Наша спеціалізація: міжнародні вантажоперевезення, розрахунок ставок фрахту по основним контейнерним лініях, доставка вантажів, морські міжнародні контейнерні перевезення, розмитнення широкого спектру вантажів, розрахунок вартості розмитнення, пошук китайських виробників, маркетинг в Китаї і так само багато що інше.

За підсумками 11 місяців вантажообіг портів північного заходу...

За підсумками 11 місяців вантажообіг портів Північно-Заходу РФ виріс до аналогічного показника минулого року на 3,9% - до 204 582 тис.


За підсумками 11 місяців вантажообіг портів північного заходу...

За підсумками 11 місяців вантажообіг портів Північно-Заходу РФ виріс до аналогічного показника минулого року на 3,9% - до 204 582 тис.т.У листопаді Стівідори Північно-Західного регіону Росії переробили 18 999,2 тис.т вантажів.Цей показник вищий рівня листопада минулого року на 12,5%.А от в порівнянні з жовтнем поточного року має місце зниження - на 2,2%.Менше, ніж за 11 місяців минулого року, обробили також порти Калінінград (-21,6%), Дудинка (-64,8%), Великий порт Санкт-Петербург (-17,1%) і Виборг (-11,1%).Збільшили перевалку Висоцьк - на 9,6%, Мурманськ - на 45,9%, Кандалакша - на 17,7%, а також Усть-Луга і Приморськ - на 48,8% і 5,8% відповідно.Найбільш динамічне зростання за підсумками січня-листопада демонструє Варандей, оборот якого збільшився в 4,3 рази.Проте, відзначимо, що, по-перше, фактично діючий термінал почав роботу тільки в липні минулого року, до цього відвантаження здійснювалися через підводний термінал, який завершив свою роботу в березні 2008 року, так що з березня по липень відвантаження з Варандея не здійснювалися.Крім того, варто нагадати , що завдяки цій обставині за підсумками півріччя оборот Варандея перевищував рівень 2008 року в 20,5 разів, а за підсумками 9 місяців - в 5,6 рази.Тобто, незважаючи на те, що темпи росту обороту порту номінально знижуються, зумовлено це об'єктивними причинами.Через Вітіно за січень-листопад пройшло на 0,4% вантажів більше, ніж роком раніше.Порт Архангельськ обсяги перевалки вантажів, навпаки, скоротив на 32%.Знизилася обробка вантажів і в інших портах і портопункту в зоні діяльності АМП Архангельськ - на 52,4%.Бі-порт 21 грудня 2009 р.повернутися до змісту порту Тамань за 11 місяців 2009 року перевантажено 75610 тонн рослинного масла Про це повідомили в таманському філії " Росморпорт ".Генеральна схема розвитку порту Тамань затверджена розпорядженням міністерства транспорту РФ в 2004.Порт спеціалізується в основному на наливних вантажах.Півдня.ру 21 грудня 2009 г.повернутися в оглавленіеЕдінственний діє в Росії термінал з перевалки СВГ «Мактрен-Нафта» збільшив обсяг перевалки більш ніж у три рази Єдиний діючий в Росії термінал з перевалки СВГ «Мактрен-Нафта» (розташований в порту Темрюк, Краснодарський край) збільшив обсяг перевалки в 2009 р.більш ніж у три рази.Загальний обсяг перевалки в 2009 рік склав понад 80 тис.тонн.Управління терміналом здійснює «Safinat An-Najaat Petroleum Company Ltd »(входить до Логистическую Інвестиційну Групу« Сафінат »).InfraNews 21 грудня 2009 г.повернутися в оглавленіеО засіданні Морської колегії при Уряді Російської Федерації 21 грудня 2009 року в Москві проходить засідання Морської колегії при Уряді Російської Федерації.У засіданні бере участь член Морський колегії при Уряді Російської Федерації, Генеральний директор ФГУП «Росморпорт» І.М.Русу.В ході засідання будуть розглянуті наступні питання: - про хід реалізації Морської доктрини Російської Федерації на період до 2020 року в сферах військово-морської діяльності і забезпечення безпеки морської діяльності ; - про хід реалізації Стратегії розвитку суднобудівної промисловості; - про заходи щодо законодавчого забезпечення розвитку парусного спорту і туризму в Росії; - про результати добровільної перевірки Російської Федерації експертами Міжнародної морської організації (ІМО).Також на засіданні планується обговорити виконання доручень Морської колегії при Уряді Російської Федерації в 2009 році і затвердити план роботи на 2010 рік.ФГУП «Росморпорт» 21 грудня 2009 р.повернутися в оглавленіеФАС Росії відзначила високий рівень конкуренції між стівідорними компаніями в портах і між різними портами МОСКВА, 21 грудня./ ПРАЙМ-ТАСС /.