Наш профіль: вантажні перевезення по Росії, страхування вантажів, перевезення контейнерів, морські міжнародні перевезення вантажів, розмитнення машин та інших популярних вантажів, розрахунок вартості розмитнення, пошук виробників в Китаї, організація бізнес турів до Китаю і т.п..

Бние програми розробляються...

бние програми розробляються на основі їхнього досвіду, отриманого на флоті нашої компанії.Такі знання неможливо витягнути з підручників або отримати на стороні.


Бние програми розробляються...

бние програми розробляються на основі їхнього досвіду, отриманого на флоті нашої компанії.Такі знання неможливо витягнути з підручників або отримати на стороні.Навіть ситуації, які служать прикладами на заняттях, відбувалися в реальності на флоті пароплавства.З точки зору користі для компанії таку підготовку неможливо нічим замінити.У 2010 році ми продовжимо модернізацію УТЦ.Буде оновлено комплекс програм спеціалізованих підготовок, викладацький склад поповнять працівники компанії, готові передавати накопичений досвід.Компанія також надає значення розвитку берегового персоналу.Формування команди ефективних менеджерів, здатних у взаємодії один з одним вирішувати складні завдання сучасного бізнесу - одна з головних цілей будь-якого підприємства, орієнтованого на світовий ринок.У 2009 році п'ять представників апарату управління нашого пароплавства проходили навчання за кордоном.Це цілком відповідає чинній стратегії, реалізацію якої ми продовжимо і в 2010-м.- Які нові горизонти відкриються перед «Новошип» в наступному році? - У кожної з компаній нашої групи є своя спеціалізація.Ми займаємося тим, у чому ми розбираємося, і це правильно.В майбутньому не планується змінювати профіль, але, можливо, в 2010 році «Новошип »начнетосваівать новий напрямок діяльності - перевезення зрідженого природного газу.Якщо говорити про загальні перспективи розвитку, ми уважно вивчаємо перспективи ринків країн, що розвиваються, таких як В'єтнам та країни Західної Африки.Компанія передбачає зростання перевезень нафти, нафтопродуктів і СПГ на цих напрямках і збирається активно в цьому брати участь.- Чого Ви чекаєте від наступаючого року? - Напевно, не так важливо, чого ти чекаєш, як те, що ти можеш.Зміни - плоди наших праць.Тому цілком резонно чекати нових можливостей та нових творчих ідей.Життєві пріоритети можуть мінятися , але завжди залишається професійний обов'язок, який повинен бути виконаний найкращим чином.Тільки так народжуються блискучі плани та підсумки, які приємно підводити.- У пароплавства є традиція щороку проводити благодійні новорічні свята для ветеранів компанії та дітей з малозабезпечених сімей.У цьому році нічого не змінюється? - Від традицій ми відступати не мають наміру.Цього року Морський культурний центр знову організовує зазначені святкові заходи.Крім того, для наших ветеранів ми підготували ще один новорічний подарунок: компанія виконала ті обіцянки, які були дані восени - підвищила щоквартальну виплату.Звичайно, 2009 рік виявився не найкращим для широких жестів, але ми високо цінуємо внесок ветеранів у сьогоднішній «Новошип», тому сподіваємося, що наші зусилля зможуть зробити їх життя трохи легше.До слова сказати, тим працівникам компанії, кому ще до пенсії далеко , я б порекомендував вже сьогодні замислитися на цю тему.На жаль, такі вже тепер часи, що дозволяти собі не думати про майбутнє стало розкішшю.- Як Ви плануєте зустрічати Новий рік? Які особливі звичаї, пов'язані з цим святом, існують у Вашій родині? - Святкувати буду вдома з рідними.У нас є чудовий звичай у дні новорічних свят збиратися разом, оскільки протягом року ми не маємо можливості зустрічатися часто.- Що б Ви побажали нашим читачам в преддверііНового року? - Міцного здоров'я.Нехай у сім'ях будуть мир і гармонія, а успіх супроводжує в усіх починаннях.Наступний рік буде ювілейним: виповниться 125 років з початку перевезень нафти вітчизняними танкерами в Чорноморському регіоні.З давніх часів тут формувалася унікальна школа майстерності , опрацьовувалися найкращі морські практики.Наша компанія стала наступником вікових традицій.Тепер у складі групи «Совкомфлот» ми закладаємо основи сучасної національної судноплавної галузі.