Анотація діяльності: міжнародні вантажоперевезення, розрахунок фрахту, доставка вантажів, морські контейнерні перевезення в Росію, Україну і країни СНД, розмитнення автомобілів та інших затребуваних вантажів, розрахунок цін розмитнення, пошук фабрик Китаю, маркетинг в Китаї і т.п..

Якунін фантазує з вигаданою цифрами...

Якунін фантазує з вигаданою цифрами Світовий ринок вантажних перевезень до 2015 року досягне обсягів у $ 250 млрд.


Якунін фантазує з вигаданою цифрами...

Якунін фантазує з вигаданою цифрами Світовий ринок вантажних перевезень до 2015 року досягне обсягів у $ 250 млрд.Як передає кореспондент " Росбалта ", про це на Петербурзькому міжнародному економічному форумі заявив президент ВАТ " РЖД " Володимир Якунін.За його словами, " Російські залізниці " всерйоз мають намір поборотися за ці гроші.Зокрема, за словами Якуніна, РЖД вивчили досвід німецьких залізниць, які 50% свого річного прибутку отримують за рахунок неперевозочних процедур." У них є логістичні комплекси і компанії, які займаються автомобільними перевезеннями ", - зазначив він.РЖД, в свою чергу, теж намагаються диверсифікувати свій бізнес.Зокрема, Якунін зазначив, що зараз відкривається термінал у Шушарах під Петербургом, де буде відбуватися обробка більшої частини залізничних вантажів північної столиці.Аналогічний термінал будується і під Москвою.Крім того, існує план продовжити широку колію (російська залізнична колія трохи ширше європейської) до Відня.Якунін вважає, що необхідно створювати в Росії умови для вибудовування універсальних логістичних ланцюжків." Логістика - це не тільки складування вантажів, але і вибудовування всього маршруту від відправника до одержувача ", - сказав він.Глава РЖД вважає, що якщо вдасться створити такі ланцюжки, то це забезпечить хороші креативні переваги для компанії, а інтермодальності сильно зросте.ВАТ " Російські залізниці " (РЖД) є найбільшою транспортною компанією Росії, що забезпечує 39% сукупного вантажообігу (з урахуванням трубопровідного транспорту) і понад 41% пасажирообороту.Це також одна з найбільших транспортних систем світу.InfraNews: Ну що сказати? Чи то маячня - чи помічники підкачали! Спершу про 250 млрд? Откель цифра? Наприклад, російський контейнерний ринок коштує не менше $ 6 млрд.при цьому становить не більше 2,5-3% від світового контейнерного ринку.А, приміром, 4 найбільші залізничні системи світу РЖД, BNSF, UP, Deutsche Bahn виручають від перевізного процесу більше $ 100 млрд.А є ще морський фрахт, порти, автоперевезення, які приміром в Росії поменше в грошах, ніж залізні дроги, а в Штатах чи Китаї та Німеччині - значно більше.Так звідки цифра наколупав? Ну да ладно - промахнулися з нулями.Адже ніхто навіть не подумає.Нафіг кому це треба! Але посилатися на досвід Deutsche Bahn, і при цьому повністю його перебріхувати, це звичайно повна дурість.Нам знову доведеться повернутися до статистики і чергового опису, спеціально для співробітників РЖД, обслуговуючих Якуніна.Адже варто було завантажити останній річний звіт німців (у РЖД поки такого немає ).І дізнатися, що з виручки в 33452000000.євро.- 36,38% виручки припадає на пасажирські перевезення, 13,9% на перевезення вантажів (за винятком авто і контейнерів) і 43,88% припадає на перевезення та операції з контейнерами і автомобілями, а так само іншу логістику, якою займається Schenker.А якщо ще врахувати доходи власне від станцій - то тоді не дуже зрозуміло взагалі, які 50% мав на увазі Якунін! Відзначимо, що всі сегменти DB мають позитивні фінансові показники.І виручка DB, порівнянна з виручкою РЖД заробляється всього-на-всього 240 тис.співробітниками.Цифри з річного звіту можна наводити й далі.Сенсу немає - читати і насолоджуватися порівняннями можна довго! Але навіщо.Адже все одно перебрешуть! InfraNews 6 червня 2009 р.










Статті

Б.3.Договори перевезення та страхування а) Договір перевезення.Б) Договір страхування Немає зобов'язань.Б.4.Прийняття поставки Покупець зобов'язаний прийняти поставку товару, коли вона здійснена у відповідності зі статтею А.4.Б.5.Перехід ризиків Покупець зобов'язаний нести всі ризики втрати чи пошкодження товару з моменту його постачання у відповідності зі статтею А.4.Покупець зобов'язаний - при невиконанні їм обов'язку дати повідомлення у відповідності зі статтею Б.7.- нести всі ризики втрати чи пошкодження товару з моменту закінчення погодженої дати або дати закінчення погодженого терміну постачання.
Свою діяльність на території Івангорода, Кінгісеппском, Волосовского, Сланцевского районів Ленінградської області.
К "д.2 --------------------------------------------- ---------------------------- 8 АТЗТ "Клінавто - Московська обл., м.Клин, Автомобільний 8 транс" Волоколамское ш., д.4 ------------------------------------------------ ------------------------- 9 АТВТ "(Іванівський р.Іваново, вул.Мінська, Автомобільний 20 автотранспортний д.118 комбінат" ---- -------------------------------------------------- ------------------- 10 ДП ГЦСС г.Москва, 1-а Митіщін - автомобільний 6 ська вул., д.17 ---------- -------------------------------------------------- ------------- 11 АТ АК "Волга - г.Ульяновск, вул.автомобільний 6 Дніпро" Карбишева, д.14 ---------- ------ -------------------------------------------------- ------- 12 ТОО "Межтранс" г.Ярославль, вул.Автомобільний 50 Виставкова, д.1 ------------------------- ------------------------------------------------ 13 ТОО "Експрес - г.Москва, АГК Автомобільний 5 Сервіс" "Шереметьєво-2" --------------------------------- ---------------------------------------- 14 московських г.Москва, 5-й Рощинський Автомобільний управління пр-д, д.7 / 8 інкасації ЦБ РФ ------------------------------------ ------------------------------------- 15 АТ "Волга - Дніпро" г.Москва, 1 - я Автомобільний Митищинському вул., д.17 ---------- ------------------------------- -------------------------------- 16 АТ "Рісавтоспорт" г.Москва, 1-а Митіщін - Автомобільний ська вул., д.17 ---------- ------------------------------------ --------------------------- 17 АТВТ "Совінтеравто - г.Москва, Інститутський Автомобільний сервіс" пров.

Новини

СОГАЗ застрахує співробітників ФГУП «Росморпорт» Астраханський філія Страхової групи «СОГАЗ» визнано переможцем відкритого конкурсу на право надання послуг із страхування від нещасних випадків і хвороб співробітників Астраханського філії ФГУП «Росморпорт» - підприємства, що здійснює управління федеральної власністю в морських портах Росії.
Вирішення проблеми: Створення системи стимулів (в рамках державних програм з підтримки малого підприємництва та підтримки експорту) роблять економічно виправданим збереження в російських портах мінімально достатньої кількості універсальних потужностей.
Альфастрахование і Ингосстрах застрахують громадянську відповідальність Туапсинського морського торгового порту Краснодар.3 липня.


Огляд преси

Документ, зокрема, передбачає, що у разі...
Як з ним йдуть справи у КМТП? У порівнянні...
За його словами, на сьогоднішній день...