Профільні послуги: вантажоперевезення з Китаю, консолідація вантажів, доставка вантажів, морські перевезення, митне очищення товарів в Україну та Росії, розрахунок митних зборів, пошук китайських виробників, організація бізнес турів до Китаю і багато іншого.

Свіжі новини, частина 8

  1. Правда, в пікові експортні місяці - вересень-жовтень, - коли...
  2. Правління і ЗАТ, і ВАТ очолює...
  3. Потенційно ринок цих перевезень...
  4. "Останнім часом, у всьому світі спостерігається...

Правда, в пікові експортні місяці - вересень-жовтень, - коли...

«Гудок»: Разом на ринок.- Ідея «зернового пулу» несподівано ожила (стаття)
Росія і Україна заявили, що відновлюють спільну роботу зі створення двосторонньої зернового союзу.У планах - спільне будівництво терміналу на Чорному морі і розробка наскрізної тарифної ставки для збільшення транзиту російського зерна через українські порти.Незрозуміло лише, на які обсяги розраховують мінсільгоспу обох країн, - в Росії виробництво зерна знижується другий рік.
Україна готова разом з Росією вкластися в будівництво зернового терміналу на березі Чорного моря, а також опрацювати питання наскрізного тарифу, розповів міністр аграрної політики України Микола Присяжнюк на засіданні комітету з питань економічного співробітництва російсько-української міждержавної комісії.
За його словами, сторони домовилися, що на державному рівні будуть підтримувати ініціативи двох країн, що займаються експортом зерна.Ця підтримка буде спрямована насамперед на те, щоб покращити логістику доставки зерна для просування цього товару на зовнішній ринок.Всі ці плани розраховані на зростання вантажопотоку.Готуючись до зустрічі з українською стороною, Мінсільгосп РФ заявляв, що зацікавленість Росії в нарощуванні взаємовигідного партнерства в даному напрямку обумовлена ??«високим експортним потенціалом російської зернової галузі (20 млн тонн на рік)».
За попередніми прогнозами Мінсільгоспу, в 2010 році врожай зернових становитиме 97 млн тонн, а перший віце-прем'єр Віктор Зубков заявив на зустрічі з президентом Дмитром Медведєвим, що експорт зерна трохи збільшиться в порівнянні з минулим роком і складе 22-22,5 млн тонн.
Це не ті обсяги, для яких варто вводити наскрізну ставку або будувати новий термінал, відзначають експерти: Україну для вивезення власного зерна вистачає своїх глибоководних портів, та й потужності російських портів розраховані на 25 млн тонн річний перевалки.Вище цього показника російський експорт в найближчі роки навряд чи підніметься.
Так що потреби в такого роду спільних проектах немає.Після рекордного врожаю 2008 року бізнес активізувався і почав вкладатися в розширення експортних потужностей: запущено глибоководний термінал у Туапсе, йде робота з будівництва найпотужнішого терміналу в Тамані, Новоросійський зерновий термінал оголосив про збільшення обсягів перевалки.Про плани з будівництва зернового терміналу заявила Калінінградська ГК «Співдружність», так що дефіциту перевалочних потужностей не буде, зазначає виконавчий директор аналітичного центру «СовЕкон» Андрій Сизов-молодший.
Під питанням і необхідність єдиної тарифної ставки.Транзит російського зерна через Україною в цьому сезоні майже нульовий (незважаючи на знижки, надані «Укрзалізницею» і портами), і навіть у рекордному 2008/09 зерновому році транзитні перевезення досягли лише 1 млн тонн.Правда, в пікові експортні місяці - вересень-жовтень, - коли російські термінали, як правило, перевантажені, наскрізний тариф цілком міг би залучити обсяги вантажів в українські порти, відзначає начальник аналітичного управління ЗАТ «Русагротранс» Ігор Павенскій.
Вигода Україна від введення наскрізної ставки зрозуміла: прогноз на експорт в наступаючому сезоні набагато нижче торішнього (у першому кварталі перевезення зерна територією країни впали на 29,2% до минулого року), і країна робить все можливе, щоб залучити додаткові вантажі.
Гудок 21 квітня 2010 г.

Правління і ЗАТ, і ВАТ очолює...

ФДМУ має намір допродати «залишки» держчастки «Дунайсудоремонта»
На березень нинішнього року намічена продаж на фондовій біржі 12,36% статутного фонду ВАТ «Дунайсудоремонт», розташованого в районному центрі Ізмаїл Одеської області.
Це закріплено в опублікованому плані-графіку приватизації Фонду держмайна на 2010 рік.Документ затвердив виконуючий обов'язки голови Фонду державного майна Дмитро Парфененко.Зазначений пакет - «залишки» держчастки в статутному капіталі компанії.
У травні 2009-го 75% акцій ВАТ купило приватне підприємство «Док-сервіс».Газета «Ділова столиця» називала нового господаря цього пакета компанією, близькою до тодішнього заступника міністра транспорту та зв'язку - одеситу Ігорю Урбанському (пішов з посади в липні).
У вересні загальні збори акціонерів «Дунайсудоремонта» «звільнило» ФДМ з посад голів наглядової ради та ревізійної комісії ВАТ.
Воно було створене в липні 2008 року - на базі майнового комплексу державного підприємства «Ізмаїльський судноремонтний завод».Станом на липень 2009-го 12,08% акцій належало ЗАТ «Ізмаїльський суднобудівний-судноремонтний завод», яка орендувала зазначений майновий комплекс.Правління та ЗАТ , і ВАТ очолює Валерій Сідяков.
Морські бізнес-новини України 11 лютого 2010 р.