Нехай в наступному році ми повною мірою відчуємо причетність до цих важливих процесів, і у нас буде більше приводів пишатися тим, що ми працюємо в Новоросійському морському пароплавстві.Морський вестніквернуться в оглавленіеСкорая негабарита допомога допоможе оперативно закрити річні контракти через Інтернет Компанія «СпецБалтТранс» пропонує оперативну організацію перевезення термінових, «гарячі» поставок великогабаритних та великовагових вантажів.Всім звернулися через сайт - 5% знижка до Нового року.Якщо Вам необхідно терміноводоставити будь - яке негабаритне обладнання або вантажі й закрити річний контракт, Вам достатньо зайти на сайт нашої компанії і скористатися послугою «швидкої негабаритної допомоги»: замовити швидкий розрахунок вартості перевезення через сайт або особисто звернеться до співробітників компанії.Ми організуємо оперативні перевезення негабаритних вантажів без втрати якості послуг.Як відомо, планова економіка має свої плюси і мінуси.До плюсів можна віднести наявність у компанії довготривалого контракту, при якому є можливість заздалегідь розрахувати логістику постачань і в спокійному режимі розподіляти фінансові, товарні та людські ресурси.До мінусів плановим поставок можна віднести економічні ризики у випадку різкого коливання цін на продукцію, що поставляється або придбану продукцію.Однак, навіть при ідеально розпланованих контрактах, під час перевезення великогабаритних та великовагових вантажів можуть виникнути форс-мажорні обставини.Перевезення негабариту - дуже складна логістична завдання, яке вимагає спеціальних дозволів і погоджень , спеціальної техніки та спеціального супроводу при перевезенні.Найменші зміни або затримки в будь ланцюжку бізнес-процесів, пов'язаних з перевезенням негабариту можуть поставити контракт на грань зриву.Особливо це стосується найскладнішого періоду закриття річних контрактів в останній місяць року.Ось тут і готові прийти на допомогу професійні співробітники Вашої компанії.По-перше, ми можемо допомогти в ситуації, коли негабаритні вантажі ще знаходяться на старті, не виїхали з місця навантаження через проблеми з дозволами, оформлення страховок або супроводом вантажів за правилами дорожнього руху.По-друге, « СпецБалтТранс »готовий надати допомогу, якщо Ваш вантаж застряг в дорозі через поломки автомобіля або потрапляння в ДТП.По-третє, співробітники компанії здійснюють експедирування вантажів в районах Санкт-Петербурзького морського порту.Ці проблеми, як ми вже зазначили, можуть несподівано виявитися навіть у найбільш «планових» компаній, що виконують давно відомий графік поставок своєї техніки та обладнання.Але ще більш актуальними можуть бути послуги «швидкої негабаритної допомоги» для позапланових контактів з поставки негабаритної продукції.Безумовно, до плюсів позапланових контрактів можна віднести те, що ціна продукції в таких контрактах найбільш наближена до середньоринкових, але серйозним мінусів - необхідність терміново знайти контрагента, який виконає складну перевезення вантажу, який завжди є перевезення негабариту.Швидка негабарита допомогу компанії «СпецБалтТранс» візьме на себе самий строковий і складний негабаритний проект, а у Вас буде можливість спокійно зайнятися негабаритним планування на майбутній рік.СпецБалтТранс 25 грудня 2009 г.повернутися в оглавленіеРС запрошує взяти участь у нараді «Контейнери та контейнерні перевезення.Актуальні питання», яке відбудеться 3 - 4 лютого 2010 РС запрошує взяти участь у нараді «Контейнери і контейнерні перевезення.Актуальні питання », яке відбудеться 3 - 4 лютого 2010.З метою підвищення стандартів безпеки на транспорті та збереження вантажів РС проводить нараду, на якому будуть розглянуті питання забезпечення безпеки експлуатації контейнерів та контейнерних перевезень.У програму наради включені питання , що стосуються нормативної діяльності, практики роботи РС з технічного нагляду за контейнерами, перспективи розвитку контейнеростроенія.В ході наради відбудеться обмін думками з актуальних питань, пов'язаних з проектуванням, виготовленням і експлуатацією контейнерів.Свою участь у нараді вже підтвердили: Ростехнагляд, ДМА ім.адм.З.Про.