Коротко про нас: доставка вантажів з Китаю, експедирування, перевезення контейнерів, морські перевезення, розмитнення машин та інших популярних вантажів, розрахунок вартості розмитнення, пошук постачальників в Китаї, консалтинг в Китаї та інше.

«Нібулон» відроджує річковий флот Україні - спустив...

«НІБУЛОН» відроджує річковий флот Україні - спустив на воду перше судно У Миколаєві у вівторок, 11 серпня, відбулися урочисті заходи в зв'язку зі спуском на воду судна «НІБУЛОН-001» - першого з 24 суден, які будує ТОВ СП «НІБУЛОН» у рамках інвестпроекту зі створення власного флоту.


«Нібулон» відроджує річковий флот Україні - спустив...

«НІБУЛОН» відроджує річковий флот Україні - спустив на воду перше судно У Миколаєві у вівторок, 11 серпня, відбулися урочисті заходи в зв'язку зі спуском на воду судна «НІБУЛОН-001» - першого з 24 суден, які будує ТОВ СП «НІБУЛОН» у рамках інвестпроекту зі створення власного флоту.Судно, побудоване ВАТ «Вадан Ярдс Океан», є баржею мішаного («річка-море») типу і призначене для перевезення сільгоспкультур Дніпром та іншими водними шляхами України, дедвейт - 4,5 тис.т.В цілому інвестпроект компанії «НІБУЛОН» на суму $ 150 млн передбачає будівництво та придбання 14 морських та річкових буксирів, будівництво 7 елеваторів і річкових терміналів загальним обсягом зберігання зерна 300 тис.т (після введення до 1 липня 2010 року в експлуатацію другої черги підприємств ємкість елеваторів зросте в 2 рази).Герой України, генеральний директор ТОВ СП «НІБУЛОН» Олексій Вадатурський заявив у зв'язку з цим журналістам: «Це вперше за роки незалежності України вітчизняна аграрна компанія замовила будівництво судів і таким чином відроджує річковий флот країни.Це вкрай важлива справа для всій Україні та її економіки, перш за все, для АПК.Адже, ми не тільки реанімуємо Дніпро як транспортну артерію країни і в цілому Дніпровський транспортний вузол.Завдяки здешевленню на 50-70 грн транспортних витрат на кожній тонні при доставці зернових та олійних культур в порти економічний ефект для аграріїв центральних регіонів, які збирають 15-17 млн ??т.цих культур, складе майже 1 млрд.грн! І це без жодних дотацій держави.Ми піднімемо ринок, тому що й інші виробники будуть тягнуться до вищих цін.Ми порахували, що за результатами реалізації нашого інвестпроекту АПК щороку додатково отримуватимемо до 4 млрд грн! ». Планується, що обсяги перевезень зерна складуть понад 1 млн т на рік.Наявність власного флоту дасть можливість компанії здійснювати також контейнерні річкові перевезення, потенціал яких - 18 тис.TEU.Створивши власний флот, ТОВ СП «НІБУЛОН» значно розвантажить транспортні магістралі.Найбільше виграють аграрії Черкаської, Полтавській, Днерпопетровской, Київської та Запорізької обл., через територію яких проходить Дніпровський транспортний вузол.Закупівельні ціни у цих регіонах наблизяться до цін морських портів України.У подальших планах компанії - амбітні транспортні проекти, які передбачають використання власного флоту для доставки сільгосппродукції через Волгу і Каспійське море до Ірану або тим же шляхом з Казахстану в Україну, а також через Чорне море до Туреччини та Єгипту, через Дунай в Центральну Європу.А.Вадатурський підкреслив, що для успішної реалізації даного інвестпроекту необхідна допомога держави, зокрема, при проведенні днопоглиблювальних робіт у руслі Дніпра в районі Дніпропетровська.Це більш перспективно, на його думку, ніж, наприклад, поглиблення каналу «Дунай-Чорне море».«Нас підтримують Міністерства агрополітики та юстиції, нас перевіряли і перевіряють Генпрокуратура і СБУ, у них немає зауважень до нашої діяльності.Однак, сьогодні, щоб щось не вирішити, треба «наїхати» на підприємство, щоб відпало бажання щось відроджувати.У нас є проблеми з Мінтрансом.Я зустрічався з Прем'єр-міністром Юлією Тимошенко і говорив їй, що уявляю, які у мене будуть проблеми, коли я буду відроджувати Дніпро як судноплавну річку », - розповів А.Вадатурський.Він також повідомив, що Тимошенко обіцяла вже найближчим часом провести нараду з усунення перешкод в діяльності ТОВ СП« НІБУЛОН ». Одним з застав успішності проекту Вадатурський бачить плідну співпрацю з ВАТ «Вадан Ярдс Океан».У будівництві барж беруть участь більше 600 співробітників і субпідрядників з інших суднобудівельних заводів країни.Гендиректор ВАТ «Вадан Ярдс Океан» Микола Романчук підкреслив, що завдяки замовленням «НІБУЛОНу» підприємство завантажене на 150%, а своєчасне фінансування дає можливість заводу здавати замовлення в найкоротші терміни.«Це не просто баржа, це дуже складна споруда.Тут унікальне люкове закриття, вона повністю обладнана всіма механізмами, якорі-швартовочним комплексом, окрім цього, це судно типа« річка-море », судно льодового класу.Її водотоннажність 4,5 тис.т, і вона повністю готова працювати по Дніпру», - заявив він.УРА-Інформ 12 серпня 2009 г.










Статті

Україна займає пасивну позицію в реалізації в Чорноморському регіоні проекту розвитку морських магістралей, - ОЧЕС України сьогодні пасивно бере участь в реалізації проекту розвитку морських магістралей ОЧЕС.
Свою діяльність на території Івангорода, Кінгісеппском, Волосовского, Сланцевского районів Ленінградської області.
Сторони погодилися, що економічний союз створюється шляхом поетапного поглиблення інтеграції, координації дій у здійсненні економічних реформ через Міждержавну (багатосторонню) асоціацію вільної торгівлі; митний Союз; загальний ринок товарів, послуг, капіталів та робочої сили; валютний (грошовий) Союз ". Прикладом реалізації планів створення митних союзів у рамках СНД є Угода про митний союз між Російською Федерацією і Республікою Білорусь Від 6 січня 1995.

Новини

Операційні результати Групи ММТП за перше півріччя 2009 року Група «Новоросійський морський торговельний порт» (LSE: NCSP, РТС і ММВБ: NMTP) повідомляє про консолідовані операційні результати за перше півріччя 2009 року: вантажообіг Групи «ММТП» за звітний період склав 43 273, 3 тис.
«НІБУЛОН» відроджує річковий флот Україні - спустив на воду перше судно У Миколаєві у вівторок, 11 серпня, відбулися урочисті заходи в зв'язку зі спуском на воду судна «НІБУЛОН-001» - першого з 24 суден, які будує ТОВ СП «НІБУЛОН» у рамках інвестпроекту зі створення власного флоту.


Огляд преси

Планується використовувати круїзні судна місткістю...
Перший контейнерний термінал в січні-травні збільшив...
Індекс вартості фрахту контейнерних...