Наш профіль: перевезення вантажів по Росії, розрахунок ставок фрахту по основним контейнерним лініях, перевезення збірних вантажів, морські міжнародні перевезення вантажів, митне очищення, розрахунок митних платежів, пошук виробників в Китаї, організація бізнес турів до Китаю та інше.

Додаток - частина 1

Версія від 07.10.2009р.Проблемне поле У сфері стивідорної діяльності та розвитку Великого порту Санкт-Петербург В даному документі не обговорюється проблема корумпованості органів влади, яка є загальносистемного проблемою Росії і накладає певний відбиток на більшість з перерахованих нижче проблем.


Додаток - частина 1

Версія від 07.10.2009р.

Проблемне поле

У сфері стивідорної діяльності та розвитку

Великого порту Санкт-Петербург

В даному документі не обговорюється проблема корумпованості органів влади, яка є загальносистемного проблемою Росії і накладає певний відбиток на більшість з перерахованих нижче проблем.

Приводиться нижче "проблемне поле" у сфері стивідорної діяльності та розвитку Великого порту Санкт-Петербург повністю ставиться з сфері регулювання федерального рівня.

1.Загальна проблематика стивідорної діяльності та розвитку Великого порту Санкт-Петербург.

1.1.Фактичне завершення портостроітельства в Росії.Нерентабельність комерційних проектів по створенню нових портів «з нуля» (за винятком великих монополій, для яких це елемент внутрішніх технологій).

Загальновідомі організаційно-оформлювальні складності з отримання земельної ділянки, підключення до енергетики, інженерної інфраструктури, вулично-дорожньої мережі (УДС), залізниці.Паралельне посилення тенденції з боку держави, регіональних властей, державних компаній і монополістів вирішувати питання підключення та розвитку відповідної прилеглої державної інфраструктури повністю або частково за рахунок приватного інвестора (без наступної компенсації вкладених коштів), називаючи це державно-приватним партнерством (ДПП).Економіка інвестиційних проектів не може витримати такого додаткового навантаження (або значно збільшуються терміни окупності проектів).В умовах дорогих і «коротких »кредитних ресурсів в країні дана тенденція практично зупиняє інвестиційний процес.Це проблема спільна для всіх видів транспорту (і не тільки для транспорту).

У разі портової інфраструктури дана ситуація посилюється зменшенням кількості бюджетних коштів, які держава може направити на розвиток дорогої портової інфраструктури і підходів до портових потужністю, в т ч.. і за вироком, відповідно до чинного законодавства, що залишається у власності держави.

Одночасно з цим вартість будівництва нової державної портової інфраструктури, що передається в оренду приватному портовому оператору, перевищила не тільки економічно виправдані, але і взагалі всі мислимі межі, що робить економічно неможливим взяття в оренду такий новозбудованої інфраструктури за орендними ставками, що визначаються не у вигляді того чи іншого «виключення», і які враховують необхідність повернення вкладених державних коштів відповідно до чинних нормативів окупності таких витрат.

Сформована ситуація означає, як мінімум, фактичне завершення можливості будівництва нових портів в Росії (в новому місці, з «нуля») приватними компаніями (за винятком великих монополій, для яких це елемент внутрішніх технологій), залишаючи, поки що, можливість модернізації приватними компаніями існуючих потужностей.

Вирішення проблеми:

Що з цим робити незрозуміло, але щось робити треба.Поки це просто констатація факту.Цей ефект можна назвати «пружністю, в'язкістю середовища» - у цій сфері середу близька до «затвердеванию».

1.2.Антимонопольне регулювання тарифів на вантажно-розвантажувальні роботи більшості стивідорних компаній.

В даний час тарифи на вантажно-розвантажувальні роботи більшості стивідорних компаній піддаються антимонопольному регулюванню або на підставі того, що портові послуги, відповідно до чинного законодавства, віднесені до сфери природних монополій, або на підставі того, що компанія контролює відповідну частку ринку в порту.

На даний момент, надання послуг вантажно-розвантажувальних робіт в значній кількості російських портів (особливо це стосується до Великого порту Санкт-Петербург) демонополізована.Як правило, послуги з перевалки основних видів вантажів надають кілька стивідорних компаній.Навіть у тому випадку, якщо з якогось щось увазі вантажів (наприклад, для Великого порту Санкт-Петербург термінальна перевалка суднових партій нафтопродуктів на експорт), будь-яка компанія і є єдиною в порту, альтернативу їй становлять або рейдова перевалка суднових партій цього ж виду вантажів у цьому ж порту, або однотипні стивідорні компанії, термінали яких знаходяться в інших російських портах Фінської затоки на видаленні не більше 150-200км від Великого порту Санкт-Петербург.










Статті

Про спрощення та уніфікації процедур митного оформлення на митних кордонах, підписаної 8 липня 1994 року в г.Москві (вказівка ??ГТК від 14 листопада 1994 року N 01-12 / 1302).Для документального контролю нафти, що експортується з Росії трубопровідним транспортом, використовуються ВМД, оперативні комерційні і транспортні документи (відвантажувальні телекси, телекси-інвойси і т.п.), а також акти прийому-передачі, Підтверджуючі кількість і якість відвантаженої нафти, які складаються У пунктах її здачі іноземному замовнику <75>.Особливі вимоги пред'являються до документів , необхідним для виробництва Митного контролю морських і річкових суден.
Мита можуть класифікуватися за різними критеріями.За Об'єкту справляння розрізняють ввізні (імпортні) і вивізні (експортні) мита.
- Переробка товарів під митним контролем (гол.10 ТК); - переробка товарів поза митної території (гол.13 ТК).Таким чином, один з названих митних режимів допускає використання Російських товарів з метою їх переробки за межами російської митної території, А два інших , навпаки, дозволяють використовувати іноземні товари для переробки На російської митної території.

Новини

Російським морякам, які застрягли в порту Дубаї, доставили провізію ВЛАДИВОСТОК, 7 Сен - РІА Новини, Вероніка Пермінова.
Японія проводить операцію проти піратів біля берегів Африки Японія проводить операцію
Вирішення проблеми: А).припинення антимонопольного регулювання тарифів на вантажно-розвантажувальні роботи в більшості російських портів на підставі віднесення послуг портів до природних монополій; Б).перехід до розгляду ринку портових послуг, що надаються стівідорними компаніями в російських портах, що утворюють портові агломерації (скупчення портів у межах зони в 200км - більш чітке юридичне визначення можна опрацювати окремо), як єдиного ринку портових послуг (з відповідним визначенні частки, яку займає на ньому конкретна компанія з конкретного виду вантажу) (район Фінської затоки, район Новоросійська, район Владивостока).1.3.Податок на майно за портової інфраструктури.


Огляд преси

Балкер Eleni P - дедвейт...
Флот компанії складається переважно...
Перевезення вантажів через канал...