Макарова, ГМК "Норільський Нікель", ЗАТ "Промтранснііпроект», ВАТ «Абаканвагонмаш», ВАТ «Атомармпроект», ВАТ «Рузхіммаш», ВАТ «СГ - Транс», ВАТ «Уралкріомаш», ТОВ «Моноліт», EUROTAINER, EXSIF Worlwide Inc.Місце проведення наради: м.Санкт-Петербург, Мільйонна вул., д.7.Російський морський регістр судноплавства 25 грудня 2009 г.повернутися в оглавленіеГодовой вантажообіг нафтопродуктів ЗАТ «Петербурзький нафтовий термінал» (ПНТ, Санкт-Петербург ) сьогодні досяг позначки в 12 млн тонн.Це рекордний для терміналу показник вантажообігу.Таким чином, вперше результат року для ПНТ перевищить 12 млн тонн, що більш ніж на 200 тис.тонн більше аналогічного показника 2008 року.У тому числі перевалка темних нафтопродуктів (мазут) на терміналі за прогнозом на кінець 2009 року перевищить 9 млн тонн (проти 8,4 млн тонн роком раніше).Рекордних показників вантажообігу в 2009 році ПНТ досяг внаслідок сприятливої ??кон'юнктури світового ринку нафтопродуктів та оптимізації на терміналі логістики поставки нафтопродуктів.Нагадаємо, що вантаж на ПНТ надходить залізничним, трубопровідним та річковим транспортом з російських нафтопереробних заводів (НПЗ).У число найбільших постачальників нафтопродуктів на ПНТ входять Киришский НПЗ (Ленінградська обл.), Московський НПЗ (Москва), Нижньокамський НПЗ (Татарстан), Пермський НПЗ («ЛУКОЙЛ-Пермнефтеоргсинтез», Пермський край) і Полтавщина НПЗ (ВАТ «ЛУКОЙЛ-Ніжегороднефтеоргсінтез», Нижній Новгород).ЗАТ «Петербурзький нафтовий термінал »28 грудня 2009 р.повернутися в оглавленіеУтверждени зміни до ставок портових зборів у морських портах Російської Федерації Наказом Федеральної служби з тарифів Російської Федерації (ФСТ) від 14 жовтня 2009 р.№ 249-т/20 внесені зміни до наказу ФСТ від 20 грудня 2007 року № 522-т / 1 «Про затвердження ставок портових зборів та правил їх застосування в морських портах Російської Федерації».В ставки портових зборів у наступних морських портах Російської Федерації вносяться зміни: • порт Архангельськ; • порт Онега; • порт Виборг; • порт Висоцьк; • Великий порт Санкт-Петербург, Пасажирський порт Санкт-Петербург; • порт Усть-Луга; • порт Калінінград; • порт Єйськ; • порт Кавказ; • порт Новоросійськ; • порт Сочі; • порт Таганрог; • порт Темрюк ; • порт Астрахань; • порт Оля; • порт Анадир; • порт Ваніно; • порт Владивосток; • порт Де-Кастрі; • порт Корсаков; • порт Магадан; • порт Миколаївськ-на-Амурі; • порт Певек; • порт Провидіння ; • порт Радянська Гавань.Крім того, наказом ФСТ від 14 жовтня 2009 р.№ 249-т/20 вносяться зміни в додаток № 2 до наказу ФСТ від 20 грудня 2007 року № 522-т / 1 «Про затвердження ставок портових зборів та правил їх застосування в морських портах Російської Федерації ». Даний наказ набирає чинності через 10 днів після дня офіційного опублікування.З текстом документа можна ознайомитися в додатку до огляду преси.ФГУП« Росморпорт »28 грудня 2009 р.повернутися в оглавленіеБанк« Відродження » відкрив кредитну лінію для ВАТ «Мурманський морський рибний порт» 25 грудня 2009 конкурсна комісія ВАТ «Мурманський морський рибний порт» розглянула заявки на участь у відкритому конкурсі з відбору кредитної організації для укладення договору на відкриття кредитної лінії з лімітом заборгованості з надання кредитних коштів ВАТ «ММРП».Заявки на участь у відборі подали дві організації - Мурманський філія ВАТ Банк «Відродження» та Мурманський регіональна філія ВАТ «Россельхозбанк».Але рішенням конкурсної комісії остання не була допущена до участі в конкурсі, тому що запропонована нею ціна перевищувала початкову ціну договору.Таким чином, конкурс був визнаний таким і ВАТ «Мурманський морський рибний порт» уклав договір на відкриття кредитної лінії з лімітом заборгованості з надання кредитних коштів і процентною ставкою за кредитом 15,5% річних з філією ВАТ Банк «Відродження» в Мурманську.Прес-служба ВАТ «ММРП» 28 грудня 2009 р.повернутися в оглавленіеПрокуратура перевірить термінали - Північно-Західна транспортна прокуратура (СЗТП) опублікувала план проведення планових перевірок на 2010 р.Північно-Західна транспортна прокуратура (СЗТП) опублікувала план проведення планових перевірок на 2010р.