Профільні послуги: доставка з Китаю, фрахтування суден, перевезення збірних вантажів, морські контейнерні перевезення вантажів, митне оформлення, розрахунок митних зборів, пошук виробників в Китаї, постачання з Китаю різних товарів і так само багато що інше.

Свіжі новини, частина 5

  1. При цьому оборот експортних вантажів...
  2. При обробці даної...
  3. Прибуток від перевезень склала 278 100 000.манатів, і 42,2% цієї...
  4. Причому на останньому дуже...

При цьому оборот експортних вантажів...

Портові підсумки: січень-травень 2010 року
У період з січня по травень 2010 року вантажообіг морських портів Росії збільшився, у порівнянні з аналогічним періодом 2009 року, на 10,9%, і досяг 214 180 000.тонн.
При цьому оборот експортних вантажів збільшився на 11,7% (167 300 000.тонн), оборот імпортних вантажів збільшився на 36,7% (14300000.тонн), обсяг перевалки транзитних вантажів знизився на 1,2% (18 , 4 млн.тонн), обсяг перевалки вантажів каботажних також, зменшився, на 0,7% (14200000.тонн).
Зокрема, вантажообіг портів Північно-Західного басейну збільшився на 4,8% (91560000.тонн), вантажообіг портів Південного басейну збільшився на 3,3% (75280000.тонн).Вантажообіг портів Далекого Сходу також, виріс , на 43,8% (47340000.тонн).
Cargo.ru 11 червня 2010 р.

При обробці даної...

Іллічівський МТП обробив балкер «Балк Аргентина» в рекордні терміни
2 квітня 2010 р.в ДП «Іллічівський морський торговельний порт» була завершена обробка балкера «Балк Аргентина», повідомляє прес-служба ІМТП.
Згідно з інформацією, на судно занурене 49664 т слябів виробництва Алчевського металургійного комбінату.При обробці даної суднової партії була досягнута рекордна чиста інтенсивність вантажних робіт - 24676 т / добу.
Як повідомляється, судно було ошвартоване біля причалу № 1 першого вантажного терміналу.
Довідково.Балкер «Балк Аргентина»: прапор - Панами, довжина - 190 м, ширина - 32,26 м, осідання - 12,5 м, дедвейт - 55? 477 т.
Транспортний бізнес 6 квітня 2010 р.

Прибуток від перевезень склала 278 100 000.манатів, і 42,2% цієї...

У першому кварталі в азербайджанському сегменту TRACECA перевезено 12200000.тонн вантажів
Як передає 1news.az з посиланням на повідомлення Держкомітету зі статистики Азербайджану, обсяг вантажоперевезень збільшився в порівнянні з аналогічним періодом 2009 року на 8,5%, пасажироперевезень - на 7,9%.
39,2% вантажів перевезено залізничним, 44,4% - автомобільним, 16,4% - морським транспортом, що склало 28,2% від загального обсягу вантажоперевезень в країні.
При цьому обсяг транзитних вантажів через територію країни збільшився на 27,2% і досяг 3600000.тонн.55% транзитних вантажів було перевезено залізницею, 45% - морським транспортом.
Прибуток від перевезень склала 75200000.манатів (зростання на 15,6%), та 41,7% цієї суми було зароблено за рахунок залізничного, 21,9% - морського, 36,4% - автомобільного сполучення.
Нагадаємо, що в 2009 році за азербайджанському ділянці TRACECA було перевезено 47400000.тонн вантажів та 206 700 000.пасажирів.40,6% вантажів перевезено залізничним, 42,5% - автомобільним, 16,9% - морським транспортом, що склало 25% від загального обсягу вантажоперевезень в країні.З 13200000.тонн транзитних вантажів (зростання на 12,4%) 48,6% було перевезено залізницею, 51,4% - морським транспортом.Прибуток від перевезень склала 278100000.манатів, і 42,2% цієї суми було зароблено за рахунок залізничного, 23,2% - автомобільного, 34,5% - морського транспорту.
1news.az 19 травня 2010 р.

Причому на останньому дуже...

