Наша спеціалізація: міжнародні вантажоперевезення, розрахунок фрахту, доставка вантажів, морські міжнародні перевезення вантажів, розмитнення автомобілів та інших затребуваних вантажів, розрахунок митних платежів, пошук постачальників в Китаї, послуги представництва в Китаї та інше.

Грузинська залізниці оголосила тендер на розвиток інфраструктури...

Грузинська залізниці оголосила тендер на розвиток інфраструктури станції ПотіООО


Грузинська залізниці оголосила тендер на розвиток інфраструктури...

Грузинська залізниці оголосила тендер на розвиток інфраструктури станції ПотіООО " Грузинська залізниця " (ГЖД) у понеділок знову оголосила міжнародний тендер на здійснення будівельних робіт з розвитку інфраструктури станції Поті, повідомили в агентстві закупівель ГЖД.За словами представника ГЖД, повторний тендер проводиться у зв'язку з тим, що грузинська компанія " Лозо-інвест ", яка виграла попередній конкурс, не виконала умов контракту, і його довелося розірвати.Тендер проводиться одним лотом і передбачає комплекс робіт, у тому числі реконструкцію шести залізничних шляхів і витяжного тупика.Термін виконання робіт - 6 місяців з дня укладення відповідного контракту.Тендерні пропозиції і кваліфікаційні дані претенденти повинні представити до 2 липня.Згідно з умовами тендеру, компанія-переможець повинна буде представити банківську гарантію у розмірі 5% загальної вартості контракту.Як повідомлялося раніше, в даний час в Поті створюється вільна індустріальна зона і планується побудувати новий морський порт.У зв'язку з цим особливе значення надається розвитку залізничної інфраструктури міста-порту.Зокрема, в травні поточного року Грузинська залізниця оголосила третій за рахунком міжнародний тендер на реконструкцію будівлі залізничного вокзалу Поті.Заявку на участь в тендері представила зареєстрована в Грузії компанія Inci, з якою в даний час ведуться переговори, пов'язані з оформленням контракту.Інтерфакс 15 червня 2009 г.










Статті

Діяльність, контроль за якою покладено на митні органи; - вносити до ГТК пропозиції про вдосконалення митного законодавства, Про зміну меж підвідомчого регіону, про створення, реорганізацію І ліквідації в регіоні митниць і митних постів, про розвиток митної Інфраструктури в регіоні і т.д.; - приймати до свого провадження, розгляду, у тому числі в порядку Контролю, будь-яку справу про порушення митних правил, виробництво по якому Вело посадова особа нижчестоящого митного органу, або передавати справу Для виробництва та / або розгляду в будь-який інший нижчий митний Орган відповідно до компетенції митних органів, визначеної в ТК; - скасовувати або змінювати в порядку контролю правові акти, рішення нижчестоящих Митних органів, а також приймати щодо неправомірних дій або бездіяльності цих органів та їх посадових осіб заходів, передбачених законодавством; - розглядати і приймати рішення з скаргами і зверненнями організацій І громадян, а також протестами прокурорів у частині дотримання посадовими особами Управління, нижчестоящих митних органів російського митного законодавства; - давати вказівки нижчестоящим митним органам про усунення порушень Митного законодавства; - проводити ревізії та перевірки діяльності (включаючи фінансово-господарську Діяльність) нижчестоящих митних органів, а також організацій системи ГТК, що знаходяться в оперативному підпорядкуванні; - опечатувати каси, склади, приміщення, архіви, а також вилучати необхідні Документи; - залучати керівників нижчестоящих митних органів і організацій Системи ГТК, що знаходяться в оперативному підпорядкуванні, до дисциплінарної відповідальності ; - в межах своєї компетенції та виділених коштів здійснювати Фінансування утримання управління, нижчестоящих митних органів, організацій Системи ГТК, що знаходяться в оперативному підпорядкуванні, а також проектно-вишукувальних І будівельних робіт, матеріально-технічного постачання і соціального розвитку.
Б.7.Повідомлення продавцю У випадку, якщо покупець вправі визначати час відправлення товару та / або пункт призначення, він повинен належним чином сповістити про це продавця.

Новини

Paris MoU прийняв новий режим перевірок портконтроля Paris MoU прийняв новий інспекторський режим NIR, радикально змінює систему перевірок портконтроля, він змінить чинну систему 1 січня 2011.
Аварійний суховантаж Asian Forest все-таки затонув Як стало відомо, аварійний суховантаж Asian Forest після залишення його екіпажем все-таки затонув в 6 милях від підхідного буя порту Новий Мангалор Індія.
Транспортні підприємства Архангельської області та НАО скоротили у січні-квітні вантажообіг на 18,9 проц до 14464000000 т-км АРХАНГЕЛЬСЬК, 29 травня.


Огляд преси

При цьому оборот експортних вантажів...
Автомобілевоз сів на мілину...
Обсяг вантажообігу за 5 місяців...







dried-apricot.ru