Серед стивідорних компаній першим на предмет дотримання правил технічної експлуатації портових споруд буде перевірений "Усть-Лузький контейнерний термінал", який в плані прокуратури значиться ще як ВАТ " Балтійський контейнерний термінал ".Виїзна комісія відвідає УЛКТ з 11 по 29 січня 2009р.Інший актив "Національної контейнерної компанії "(НКК) -" Перший контейнерний термінал "(ПКТ) буде перевірений в грудні.В якості мети і підстави планового заходу заявлений державний контроль і нагляд у сфері забезпечення безпеки руху.У списку СЗТП значаться ще два усть-Лузький терміналу - з 1 по 23 квітня представники прокуратури буде перевірений " Універсальний перевантажувальний комплекс ", а з 4 по 29 жовтня - " Лісовий термінал " Фактор ".У 2010р.будуть перевірені портові споруди следующіх стивідорів Великого порту Санкт-Петербург: ЗАТ " Заводморгідрострой " (11-29 січня), ТОВ "Західний термінал" (4-28 травня), ЗАТ "Третя стивідорна компанія" (4 -28 травня), ЗАТ "Четверта стивідорна компанія" (1 -25 червня), ТОВ & ??& Балтійський порт " (3-31 грудня) і ЗАТ "Морський вокзал" (6 -31 грудня).Також у поле зору СЗТУ потрапило ТОВ & ??& Приморський торговельний порт " (перевірка намічена на 1-25 червня) і ТОВ & ??& Калінінградська стивідорна компанія " (1-25 червня).Перевірки пройдуть також на причалах Балтійського і канонерського заводів і заводу "Північна верф" в Петербурзі.Росбалт 28 грудня 2009 г.повернутися в оглавленіеВнеочередное збори акціонерів Сахалінського морського пароплавства призначено на 26 лютого 2010 року Рада директорів ВАТ « Сахалінське морське пароплавство »(ВАТ« СахМП », SASCO, Холмськ Сахалінська область) на засіданні 25 грудня ухвалив рішення про скликання позачергових загальних зборів акціонерів на 26 лютого 2010.Акціонери розглянуть питання про затвердження аудитора товариства.Сахалінське морське пароплавство - єдина компанія, що забезпечує цілорічні перевезення з портів Де-Кастрі, Ваніно і Радянська Гавань.Флот компанії налічує 21 транспортне судно (не рахуючи криголамів, буксирів та іншого допоміжного флоту), всі вони льодового класу і плавають під прапором РФ.Пароплавство обслуговує залізнично-поромну переправу між Сахаліном ( порт Холмськ) і материком (порт Ваніно).Основним власником акцій ВАТ «Сахалінське морське пароплавство» є держава, якій належить 25,5% акцій пароплавства.Решта акціонерів - 4 тис.юридичних і фізичних осіб.Інтерфакс 28 грудня 2009 г.повернутися в зміст «ЛУКОЙЛ» І ФГУП «Росморпорт» домовилися про співпрацю у сфері розвитку морських портів і бункерування судів Президент ВАТ «ЛУКОЙЛ» Вагіт Алекперов і генеральний директор ФГУП «Росморпорт» Ігор Русу 21 грудня в Москві підписали угоду про співпрацю.Документ, зокрема, передбачає спільні дії «Лукойла» та «Росморпорт» при розробці ТЕО розвитку, реконструкції, модернізації та експлуатації перевантажувальних комплексів морських портів РФ, а також інших об'єктів прибережно-портової інфраструктури.Компанії будуть співпрацювати і координувати свої дії в сфері забезпечення портової діяльності буксирними і бункерувальними послугами, а також з ліквідації розливів нафти.Лоцмани «Росморпорт» забезпечуватимуть пріоритетну проводку судів підприємств Групи «ЛУКОЙЛ».Також, згідно з домовленостями, «ЛУКОЙЛ» і «Росморпорт» будуть здійснювати спільне будівництво та експлуатацію спеціалізованих судів, використовуваних для усунення наслідків аварійних пригод за транспортування вуглеводнів і продуктів їх переробки поза морських портів, нафтоналивних і газових терміналів.Дочірнє підприємство Компанії, ТОВ «ЛУКОЙЛ-бункер» на основі окремо укладених договорів буде здійснювати забезпечення судів Росморпорт бункерним паливом, як на території Російської Федерації, так і за її межами, сказано в повідомленні.«Водний транспорт є для ЛУКОЙЛа найважливішим засобом надійних поставок нафти і нафтопродуктів кінцевим споживачам.Його роль постійно зростає у зв'язку з будівництвом та облаштуванням нових об'єктів і родовищ.У цьому зв'язку співробітництво нашої компанії з Росморпорт має довгострокову перспективу, є дієвим фактором підвищення рівня безпеки транспортування енергоресурсів », - сказав президент ВАТ« ЛУКОЙЛ »Вагіт Алекперов.ВАТ« ЛУКОЙЛ »28 грудня 2009 р.