Федеральна антимонопольна служба / ФАС / Росії спільно з Центральним науково-дослідним і проектно-конструкторським інститутом морського флоту і АССО-Інвест Консалтинг провела аналіз ринків вантажно-розвантажувальних робіт на річковому і морському транспорті.ФАС Росії відзначила високий рівень конкуренції між стівідорними компаніями в портах / внутрішньопортової конкуренція / і між різними портами, як російськими, так і зарубіжними / міжпортового конкуренція /, зазначає прес-служба відомства.У 2007 р ФАС Росії направила в уряд РФ пропозицію доручити ФСТ Росії за участюзацікавлених федеральних органів виконавчої влади узгодити припинення державного регулювання тарифів на вантажно-розвантажувальні роботи в річкових і морських портах, за винятком районів Крайньої Півночі.Аналіз ринків був направлений до ФСТ, Мінтранс і Мінекономрозвитку Росії.У 2008 р між ФАС Росії та зазначеними відомствами було досягнуто угоду про поетапне припинення державного регулювання тарифів на вантажно-розвантажувальні роботи в річкових портах РФ, за винятком портів, розташованих в районі Крайньої Півночі.Щодо морських портів угоди не було досягнуто, проте 24 серпня 2009 р арбітражний суд Москви погодився з аналізом ринку вантажно-розвантажувальних робіт, а саме, підтвердив, що географічні межі ринку вантажно-розвантажувальних робіт не обмежені бухтою Золотий ріг, як стверджувала ФСТ Росії, а включають Приморський і Хабаровський край в цілому.Суд зобов'язав ФСТ Росії виключити ВАТ " Владивостоцький морський торговельний порт " з реєстру суб'єктів природних монополій на транспорті.Дев'ятий арбітражний апеляційний суд підтвердив це рішення, вказавши, що в разі появи на товарному ринку хоча б ще одного господарюючого суб'єкта, товарами і послугами якого можна замінити товари та послуги суб'єкта природної монополії, останній за заявою повинен бути виключений ФСТ Росії з реєстру суб'єктів природних монополій.Ініційоване ФАС Росії дерегулювання вантажно-розвантажувальних робіт на морському і річковому транспорті отримало подальший розвиток.Перший віце-прем'єр РФ Ігор Шувалов 4 грудня 2009 р прийняв рішення про реалізацію проекту скасування прямого цінового регулювання діяльності суб'єктів природних монополій, що надають послуги з навантаження , розвантаження та зберігання вантажів у Великому порту Санкт-Петербург.Експеримент з припинення регулювання буде здійснюватися без виведення з реєстру суб'єктів природних монополій на транспорті.За результатами моніторингу буде зроблено висновок про доцільність припинення державного регулювання діяльності суб'єктів природних монополій, що надають послуги з навантаження, розвантаження та зберігання вантажів в морських портах РФ.В умовах дерегулювання тарифів господарюючих суб'єктів у Великому порту Санкт-Петербурга зростає значення розроблених ФАС Росії проектів постанови уряду РФ " Про затвердження Правил недискримінаційного доступу до послуг у морських, річкових портах та транспортних терміналах " і " Про затвердження Правил недискримінаційного доступу до інфраструктури внутрішніх водних шляхів ".В даний час документ обговорюється із зацікавленими органами влади та провідними асоціаціями - асоціацією морських торговельних портів, союзом російських судновласників, асоціацією судноплавних компаній, асоціацією судновласників і портів річкового транспорту.ПРАЙМ-ТАСС 21 грудня 2009 г.повернутися до змісту " ЛУКОЙЛ " і Росморпорт будуть співпрацювати в галузі розвитку, реконструкції, модернізації об'єктів прибережно-портової інфраструктури Президент ВАТ " ЛУКОЙЛ " Вагіт Алекперов і генеральний директор ФГУП " Росморпорт " Ігор Русу підписали угоду про співпрацю, яка, зокрема, передбачає спільні дії " ЛУКОЙЛа " і Росморпорт при розробці ТЕО розвитку, реконструкції , модернізації та експлуатації перевантажувальних комплексів морських портів РФ, а також інших об'єктів прибережно-портової інфраструктури.Компанії будуть співпрацювати і координувати свої дії в сфері забезпечення портової діяльності буксирними і бункерувальними послугами, а також з ліквідації розливів нафти.Лоцмани Росморпорт будуть забезпечувати пріоритетну проводку судів підприємств групи " ЛУКОЙЛ "." ЛУКОЙЛ " і Росморпорт будуть також здійснювати спільне будівництво та експлуатацію спеціалізованих судів, використовуваних для усунення наслідків аварійних подій при транспортуванні вуглеводнів і продуктів їх переробки поза морських портів, нафтоналивних і газових терміналів.