Анотація послуг: перевезення по Росії, фрахтування, перевезення збірних вантажів, морські міжнародні контейнерні перевезення, розмитнення авто і інших популярних вантажів, розрахунок вартості розмитнення, пошук постачальників в Китаї, маркетинг в Китаї та інше.

Концепція державного...

Концепція державної участі в річковому бізнесі готова Міністр транспорту РФ Ігор Левітін затвердив концепцію реформування системи управління внутрішніми водними шляхами.


Концепція державного...

Концепція державної участі в річковому бізнесі готова Міністр транспорту РФ Ігор Левітін затвердив концепцію реформування системи управління внутрішніми водними шляхами.Підписаний ним 9 липня наказ розміщений на сайті Мінтрансу.Одним із завдань реформи, як наголошується в концепції, є підвищення інвестиційної привабливості галузі.Після її завершення в 2015 році передбачається розвиток в галузі приватно-державного партнерства, а також введення концесійного управління та розвитку річкових портів.Концепція передбачає, що функції державного регулювання та контролю за безпекою на внутрішніх водних шляхах будуть передані адміністраціям річкових басейнів.На базі існуючого ФГУП " Речсвязьінформ " буде створено ФГУП " Російський водний шлях " (" Росводпуть ") для утримання внутрішніх водних шляхів та робіт на об'єктах інфраструктури водного транспорту, утримання причальних та портових споруд, що знаходяться у федеральній власності.На першому етапі реформи (2009-2011 рр..) як самостійного господарюючого суб'єкта буде збережений ФГУП " Канал імені Москви ", яке є стратегічним.Після реформи за адміністраціями річкових басейнів буде закріплено на праві оперативного управління наступне федеральне майно: судноплавні гідротехнічні споруди, включаючи судноплавні канали; промірних-вишукувальний та службово-роз'їзний флот; адміністративні приміщення; інше майно необхідне для виконання переданих функцій.За " Росводпутем " на праві господарського відання будуть закріплені: обстановочной, технічний, обслуговуючий флот і судна спеціального призначення; засоби навігаційної обстановки; відстійні ремонтні пункти, об'єкти технологічного зв'язку; майно річкових портів і причали, що знаходяться у федеральній власності, виробничі та адміністративні будівлі; інше майно необхідне для виконання переданих видів діяльності.Після реформи зміст судноплавних гідротехнічних споруд та здійснення безпечного судопропуска, згідно з пропозицією Мінтрансу, здійснюватиметься адміністраціями річкових басейнів за рахунок коштів федерального бюджету за нормативами, також адміністрації річкових басейнів будуть отримувати доходи від надання державних послуг.Як планується, джерелами доходів " Росводпуть " будуть субсидії з федерального бюджету на утримання внутрішніх водних шляхів, доходи від використання майна річкових портів і причалів.В ході другого етапу реформи ФГУП буде перетворений в акціонерне товариство з 100%-м участю Російської Федерації.Для залучення інвестицій та розвитку портів планується використовувати концесійні моделі управління та розвитку річкових портів, залучати інвестиції суб'єктів РФ, муніципальних утворень, а також приватних інвесторів.Концепція реформування передбачає два етапи.Перший етап розрахований на трирічний період, протягом якого передбачається внесення необхідних змін до законодавства РФ, створення ФГУП " Росводпуть " з внесенням до створювану організацію частини федерального майна інфраструктури внутрішніх водних шляхів.На другому етапі необхідно завершити оптимізацію структури управління внутрішніми водними шляхами і річковими портами, удосконалити механізм формування джерел доходів ФГУП " Росводпуть ", підготувати основи для об'єднання ФГУП " Росводпуть " і ФГУП " Канал імені Москви " з подальшим можливим акціонуванням цього підприємства.Протяжність мережі внутрішніх водних шляхів РФ становив 101,6 тис.км.Щорічно перевозиться понад 150 млн тонн вантажів і 20 млн пасажирів, працює понад 30 тис.судів (1,5 тис.судновласників).Управління та зміст внутрішніх водних шляхів та судноплавних гідротехнічних споруд здійснюють 16 федеральних державних установ (у тому числі 15 державних басейнових управлінь водних шляхів і судноплавства і ФДМ " Річкова адміністрація Московського басейну ") і ФГУП " Канал імені Москви ".Загальна штатна чисельність працюючих в організаціях внутрішніх водних шляхів становить близько 32 тис.людина.InfraNews 13 липня 2009 г.










Статті

Якщо рішення про анулювання діє з дати видачі ліцензії, то відгук Набирає чинності з дати прийняття рішення про відкликання.Анулювання та відкликання припиняють дію ліцензії.
ВАТ «ДВТГ» планує в поточному році одержати виручку в 14,3 млрд рублів і внести серйозні корективи в свою вантажну базу В офіційному повідомленні компанії йдеться, що прогноз складений на основі поточного обсягу вантажоперевезень компанії та враховує загальний стан ринку і значне зниження вантажоперевезень.
Б.7.Повідомлення продавцю Покупець зобов'язаний у випадку, якщо він вправі визначити час у рамках узгодженого терміну та / або пункт прийняття поставки в названому місці призначення, належним чином сповістити про це продавця.

Новини

Уральські двигуни представлені на Міжнародному військово-морському салоні ТОВ УДМЗ, що входить до Групи Сінара, представив типоряд дизель-генераторів для суден ВМФ Росії на Міжнародному військово-морському салоні «МВМС-2009».Ця найбільша виставка в галузі кораблебудування і військово-морських озброєнь проходила в Санкт-Петербурзі в кінці червня.
підняті на борт
Новоросійський морський торговельний порт викупив 9,5% акцій ВАТ


Огляд преси

Тому ми свідомо...
" Ідеї щодо співпраці у сфері...
Колишній керівник...