повернутися в оглавленіеГК« Норнікель »передбачила фінансування в обсязі 1,1 мільярда рублів в бюджеті 2010 року на будівництво морського терміналу в Мурманську Група компаній «Норільський нікель» передбачила фінансування в обсязі 1,1 млрд руб.в бюджеті 2010 року на будівництво морського терміналу в Мурманську.Про це ІАА «ПортНьюс» повідомили у Групі компаній.На двох майданчиках сукупною площею близько 10 га « Норнікель »планує будівництво морського терміналу для перевалки генеральних вантажів і вантажів у контейнерах.Вантажі призначені для забезпечення потреб Норильського комбінату (завезення вантажів для діяльності підприємства та потреб жителів Норильська, а також вивезення продукції« Норнікеля »), перевалка вугілля на даному терміналі не планується.Як повідомляло ІАА «ПортНьюс» раніше, в 2005 році «Норнікель» завершивоперацію з придбання частини території Мурманського судноремонтного заводу і примикає до нього земельної ділянки.Зараз дана територія включена в межі морського порту Мурманськ.Територія майбутнього терміналу пов'язана залізничним сполученням зі станцією Мурманськ, має два морських причалу (у власності «Норнікеля") довжиною 311 м і 147 м і глибинами від 7 до 10 метрів, на причалах можна приймати судна дедвейтом до 20 тис тонн.. Проект будівництва на цій території морського терміналу був розроблений і пройшов всі стадії узгодження в 2006 році.Проектна потужність терміналу на той момент заявлялася в обсязі до 1,5 млн тонн на рік.Потім проект був припинений і відновлений зараз.Як уточнили в групі компаній «Норнікель», будівництво нового морського терміналу триватиме 22 місяці.Проект включає в себе повну заміну всіх інженерних мереж на наявних припортових територіях, будівництво маневрових ж / д шляхів, що з'єднують обидві площадки, обладнання нових складських площ.Новий проект терміналу розрахований на потужність 700 тис.тонн вантажів на рік.Планується задіяти один причал (147 м з глибинами 10,5 м).Причал готовий до експлуатації.З серпня 2009 року в експериментальному режимі на причалі ведеться обробка судів.За підсумками 2009 року на причалі оброблено більше 40 тис.тонн власних вантажів.План перевалки на 2010 рік - 130 тис тонн.. Зараз на причал з порту Дудінка доставлені два портальні крани типу «Кондор».Їх монтаж завершиться в березні-квітні 2010 року.У «Норнікелі» уточнили, що в Дудинка закуплені самохідні крани «Ліхтер».У перспективі - відкриття пункту пропуску на терміналі ГК «Норнікель» в Мурманську.Відповідні документи компанія почне оформляти у 2010 році.ГК «Норнікель» не створював стивідорної компанії для обслуговування даного терміналу.Всі операції з навантаження і розвантаження суден веде портове підрозділ Мурманського транспортного філії ДК «Норільський нікель».ІАА «ПортНьюс» 28 грудня 2009 р.повернутися в оглавленіеВнешекономбанк фінансує проект будівництва вугільного терміналу порту Ваніно Державна корпорація «Банк розвитку і зовнішньоекономічної діяльності (Зовнішекономбанк)» відкрила фінансування проекту будівництва вугільного терміналу потужністю 12 млн.тонн вугілля на рік у бухті Мучка порту Ваніно (Хабаровський край).Порт Ваніно орієнтований на перевалку вугілля з родовищ ВАТ " Сибірська вугільна енергетична Компанія " для забезпечення експорту до країн Азіатсько-Тихоокеанського регіону (АТР), а також вугілля інших компаній.Зовнішекономбанком наданий перший транш кредитної лінії у розмірі 1,5 млрд.рублів для фінансування витрат ЗАТ «Дальтрансуголь» (дочірня компанія ВАТ «СУЕК», оператор споруджуваного терміналу) з придбання технологічного обладнання та оплати виконаних будівельних робіт.З метою реалізації проекту між Зовнішекономбанком і ЗАТ «Дальтрансуголь» укладено угоду про надання кредитних коштів в обсязі 4500000000.рублів терміном на 10 років.Проект будівництва Ванінський вугільного терміналу є одним з найбільших інвестиційних проектів, як в галузі розвитку транспортної інфраструктури РФ, так і на Далекому Сході, в цілому.Планується, що після виходу на проектну потужність, Ваніно стане найбільшим вугільним портом на Далекому Сході і другим за величиною в Росії, буде забезпечена можливість прийому та обробки суден з вантажопідйомністю понад 170 тис.