Дочірнє підприємство компанії, ТОВ & ??& ЛУКОЙЛ-БУНКЕР " на основі окремо укладених договорів буде здійснювати забезпечення судів Росморпорт бункерним паливом, як на території Російської Федерації, так і за її межами." Водний транспорт є для " ЛУКОЙЛа " найважливішим засобом надійних поставок нафти і нафтопродуктів кінцевим споживачам.Його роль постійно зростає у зв'язку з будівництвом та облаштуванням нових об'єктів і месторожденій.У цьому зв'язку співробітництво нашої компанії з Росморпорт має довгострокову перспективу, є дієвим фактором підвищення рівня безпеки транспортування енергоресурсів ", - сказав президент " ЛУКОЙЛа " Вагіт Алекперов.Finam.Ru 21 грудня 2009 г.повернутися в оглавленіеГлава Приморсько-Ахтарського району Краснодарського краю РФ Олександр Очередько пішов у відставку Глава Приморсько-Ахтарського району Краснодарського краю РФ Олександр Очередько пішов у відставку.Як зазначено в повідомленні адміністрації району, Про своє рішення він повідомив губернатора Краснодарського краю і апарат адміністрації району.Питання про призначення виконуючого обов'язки голови району буде вирішено найближчим часом.Нагадаємо, що на території Приморсько-Ахтарського району розташовується морський порт Єйськ, крім того, раніше оголошувалося про плани будівництва на території району нового порту.Півдня.ру 21 грудня 2009 г.повернутися в оглавленіеВладморторгпорт почав роботу з перевалки та доставки вантажів для будівництва об'єктів саміту АТЕС Владивосток.21 грудня.ІНТЕРФАКС-НЕРУХОМІСТЬ - ВАТ " Владивостоцький морський торговельний порт " (ВМТП) в грудні почав масову роботу з перевалки та доставки вантажів для будівництва об'єктів саміту АТЕС на острові Російський.У прес-службі порту агентству " Інтерфакс - Далекий Схід " повідомили, що основний обсяг в даний час складають інертні вантажі й будівельні матеріали.За словами керівника комерційної дирекції ВМТП Дмитра Домрачева, компанія надає клієнтам комплексну послугу: порт не тільки обробляє вантаж, але і забезпечує його доставку.прийшов у порт вантаж обробляється за прямим варіантом або з проміжної вивантаженням на причал, перевалюється на судно і доставляється на перевантажувальний термінал острова Російський.За словами Д.Домрачева, така схема оптимізує роботу з суміжними видами транспорту, що дозволяє скоротити витрати на транспортування вантажу та забезпечити його своєчасну доставку за графіком, погодженим з клієнтами.Інтерфакс 21 грудня 2009 г.повернутися в оглавленіеОАО «Петролеспорт» (Санкт-Петербург) обробив першу контейнерне судно JFC Перше контейнерне судно найбільшого російського бананового трейдера «Групи Джей Еф Сі» (JFC) оброблено на терміналі ВАТ «Петролеспорт» (належить Global Ports, входить в ГК «Н-Транс»).Захід на термінал вчинила судно Petkum повідомленням порт Гуякіль (Еквадор) - Моін (Коста-Рика) - Великий порт Санкт-Петербург.Перша перевантажена в Петролеспорту партія склав 295 рефрижераторних контейнерів.Раніше Група JFC здійснювала перевезення бананів конвенціональними судами з частковою контейнерної місткістю.Перехід на контейнерну логістику дозволить компанії поліпшити контроль над умовами транспортування, значно збільшивши оборот.Суднозаходження JFC на ПЛП плануються регулярно.ВАТ «Петролеспорт» (ПЛП) - стивідорна компанія Великого порту Санкт-Петербург.ПЛП здійснює перевалку вантажів різної номенклатури (рефрижераторних, вантажів ро-ро, лісових, генеральних), займає лідируючі позиції з перевалки контейнерів в Північно-Західному регіоні Росії.ВАТ «Петролеспорт» належить групі компаній Global Ports (входить у ГК «Н-Транс»).Global Ports Investments Plc (GPI) - група компаній, що об'єднує провідних операторів контейнерних терміналів в Росії.Входить до групи «Н-Транс», що є найбільшим приватним оператором на ринку транспортних послуг Росії, країн СНД і Балтії.Термінали GPI розташовані в Балтійському і Далекосхідному басейнах.GPI здійснює управління трьома російськими контейнерними терміналами («Петролеспорт», «Мобі Дік» в Санкт-Петербурзі і «Східна стивідорна компанія» в порту Східний) і двома контейнерними терміналами в Фінляндії («Мулті-Лінк Гельсінкі», «Мулті-Лінк Котка »).В даний час GPI також реалізує проект розвитку сухого терміналу« Яніно »під Санкт-Петербургом.