Анотація послуг: перевезення з Китаю, експедирування, перевезення збірних вантажів, морські міжнародні перевезення вантажів, розмитнення вантажів, розрахунок вартості розмитнення, пошук виробників в Китаї, постачання з Китаю різних товарів і так само багато що інше.

Свіжі новини, частина 10

  1. Порт Самсун, який є...
  2. Порядок передачі вантажних вагонів і контейнерів...
  3. Причали комерційного підприємства...
  4. Порт здійснює...

Порт Самсун, який є...

Іллічівськ - Самсун, нова поромна переправа?
Нова поромна переправа з Іллічівська (України, Одеська область) в Самсун (Туреччина) може послужити важливою точкою для здійснення проекту " Вікінг ", заявив під час другої зустрічі представників галузі Європейського регіону FIATA в рамках Дня Міжнародного Експедитора 2010 віце - президент Міжнародної Федерації Асоціацій Експедиторів (FIATA ), віце - президент АТ " ПЛАСКЕ " Іван Ліптуга.
" Сьогодні в проекті Вікінг беруть участь Прибалтика, Україна, Білорусь.Переговори з Туреччиною почали вестися ще п'ять років тому, зазначає Іван Ліптуга.- Зовсім недавно українська, білоруська і литовська делегації вже обговорювали в Туреччині умови продовження міжнародної залізничної контейнерної лінії " Вікінг " в цю країну.Тепер ж турецькі колеги взяли участь у Дні Міжнародного Експедитора 2010 ".
За словами віце - президента FIATA, всі учасники проекту Вікінг зацікавлені у продовженні маршруту до Скандинавії, на Кавказ і Азію.Порт Самсун, який є одним з найбільших в Туреччині, може приєднатися вже найближчим часом.Після Дня Міжнародного Експедитора 2010, питання буде вирішуватися на міжурядовому рівні чотирьох країн.
Нагадаємо, в Одесі стартувала транспортна тиждень.У її рамках на півдні Україні проходить ряд заходів: День Міжнародного Експедитора, конференція ОСЗ, міжнародна виставка-конференція Інтертранспорт та ін.
РБК-України 1 червня 2010 р.

Порядок передачі вантажних вагонів і контейнерів...

«Гудок»: Вагони підуть морем.- У Росії з'явилася ще одна залізнично-поромна переправа
Вчора Росія і Туреччина підписали міжурядову угоду про відкриття змішаного міжнародного залізнично-поромного сполучення через порти Кавказ і Самсун.Перші вантажі можуть надійти на пором через два місяці, обіцяють в Black Sea Ferry Investment (BFI) - компанії-операторі нової переправи.
Угода підписана в ході відбулися вчора в Анкарі переговорів президентів Росії Дмитра Медведєва і Туреччини Абдули Гюля, повідомили в Мінтрансі РФ.Для оперативного управління та експлуатації нової переправи міністерства транспорту обох країн створять раду з експлуатації.Оператором переправи з російської сторони стане BFI - компанія, 51 % акцій якої ВАТ «РЖД» придбало рік тому.За словами представників BFI, новий маршрут тільки починає працювати, тому сьогодні існує ряд невирішених питань: хто буде оператором з турецької сторони, якою буде тарифна політика з боку Туреччини? Переправу треба запустити (за прогнозами BFI, це станеться в червні-липні), набрати обсяг вантажів і лише потім говорити про наскрізну ставкою, стверджують у компанії.
За даними експертів ринку, опитаних «гудком», вартість перевезення вагона по новій лінії завдовжки близько 470 км може скласти близько 3 тис.руб.
Угода готувалося до підписання з 2008 року, однак процес узгодження деталей з турецькою стороною йшов повільніше, ніж очікувалося.Зараз всі протиріччя зняті.Порядок взаємодії залізничних і морських перевізників при перевезеннях вантажів, вагонів і контейнерів у залізнично-поромному сполученні визначається правилами, які затверджуються компетентними органами сторін, йдеться в угоді.Порядок передачі вантажних вагонів і контейнерів від залізничного перевізника морського і від морського - залізничного визначається угодами, що укладаються відповідними перевізниками.Перевезення небезпечних вантажів від станцій відправлення до портів і в зворотному напрямку здійснюються відповідно до законодавства двох країн, в міжнародному сполученні - з дотриманням міжнародних правил, що застосовуються кожної зі сторін.І нарешті, угода відкрита для приєднання до нього третіх держав, наголошується в офіційному повідомленні Мінтрансу Росії.
З вантажопотоком проблем не буде, сподіваються в BFI.З Туреччини до Росії підуть будівельні вантажі (у тому числі, цілком ймовірно, призначені для зведення олімпійських об'єктів в Сочі), які зараз йдуть через Іллічівськ, а з Росії - транзитні вантажі, зерно Краснодарського краю , вугілля, метали, харчова продукція.Потреба в таких вантажоперевезеннях є, відзначають в BFI, але приблизний обсяг вантажопотоку назвати поки складно.«Первинний вантажообіг нової переправи складе близько 500 тис.тонн на рік.Вона дуже перспективна.Надалі планується вийти на показник близько 3 млн тонн », - говорив рік тому голова Росморречфлота Олександр Давиденко.Основний конкурент переправи - автомобільний транспорт, відзначають в BFI.
Порт Кавказ знаходиться в кінці Волго-Донського судноплавного каналу, по якому надходять будівельні вантажі, метали, ліс і папір, всі ці вантажі можуть піти на нову переправу, зазначає головний редактор ІАА «ПортНьюс» Надія Малишева.Інтереси інших компаній, що займаються перевезенням вантажів на цьому напрямку, навряд чи будуть ущемлені - обсяги відвантажень не настільки великі, відзначає експерт.
Гудок 13 травня 2010 р.

