Наша спеціалізація: доставка з Китаю, консолідація вантажів, перевезення контейнерів, морські вантажоперевезення, митне оформлення, розрахунок митних зборів, пошук фабрик Китаю, послуги представництва в Китаї та інше.

Чесна угода компанії baff vyborg виявилася...

Чесна угода компанії BAFF VYBORG виявилася зовсім не чесної Інспектор МФТ Джао де Перес втомився шукати винних у тому, що суховантаж FAIRDEAL разом з екіпажем виявився кинутим у португальському Сетубале аж з лютого місяця, тому зібрав доручення з членів екіпажу, відправив їх по домівках і від імені моряків подав позов до португальського же суд.


Чесна угода компанії baff vyborg виявилася...

Чесна угода компанії BAFF VYBORG виявилася зовсім не чесної Інспектор МФТ Джао де Перес втомився шукати винних у тому, що суховантаж FAIRDEAL разом з екіпажем виявився кинутим у португальському Сетубале аж з лютого місяця, тому зібрав доручення з членів екіпажу, відправив їх по домівках і від імені моряків подав позов до португальського же суд.І справді, знайти кінці, коли постає питання про багатотисячну заборгованості по зарплаті перед моряками, дуже складно.Хоча, здавалося б, відомо, що оператором судна виступає компанія BAFF VYBORG, проте з неї нічого не візьмеш - другий місяць за телефонами, вказаними в реквізитах компанії, ніхто не відповідає ні португальському інспектору МФТ, ні інспекторам МФТ із Санкт-Петербурга.Про пароплаві, кинутому в Португалії, в компанії, очевидно, благополучно забули.Але про нього не забули агентуючі фірма і бункеровщик, які обслуговували, як з'ясувалося, судно за безкоштовно, і тому пароплав спочатку був затриманий адміністрацією порту за позовами саме цих організацій.Чи треба говорити, що постачання судна з цього моменту припинилося.А коли суховантаж відвідав інспектор МФТ, то виявив, що крім їжі, питної води і палива екіпаж також не отримує і зарплату.Борг перед п'ятнадцятьма російськими моряками склав близько 80 000 доларів США.І, до речі, репатріювати моряків додому також ніхто не збирався.Деякі з екіпажу, що втратили надію чогось домогтися від роботодавця , поїхали додому самі і за свій рахунок.Решта п'ятеро моряків, які не мали можливості поїхати, несли «голодну» вахту з травня, поки МФТ не прийняла рішення відправити моряків додому за рахунок своїх коштів.Тепер FAIRDEAL стоїть під арештом португальського судна з обтяженням боргом з зарплаті, процес вже почався, і треба зазначити, що в Португалії розгляд подібних справ - від моменту подачі позову до винесення рішення суду - займає сім робочих днів.Швидше за все, суд винесе рішення про продаж судна - в цьому настільки впевнені, що вже навіть знайшовся покупець, одна норвезька судноплавна компанія.Але треба брати до уваги й те, що зараз - літо, у багатьох організаціях - період відпусток та канікул, і тому, як кажуть інспектора МФТ, швидше за все моряки отримають свої гроші не раніше вересня.І тут можна додати лише те, що на всіх судах компанії BAFF VYBORG такі ж проблеми FAIR ONE (1982, DMA) гине в Польщі, ELVITA-1 (1979, PAN) - в Греції.Цікаво, що на ці пароплави люди потрапляли через пітерський Круінг NT Shipping Company Ltd., причому в Круінг морякам на руки давали не контракти, а якісь " направлення на роботу ".І в Круінг людей чесно попереджали, що суду не робітники, що просто потрібно підмінити екіпажі і досидіти до продажу.Однак, також чесно «забували »сказати, що постачання відсутній, а попередні екіпажі, хто розумніший, бігли з цих пароплавів, як чорт від ладану.БТО РПСМ 22 липня 2009 г.










Статті

Б.2.Ліцензії, дозволи та інші формальності Покупець зобов'язаний за свій рахунок і на свій ризик одержати будь-яку імпортну ліцензію або інше офіційне свідоцтво, а також виконати, якщо це буде потрібно всі митні формальності, необхідні для імпорту товару, а також, при необхідності , для його транзитного перевезення через треті країни.

Новини

Збиток Мурманського судноремонтного заводу по РСБО в II кварталі досяг 16300000 руб.проти прибутку роком раніше Чистий збиток ВАТ
Газпром проведе переговори з суднобудівними компаніями про постачання перший танкер-метановози російського виробництва Тимчасово виконуючий обов'язки голови правління ВАТ
Російський суховантаж Капітан Лусь з російським екіпажем зіткнувся з норвезьким танкером У протоці Ересунд між Данією і Швецією, в районі моста Ересунд, у п'ятницю 3 липня зіткнулися танкер Sundstraum і суховантаж Kapitan Lus, танкер з вантажем метанолу, сухогруз з вантажем уранової сировини.


Огляд преси

Відстеження розташування судів...
Перша партія в 6,5 тис.тонн...
Порядок передачі вантажних вагонів і контейнерів...