На частку компаній, що входять до групи, в 2008 році довелося більше 30% від загального контейнерообігу російських портів.Група JFC - вертикальний інтегрований холдинг з виробництва , логістики та дистрибуції фруктів.Географія діяльності JFC охоплює чотири континенти.Вхідні до Групи компанії виробляють, закуповують, транспортують і продають більше 600 тис.тонн фруктів щорічно.Групі JFC належить бренд «Bonanza!».ВАТ«Петролеспорт» 21 грудня 2009 р.повернутися в оглавленіеБалтійская судноплавна компанія і ТОВ "Транспорт і логістика" поставлять на маршрут новий пором на лінії Усть-Луга - Балтійськ ТОВ "Балтійська судноплавна компанія" (БСК) і ТОВ "Транспорт і логістика" (" Транслог "), які здійснюють оперування залізнично-поромної лінією Усть-Луга - Балтійськ, поставлять на маршрут ще одне судно.В даний час поромне сполучення між Усть-Лугой і Калінінградською областю забезпечується одним поромом -" Балтійському ". Як повідомили SeaNews в БСК, в середині 2010р.на лінію планується поставити друге судно.Пором за своїми технічними характеристиками буде ідентичний "Балтійський".Залучення нового тоннажу дозволить вирішити проблему браку місця на поромі "Балтійськ".Нагадаємо, минулого тижня Федеральна антимонопольна служба (ФАС) звернулася до клієнтів поромної переправи Усть-Луга - Балтійськ - порти Німеччини з пропозицією повідомити (офіційно чи анонімно) інформацію про можливі порушення антимонопольного законодавства на ринку.У ТОВ "Балтійська судноплавна компанія" відзначають, що на ринку перевезень вантажів у напрямку Усть-Луга - Балтійськ в даний час присутні всі види перевізників: автомобільні, залізничні, авіаційні, морські."У нас викликає подив, коли в рамках дослідження всього ринку у напрямку Усть-Луга - Балтійськ ФАС звертається тільки до клієнтів поромної переправи з проханням про направлення скарг, у тому числі і анонімних.Причому звернення з'явилося не в ході офіційної перевірки, а в ході дослідження ринку, а офіційний запит на адресу морського перевізника був відправлений всього одним днем ??раніше ". Тим не менш, в БСК кажуть, що нададуть" максимальне інформаційне забезпечення дослідження ФАС РФ в межах , встановлених чинним законодавством про захист конкуренції ". За даними БСК, частка вантажів, перевезених на поромній переправі, становить на сьогоднішній момент не більше 3-5% від загального обсягу вантажів, що перевозиться в даному напрямку.Нагадаємо, лінія Усть-Луга - Балтійськ була запущена в 2006р.SeaNews 21 грудня 2009 г.повернутися в оглавленіеООО «НовошіпКрюінг» (дочірня компанія ВАТ «Новошип») ліквідовано ТОВ «НовошіпКрюінг» (дочірня компанія ВАТ «Новошип») ліквідовано.Про це йдеться в офіційному повідомленні ВАТ «Новошип».Причини ліквідації компанії не уточнюються.ТОВ «НовошіпКрюінг» спеціалізувалося на підборі морських кадрів.ВАТ «Новошип» в грудні 2007 року ввійшло до складу групи «Совкомфлот».Зараз «Совкомфлот» і афільовані з ним особи володіють 96,83% звичайних акцій компанії.PortNews 21 грудня 2009 г.повернутися до змісту «Ведомости»: Арабську порт.- Dubai World, нещодавно ледь не спровокував другу хвилю кризи, виявився співвласником найбільшого контейнерного терміналу на Далекому Сході Урядова комісія з іноземних інвестицій дозволила структурам арабського інвестфонду Dubai World купити 25 % Східної стивідорної компанії (ТСК), заявив керівник антимонопольної служби (ФАС) Ігор Артем'єв.ТСК - найбільший на Далекому Сході контейнерний термінал, розташований у Находці.На нього припадає близько 7% ринку перевалки контейнерів в морських портах Росії, говорить директор з маркетингу агентства InfraNews Олексій Безбородов: в 2009 р.ТСК перевалить 180 000 TEU - близько 20% обсягу перевалки портів Далекого Сходу.Як з'ясувалося, компанія Dubai Ports World, що входить в структуру Dubai World, вже є співвласником ТСК.Їй належить 25% компанії, а залишилася часткою володіють структури «Н-трансу», говориться на її сайті.Цей розподіл часток актуально, повідомив представник «Н-трансу», запевнивши, що його компанія частки в ТСК не продає.Угода, яку схвалила комісія, є внутрішньогруповий: 25% компанії Railfleet Holdings Ltd (володіє 100% ТСК) компанія DP World Holdings (Austria) Ltd продає нідерландської DP World (POSN) B.V., уточнив представник ФАС.