«Гудок»: структурні зміни в логістиці - денис скрипка, директор...
«Гудок»: Структурні зміни в логістиці - Денис Скрипка, директор з продажу ХК «Логопром» - За минулий з початку економічної кризи час відбулися зрушення в структурі внутрішніх перевезень.
«Гудок»: структурні зміни в логістиці - денис скрипка, директор...
«Гудок»: Структурні зміни в логістиці - Денис Скрипка, директор з продажу ХК «Логопром» - За минулий з початку економічної кризи час відбулися зрушення в структурі внутрішніх перевезень.Зокрема, помітне заміщення залізничних перевезень магістральними автомобільними.Це зумовлено як падінням ставок на перевезення автотранспортом (від 30 до 50% за окремими напрямами), так і більш гнучкою ринковою структурою і швидкістю реагування на зміни даного виду перевезень.В результаті максимальна відстань, на яких автомобільні перевезення економічно конкурентноздатні в порівнянні з залізничними, збільшилося з 700-800 до 1200-1300 км.А саме ці відстані є самими затребуваними.Уже зараз ми можемо констатувати, що ці зміни носять довгостроковий характер, частка компаній середнього та малого бізнесу (а в деяких випадках і великого), вже змінили структуру своєї логістики, становить не менш 30-40%.Це означає, що ринок стає більш сегментованим та структурованим.За залізничниками залишаються перевезення на далекі й наддалекі відстані, а також перевезення навалом і спеціалізованих вантажів, у тому числі наливних.Географічно цей розподіл виглядає так: європейська частина Росії - доставка автомобільним транспортом, Сибір і Далекий Схід - залізничним.Однак збільшення частки контейнеризації та розвиток інфраструктури по обробці контейнерів провокують зміни і в цьому балансі.Особливий інтерес викликають плани розвитку внутрішнього річкового вантажного судноплавства, практично занедбаного в минулі роки, але темпи реалізації конкретних програм поки що не дають підстав для їх обліку в структурі транспортної логістики.Хоча попит на такі перевезення є.Прогнозувати вплив цих змін на загальноекономічну ситуацію в країні зараз рано, але це є прямим сигналом до необхідності змін у плануванні роботи РЖД та інтенсифікації запущених процесів орієнтування на клієнтів.Клієнти все більше уваги приділяють структурі витрат на логістику і починають працювати з плануванням цих послуг в рамках своїх логістичних ланцюжків.Займаючись саме управлінням логістикою, а не рефлексивним реагуванням на нові умови ринку.Саме це буде визначальним для всіх гравців ринку і його структури в цілому.Гудок 22 липня 2009 г.