Причали комерційного підприємства...

Порт Оулу влітку 2010 року приступить до реалізації проекту розширення площ зберігання вартістю 4,1 мільйона євро
Будівництво нового складу для зберігання пиломатеріалів площею в 6 тис.кв.метрів і площ для зберігання контейнерів і комплексних вантажів площею більше 14 тис.кв.метрів почне комерційне підприємство «Порт Оулу» (Фінляндія) влітку 2010 року.Як повідомили в прес-службі підприємства, проектний план будівництва вже підготовлений, його реалізація розрахована на 2 роки.У 2010 році будуть проведені роботи з прокладання комунікацій, зміцнення грунтів і будівництва фундаменту ангара, в 2011 році будуть проведені інші будівельні роботи.Загальний обсяг інвестиції складе близько 4,1 млн євро.
Як зазначають на підприємстві, порт Оулу протягом усієї своєї історії був значущим портом з експорту пиломатеріалів, а в 2009 році відбулося значне зростання обсягу перевалки таких вантажів, тому діючих потужностей порту стало не вистачати.Зараз стивідорна компанія ставить перед собою завдання наростити потужності зі зберігання експортних пиломатеріалів і збільшити площі зберігання контейнерів , щоб забезпечити всі потреби клієнтів.
Порт Оулу розташований на північно-заході Фінляндії на березі Ботнического затоки Балтійського моря.Причали комерційного підприємства знаходяться в портах Оріткарі, Нуоттасаарі, Віхреясаарі і Топпе.Щорічно стивідорна компанія перевалює понад 3 млн тонн вантажів.Найголовніша експортна продукція - папір.З порту за кордон вивозяться також лісоматеріали.Імпорт, в основному, представлений нафтопродуктами і сировиною для лісової промисловості.
PortNews 1 червня 2010 р.

Порт здійснює...