Частка у ТСК дісталася DP World у спадок, розповів представник «Н-трансу».На початку 2006 р.інвестфонд купив компанію Peninsular and Oriental Steam Navigation, яка працювала в 29 портах 18 країн світу, в тому числі і в Росії, - саме їй і належали 25% ТСК.Пізніше цей актив був переоформлений на DP World Holdings.Навіщо компанії знадобилося міняти формального власника частки в ТСК, у ФАС і «Н-трансе »не знають.Зв'язатися з представником Dubai Ports не вдалося.Dubai World мало не спровокував другу хвилю світової кризи: в кінці листопада він попросив відстрочити виплати за своїми боргами (зобов'язання фонду - $ 59 млрд) до 30 травня.У той же день європейський індекс DJ Stoxx 600 втратив 3,3%, британський FTSE 100 - 3,2%.Dubai World довелося оголосити про розпродаж активів.Але прибуткового портового бізнесу фонду заморозка боргу не торкнеться, заявляв уряд Дубая.Відомості 22 грудня 2009 г.повернутися в оглавленіеТо , про що так довго говорилося і писалося, знайшло своє завершення в створенні механізованого комплексу по зачистці піввагонів від залишків вугілля, у тому числі і морозива На другому вантажному районі пройшли успішні випробування накладної вібромашини, спроектованої і виготовленої у ВАТ «ММТП».На даній установці були застосовані два активатора (збудники коливань) з системою гідроприводу, яка підключається до гідросистеми перевантажувача «Сеннебоген» 835.На відміну від раніше використовуваних вібраторів з електроприводом, що вимагають підключення до електроколонками, розроблена вібромашина повністю автономна, а її робота більш ефективна в порівнянні з аналогами маємо.Таким чином, можна сказати, що у ВАТ «ММТП» створений механізований комплекс по «боротьбі» з морозивом вугіллям і розроблена технологія зачистки піввагонів, заснована на застосуванні перевантажувачів «Сеннебоген» які обладнані: бурорихлітельним шнеком для відновлення сипучості смерзшегося вугілля в напіввагоні; механізованої щіткою для відриву примерзлого вугілля від кузова і підлоги піввагона; накладної вібромашини з гідроприводом; компресорної установкою з соплом, змонтованим на стрілі перевантажувача «Сеннебоген» для автоматичного і додаткового шланга для ручного обдування металоконструкції піввагона.Треба відзначити, що все перераховане навісне обладнання швидко монтується на перевантажувальних машинах, має гідропривід, управляється з кабіни водія і не вимагає для їх роботи додаткових джерел електроенергії.В процесі проектування навісних систем, для проведення робіт по зачистці піввагонів, були знайдені і впроваджені оригінальні технічні рішення.Так, наприклад, для обдування піввагонів вдалося поєднати компресор російського виробництва моделі ПВ-10 з гідрообладнання перевантажувача «Сеннебоген».Для цього довелося змінити привід самого компресора, замінивши громіздкий штатний двигун внутрішнього згоряння ЯМЗ на компактний гідромотор, управління яким здійснюється з кабіни водія.Над створенням зазначеного обладнання працювало чимало фахівців підприємства і хочеться , сподівається, що вся перерахована техніка знайде своє застосування й зробить свій внесок у справу за збереження вагонного парку і полегшення ручної праці докерів-механізаторів.ВАТ «ММТП» 21 грудня 2009 р.повернутися в оглавленіеІндекс вартості фрахту BDI продовжує зниження другий тиждень і за підсумками торгів 18 грудня склав 3258 пунктів Індекс вартості фрахту Baltic Dry (BDI) продовжує зниження другий тиждень і за підсумками торгів 18 грудня склав 3258 пунктів.Як випливає з даних торгів, найвищої позначки в 2009 році в 4661 пункт індекс досягав 19 листопада.Максимальних значень за всю історію свого існування (понад 11 700 пунктів) індекс досягав у травні 2008 року, а його обвальне падіння почалося з середини липня того ж року.Мінімального показника в 663 пункту BDI досяг 5 грудня 2008.Рейтер 21 грудня 2009 г.повернутися в оглавленіеЗАО « Петербурзький нафтовий термінал »(порт Санкт-Петербург) розглядає можливість приступити до перевалки вакуумного газойлю ЗАТ« Петербурзький нафтовий термінал »(порт Санкт-Петербург) розглядає можливість приступити до перевалки вакуумного газойлю (ВГО, різновид нафтопродуктів).Як повідомив у п'ятницю в бесіді з журналістами генеральний директор терміналу Ігор Телешев, до кінця 2009 або на початку 2010 року буде прийнято рішення про можливість прийому ВГО.