тонн.Зовнішекономбанк 29 грудня 2009 г.повернутися до змісту грудні «Трансгарант» збільшив частку володіння складським комплексом «Стройопторг» в Хабаровську до 97,68% У грудні «Трансгарант» збільшив частку володіння складським комплексом « Стройопторг »в Хабаровську до 97,68%, завершивши реєстрацію додаткового випуску цінних паперів у кількості 568 431 штук номінальною вартістю в 1 рубль за акцію.Після збільшення частки володіння комплексом« Трансгарант »планує в 2010 році продовжити інвестиції в« Стройоптторг »для створення великого логістичного центру, який внесений урядом Хабаровського краю в генеральний план розвитку Далекосхідного регіону.У 2006 році «Трансгарант» придбав контрольний пакет акцій ВАТ «Стройоптторг» (51%), що належав Далекосхідному фонду майна, для розвитку інфраструктурних проектів по створенню мережі транспортно-логістичних комплексов.З 2006 по 2009 рік частка володіння «Трансгарант» постійно збільшувалася і зараз перевищила позначку 97%.Паралельно зі збільшенням частки в капіталі комплексу «Трансгарант» провів його модернізацію, вклавши понад 120 млн руб.в оновлення знаходяться на території складів класу А і відновлення інфраструктури підприємства.«Стройоптторг» є одним з найбільших складських центрів Далекого Сходу і розцінюється як хороший майданчик для будівництва транспортно-логістичного комплексу завдяки вдалому географічному положенню і прямому виходу не тільки до Далекосхідної залізниці, а й річці Амур.Транспортна група FESCO 28 грудня 2009 р.повернутися в оглавленіеШведскій інвестиційний фонд East Capital Russia, другий за величиною акціонер FESCO, був названий фондом з кращого прибутковістю за версією Morningstar Шведська інвестиційний фонд East Capital Russia, другий за величиною акціонер FESCO, був названий фондом з кращого прибутковістю за версією Morningstar - провідного інформаційного агентства в інвестиційній сфері.Фонд зумів забезпечити своїм клієнтам найвищу дохідність у світі за період з 2000 по 2009 рік.FESCO від усієї душі вітає з цим видатним досягненням Якоба Грапенгіссер, Партнера фонду East Capital і незалежного члена Ради директорів FESCO.За словами Президента FESCO Сергія Генералова, «ми пишаємося тим, що FESCO є однією з найбільш довгострокових інвестицій в портфелі East Capital.Це свідчить про спільність наших поглядів не тільки на перспективи транспортно-логістичного ринку Росії, а й на реалізовану в FESCO стратегію виходу на позиції лідера інтегрованої логістики та контейнерних послуг ». Якоб Грапенгіссер зазначив, що« East Capital вірить у потенціал російської економіки, а отже транспортної галузі як її ключового елементу.На наш погляд, FESCO має дуже хороші можливості для того, щоб максимально повно реалізувати цей потенціал.Як відкрите акціонерне товариство з акціями у вільному обігу на ринку, FESCO представляє з себе цікаву інвестиційну можливість для тих інвесторів, хто хоче увійти в цю багатообіцяючу галузь ». Транспортна група FESCO 28 грудня 2009 г.повернутися в оглавленіеК кінця року Група компаній« Совфрахт-Совмортранс »наблизиться до обсягу вантажоперевезень в розмірі 36 млн.тонн До кінця року Група компаній« Совфрахт-Совмортранс »наблизиться до обсягу вантажоперевезень в розмірі 36 млн.тонн, а консолідований обсяг продажів складе близько 1 млрд дол.. США - такий прогноз економістів ВАТ« Совфрахт ». Завдяки намітилася в останні місяці позитивної тенденції в ряді галузей, в 2010 році в Групі очікують подальшого зростання показників.Жодна з компаній Групи не закінчила цей важкий рік із збитками.Очікуваний річний показник EBITDA близько 33 млн дол.. СШАНесмотря на кризу , цього року в компаніях, що входять до Групи «Совфрахт-Совмортранс», здійснено ряд проектів, спрямованих на модернізацію портової та термінальної інфраструктури, розширений парк залізничного рухомого складу.Так, чисельність залізничних вагонів, що знаходяться в управлінні Групи, на сьогоднішній момент складає 9570 одиниць.В даний час Група «Совфрахт-Совмортранс» працює над новим напрямком у своїй діяльності.Результатом ряду переговорів з деякими банками та фінансовими компаніями у ВАТ «Совфрахт» було прийнято рішення про створення управляючої компанії, яка візьметься за управління та санацію транспортних активів третім осіб.