Про пригоду керівництво порту поставило до відома представників МНС.Заодно були приведені в повну готовність берегові служби та портові буксирувальники.В 6.55 ранку "Блек Шедоу» став до причалу, де його вже чекали водолази.
Після огляду корпусу було прийнято рішення провести розвантаження судна.Весь цей час тривала інтенсивна відкачка води.Завдяки вчасному звертанню екіпажу та вжитим береговими службами екстрених заходів судно і вантаж пшениці вдалося врятувати.
Всі роботи з вивантаження та складування 2500 тонн зерна, відкачці води з трюмів судна і ремонту обійшлися порту в $ 117 тис.Вантаж краснодарської пшениці оцінили в $ 0,5 млн, а саме судно не потягнуло і на $ 100 тис., повідомляє Мить.
Нагадаємо також, що як вже повідомляв Політрада, губернатор Запорізької області Борис Петров передав в Київ документ, яким просить зняти з займаної посади керівника Бердянського морського порту Володимир Пікінер.
Політрада (Запоріжжя) 19 травня 2010 р.

Порядок передачі залізничних вантажних...

Між Урядом Російської Федерації і Урядом Турецької Республіки підписано угоду про організацію змішаного міжнародного залізнично-поромного сполучення через порти Кавказ і Самсун
12 травня 2010 р.в Анкарі за підсумками переговорів Президента Росії Дмитра Медведєва і Президента Туреччини Абдули Гюля підписано угоду між Урядом Російської Федерації і Урядом Турецької Республіки про організацію змішаного міжнародного залізнично-поромного сполучення через порти Кавказ (Російська Федерація) та Самсун (Турецька Республіка).
З метою забезпечення оперативного управління та експлуатації компетентні органи Сторін (Міністерство транспорту РФ і Міністерство транспорту і комунікацій Туреччини) створять раду з експлуатації залізнично-поромної переправи між портами Кавказ і Самсун.
Перевезення вантажів по території Сторін від залізничних станцій до портів і в зворотному напрямку здійснюються відповідно до законодавства країн з оформленням перевізних документів внутрішньодержавного сполучення.
Перевезення вантажів транзитом по території Російської Федерації до порту Кавказ і у зворотному напрямку здійснюються відповідно до Угоди про міжнародне залізничне вантажне сполучення (СМГС) від 1 листопада 1951 р..з оформленням накладної СМГС або відповідно до інших міжнародних договорів Російської Федерації про прямому міжнародному залізничному вантажне сполучення.
Перевезення вантажів транзитом по території Турецької Республіки до порту Самсун і в зворотному напрямку здійснюються відповідно до Конвенції про міжнародні залізничні перевезення (КОТІФ) від 9 травня 1980 р.в редакції Протоколу про зміни від 3 червня 1999 року, з оформленням накладної ЦІМ.
Порядок взаємодії залізничних і морських перевізників при перевезеннях вантажів, вагонів і контейнерів в змішаному міжнародному залізнично-поромному сполученні через порти Кавказ і Самсун визначається правилами, які затверджуються компетентними органами Сторін.Порядок передачі залізничних вантажних вагонів і контейнерів від залізничного перевізника морському перевізнику і від морського перевізника залізничного перевізнику визначається угодами, що укладаються відповідними перевізниками.
Оператори залізничних поромів і поромних причалів здійснюють їх експлуатацію і несуть всі пов'язані з цим витрати відповідно до законодавства держави своєї Сторони.
Перевезення небезпечних вантажів від станцій відправлення залізниць до портів і в зворотному напрямку здійснюються відповідно до законодавства двох країн.Перевезення небезпечних вантажів у змішаному міжнародному залізнично-поромному сполученні через порти Кавказ і Самсун транзитом по залізницях Російської Федерації і Турецької Республіки здійснюються з дотриманням міжнародних правил, що застосовуються кожної із Сторін.Перевезення небезпечних вантажів по морському ділянці шляху здійснюються відповідно до Міжнародного морським кодексом по небезпечних вантажів (IMDG CODE).
Ця Угода відкрита для приєднання до нього третіх держав.Держава, яка бажає стати учасником цієї Угоди, інформує по дипломатичних каналах про свій намір кожну Сторону.За згодою кожної Сторони приєднання оформляється шляхом підписання Сторонами і приєдналася державою протоколу про приєднання.
Прес-служба Мінтрансу РФ
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Свіжі новини: всі питання

«Назад до списку тем









Статті

Конференція «Санкт-Петербург - морська столиця Росії.Морський туризм» пройде 10-11 липня 2009 р.в Санкт-Петербурзі Захід буде присвячений проблемам розвитку морських і річкових круїзів, поромного сполучення і яхтовий-катерного туризму в усіх регіонах країни.
«Гудок»: Тарифи на послуги природних монополій - Юрій Плакіткін, заступник директора Інституту енергетичних досліджень РАН - Держава вважає, що в умовах кризи потрібно стримувати тарифи на послуги природних монополій.
Органу в банку або в касу митного органу попередньо або одночасно З подачею заявки.У разі абонементного обслуговування порядок і строки внесення Плати визначаються договором.

Новини

Заборонено експлуатацію російського нафтопродуктопроводу Експлуатація білоруської ділянки нафтопродуктопроводу «Унеча-Вентспілс", що належить підприємству «Западтранснефтепродукт», припинена з 17 липня.
Одеський порт спростував інформацію про те, що біля акваторії порту дрейфує судно із зіпсованим м'ясом Відповідну заяву зробила прес-служба Одеського морського торгового порту.
НКК управляє мережею терміналів за угодою акціонерів - First Quantum


Огляд преси

Через нього проходять вантажопотоки з Росії, Білорусі, Україні, Прибалтики, а також...
Даний проект є першим прецедентом...
Долл.США.Маючи повністю профінансовану...