Тоді компанія побудує додаткові резервуари для перевалки ВГО.«Територія терміналу і причальний фронт дозволяють нам говорити про можливість прийому додаткових обсягів», - уточнив Телешев.Він також зазначив, що у разі поглиблення підхідного каналу в порт Санкт-Петербург є термінал зможе забезпечити відвантаження великотоннажних танкерів, дедвейтом близько 100 тис тонн.. Зараз термінал відвантажує морські суду приблизно по 33 000 тонн.Для збільшення резервуарного парку ПНТ потрібно приблизно півтора року.«Підготовчі роботи вже проведені, є пальові основи під фундамент нових резервуарів», - розповів Телешев.Щоб побудувати резервуари для одноразового зберігання 40 тис. тонн.ВГО, буде потрібно , за його оцінкою, близько $ 1-1,5 млн інвестицій.Цей парк дозволить перевалювати до 600 тис тонн.ВГО за річну судноплавну навігацію.В даний час мова йде про прийом експортного газойлю з башкирських нафтопереробних заводів (НПЗ) або з Нижнєкамського НПЗ ( частина вантажу, крім основного потоку, що йде зараз на РПК Висоцьк «ЛУКОЙЛ-II») річковими танкерами по системі Волго-Балт.Розглядаються також і ж / д поставки.У випадку, якщо фахівці ПНТ вважатимуть перевалку ВГО недоцільною, термінал приступить до будівництва нових резервуарів під мазут.ЗАТ «Петербурзький нафтовий термінал» надає послуги з перевалки та зберігання темних і світлих нафтопродуктів, призначених для експорту і бункерування судів.Компанія виробляє якісний аналіз нафтопродуктів, приймає і переробляє нефтесодержащие води із суден, що заходять у порт.Річний вантажообіг складає близько 11 млн тонн мазуту і дизельного палива.Діловий Петербурзі 21 грудня 2009 р.повернутися в оглавленіеСделка з пакетом DP World до ТСК SeaNews отримав коментар прес-служби «Н-Транс» з приводу минулого сьогодні в засобах масової інформації повідомлення про те, що Урядова комісія з іноземних інвестицій на засіданні 21 грудня схвалив угоду з купівлі підконтрольним Dubai World портовим оператором DP World 25% у Східній стивідорної компанії.Нагадаємо, повідомлення було зроблено з посиланням на керівника Федеральної антимонопольної служби Ігоря Артем'єва.«Ніяких змін у співвідношенні часток в акціонерному капіталі компанії не відбувається, - повідомила SeaNews прес-секретар «Н-Транс» Ганна Вострухова.- 75% акцій ТСК належать Global Ports, 25% - DP World ». Як розповіла SeaNews представник прес-служби ФАС Марія Чернова, наскільки відомо, це була технічна угода всередині групи осіб.Продавцем виступала DP World Holding Australia Limited, покупцем - DP World POSN B.V.(Нідерланди).Друга придбала у першої 25% Real Fleet Holding Limited.SeaNews 21 грудня 2009 г.повернутися до змісту «Гудок»: Стихійні потоки.- Частина вантажів порту Мзимта може перейти на залізну дорогуУщерб будується сочинському порту, нанесений руйнівним за своїми силам штормом, оцінюється в півмільярда рублів, повідомив керівник Росморречфлота Олександр Давиденко минулого тижня.Гравці транспортного ринку оговталися від шоку і почали продумувати варіанти доставки вантажів до олімпійської будівництві.Природна стихія зруйнувала третю частину загороджувального молу виносного вантажного порту.Майже половина побудованих гідротехнічних споруд, які повинні розбивати хвилю, знесена.Постраждали не тільки державні об'єкти, а й приватні.Комісія основного приватного замовника порту - компанії «Базовий елемент» ( «Базел») оцінює збитки.Джерело, знайоме з ситуацією в сочинському порту, повідомив, що об'єкти «Базела» постраждали менше, ніж державні.Хвиля розкидала тимчасові будинки-вагончики робітників, загублена техніка, у тому числі крани, які стояли близько до води.Досі невідомо, чи підлягають вони відновленню.«Акваторія порту забруднена уламками зруйнованих споруд, тому самі суду не зможуть заходити в порт якийсь час», - підсумувало джерело.Зараз у порту працює комісія, враховуючи страхових агентів, які оцінюють збитки і ведуть реєстр постраждалої техніки.Олександр Давиденко запевнив, що до кінця цього тижня в Сочі повинні поновитися роботи з будівництва вантажного порту і на той час наслідки шторму будуть ліквідовані.Шторм показав, що на Чорному морі краще будувати не виносні порти, а за типом захищеної бухти: «ковшем» з входженням в берег, зазначив він.