За останні 10 років Група отримала успішний досвід антикризового управління транспортними активами, включаючи рухомий залізничний склад, морські термінали, морські та річкові судна.У результаті дій фахівців Групи за короткий термін (1-2 роки), грошовий потік від цих проектів і їх вартість збільшувалася в рази.У ВАТ «Совфрахт» впевнені, що з допомогою керуючої компанії, над створенням якої зараз працюють фахівці, можна в найкоротші терміни збільшити грошовий потік від керування транспортними активами компаній транспортної галузі, що звернулися за такими послугами.Група компаній «Совфрахт- Совмортранс »28 грудня 2009 р.повернутися в оглавленіеВладівостокскій морський торговий порт (ВМТП) перевалив перші експортні партію зерна врожаю цього року Як повідомили в прес-службі ВМТП, стивідорної компанією оброблена партия фуражного зерна обсягом 5,5 тис.тонн, що прибула з Амурської області.Вантаж буде доставлений в один з портів Японії теплоходом «Уссурі».Відвантаження зерна йде за прямим варіантом вагон - судно з використанням портальних і мобільних кранів.Ця технологія, що прискорює перевалку , впроваджена в порту два роки тому.«Працюючи в парі, два крани вантажопідйомністю 63 тонни кожен знімають з візків наповнений зерном вагон.Використовуючи спеціальну раму, обладнану стропами, вони переносять його на судно.Одночасно з цим два докера піднімаються на заздалегідь підвішену до вагона платформу-альтанку, після чого вагон зависає над трюмом.Докери відкривають розвантажувальні люки, і в лічені секунди зерно потрапляє в судно », - розповіли« гудку »в порту.На всю операцію з вивантаження одного вагона-хопера йде не більше 16 хвилин.При те, що стандартної нормою відвантаження зерна на борт вважається 1,5 тис.тонн на добу, фактично за цей час було відвантажено 3 тис.тонн.І це не межа, кажуть у ВМТП, цей показник можливо збільшити до 5 тис.тонн.За словами заступника гендиректора ВАТ «Владивостоцький морський торговельний порт» В'ячеслава Екімцова, зараз ВМТП - єдиний з далекосхідних портів, що має досвід перевалки зернових по всіх напрямах: імпорт, експорт і каботаж.«Потужності дозволяють перевалювати в рік до 1,5 млн тонн зернових», - уточнив він.Втім, не виключено, що в найближчі роки російське зерно зможе піти на експорт і через інший порт Примор'я - Слов'янка.Група компаній «Беркут» (контролює ВАТ «Слов'янський судноремонтний завод») і японська Link Far East планують побудувати там спеціалізований термінал, який зможе відвантажувати на судна до 800 тонн зерна за годину.При цьому складські потужності комплексу будуть розраховані на одночасне зберігання 15 тис.тонн зернових.Гудок 28 грудня 2009 г.повернутися в оглавленіеПорт Виборзький прийняв обладнання для будівництва компресорної станції Портова САНКТ-ПЕТЕРБУРГ , 28 грудня.Порт Виборзький прийняв обладнання для будівництва компресорної станції Портова.Проект здійснюється в рамках Nord Stream.Загальна вага вантажу склала 407 тонн.Подальша відправка обладнання вантажоодержувачу планується на середину січня.Росбалт 28 грудня 2009 г.повернутися в оглавленіеТорговий дім «Транзит- ДВ »поставлятиме на Камчатку вугілля з Кузбасу розрізів в 2010 році« Транзит-ДВ »визнано переможцем конкурсу, проведеного ГУП« Камчатенергоснаб », яке здійснює централізоване постачання теплопостачальних підприємств Камчатського краю паливними ресурсами.Мова йде про постачання вугілля одного з найбільших російських виробників ВАТ «УК« Кузбассразрезуголь »,« Транзит-ДВ »є дилером цього підприємства на Далекому Сході.Доставку твердого палива будуть здійснювати суду Північно-східного морського пароплавства, що також входить до Групи компаній« Транзит-ДВ ». Постачання першої партії вугілля обсягом понад 22 тис.тонн запланована на другу половини січня 2010 року.Група «Транзит-ДВ» - холдингова компанія, що надає комплекс послуг у сфері логістики енергоресурсів.Підприємства холдингу щорічно беруть участь у програмах «північного завезення», забезпечуючи завезення палива в Магаданську область і Камчатський край.З 2008 року до цих регіонів додався Чукотський автономний округ.