Кусючі перевізники (стаття) - Минулий місяць спостерігається збільшення вартості фрахту в міжнародних морських перевезеннях
Минулий місяць спостерігається збільшення вартості фрахту в міжнародних морських перевезеннях.Це стосується як балкерного, так і контейнерних вантажів.На думку експертів, перевізники поспішають «відкусити» свою частку «пирога» сезонності та загального відновлення попиту на контейнерні та сировинні вантажі.
Контейнерні гонки
Контейнерні перевізники коректують убік збільшення фрахтові ставки.Так, найбільший перевізник Maersk Line з 17 травня 2010 р.підвищив ставки на азіатсько-європейському напрямку і з 1 липня - на трансатлантичному.Причому на останньому дуже істотно.Як пояснюють підвищення в Maersk, стан торговельного обороту на трансатлантичному напрямку і раніше залишається на незадовільному рівні, що в даний час посилюється ще і дефіцитом контейнерів.«Ситуація залишається нестійкою в довгостроковій перспективі», - відзначають в компанії.
Інші перевізники також не змушують себе чекати, зокрема, Orient Overseas Container Line (OOCL) також підвищує з 1 липня ставки на трансатлантичному напрямку.Подібні дії роблять і інші перевізники, в тому числі російська Fesco.
Дійсно, за підсумками 4 місяців поточного року найбільші порти світу показують значне зростання контейнерообігу в порівнянні з показником аналогічного періоду минулого року.Зокрема, контейнерообіг порту Сінгапур в січні-квітні 2010 року зріс на 14% - до 9245000 TEUs, Гонконг на 14, 8% - до 7296000 TEUs, Лонг Біч на 16,6% - до 485 до 1750000 TEUs, Лос Анджелес на 8,96% - до 2244000 TEUs.
Не відстають і контейнерні термінали Росії: Великий порт Санкт-Петербург по контейнерах виріс на 44% - до 550,5 тис.TEUs, НУТЕП на 53,1% - до майже 50 тис.TEUs, «Владивостоцький контейнерний термінал» зріс на 51% - до 108 тисяч 371 TEUs.
У зв'язку з цим зростанням морських контейнерних перевезень збільшення ставок фрахту виглядає цілком очікувано.
Як пояснив ІАА «ПортНьюс» провідний експерт КК " Фінам Менеджмент " Дмитро Баранов, вартість фрахту в контейнерних перевезеннях може ще більше зрости завдяки збільшенню обсягів перевезень, але, тим не менш, протягом літа ставки контейнерного фрахту можуть короткочасно знижуватися через ситуацію у світовій економіці.
Спливає сировину
Індекс вартості фрахту Baltic Dry, що відображає зміни вартості морського транспортування сировини: металу, залізної руди, вугілля, а також зерна, починаючи з кінця квітня 2010 р.демонструє різке зростання.Так, в період з 26 квітня по 28 травня він виріс на 35% - до 4078 пунктів.
Його зріст можна пояснити бажанням перевізників збільшити доходи на зростаючому попиті сировини з боку азіатських економік.
На думку Дмитра Баранова, найбільш ймовірне пояснення різкого зростання індексу може полягати в двох причинах.«Перша - це наближення літа, і наступ " високого " сезону в перевезеннях в Північній півкулі, в якому компанії розраховують поліпшити свої фінансові результати в порівнянні з 2009 роком.і другим фактором може бути бажання перевізників повторити дії гірничорудних компаній, серйозно підняли ціну на вугілля і руду для металургів », - вважає експерт.За його прогнозом, навряд чи протягом літа Baltic Dry Index опуститься нижче межі в 4000-4400 пунктів.
У той же час, ряд опитаних ІАА «ПортНьюс» експертів поки не бачать фундаментальних причин для високої вартості фрахту на сировинні вантажі.Як пояснила ІАА «ПортНьюс» старший аналітик ТОВ & ??& КК " Еверест Ессет Менеджмент " Софія Рагуліна, зокрема попит на метал на світовому ринку почав падати з початку травня 2010 р.Цьому сприяло падіння цін на сталь у Китаї в середині квітня, пов'язане з прийняттям урядом КНР заходів щодо стримування ринку нерухомості.«Літо традиційно характеризується низьким попитом на метал, і чекати зростання можна не раніше, ніж восени», - прогнозує експерт.
Накопичення матеріальних запасів сировини також може чинити тиск на динаміку цін на фрахт.До того ж останні дані макроекономікичеський статистики говорять про уповільнення економічного зростання в Китаї, де Індекс ділової активності у виробничому секторі знизився в травні 2010 р.до 53,9 пункту в порівнянні з 55,7 пункту місяцем раніше, при цьому показник виявився трохи нижче прогнозованого аналітиками значення в 54 пункти.
PortNews 1 червня 2010 р.
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Свіжі новини: всі питання

«Назад до списку тем









Статті

Правила перевезення контейнерів морським транспортом 7.Перевезення небезпечних вантажів у контейнерах 7.1.Перевезення небезпечних вантажів у спеціалізованих контейнерах здійснюється з дотриманням Правил морського перевезення небезпечних вантажів (МОПОГ), затверджених Міністерством морського флоту, і рекомендацій кодексу ИМКО.7.2.Небезпечний вантаж в контейнері повинен бути покладений, закріплений так, щоб виключити можливість будь-якого переміщення його всередині контейнера.
Б.1.Сплата ціни Покупець зобов'язаний сплатити передбачену договором купівлі-продажу ціну товару.
Із зазначенням реєстраційних та банківських реквізитів, підписані керівником І головним бухгалтером та завірені печаткою організації.

Новини

Льодохід не страшний Дудинського морському порту Льодохід на Єнісеї знаходиться в 60 км від Дудинки, - повідомляють Таймирські ЗМІ.
На «північному завезенні» в НАО заощадили понад 100 млн рублів.Нарьян-Мар, 12 липня.Незважаючи на кризу, проблем з фінансуванням кампанії по завезенню палива у віддалені території Ненецького автономного округу (НАО) не виникло.
Обсяг свопових поставок нафти через Каспійське море становить 230 тис барелів.Тегеран.В даний час обсяг поставок нафти за схемою заміщення (свопових поставок) через Каспійське море становить 230 тис.


Огляд преси

Ua-Tenders.com 17 березня 2010...
CEO компанії призначений Андерс...
Вантажообіг компанії Tallinna Sadam...