Згідно з розрахунками, загороджувальні споруди могли витримати хвилю до 12 м заввишки, але стихія обрушилася, коли конструкція молів ще не була стягнута бетоном і не було спеціальної насипу.Введення в експлуатацію потужностей порту відкладений на три - шість місяців, на січень - березень 2011 року замість грудня 2010.Оптимісти прогнозують відставання від графіка тільки на два місяці.У той же час вирішується питання з переорієнтацією вантажопотоку з моря на залізницю.Перша черга порту розрахована на перевалку до 2 млн тонн вантажів на рік.Експерти вважають, що через відставання в термінах здачі залізниця може розраховувати на частину цього вантажопотоку.Президент некомерційного партнерства «Гільдія експедиторів» і генеральний директор ЗАТ «Іптіл» Семен резер впевнений, що вантажі з моря перейдуть на залізну дорогу на час відновлювальних робіт.З ним погоджується начальник відділу оцінки ризиків ЗАТ «Рейтингове агентство AK & M» Сергій Яскраво, який вважає, що організатори Олімпіади і забудовники порту не зважаться жертвувати термінами підготовки і віддадуть перевагу підстрахуватися за допомогою послуг ВАТ «РЖД».«Можливо, частина вантажів буде перевозитися через Новоросійський порт, однак те, що зростання перевезень олімпійських будівельних вантажів залізницею станеться , практично гарантовано », - підсумовує експерт.В управлінні із забезпечення доставки вантажів до олімпійських об'єктів ВАТ« РЖД »повідомили, що готові до додаткових обсягів вантажопотоку.І відзначили, що в грудні цього року Північно-Кавказький філія компанії збільшив вантажообіг на 15% по відношенню до того ж місяця 2008 року за рахунок будівельних вантажів.Гудок 22 грудня 2009 г.повернутися в оглавленіеРостехнадзор проведе екологічну експертизу проекту Приморського нафтопереробного заводу МОСКВА, 21 грудня - РІА Новини.Ростехнагляд проведе державну екологічну експертизу проектної документації по морській частині проекту " Приморський нафтопереробний завод " , говориться в повідомленні наглядової служби.Експертиза пройде за документами на морський термінал і водозабір морської води, розсіюючий випуск очищених стоків." Роснефть " планує побудувати Приморський НПЗ в бухті Козьміно.На початку квітня 2009 року уряд РФ розпорядився прокласти відвід до цього НПЗ від споруджуваного нафтопроводу " Східна Сибір-Тихий океан " (ССТО).Майданчик майбутнього заводу знаходиться в 3-4 кілометрах від споруджуваного порту в бухті Козьміно - кінцевої точки системи ССТО.Раніше віце-прем'єр РФ, голова ради директорів " Роснефти " Ігор Сечін говорив, що потужність НПЗ на першому етапі складе 20 мільйонів тонн нафти на рік, на другому, з урахуванням нафтохімії, - 30 мільйонів тонн.Вартість проекту, за попередньою оцінкою, може скласти 5-7 мільярдів доларів.Близько 90% продукції заводу експортуватиметься.РИА Новини 21 грудня 2009 р.повернутися в оглавленіеВводятся обмеження по режиму льодового плавання на похідних фарватерах до морських портів східній частині Фінської затоки Згідно з розпорядженнями капітана морського порту "Великий порт Санкт-Петербург" вводяться обмеження по режиму льодового плавання на похідних фарватерах до морських портів східній частині Фінської затоки: з 00 годин 00 хвилин 22 грудня 2009р.в морському порту "Великий порт Санкт-Петербург" для суден, що не мають льодового класу; з 00 годин 00 хвилин 22 грудня 2009р.в морських портах Виборг і Висоцьк для суден, що не мають льодового класу; з 00 годин 00 хвилин 24 грудня 2009р.в морському порту "Великий порт Санкт-Петербург" для суден з потужністю суднової установки менше 2 000 л.з., а також для буксованих баржебуксірних складів.Як розповів SeaNews перший заступник капітана морського порту "Великий порт Санкт-Петербург "з безпеки мореплавання Олександр Глухов, аналогічні обмеження для інших портів східній частині Фінської затоки поки не вводилися.Рішення з Усть-Лузі і Приморську буде прийматися виходячи з погодних умов.В цілому, за словами А.Глухова, поточна льодова ситуація не відрізняється від тієї , що була в грудні минулого року.Нагадаємо, льодова кампанія 2009-10гг.у Великому порту Санкт-Петербурга була відкрита 16 грудня.Частина криголамів вже приступила до роботи.