«Група« Транзит-ДВ »28 грудня 2009 р.повернутися в оглавленіеЗАО« Востокбункер »не отримувало офіційних претензій з боку ВАТ« РЖД »Прес-служба ВАТ« РЖД »16 грудня поширила інформацію про те, що ВАТ «РЖД» направило до суду позови до ряду приморських компаній, серед яких було названо і ЗАТ «Востокбункер».Відповідну заяву зробив на селекторній нараді з удосконалення роботи з вивантаженням вагонів у портах віце-президент ВАТ «РЖД» Вадим Морозов.«При цьому навіть при укладені договори на надання послуг з тимчасового розміщення вагонів на коліях загального користування " Мечел-Транс ", ВАТ " Находкінський морський торговельний порт ", ЗАТ " Востокбункер " і ВАТ " Владморрибпрот " відмовляються проводити оплату.ВАТ " РЖД " пред'явило позови до цих компаній в судовому порядку», - говоритися в прес-релізі ВАТ «РЖД».Тим часом, у ЗАТ «Востокбункер» на сьогоднішній день немає невиконаних зобов'язань перед ВАТ «РЖД».Офіційних претензій з боку залізничників компанія не отримувала.Апро те, що ВАТ «РЖД» направило судовий позов до ЗАТ «Востокбункер» у компанії дізналися зі ЗМІ.«У нас дійсно були розбіжності з приводу зупинених потягів.Ми не визнали протягом року кілька виставлених на нас минув розміщення вагонів.Не визнали тому, що не подавали жодної заявки на тимчасове розміщення вагонів.Потяги, що прямували в нашу адресу, були зупинені через внутрішні проблеми РЖД.Ситуації, про які йде мова, порушували наш виробничий цикл і створювали нам певні проблеми і неприємності.Однак з цими інцидентами ми розібралися в робочому порядку і вважали їх давно вичерпаними.Заява РЖД про судовий позов, про який ми дізналися зі ЗМІ, глибоко шокувало нас в деяке здивування.Так як співробітники РЖД ні усно, ні письмово не зверталися до нас з будь-якими претензіями.У нас цілком нормальні, давно сформовані відносини з ВАТ «РЖД» та його підрозділами на місцях, і ми з великою повагою ставимося до наших партнерів, тому щонайменше дивно, що у разі будь-то до нас претензій залізничники не спробували їх вирішити в робочому порядку.Можемо тільки здогадуватися, що послужило приводом для подібної заяви віце-президента ВАТ «РЖД».Швидше за все, воно було засноване на помилкових даних ", - прокоментував ситуацію виконавчий директор ЗАТ« Востокбункер »Сергій Жидков.« Група «Транзит- ДВ »28 грудня 2009 р.повернутися в оглавленіеРоссія планує до 2015 року побудувати річкових і морських судів більш ніж на 70 мільярдів рублів ВЛАДИВОСТОК, 24 дек - РИА Новости.Росія планує до 2015 року побудувати річкових і морських судів більш ніж на 70 мільярдів рублів, повідомив хв










Статті

Застосування морських контейнерів Морський контейнер є флагманом надійності і простоти архітектури одночасно.Металеві листи з гофрованої сталі, що становлять стінки і верх контейнера, зв'язуються між собою таким чином, що деформація як окремої площині, так і самого морського контейнера, виключена в принципі.Тому схоронність вмісту не залишає сумнівів.Низ («стать») контейнера в більшості випадків складається з плоскопресованной фанери червоного дерева товщиною 30-40мм, просоченої спеціальними речовинами, що захищають від паразитів, грибків і гниття.
Рішення митних органів про класифікацію товарів є обов'язковими.Імперативний характер таких рішень підтверджується положеннями ТК, згідно Яким рішення інших органів і установ за класифікацією товарів не визнаються Припустимими до використання в митних цілях.
Із зазначенням реєстраційних та банківських реквізитів, підписані керівником І головним бухгалтером та завірені печаткою організації.

Новини

Уральські двигуни представлені на Міжнародному військово-морському салоні ТОВ УДМЗ, що входить до Групи Сінара, представив типоряд дизель-генераторів для суден ВМФ Росії на Міжнародному військово-морському салоні «МВМС-2009».Ця найбільша виставка в галузі кораблебудування і військово-морських озброєнь проходила в Санкт-Петербурзі в кінці червня.
Компанія-власник не має наміру піднімати на поверхню затонуле норвезьке судно з російсько-українським екіпажем СТОКГОЛЬМ, 3 серпня.


Огляд преси

З пробоїни, знову ж умовно, в Кольський...
Екіпаж за допомогою рятувальників...
Загальний обсяг вилову - 30,77 тис.т.У прибережній...