Анотація послуг: перевезення вантажів по Росії, фрахтування, доставка вантажів, морські міжнародні контейнерні перевезення, розмитнення автомобілів та інших затребуваних вантажів, розрахунок цін розмитнення, пошук постачальників в Китаї, консалтинг в Китаї і так само багато що інше.

Мінтранс звинувачує приватні компанії...

Мінтранс звинувачує приватні компанії в захопленні акваторії та причалів Міністерство транспорту та зв'язку України заявляє про незаконність заволодіння приватними компаніями, зокрема компанією «Трансінвестсервіс», державними причалами в порту «Південний», а також компанією «Нібулон» акваторією і землями водного фонду в Миколаївському морському порту.


Мінтранс звинувачує приватні компанії...

Мінтранс звинувачує приватні компанії в захопленні акваторії та причалів Міністерство транспорту та зв'язку України заявляє про незаконність заволодіння приватними компаніями, зокрема компанією «Трансінвестсервіс», державними причалами в порту «Південний», а також компанією «Нібулон» акваторією і землями водного фонду в Миколаївському морському порту.Як передає кореспондент УНІАН, про це повідомив на прес-конференції заступник міністра транспорту та зв'язку України - голова Державної адміністрації морського і річкового транспорту Михайло ЧУБАЙ.Як зазначив він, склалася ситуація, яка може спричинити за собою претензії до портів з боку приватних структур , що може привести до банкрутства держпідприємств.Зокрема, як пояснив начальник Миколаївського порту Василь Капацина, зернопереробного термінал компанії «Нібулон» працює в порту незаконно, оскільки з порушенням вимоги законодавства захопив акваторію, що примикає до причалу, в 22 гектара в свою власність.В Водночас, акваторія морських портів може знаходиться тільки в держвласності.У зв'язку з цим В.Капацина звернувся в Генпрокуратуру і СБУ з проханням перевірити незаконне заволодіння акваторією порту компанією «Нібулон».У свою чергу М.ЧУБАЙ зазначив, що на минулому засіданні уряду було вирішено вирішити питання з закріпленням акваторії Миколаївського порту в державній власності.Крім того, начальник порту «Южний» Юрій КРУК повідомив, що компанія «Трансінвестсервіс» незаконно володіє причалами номер 16 і 17 у порту.За його даними, в результаті цього тільки в першому півріччі цього року порт недоотримав 23 млн грн.. від діяльності причалу № 16 і 9 млн.грн.від причалу № 17.У результаті цього також недоотримані кошти до Держбюджету.За словами Ю.КРУКА, вже є доручення прем'єр-міністра передати ці причали на баланс порту.«Дана проблема стоїть давно, і якщо ми ще роки два будемо продовжувати опускати голову в пісок, держава залишиться без порту», ??- зазначив Ю.КРУК.Як підкреслив М.ЧУБАЙ, причальні споруди є стратегічними об'єктами, і, як і акваторії, не можуть передаватися у приватну власність.УНІАН 14 липня 2009 р.










Статті

Одеська область: Білгород-Дністровський порт перестав приймати судна Через сформованих погодних умов Білгород-Дністровський морський торговельний порт (Одеська область) перестав приймати судна.
Совкомфлот та ОПК підписали угоду про будівництво суден для шельфових розробок Совкомфлот і Об'єднана Промислова Корпорація в рамках XIII Петербурзького міжнародного економічного форуму підписали угоду про співпрацю.
Під словом «перевізник» розуміється будь-яка особа, яка на підставі договору перевезення бере на себе зобов'язання забезпечити самому або організувати перевезення товару по залізниці, автомобільним, повітряним, морським і внутрішнім водним транспортом або комбінацією цих видів транспорту.

Новини

Вантажообіг порту Архангельськ за січень-серпень 2009 року знизився на 34% - до 2,3 мільйона тонн Вантажообіг порту Архангельськ за 8 місяців 2009 року знизився на 34,2% в порівнянні з показником аналогічного періоду 2008 року - до 2,26 млн тонн.
Закон про Північному морському шляху дозволить залучити приватний капітал - Чилінгаров Санкт-Петербург, 10 липня.Міністерство транспорту розглядає проект закону про Північному морському шляху.
Про Морський бюлетень-Совфрахт Сьогодні в ряді ЗМІ з'явилися повідомлення, що головний редактор мережевого видання «Морський бюлетень-Совфрахт» ховається в Стамбулі від загроз, що надходять на його адресу, і що його життю загрожує небезпека.


Огляд преси

Вони повинні підійти до аварійних...
Було опрацьовано 700 тис.TEU.Термінал...
Порядок передачі вантажних вагонів і контейнерів...