Криголамний флот петербурзького порту складається з 13 криголамів: "Москва", "Санкт- Петербург "," Єрмак "," Капітан Сорокін "," Мудьюг "," Семен Дежнев "," Іван Крузенштерн "," Капітан Ізмайлов "," Капітан Зарубін "," Тор "," Кару "," Юрій Лисянський "," Капітан Плахін ". В даний час на морському каналі працюють" Іван Крузенштерн "і" Капітан Зарубін "." Капітан Ізмайлов "забезпечує проводку судів з / в Виборга і Висоцька.SeaNews 21 грудня 2009 г.повернутися до змісту.про.директора Анадирського фіЛіала ФГУП «Росморпорт» призначений Олександр Ватаженко Наказом ФГУП «Росморпорт» з 18 грудня 2009 року виконуючим обов'язки директора Анадирського філії ФГУП «Росморпорт» до заміщення вакантної посади призначено Олександра Ватаженко.Попередній директор філії Олексій Хван раптово помер 18 грудня 2009 р.ФГУП «Росморпорт »21 грудня 2009 р.повернутися в оглавленіеЛедоколи ВАТ« ДВМП »продовжують планову роботу з проводки транспортних суден на шляху в північні порти крізь льодові поля Так, криголам« Магадан »знявся 19 грудня через порту приписки Владивосток у напрямку до порту Магадан.До місця призначення він прийде 24 грудня і з 00 годин 25 грудня увійде в тайм-чартер ФГУП «Росморпорт».Завданням криголама «Магадан» стане проводка судів на магаданському напрямку.Криголам буде здійснювати цю роботу до 10 травня 2010.23 грудня залишає порт Владивосток криголам « Красін »і бере курс на порт Де-Кастрі.26 грудня криголам увійде в тайм-чартер компанії« Exxon-Нафтогаз Лімітед ». Слідом за ним 25 грудня з порту Владивосток в порт Де-Кастрі зніметься криголам« Адмірал Макаров ». У поточну навігацію криголам «Адмірал Макаров» працюватиме в Татарській протоці до квітня 2010 року, криголам «Красін» продовжить свою роботу у водах Татарської протоки і шельфу острова Сахалін до початок травня 2010 року.Далекосхідне морське пароплавство уклало довгостроковий договір з компанією «Exxon-Нафтогаз Лімітед» на проведення суден в Татарській протоці в 2004 році.Згідно з ним, криголами ДВМП будуть здійснювати проводку танкерів в цьому рай










Статті

Митницею.Товари та транспортні засоби, що поміщаються на склад тимчасового зберігання, Реєструються в книзі обліку, яка повинна вестися навіть при використанні На складі автоматизованих систем обліку.
-------------------------------------------------- ----------------------- 176 "ТАМДЕК", АТ Збройовий пер.
Ввозяться в Росію товарів, можна відзначити наступні: - сплата зазначених податків здійснюється одночасно зі сплатою інших Митних платежів (до або в момент прийняття ВМД до митного оформлення); - пільги зі сплати ПДВ, а також акцизів з підакцизних товарів встановлюються У відповідних законодавчих актах РФ (наприклад, пільги по сплаті ПДВ Перераховано в Законі РФ "Про податок на додану вартість"); - товари, що походять з території держав - учасників СНД, при ввезенні на російську митну територію ПДВ і акцизами не обкладаються (щодо деяких підакцизних товарів встановлені додаткові вимоги) <17>.У відношенні ввезених товарів застосовуються такі ж ставки ПДВ, що і в Відношенні вітчизняних товарів: єдина ставка у розмірі 20 відсотків, а по продовольчих товарах, товарам для дітей та деяким іншим товарами, Перелік яких затверджено постановою Уряду РФ від 1 липня 1995 року N 659, застосовується ставка у розмірі 10 відсотків.

Новини

Гендиректор ТОВ «Дон-Термінал» штрафувати на 500 тисяч рублів за перевалку нафтопродуктів без ліцензії Вироком Азовського міського суду Ростовської області генеральний директор ТОВ «Дон-Термінал» Г.визнаний винним в період з 25 липня 2007 року по 31 січня 2008 року без отримання в встановленому порядку ліцензії на експлуатацію вибухопожежонебезпечного виробничого об'єкта, ліцензій на вантажно-розвантажувальну діяльність стосовно до небезпечних вантажів на внутрішньому водному і залізничному транспорті, здійснював діяльність з вивантаження з залізничних цистерн і подальшу відвантаження на судна річкового флоту нафтопродуктів - мазуту і палива суднового, що відносяться до категорії небезпечних вантажів.
Військова прокуратура контролює виплату заробітної плати на одному з судноремонтних заводів в Примор'ї ВЛАДИВОСТОК, 03 серпня, PrimaMedia.
Для цілей оподаткування Урядом РФ затверджено раціон харчування екіпажів морських і річкових суден рибопромислового флоту ПОСТАНОВА УРЯДУ РФ ВІД 30.07.2009 року N 628 -


Огляд преси

- По вартісним параметрам...
Один з них вже доставили...
Порядок передачі вантажних вагонів і контейнерів...