Мурманским портом щорічно проводяться заходи по удосконаленню технології вивантаження вугілля
Характерною особливістю роботи порту в березні є збільшення надходження та вивантаження вагонів з вугіллям, який за 10-15 діб прямування з Кузбасу до Мурманська змерзається внаслідок проходження різних кліматичних зон як з позитивними, так і негативними температурами.
У січні 2010 року відсоток вагонів зі смерзшимся вугіллям до вивантаженим склав 13,67% при відсутності вагонів з вугіллям зі 100-відсотковою смерзаемостью («моноліт»), в лютому цей показник виріс до 14,77% і надійшло 7 вагонів з вугіллям, смерзшимся в «моноліт», за 15 днів березня - 16,63% і вже 24 «моноліту».У 2009 році аналогічні показники склали: січень - 11,78% і 60 «монолітів», лютий - 13,31% і 75 «монолітів », 15 днів березня - 7,75% і жодного« моноліту ».
Наявність сучасних тепляків для вивантаження вагонів, що змерзлися в моноліт - не панацея, тому що вугілля розморожується тільки в 10-15 см від поверхні кузова, а далі при вивантаженні в вагоноперекидача смерзшийся куб вугілля всією масою падає на технологічне обладнання, пошкоджуючи його.Так в листопаді -грудні 2009 року на Далекому Сході склалася ситуація, коли порти були змушені застосовувати грейферні вивантаження за допомогою автонавантажувачів «Сеннебоген» для вивантаження вагонів з великим відсотком смерзаемості.
Мурманским портом щорічно проводяться заходи по удосконаленню технології вивантаження вугілля, введення в експлуатацію різних механізмів і пристроїв для відновлення сипучості вантажу.У 2009 році портом придбані додаткові 3 вібронакладние машини, 2 нових Екскватори «JCB», введений в експлуатацію мобільний комплекс на базі навантажувачів «Сеннебоген »для відновлення сипучості, вивантаження, зачистки напіввагонів з вугіллям.Всі нові механізми та пристрої перед введенням в експлуатацію приймаються комісійно за участю уповноважених представників залізниці.
Модернізація технології здійснюється в рамках щорічно реалізованих планів зі скорочення часу перебування вагонів під вантажними операціями та забезпечення сохранной обробки вагонного парку.Інвестиції порту за період з 2005 року по теперішній час перевищили 800 млн.руб.У 2009 році на реалізацію плану було витрачено 181,8 млн.рублів.На 2010 рік планом передбачені інвестиції в обсязі 394 700 000.рублів.
Усі взаємовідносини між учасниками транспортування врегульовані в рамках цивільного законодавства.Порт здійснює повернення перевізнику справного в технічному відношенні рухомого складу.
Заходи, що вживаються портом спільно із залізничним перевізником , допоможуть подолати сезонні проблеми і забезпечити виконання планових обсягів вивантаження вагонів.
Аналітичний відділ ВАТ «ММТП» 17 березня 2010 р.
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Свіжі новини: всі питання

«Назад до списку тем









Статті

Це знаходить своє вираження в: - положеннях, які фіксують матеріальну відповідальність митних органів За завдання своїми діями шкоди учасникам зовнішньоекономічних зв'язків; - чітко визначеною процедурою оскарження прийнятих рішень, дій або бездіяльності посадових осіб митних органів, аж до звернення до Суду; - встановлення обов'язку посадових осіб митних і податкових органів Не розголошувати знаходиться в їх розпорядженні зовнішньоекономічну інформації, що носить конфіденційний характер.
У митній сфері з країнами ближнього і далекого зарубіжжя.З квітня 1994 року в структурі ГТК з'явився Відділ власної безпеки.
Платежів в наступних випадках: а) при наданні відстрочки або розстрочки сплати зазначених платежів; б) при використанні митних режимів транзиту, переробки під митним контролем, тимчасового ввезення (вивезення), переробки за межами митної території (при звільненні від митних зборів і повернення податків - ч.2 ст.93 ТК) І реекспорту (при незастосування ввізних мит та податків - ч.1 Ст.101 ТК), якщо дотримання митного законодавства не може бути забезпечено Іншими заходами.

Новини

Компанія «K» Line оголосила про введення додаткової бункерної надбавки Компанія «K» Line оголосила про введення додаткової бункерної надбавки.
Число морських портів в Сахалінській області планується скоротити до восьми З метою оптимізації кількість морських портів в Сахалінській області планується скоротити з дванадцяти до восьми.


Огляд преси

Як підкреслив президент Україна, мова...
Як розповів ІА «РЖД-Партнер.Ру» прес-секретар...
Джерело забруднення...