Потенційно ринок цих перевезень...

ТрансКонтейнер планує почати регулярні перевезення наливних вантажів у контейнерах
ВАТ " ТрансКонтейнер " (" донька " ВАТ " Російські залізниці ") збирається почати відправку вантажів в новому вигляді тари - флекситанки, які дозволяють перевозити наливні вантажі в універсальних контейнерах, повідомили в прес-службі компанії.
" До кінця 2010 року ми плануємо відправляти 200-300 контейнерів з флекситанки на місяць.Потенційно ринок цих перевезень ми оцінюємо в 1000-1500 контейнерів на місяць, цей обсяг досяжний вже в 2011-2012 році ", - заявив представник компанії.
Однак для початку регулярних перевезень необхідно отримати дозвіл (МТУ - місцеві технічні умови).
" Ми вже провели дослідну перевезення для отримання такого дозволу ", - повідомила директор з маркетингу ТОВ & ??& Екологічні пакувальні технології " (" Екопактех ", компанія, що займається продажем флекситанки в РФ) Ганна Саульського.
За її прогнозами, транспортування вантажів під флекситанки може початися в кінці квітня - початку травня.В " ТрансКонтейнер " підтвердили, що договори з вантажовідправниками на перевезення вантажів у флекситанки вже полягають.
" В даний час опрацьовується питання щомісячної поставки до 1000 тонн лігносульфонатів до Європи за флекситанки ", - повідомили у філії вантажовідправника - ТОВ & ??& Група " Ілім " в г.Коряжме, звідки проводилася досвідчена відправка.
За оцінками експертів, використання флекситанки скорочує витрати на транспортування в 1,8 рази.
Флекситанки - одноразові еластичні вкладиші в контейнери, їх широко використовують для транспортування наливних вантажів на американських, канадських та інших залізницях.
РЖД-Партнер 20 квітня 2010 г.

"Останнім часом, у всьому світі спостерігається...

На контейнерному терміналі в Гданську встановлено нові перевантажувачі Kalmar RTG
На глибоководному контейнерному терміналі в Гданську (DCT Gdansk) встановлено, і введені в експлуатацію два нових перевантажувача Kalmar RTG.
Перевантажувачі були доставлені до Гданська в січні цього року." Останнім часом, у всьому світі спостерігається зростання контейнерообігу, ми розраховуємо, що на нашому терміналі він виросте принаймні втричі, порівняно з минулим роком, і на сьогодні, після установки нового обладнання ми готові приймати океанські судна Maersk " - заявив генеральний директор DCT Gdansk Борис Венцель.
Аналітики прогнозують, що контейнерообіг терміналу в 2010 р.складе 450 тис.TEU.
Прес-служба DCT Gdansk 19 травня 2010 р.
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Свіжі новини: всі питання

«Назад до списку тем









Статті

Лінія вивела на сервіс судно більшої місткості 21 липня на терміналі ВАТ «Петролеспорт» пришвартувався т / х «Herm J», повідомив SeaNews генеральний директор ТОВ «Морське Агентство Ренесанс» Антон Ларкін.
Рішення суду, яке набрало законної сили, є обов'язковим і підлягає виконанню на всій території Російської Федерації.
Б.6.Розподіл витрат Покупець зобов'язаний відповідно до положень статті А.3а): - нести всі витрати, пов'язані з товаром, з моменту його постачання у відповідності зі статтею А.4.- нести всі додаткові витрати при невиконанні їм обов'язку у відповідності до статті Б.2.або дати повідомлення у відповідності зі статтею Б.7.Умовою, однак, є належна відповідність товару договору.

Новини

Екіпаж захопленого піратами в квітні німецького контейнеровоза просить про допомогу Екіпаж захопленого сомалійськими піратами в квітні німецького контейнеровоза Hansa Stavanger, на борту якого в числі 24 членів екіпажу знаходяться російські громадяни, просить про допомогу, скаржачись на відсутність питної води, продуктів харчування та медикаментів, повідомляє в суботу агентство Рейтер з посиланням на німецьке щотижневе видання Der Spiegel.
В Іркутській області відновлені регулярні перевезення пасажирів по річці Лені та її притоках, зупинені 15 років тому В Іркутській області відновлені регулярні перевезення пасажирів по річці Лені та її притоках, зупинені через нерентабельність 15 років тому.
Чистий збиток Ленського річкового пароплавства за I півріччя 2009 року порівняно з аналогічним показником минулого року скоротився на 16% Чистий збиток ВАТ «Ленське об'єднане річкове пароплавство» (ВАТ «ЛОРП», Joint Stock Lena United River Sipping Company) за I півріччя 2009 року за порівняно з аналогічним показником минулого року скоротився на 16% - до 508 201 000 руб.


Огляд преси

До кампанії приєдналися як профспілки, так і судновласники.Серед...
Порт Самсун, який є...
CEO компанії призначений Андерс...