Послуги коротко: міжнародні вантажоперевезення, фрахтування, перевезення збірних вантажів, морські контейнерні перевезення в Росію, Україну і країни СНД, митне оформлення вантажів, розрахунок цін розмитнення, пошук китайських виробників, маркетинг в Китаї і т.п..

«Гудок»: відстань не перешкода

«Гудок»: Відстань не перешкода.- Вентспілський порт майже на третину збільшив перевалку російського вугілля Обсяг перевалки кам'яного вугілля в латвійському порту зріс на 30% - до 2,6 млн тонн - за перші п'ять місяців 2009 року.


«Гудок»: відстань не перешкода

«Гудок»: Відстань не перешкода.- Вентспілський порт майже на третину збільшив перевалку російського вугілля Обсяг перевалки кам'яного вугілля в латвійському порту зріс на 30% - до 2,6 млн тонн - за перші п'ять місяців 2009 року.Зростання забезпечив вугільний термінал, запущений в кінці минулого року.Обсяги переробки вугілля продовжать зростання, оскільки комплекс вийде на проектну потужність - понад 6 млн тонн сировини на рік, розповів «гудку» голова правління Baltic Coal Terminal Ілля Соколов.«Зараз ми відвантажуємо близько 380 тис.тонн вугілля в місяць, а до серпня плануємо збільшити обсяги до 500 тис тонн.», - пояснив він.Власниками терміналу є Indtek Baltic Coal, що представляє інтереси шахти« Зарічна »(Кузбас), і VTO, яка також має потужності з перевалки вугілля на відкритому терміналі в Вентспілський порту.Представники порту вважають, що російські інвестори обрали Вентспілс виключно з комерційних міркувань.«У нас портові збори найнижчі на східному узбережжі Балтики: ми дозволяємо більше бізнесу заробляти, ніж адміністрації порту», ??- говорить Імантс Сармуліс.Орендна плата в порту - 2,5% від кадастрової вартості землі на рік.До того ж податки нижчі, ніж у Росії: близько 5% податок на прибуток і менше 1% - на майно (в Росії - 24% і 2,2% відповідно).Аналогічний вугільний термінал є в російському порту Усть-Луга.Його власниками є холдинг «Кузбассразрезуголь» (КРУ) і держава.Експлуатує комплекс «дочка» КРУ - компанія «Ростерміналуголь».За словами її генерального директора Євгенія Корбана, Вентспілський термінал не можна назвати конкурентом Усть-Луги через різних клієнтів.Термінал працює з компаніями, що входять в КРУ, пакет замовлень сформований, і зараз його потужності - 6 млн тонн на рік - повністю завантажені.«Можливо, ставки у нас трохи вище, але Усть-Луга не програє в конкурентоспроможності », - вважає Євген Корбан.На думку експертів, однією з переваг Вентспілський терміналу є здатність приймати судна типу Capesize максимальною вантажопідйомністю 120 тис.тонн у порівнянні з 60 тис.тонн в Усть-Лузі.За словами Євгена Корбана, після закінчення днопоглиблювальних робіт в Усть-Лузі вони стануть працювати з судами до 80 тис тонн.. При цьому Усть-Луга виграє у Вентспілса по довжині маршруту транспортування вугілля.Як розповів «гудку» керівник відділу досліджень залізничного транспорту Інституту проблем природних монополій Володимир Савчук, до Усть-Луги відстань коротше, тарифи на перевезення менше, і це є природним конкурентною перевагою.«Втім, тарифи на перевалку вантажів у російських портах вище, ніж у зарубіжних, та й сервіс помітно відстає від європейського», - стверджує експерт.Гудок 16 червня 2009 г.










Статті

А.7.Повідомлення покупцю Продавець зобов'язаний сповістити достатнім образом покупця про те, що товар відправлений у зазначене місце на кордоні, а також направити покупцю інші повідомлення, що вимагаються йому для прийняття постачання.
Територію для переробки, митні органи вправі перевіряти на переробних Підприємствах складські, фінансові та технологічні документи з обліку і Переробці таких товарів, а також, як і при ввезенні товарів, накладати на ці Товари кошти митної ідентифікації, брати проби та зразки.
Б.7.Повідомлення продавцю Покупець зобов'язаний, у випадку, якщо він вправі визначити час у рамках узгодженого терміну та / або пункт прийняття поставки в названому порту призначення, належним чином сповістити про це продавця.

Новини

Італійська компанія Saipem планує побудувати на Севмаші гирлове судно Італійська компанія Saipem планує побудувати на Севмаші гирлове судно.
и стверджують, що в умовах штормової погоди в море на плаву можна протриматися не більше 10 годин.ИТАР-ТАСС 18 грудня 2009 г.повернутися в оглавленіеУкраінскій суховантаж Lady Juliet (довжина 163м) в протоці Дарданелли відхилився від курсу, вдарився об загородження порту Еджебат і перевернулсяСогласно джерела, після аварії на місце прибула морська рятувальна служба Туреччини.
«Укрзалізниця» і ВАТ «РЖД»: новий проект контрейлерних перевезень Державна адміністрація залізничного транспорту України («Укрзалізниця») і ВАТ «РЖД» розглядають проект організації контрейлерних перевезень з Угорщини на Росію.


Огляд преси

Однак зрозуміло, що багато...
50% плюс одна акція в проекті...
Індекс вартості фрахту контейнерних...